Suzuki Djebel 250 - обговорення, ремонт та експлуатація : MOTO.com.ua - начальная стр.
MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!
Нас уже 10590 | Вт., 24.10.2017, 08:47
НовостиФорумыОбъявленияЖурналКаталогРемзонаКалендарьУгоныПриколыИгрыМото-Магазин
 Главная форума FAQ  Правила форума  
Обсуждение мотоциклов | Suzuki Djebel 250 - обговорення, ремонт та експлуатація
?
открыть поиск
 Модераторы:

 
(Чтобы создать новую тему или ответить, нужно зарегистрироваться)
Предыдущая страница 1 2  Следующая страница

Suzuki Djebel 250 - обговорення, ремонт та експлуатація


vaclav
  12.08.2015 в 02:20, vaclav  (просмотров: 1516)
Рейтинг: 67
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 84 дня
Сообщений: 1762
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 07.09.2017 19:04, автор: vaclav

Suzuki Djebel 250 - обговорення, ремонт та експлуатація



Придбав такого коня, трохи побитого життям. Починаю відновлення.

Трохи про мот: випускався тільки для японії у 1992-2008 роках, зовнішній позаяпонський аналог - dr250 (але є відмінності).

Входить до "золотої трійки" ендуро-чекушок:
* Honda XR250 (та baja)
* Suzuki DR250/Djebel250
* Kawasaki KLX250/D-Tracker250

і займає середне місце: хр250 самий заточенний на аутдор, а кавасакі klx-дтрекер найліпше почувається на асфальті, IMHO. Дюбель, імхо, більш компромісний.
Сухий картер, масло - в рамі.

Молодший брат djebel 200 - зовсім інший мопед, інший двигун, дехто навідь висловює думку "не їде". 200 - 2 клапани, 250ка - 4 клапани. Тобто, якщо надумаєте брати 200ку - краще зважте своє рішення. Китайський аналог 200ки - Skymoto/Skybike Dragon/Matador. Запчастини з дракону ставити не має сенсу, скоріще навпаки - краще ставити запчастини з дюбеля200 на дракона.

Основне призначення мотоциклу: для складних туристичних маршрутів. Такий собі трансальп але у форматі чекушки для однієї людини. При тому позашляхові якості не постраждали - паркетним ендуро він не став.



Як відрізнити старі та нові версії? (200/250)
Скрытый текст (+/-)


Історія
Скрытый текст (+/-)


Характеристики:
Скрытый текст (+/-)


Мануали та документація:
Скрытый текст (+/-)


Огляди та тестдрайви:
Скрытый текст (+/-)


В дорогу

Скрытый текст (+/-)


Шапка теми в стані наповнення.

Эскизы прикрепленных изображений
Нажмите для отрытия в новом окне
950x534
(110,5 кБ)

Нажмите для отрытия в новом окне
950x534
(114,3 кБ)


___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии
Прямиком на страницу:
vaclav
  12.08.2015 в 02:44, vaclav  (#2)
Рейтинг: 67
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 84 дня
Сообщений: 1762
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 12.08.2015 03:43, автор: vaclav

І так....

По дорозі до мене загубився масляний радіатор, мінус передній гальмівний диск і колодки, вся гума в ноль, аккум дохлий, руль - гнутий, кріплення дзеркал роздовбані, замки - теж, бак - гнутий, обгонна муфта стартеру - (майже) всі їі детальки у окремому кульку, зчеплення майже спалене. Пластик - виглядає на свої роки. На одометрі 20тис  яке коротке і насичене життя!    Згораю від заздрості!!!

Поки що так. Але пре, курва!    

Із плюсів: картера-голова-рама-колеса цілі. Двигун, як заведено у сузукі - гучний, але зайвих звуків не має. Побачимо. Все інше - витратні матеріали  

Уже чекаю на запчастини.
___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  25.08.2015 в 19:59, vaclav  (#5)
Рейтинг: 67
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 84 дня
Сообщений: 1762
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 25.08.2015 20:02, автор: vaclav

Потихеньку приїзжають запи - диск, сігналка, гальмівний шланг, пітбайківська подушка на руль, муфта у стартер.

Скло і радіатор брав на актив. Приклав скло - сподобалося замовлю ще одне таке і на дюбеля.

Эскизы прикрепленных изображений
Нажмите для отрытия в новом окне
950x1236
(197,1 кБ)


___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

Zjozya
  26.08.2015 в 20:37, Zjozya для vaclav   (#6)
Рейтинг: 46
Аватар

Возраст: 28 лет
С нами: 5 лет 214 дня
Сообщений: 835
Транспорт:
Viper active zs110
Украина, Яготин
І почом нинче Дюбеля для народа?
Сам такого хочу,але в ближайші роки несудьба
___________________________________________
Чтобы выделятся из серой массы, не обязательно красить волосы в красный цвет и носить кольцо в носу. Достаточно просто не быть мудаком.
Форум: Мотоциклы дискусии  

maxiscooter
  28.08.2015 в 20:46, maxiscooter для vaclav   (#7)
Рейтинг: 11
Аватар

Возраст: 43 года
С нами: 7 лет 114 дня
Сообщений: 226
Транспорт:
Sym, pgo
Украина, Киев
тел.: 099-1479013
Вы бы еще упомянули о эволюции карбюраторов в этой модели, это важно.
___________________________________________
Нет у меня скутеров, не продаю ! Только тюнинг, много тюнинга, адрес в профиле.
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  16.04.2017 в 19:52, vaclav  (#8)
Рейтинг: 67
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 84 дня
Сообщений: 1762
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 29.05.2017 13:55, автор: vaclav

Трохи розібралися що це за звір. Виявилося що це модифікація SEP-1
Цитата:
По дорозі до мене загубився масляний радіатор

В мене його і не повинно бути.

Почали підбирати сальники вилки - а по розмірам вони хондівські.   Почитали мануали по djebel se2- повинна бути перевернута вилка. По партнамберах на SEP - вилка, звичайна, шова, сальники дійсно як на хондах.
___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  16.04.2017 в 19:53, vaclav  (#9)
Рейтинг: 67
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 84 дня
Сообщений: 1762
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 16.04.2017 19:55, автор: vaclav

Заміна глушника. Китайський прамоток, нержа для хонди.

Відео (9мб) зі звуком: https://my.mixtape.moe/jqwoag.webm

Эскизы прикрепленных изображений
Нажмите для отрытия в новом окне
1366x768
(186,4 кБ)


___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  29.05.2017 в 13:54, vaclav  (#10)
Рейтинг: 67
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 84 дня
Сообщений: 1762
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 01.06.2017 15:32, автор: vaclav

Ось так виглядає зараз.

+лед лампочка в фару. чесно кажучи - не сподобалася. на дальному - фокус є, а от ближній світить в боки, а в центрі чорна пляма.

+кріплення на телефон (навігатор)

+бак ацербіс на 16 літрів - тепер вже можна відїхати від заправки. Бак на DR350, але встав неначе рідний - уся заміна потребувала 30 хвилин, все кріплення-шлангочки в комплекті, додатково нічого не потребувалося. У ацербіса ще бувають баки на 20л і на 24л, але (імхо) то вже занадто.

Зараз найїбільші неприємності - кошик зчеплення. Диски - замінили, але сама корзина - роз#бана далі нікуди.

Ще достає тросик тормозу - за 500км перегризло до опльотки. Наче брав 150см, але мабудь короткий да й треба поміркувати як його завести.

Гарно став на багажнік луісовський м"який кофр. Проте, імхо, його хватить може на ще 3 поїдки і далі будуть перші дірки. Хочу рамки і люмінієві ящики. Взагалі люмінієві ящики це завжди ДОРОГО. Дуже. Якщо у Вас новий КТМ, або БМВ GS - повинні і такі ящики придбати . Але у нас ціна на них впала - можна взяти на 3000грв (за одного бокового) більш-менш пристойного. Для порівняння - у фашистів ОДИН(!!) боковий зараз коштує 12000грв (за ці гроші у нас будуть обидва бокових, центральний і рамки, ще й на обмити пару тисяч залишиться!!). IMHO, має сенс взяти.

Що несподобалося у тряпчаному центральному кофрі - займає багато місця - треба специфічно залазити на мот і збільшує вітрлило. Якщо рука або нога заніміла - дуже великий шанс завалити.

Якщо коротко то процедура така: мот ставиться на бокову підножку, далі зажимаємо передне гальмо, опираємося на ліву руку і ліву підножку - злазимо з мота (або залазимо). В цій процедурі, вся гра - навколо вміння тримати баланс. Спочатку боявся, бо такий бегемот як я, може своєю вагою погнути що завгодно. Якщо так залазити-злазити, то стає абсолютно по х@ю: що на багажніку, висота моту, і який у Вас зріст - хоч "1,50м з кепкою" все одно залізете. Ну і бажано дивитися що під підножкую - щоб не провалилася в грунт.

Моя мета - розкидати все по кофрам та їздити зовсім без рюкзака. Таскати вантаж на позвоночнику - то не діло.

Эскизы прикрепленных изображений
Нажмите для отрытия в новом окне
950x534
(113,9 кБ)

Нажмите для отрытия в новом окне
950x534
(110,5 кБ)

Нажмите для отрытия в новом окне
950x534
(104,8 кБ)


___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

stnslv
  29.05.2017 в 19:49, stnslv для vaclav   (#12)
Рейтинг: 116
Аватар

Возраст: 49 лет
С нами: 3 года 365 дней
Сообщений: 1222
Транспорт:
Delta... ризька))
Украина, Кам'янське
тел.: 067 989 28 05
Славік, я спостерігав за тобою, коли ти злазив-залазив на мотоцик -- нєрвене видовище...
До того як ,,одремонтірувать" ногу я приловчився отак... Зупинився, викинув підставку, обіпер на неї мот, впевнився що він стабільний, потім одставляєш праву ногу якомога дальше і переносиш на неї вагу тіла, протягуючи ліву ногу по сідлу, можна, доречі, триматись лівою рукою за ручку газу, це щоб не дістати носом землю... Вже й з ногою все гаразд, а звичка залишилась...
А залазю так-- лівою рукою тримаюсь за кермо, а правою хапаю за халяву, чи гомілку і переносю через сідло, все просто...спробуй, бо пластикова бутилка не завжди під ногою...
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  30.05.2017 в 01:38, vaclav для stnslv   (#13)
Рейтинг: 67
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 84 дня
Сообщений: 1762
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 01.06.2017 15:38, автор: vaclav

chabanitos пишет:
Файний мот. Скільки вже накатав? Як далеко їздив?

Їздив на зустріч - 243км в одну сторону (плюс ще може 10 по місту, бо рахується з центру) - разом 500км.
Ще по місту катав - думаю десь з 300.

Висновки:
1. "Мот високий - мені не підійде" - фігня. Я б навідь і вищого зараз взяв. Всеодно який кліренс, тут треба підбирати висоту від підножки до сідушки - щоб не сидіти як ембріон на спортбайку. От мені він трохи малуватий - сідаю посередині сідушки, бо зпереді незручно.
2. Для однієї людини - саме то. Маю ще трансальпа - не моє і не маю потреби.
3. Витрати бензу - засмучують, але ще можно якось терпіти (тут - 4л, в трансальпу 600 - 5л і то вже забагато).
4. Ходова - саме то. Їхав з 40км вночі через села на 40-60км/г, потім як повертався вдень - в мене очі на лоба лізли що я тут проїзжав вночі(!!), хіба що іноді привставаючи. На активу - однозначно було б горе , а тут як по маслу.
5. Багажнік спочатку викликав скепсис, але "в бою" виявився досить таки функціональним.

Взагалі, якби honda xr125/150 були японці, було б мабуть ідеально. Але а) китайці - не можна рвати б) малі (виглядають якось іграшково, що розміри що пера в вилці і т.д.).

Зараз ось ліплю з нього "трансальп для однієї людини". Можливо постраждають позашляхові якості (великий бак що випирає - це не так добре для грунту, а більш для туризму, потім будуть рамки-кофри і т.д.)

Нічого поганого сказати за мот не можу, для однієї людини - дуже рекомендую.

stnslv пишет:
Славік, я спостерігав за тобою, коли ти злазив-залазив на мотоцик -- нєрвене видовище...

Мені цей спосіб показали в гаражах і навідь потренерувався за день перед виїздом - проблем не виникло. Як злазив курити - фури з траси не злітали. Да і тверезий приїхав - чого мені падати.
___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  30.05.2017 в 02:49, vaclav  (#14)
Рейтинг: 67
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 84 дня
Сообщений: 1762
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 30.05.2017 20:07, автор: vaclav

По старих модифікаціях (на прикладі SE-1)

Баки

1. Ось Suzuki Djebel 250 SE-1 в мотодомі. Пишуть що бак 17л.  
2. Мій SE-1 з баком ацербіс на 16л.

Порівняйте баки - 17л там і не пахне.

Захист фари

В старих модіфікаціях - квадратний захист фари. В нових - круглий.

Передня вилка

Вилка Шова, розміри сальників... хондівські. Тобто розміри характерні для пер, що Шова постачає Хонді. Діаметр пера - 41мм.

Масляний радіатор

Його нема. Зовсім.

Ще є відміності по кошику зчеплення, але то вже видно по парт-мануалам.

Эскизы прикрепленных изображений
Нажмите для отрытия в новом окне
950x630
(57,3 кБ)

Нажмите для отрытия в новом окне
950x534
(113,9 кБ)


___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  01.06.2017 в 22:01, vaclav  (#15)
Рейтинг: 67
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 84 дня
Сообщений: 1762
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Просив китайця прислати наліпки на SE-1, але він прислав на SE-2. Так і наклеів.

Эскизы прикрепленных изображений
Нажмите для отрытия в новом окне
950x534
(98,5 кБ)

Нажмите для отрытия в новом окне
950x645
(94,9 кБ)


___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  10.06.2017 в 00:27, vaclav для stnslv  (#17)
Рейтинг: 67
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 84 дня
Сообщений: 1762
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
stnslv пишет:
Заліпи одиничку білим оракалом...

наліпив криво на баку відклеються. буду чекати як облетять

+ usb-зарядка на руль (з кнопкою). живлення - з приборноі дошки. Тепер легчше, бо батареі на телефоні хватало десь до Лубен.
___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  18.06.2017 в 21:03, vaclav  (#18)
Рейтинг: 67
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 84 дня
Сообщений: 1762
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 12.07.2017 15:48, автор: vaclav

+400км - з'їздив у Чернігів на Мотогульки (100-120 в один кінець +по місцю). Остаточно впевнився у своєму виборі. Для мене він став ідеальним малокубатурним туристом, по нашим "трасам" (100км, Київ-Чернігов), "дорогам" (8км, від траси до села) і полям (2км, від села до бази відпочинку). Станом поля - задоволений, все як і має бути. А от траса і дорога - могли б бути і кращі. Хоча мені не допікало, а от володарю бургману не сподобалось.

"міняємось ключ на ключ" запропонував камрад на чопері у первий же вечір
Я б може і помінявся, але хіба що на djebel посвіжіще. Да і то - треба ще на стан дивитися. Ну ви зрозуміли..  

Приїхали бокові кофри і заготовки рамок Mamaj.   Буду їздити з барахлом як на максіскутері Остаточно натренувався злазити-залазити з кофром - вже виходить робити це вправно
___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  12.07.2017 в 15:50, vaclav  (#19)
Рейтинг: 67
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 84 дня
Сообщений: 1762
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 12.07.2017 15:52, автор: vaclav

Наклейки на баку наклеїв криво - відстали. В китайців вони стоять дурних грошей.
В нас такі самі (але без жовтих рисок) з оракалу зробили за 20 грв штука(!!!).
___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

stnslv
  12.07.2017 в 20:43, stnslv для tsinik  (#21)
Рейтинг: 116
Аватар

Возраст: 49 лет
С нами: 3 года 365 дней
Сообщений: 1222
Транспорт:
Delta... ризька))
Украина, Кам'янське
тел.: 067 989 28 05
Неее, то китайцьі.... Дюбеля на том фото нет...
Вот он:

Эскизы прикрепленных изображений
Нажмите для отрытия в новом окне
950x712
(171 кБ)

Форум: Мотоциклы дискусии  

serui65
  12.07.2017 в 21:10, serui65  (#22)
Рейтинг: 52
Аватар

Возраст: 51 год
С нами: 9 лет 83 дня
Сообщений: 1888
Транспорт:
Honda cub 50 std зеле
Украина, Светловодск
Интересно ,а сколько на сотню кушает Дюбель 250-й....
___________________________________________
Ударим ЭНДУРО по бездорожью и разгильдяйству ....
Если рыбалка мешает работе ....---бросай работу......
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  12.07.2017 в 21:30, vaclav для tsinik  (#24)
Рейтинг: 67
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 84 дня
Сообщений: 1762
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 12.07.2017 21:31, автор: vaclav

tsinik пишет:
на фото не твой?

Не. Там за желтым Т-Максом должно было стоять пару моих - джебель и трансальп (на нем Мырек MDV ехал).
А на фото - то пара белых Honda XR 125/150 (у джебеля круглая здоровая фара).
serui65 пишет:
Интересно ,а сколько на сотню кушает Дюбель 250-й....

3.5 ... 4л по асфальту
___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  20.07.2017 в 19:28, vaclav  (#29)
Рейтинг: 67
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 84 дня
Сообщений: 1762
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 20.07.2017 19:42, автор: vaclav

Готуємось в дорогу.

PS: масло (мотюль) пройшло 1..1.2тис км - зливали - червоне і прозоре, аж жалко стало.

Эскизы прикрепленных изображений
Нажмите для отрытия в новом окне
950x858
(274 кБ)

Нажмите для отрытия в новом окне
950x892
(167,6 кБ)

Нажмите для отрытия в новом окне
950x904
(149 кБ)

Нажмите для отрытия в новом окне
950x959
(157,1 кБ)

Нажмите для отрытия в новом окне
950x709
(96,4 кБ)

Нажмите для отрытия в новом окне
950x1245
(151,2 кБ)


___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

vaclav
  20.07.2017 в 19:34, vaclav  (#30)
Рейтинг: 67
Аватар

Возраст: 41 год
С нами: 7 лет 84 дня
Сообщений: 1762
Транспорт:
Актифф-пікап, дюбель
Украина, Київ, Пивзавод №3
тел.: 095 47 57 57 8
Отредактировано: 21.07.2017 00:30, автор: vaclav

Пост підбору запчастин.

Коротше кажучи, не до кінця вижималося зчеплення. І ми туди полізли. Новий кошик коштує овер 250уе - нафіг. Ось цікаво вийшло із штоком вижиму зчеплення. Шукаємо по партнамберу - а ось х...й - знятий з виробництва    . Знайшли партнамбер на новий шток вижиму і замовили його (той що почали випускати на заміну мому партнамберу). На фото - рідний шток і новий. Ось так японці виконують роботу над помилками.   Мабуть було масляне голодування. На такі речі китайці, на жаль, майже не звертають уваги і не доводять свої моделі (бо немає сенсу - завтра буде нова інша "ще краща" модель).Тому і радив би брати не SE-1, а вже свіжіщу модифікацію XC - там все буде зразу.

PS: пофіксилось заміной двох шайб і втулки кошика, нейтраль - ловиться, колесо на передачі та вижатому зчепленні - не крутиться. бюджет по запчатинам $70. Раніше - на першій передачі із вижатим зчеплення (і піднятими ногами) ледь-ледь але їхало вперед. Нейтраль ловилась -  тільки на незаведенному двигуні.

Эскизы прикрепленных изображений
Нажмите для отрытия в новом окне
950x631
(96,8 кБ)

Нажмите для отрытия в новом окне
950x776
(111,3 кБ)


___________________________________________
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Форум: Мотоциклы дискусии  

 
(Чтобы создать новую тему или ответить, нужно зарегистрироваться)
Предыдущая страница 1 2  Следующая страница

Мото магазин MOTO.com.ua
Задумывались ли Вы о покупке скутера/мотоцикла на электротяге?
- Да
- Нет
- Затрудняюсь ответить
Прикольные фото и видео:
Шлем эконом вариант

смотреть:  все  фото  видео  лучшее
https://vuso.ua/uslugi/zelenaya-karta.html

Сейчас на сайте: 66funtik  Ingvar2  MaxPronin  serhii (4)

Гостей:201
Всего on-line:205
© 2001-2017, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах! О нас. Реклама на сайте.
(!) Использование материалов MOTO.com.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.MOTO.com.ua
RSS