Suzuki Djebel 250 - обговорення, ремонт та експлуатація : MOTO.com.ua - начальная стр.
MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!
Нас уже 10503 | Чт., 24.08.2017, 11:45
НовостиФорумыОбъявленияЖурналКаталогРемзонаКалендарьУгоныПриколыИгрыМото-Магазин
 Главная форума FAQ  Правила форума  
Обсуждение мотоциклов | Suzuki Djebel 250 - обговорення, ремонт та експлуатація
?
открыть поиск
 Модераторы:

 
(Чтобы создать новую тему или ответить, нужно зарегистрироваться)
Предыдущая страница 1 2  Следующая страница

Suzuki Djebel 250 - обговорення, ремонт та експлуатація


vaclav
  12.08.2015 в 02:20, vaclav  (просмотров: 1516)
Рейтинг: 62
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 23 дня
Сообщений: 1722
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 25.07.2017 22:27, автор: vaclav

Придбав такого коня, трохи побитого життям. Починаю відновлення.

Трохи про мот: випускався тільки для японії у 1992-2008 роках, зовнішній позаяпонський аналог - dr250 (але є відмінності).

Входить до "золотої трійки" ендуро-чекушок:
* хонда xr250 (та baja)
* сузукі dr250/djebel250
* кавасакі klx250/d-tracker250

і займає середне місце: хр250 самий заточенний на аутдор, а кавасакі klx-дтрекер найліпше почувається на асфальті, IMHO. Дюбель, імхо, більш компромісний.
Сухий картер, масло - в рамі.

Молодший брат djebel 200 - зовсім інший мопед, інший двигун, дехто навідь висловює думку "не їде". 200 - 2 клапани, 250ка - 4 клапани. Тобто, якщо надумаєте брати 200ку - краще зважте своє рішення.

Як відрізнити старі та нові версії? (200/250) Спосіб для лінивих: на старих версіях квадратний захист фари, на нових - круглий. Далі дивіться на бак - на старих модифікаціях 9л, на нових - 16-17л. Шток вижиму зчеплення на SE-1 і XC.

Основне призначення мотоциклу: для складних туристичних маршрутів. Такий собі трансальп але у форматі чекушки для однієї людини. При тому позашляхові якості не постраждали - паркетним ендуро він не став.

Історія
Скрытый текст (+/-)


Характеристики:
Скрытый текст (+/-)


Мануали та документація:
Скрытый текст (+/-)


Огляди та тестдрайви:
Скрытый текст (+/-)


Шапка теми в стані наповнення.

Эскизы прикрепленных изображений
Нажмите для отрытия в новом окне
950x534
(110,5 кБ)

Нажмите для отрытия в новом окне
950x534
(114,3 кБ)


___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии
Прямиком на страницу:
vaclav
  12.08.2015 в 02:44, vaclav  (#2)
Рейтинг: 62
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 23 дня
Сообщений: 1722
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 12.08.2015 03:43, автор: vaclav

І так....

По дорозі до мене загубився масляний радіатор, мінус передній гальмівний диск і колодки, вся гума в ноль, аккум дохлий, руль - гнутий, кріплення дзеркал роздовбані, замки - теж, бак - гнутий, обгонна муфта стартеру - (майже) всі їі детальки у окремому кульку, зчеплення майже спалене. Пластик - виглядає на свої роки. На одометрі 20тис  яке коротке і насичене життя!    Згораю від заздрості!!!

Поки що так. Але пре, курва!    

Із плюсів: картера-голова-рама-колеса цілі. Двигун, як заведено у сузукі - гучний, але зайвих звуків не має. Побачимо. Все інше - витратні матеріали  

Уже чекаю на запчастини.
___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

stels100
  12.08.2015 в 09:00, stels100 для vaclav   (#3)
Рейтинг: 0

Возраст: 33 года
С нами: 5 лет 352 дня
Сообщений: 15
Транспорт:
Hyosung gt 250r
Украина, Житомир
Еще надо добавить к этим мотам Ямаха ттр250. Мануал на Джеб есть на джебел форуме там много всякой инфы по этому моту. Очень хороший мотоцикл! Не нарадуюсь!
Форум: Мотоциклы дискусии  

YOK
  12.08.2015 в 13:14, YOK для vaclav   (#4)
Рейтинг: 15
Аватар

Возраст: 42 года
С нами: 7 лет 211 день
Сообщений: 678
Транспорт:
Дитрекер250
Украина, мигрирую
Рекомендую зеркала купить со складывающимися в сторону приборки шарнирами. Удобно!
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  25.08.2015 в 19:59, vaclav  (#5)
Рейтинг: 62
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 23 дня
Сообщений: 1722
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 25.08.2015 20:02, автор: vaclav

Потихеньку приїзжають запи - диск, сігналка, гальмівний шланг, пітбайківська подушка на руль, муфта у стартер.

Скло і радіатор брав на актив. Приклав скло - сподобалося замовлю ще одне таке і на дюбеля.

Эскизы прикрепленных изображений
Нажмите для отрытия в новом окне
950x1236
(197,1 кБ)


___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

Zjozya
  26.08.2015 в 20:37, Zjozya для vaclav   (#6)
Рейтинг: 45
Аватар

Возраст: 27 лет
С нами: 5 лет 153 дня
Сообщений: 834
Транспорт:
Viper active zs110
Украина, Яготин
І почом нинче Дюбеля для народа?
Сам такого хочу,але в ближайші роки несудьба
___________________________________________
Чтобы выделятся из серой массы, не обязательно красить волосы в красный цвет и носить кольцо в носу. Достаточно просто не быть мудаком.
Форум: Мотоциклы дискусии  

maxiscooter
  28.08.2015 в 20:46, maxiscooter для vaclav   (#7)
Рейтинг: 11
Аватар

Возраст: 43 года
С нами: 7 лет 53 дня
Сообщений: 226
Транспорт:
Sym, pgo
Украина, Киев
тел.: 099-1479013
Вы бы еще упомянули о эволюции карбюраторов в этой модели, это важно.
___________________________________________
Нет у меня скутеров, не продаю ! Только тюнинг, много тюнинга, адрес в профиле.
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  16.04.2017 в 19:52, vaclav  (#8)
Рейтинг: 62
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 23 дня
Сообщений: 1722
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 29.05.2017 13:55, автор: vaclav

Трохи розібралися що це за звір. Виявилося що це модифікація SEP-1
Цитата:
По дорозі до мене загубився масляний радіатор

В мене його і не повинно бути.

Почали підбирати сальники вилки - а по розмірам вони хондівські.   Почитали мануали по djebel se2- повинна бути перевернута вилка. По партнамберах на SEP - вилка, звичайна, шова, сальники дійсно як на хондах.
___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  16.04.2017 в 19:53, vaclav  (#9)
Рейтинг: 62
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 23 дня
Сообщений: 1722
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 16.04.2017 19:55, автор: vaclav

Заміна глушника. Китайський прамоток, нержа для хонди.

Відео (9мб) зі звуком: https://my.mixtape.moe/jqwoag.webm

Эскизы прикрепленных изображений
Нажмите для отрытия в новом окне
1366x768
(186,4 кБ)


___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  29.05.2017 в 13:54, vaclav  (#10)
Рейтинг: 62
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 23 дня
Сообщений: 1722
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 01.06.2017 15:32, автор: vaclav

Ось так виглядає зараз.

+лед лампочка в фару. чесно кажучи - не сподобалася. на дальному - фокус є, а от ближній світить в боки, а в центрі чорна пляма.

+кріплення на телефон (навігатор)

+бак ацербіс на 16 літрів - тепер вже можна відїхати від заправки. Бак на DR350, але встав неначе рідний - уся заміна потребувала 30 хвилин, все кріплення-шлангочки в комплекті, додатково нічого не потребувалося. У ацербіса ще бувають баки на 20л і на 24л, але (імхо) то вже занадто.

Зараз найїбільші неприємності - кошик зчеплення. Диски - замінили, але сама корзина - роз#бана далі нікуди.

Ще достає тросик тормозу - за 500км перегризло до опльотки. Наче брав 150см, але мабудь короткий да й треба поміркувати як його завести.

Гарно став на багажнік луісовський м"який кофр. Проте, імхо, його хватить може на ще 3 поїдки і далі будуть перші дірки. Хочу рамки і люмінієві ящики. Взагалі люмінієві ящики це завжди ДОРОГО. Дуже. Якщо у Вас новий КТМ, або БМВ GS - повинні і такі ящики придбати . Але у нас ціна на них впала - можна взяти на 3000грв (за одного бокового) більш-менш пристойного. Для порівняння - у фашистів ОДИН(!!) боковий зараз коштує 12000грв (за ці гроші у нас будуть обидва бокових, центральний і рамки, ще й на обмити пару тисяч залишиться!!). IMHO, має сенс взяти.

Що несподобалося у тряпчаному центральному кофрі - займає багато місця - треба специфічно залазити на мот і збільшує вітрлило. Якщо рука або нога заніміла - дуже великий шанс завалити.

Якщо коротко то процедура така: мот ставиться на бокову підножку, далі зажимаємо передне гальмо, опираємося на ліву руку і ліву підножку - злазимо з мота (або залазимо). В цій процедурі, вся гра - навколо вміння тримати баланс. Спочатку боявся, бо такий бегемот як я, може своєю вагою погнути що завгодно. Якщо так залазити-злазити, то стає абсолютно по х@ю: що на багажніку, висота моту, і який у Вас зріст - хоч "1,50м з кепкою" все одно залізете. Ну і бажано дивитися що під підножкую - щоб не провалилася в грунт.

Моя мета - розкидати все по кофрам та їздити зовсім без рюкзака. Таскати вантаж на позвоночнику - то не діло.

Эскизы прикрепленных изображений
Нажмите для отрытия в новом окне
950x534
(113,9 кБ)

Нажмите для отрытия в новом окне
950x534
(110,5 кБ)

Нажмите для отрытия в новом окне
950x534
(104,8 кБ)


___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

chabanitos
  29.05.2017 в 18:39, chabanitos для vaclav   (#11)
Рейтинг: 32
Аватар

Возраст: 30 лет
С нами: 7 лет 308 дней
Сообщений: 837
Транспорт:
Honda hornet
Украина, Бердичев
Файний мот. Скільки вже накатав? Як далеко їздив?
___________________________________________
Сообщество Пенсионеров 19+(закрытая ветка)Саныч...
Stinger FLY 50 (110cc) - Honda SH 150i - Kawasaki ZXR 250 - Yamaha Virago 250 - Honda CB 400sf - Honda VFR 800i - Yamaha Axis 50 - Yamaha Virago 400 - Honda Today 50 - Kawasaki KLE 250 - Suzuki DF200 - Honda VTR 250 - Honda Hornet 600
Форум: Мотоциклы дискусии  

stnslv
  29.05.2017 в 19:49, stnslv для vaclav   (#12)
Рейтинг: 106
Аватар

Возраст: 48 лет
С нами: 3 года 304 дня
Сообщений: 1149
Транспорт:
Delta... ризька))
Украина, Кам'янське
тел.: 067 989 28 05
Славік, я спостерігав за тобою, коли ти злазив-залазив на мотоцик -- нєрвене видовище...
До того як ,,одремонтірувать" ногу я приловчився отак... Зупинився, викинув підставку, обіпер на неї мот, впевнився що він стабільний, потім одставляєш праву ногу якомога дальше і переносиш на неї вагу тіла, протягуючи ліву ногу по сідлу, можна, доречі, триматись лівою рукою за ручку газу, це щоб не дістати носом землю... Вже й з ногою все гаразд, а звичка залишилась...
А залазю так-- лівою рукою тримаюсь за кермо, а правою хапаю за халяву, чи гомілку і переносю через сідло, все просто...спробуй, бо пластикова бутилка не завжди під ногою...
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  30.05.2017 в 01:38, vaclav для stnslv   (#13)
Рейтинг: 62
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 23 дня
Сообщений: 1722
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 01.06.2017 15:38, автор: vaclav

chabanitos пишет:
Файний мот. Скільки вже накатав? Як далеко їздив?

Їздив на зустріч - 243км в одну сторону (плюс ще може 10 по місту, бо рахується з центру) - разом 500км.
Ще по місту катав - думаю десь з 300.

Висновки:
1. "Мот високий - мені не підійде" - фігня. Я б навідь і вищого зараз взяв. Всеодно який кліренс, тут треба підбирати висоту від підножки до сідушки - щоб не сидіти як ембріон на спортбайку. От мені він трохи малуватий - сідаю посередині сідушки, бо зпереді незручно.
2. Для однієї людини - саме то. Маю ще трансальпа - не моє і не маю потреби.
3. Витрати бензу - засмучують, але ще можно якось терпіти (тут - 4л, в трансальпу 600 - 5л і то вже забагато).
4. Ходова - саме то. Їхав з 40км вночі через села на 40-60км/г, потім як повертався вдень - в мене очі на лоба лізли що я тут проїзжав вночі(!!), хіба що іноді привставаючи. На активу - однозначно було б горе , а тут як по маслу.
5. Багажнік спочатку викликав скепсис, але "в бою" виявився досить таки функціональним.

Взагалі, якби honda xr125/150 були японці, було б мабуть ідеально. Але а) китайці - не можна рвати б) малі (виглядають якось іграшково, що розміри що пера в вилці і т.д.).

Зараз ось ліплю з нього "трансальп для однієї людини". Можливо постраждають позашляхові якості (великий бак що випирає - це не так добре для грунту, а більш для туризму, потім будуть рамки-кофри і т.д.)

Нічого поганого сказати за мот не можу, для однієї людини - дуже рекомендую.

stnslv пишет:
Славік, я спостерігав за тобою, коли ти злазив-залазив на мотоцик -- нєрвене видовище...

Мені цей спосіб показали в гаражах і навідь потренерувався за день перед виїздом - проблем не виникло. Як злазив курити - фури з траси не злітали. Да і тверезий приїхав - чого мені падати.
___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  30.05.2017 в 02:49, vaclav  (#14)
Рейтинг: 62
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 23 дня
Сообщений: 1722
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 30.05.2017 20:07, автор: vaclav

По старих модифікаціях (на прикладі SE-1)

Баки

1. Ось Suzuki Djebel 250 SE-1 в мотодомі. Пишуть що бак 17л.  
2. Мій SE-1 з баком ацербіс на 16л.

Порівняйте баки - 17л там і не пахне.

Захист фари

В старих модіфікаціях - квадратний захист фари. В нових - круглий.

Передня вилка

Вилка Шова, розміри сальників... хондівські. Тобто розміри характерні для пер, що Шова постачає Хонді. Діаметр пера - 41мм.

Масляний радіатор

Його нема. Зовсім.

Ще є відміності по кошику зчеплення, але то вже видно по парт-мануалам.

Эскизы прикрепленных изображений
Нажмите для отрытия в новом окне
950x630
(57,3 кБ)

Нажмите для отрытия в новом окне
950x534
(113,9 кБ)


___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  01.06.2017 в 22:01, vaclav  (#15)
Рейтинг: 62
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 23 дня
Сообщений: 1722
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Просив китайця прислати наліпки на SE-1, але він прислав на SE-2. Так і наклеів.

Эскизы прикрепленных изображений
Нажмите для отрытия в новом окне
950x534
(98,5 кБ)

Нажмите для отрытия в новом окне
950x645
(94,9 кБ)


___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

stnslv
  01.06.2017 в 22:32, stnslv для vaclav   (#16)
Рейтинг: 106
Аватар

Возраст: 48 лет
С нами: 3 года 304 дня
Сообщений: 1149
Транспорт:
Delta... ризька))
Украина, Кам'янське
тел.: 067 989 28 05
Заліпи одиничку білим оракалом...
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  10.06.2017 в 00:27, vaclav для stnslv   (#17)
Рейтинг: 62
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 23 дня
Сообщений: 1722
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
stnslv пишет:
Заліпи одиничку білим оракалом...

наліпив криво на баку відклеються. буду чекати як облетять

+ usb-зарядка на руль (з кнопкою). живлення - з приборноі дошки. Тепер легчше, бо батареі на телефоні хватало десь до Лубен.
___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  18.06.2017 в 21:03, vaclav  (#18)
Рейтинг: 62
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 23 дня
Сообщений: 1722
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 12.07.2017 15:48, автор: vaclav

+400км - з'їздив у Чернігів на Мотогульки (100-120 в один кінець +по місцю). Остаточно впевнився у своєму виборі. Для мене він став ідеальним малокубатурним туристом, по нашим "трасам" (100км, Київ-Чернігов), "дорогам" (8км, від траси до села) і полям (2км, від села до бази відпочинку). Станом поля - задоволений, все як і має бути. А от траса і дорога - могли б бути і кращі. Хоча мені не допікало, а от володарю бургману не сподобалось.

"міняємось ключ на ключ" запропонував камрад на чопері у первий же вечір
Я б може і помінявся, але хіба що на djebel посвіжіще. Да і то - треба ще на стан дивитися. Ну ви зрозуміли..  

Приїхали бокові кофри і заготовки рамок Mamaj.   Буду їздити з барахлом як на максіскутері Остаточно натренувався злазити-залазити з кофром - вже виходить робити це вправно
___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  12.07.2017 в 15:50, vaclav  (#19)
Рейтинг: 62
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 23 дня
Сообщений: 1722
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 12.07.2017 15:52, автор: vaclav

Наклейки на баку наклеїв криво - відстали. В китайців вони стоять дурних грошей.
В нас такі самі (але без жовтих рисок) з оракалу зробили за 20 грв штука(!!!).
___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

tsinik
  12.07.2017 в 20:37, tsinik для vaclav   (#20)
Рейтинг: 296
Аватар

Возраст: 39 лет
С нами: 5 лет 282 дня
Сообщений: 9071
Транспорт:
152 fmi и 139 qmb
Украина, Подольск
на фото не твой?

___________________________________________
Форум: Мотоциклы дискусии  

 
(Чтобы создать новую тему или ответить, нужно зарегистрироваться)
Предыдущая страница 1 2  Следующая страница

Мото магазин MOTO.com.ua
Останавливала ли Вас новая патрульная полиция за рулем мото?
- Да
- Нет
- Не догнала
- Затрудняюсь ответить
Прикольные фото и видео:
Истинная табуретка

смотреть:  все  фото  видео  лучшее
Продвинутая мотошкола в Киеве. мотокурсы по выгодным ценам, приди и убедись!
Сейчас на сайте:

AKSU  bezpeka1  cem  Dinosaur  Felix_90  gafka8888  Igor-100  Oleg55  stnslv  tsinik  Vervet

Зарегистрированных on-line: 11
Рекорд месяца (07.08.17): 24
Гостей: 228
Всего on-line: 239
Роботы: Google  Yahoo  Yandex  Mail.Ru  Bing 
https://vuso.ua/uslugi/zelenaya-karta.html
© 2001-2017, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах! О нас. Реклама на сайте.
(!) Использование материалов MOTO.com.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.MOTO.com.ua
RSS