MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
25.04, 22:45
44
+13 °С
Вітер: 0 м./с., Пн-С
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Мотоцикли с двигуном 162FMJ 150сс: Road Wanderer, Viking, LF150, LEOPARD, Spark, Comanche, Slider, Korsar 150, Flame, RING...

Переглядів: 1176056
15.12.2012 р.
answerview
Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг  Мотоциклы с двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER  150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3
 и другие модели....

В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана  .  В  164fml  от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм 
высота 9,5 мм

Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
Прикріплені файли
rar
1015.22 кБ.
rar
7.51 мБ.
rar
663.73 кБ.
rar
674.98 кБ.
1
like
1
good
bad
shockingly
10.07.2017 р.
answerview
Питання до знаючих: хочу прикупити комутатор на свій мот ( в запас), зайшов на ринок, запитую товар і хлопчина викладає на стіл два, за 50 гр. і 65 гр. 05_shok Це дійсно їхня ціна?
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
10.07.2017 р.
answerview
Порився по інтернетмагазинах: є 02_sad  такі  ціни.
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
10.07.2017 р.
answerview
Мото двигло это не жигуль. Поставь цифровой термометр и сам увидешь - нагрев ползет вверх постоянно, с разной скоростью, но постоянно. В холодную погоду и на скорости - почти не заметно. В жару и в тянучке просто скачет и без остановок никак. МО может и замедлит процесс, но не сильно и тоже на скорости, а не в пробке.
like
good
bad
shockingly
14.07.2017 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
120 по маслу це тіпа норма, на Запорожці теж так само

думаю, як зробить водянку із воздушки Ж)
движкві для опитів вдоста
03_biggrin
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
14.07.2017 р.
answerview
Я тут раньше писал про не доход поршня в цилиндре и думаю торцануть но не могу понять это только у меня на движке зоне или у всех так или примерно так
like
good
bad
shockingly
18.07.2017 р. відповів для tad  
answerview
Я тут раніше відповідав на це питання, та і не тільки я
like
good
bad
shockingly
19.07.2017 р.
answerview
ответы я читал что типо дефорсированный мотор получился но как у остальных обстоит дело я так и не понял
like
good
bad
shockingly
19.07.2017 р. відповів для tad  
answerview
Практично у всіх китайців недохід поршня. Практично всі задушені комплексно: ЦПГ, головка, ГРМ, впуск, випуск, запалення. Порівняно з японським оригіналом об"єктивно менша на 10-20км/год. максималка, більші вібрація і витрата пального. Я думаю різниця в ціні із запасом компенсує такий дефорсаж. Повністю комплексно тюнити двигун фінансово невигідно і суттєво знизить моторесурс, частковий тюнінг малорезультативний (уваги вартує тільки тюнінг системи запалювання).
like
good
bad
shockingly
21.07.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
Практично у всіх китайців недохід поршня. Практично всі задушені комплексно: ЦПГ, головка, ГРМ, впуск, випуск, запалення. Порівняно з японським оригіналом об"єктивно менша на 10-20км/год. максималка, більші вібрація і витрата пального. Я думаю різниця в ціні із запасом компенсує такий дефорсаж. Повністю комплексно тюнити двигун фінансово невигідно і суттєво знизить моторесурс, частковий тюнінг малорезультативний (уваги вартує тільки тюнінг системи запалювання).

а як може бути більша витрата палива у дефорсованого мотора?
Японські "заряджені" 125ки по типу cbr125, хоч і їдуть в 2 рази краще, але і мають відповідно під 4л витрату, а не 2л як їх китайські менші брати.
За тюнінг запалення згоден 100%, також можливо має резон встановлення охолодження, це думаю трошки теж збільшить загальний ресурс.
... а загалом, я не розумію, шо можна хотіти від мотоцикла за 1к баксів??, хібащо радіти що китайці за такі смішні гроші надають можливість більш-менш достойно і головне дешево їздити.  01_smile
☭ = 卐 = Z
Змінено: 21.07.2017 р., hitmanhunter
like
good
bad
shockingly
22.07.2017 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
а як може бути більша витрата палива у дефорсованого мотора?
Менший КПД, більше треба відкривати дросель; маса японця і китайця однакові, а потужність і момент різні . Так само, як 233 менше їсть від 150, як авто 2.0 менше їсть від 1.6. Ефективність спалювання палива на кількість коней і на масу транспортного засобу. І треба порівнювати ефективність в однакових режимах есплуатації (мій 150 запросто ковтне 4.5 л/100км, якщо крутити двигун на повну, а при 45км/год по асфальту вкладеться в 2л.,і після підняття СС до 10.5:1 витрата зменшилась на 0.5л на швидкостях до 70км/год)
like
good
bad
shockingly
22.07.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
а як може бути більша витрата палива у дефорсованого мотора?
Менший КПД, більше треба відкривати дросель; маса японця і китайця однакові, а потужність і момент різні . Так само, як 233 менше їсть від 150, як авто 2.0 менше їсть від 1.6. Ефективність спалювання палива на кількість коней і на масу транспортного засобу. І треба порівнювати ефективність в однакових режимах есплуатації (мій 150 запросто ковтне 4.5 л/100км, якщо крутити двигун на повну, а при 45км/год по асфальту вкладеться в 2л.,і після підняття СС до 10.5:1 витрата зменшилась на 0.5л на швидкостях до 70км/год)

в принципі із всім згоден, я просто мав на увазі шо дефорсований мотор загалом то не для навалювання, а спокійної їзди, звідси і економія вийде... як по паливу, так і запчастинах,  ...ресурсу   21_umnik
☭ = 卐 = Z
like
good
bad
shockingly
22.07.2017 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
Я б навіть сказав, що бюджетна малокубатурна техніка (в тому числі і китайська) не для навалювання, навіть якщо замінити двигун на спортивний. А низькофорсовані пятисотки-літри на 300 кг повної маси дають хорошу динаміку, але то вже не дешево обходиться
Змінено: 22.07.2017 р., cgdok
like
good
bad
shockingly
23.07.2017 р.
answerview
Добрый день.Такой вопрос.Являюсь владельцем мотоцикла musstang vista 150.Сегодня ради интереса снял выхлопную,послушать звук.Как оказалось,звук больше похож на бульканье чем на рычание.Скажите,это есть норма для этого движка/мотика?или есть проблема?
like
good
bad
shockingly
23.07.2017 р. відповів для Human_Inside  
answerview
Добрый день.Такой вопрос.Являюсь владельцем мотоцикла musstang vista 150.Сегодня ради интереса снял выхлопную,послушать звук.Как оказалось,звук больше похож на бульканье чем на рычание.Скажите,это есть норма для этого движка/мотика?или есть проблема?


Да, совершенно норма. Даже 250 кубс полностью снятой выхлопной (даже снято выхлопное колено, остался один голый цилиндр) звук получается смешной и булькающий.

На ютубе есть подобные видео.
1
like
1
good
bad
shockingly
23.07.2017 р. відповів для Human_Inside  
answerview
На холостому булькає, а як піддати газку, то щей як ричить  17_wink  і вогненні язики висуває  03_biggrin
like
good
bad
shockingly
25.07.2017 р. відповів для moto-moto  
answerview
Спасибо за ответ,ато я уже волноваться начал.не посоветуете еще как лечить прострелы с выхлопной?(жарю по максималке,отпускаю газ и как опять начинаю открывать газулю-прострел)
like
good
bad
shockingly
25.07.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
Языков не видел вроде бы,но буду знать03_biggrin
like
good
bad
shockingly
25.07.2017 р. відповів для Human_Inside  
answerview
Спасибо за ответ,ато я уже волноваться начал.не посоветуете еще как лечить прострелы с выхлопной?(жарю по максималке,отпускаю газ и как опять начинаю открывать газулю-прострел)


Выскажу свое личное мнение.

"Жарить по максималке"  категорически не советую (если конечно для вас расход и ресурс вас не интересует)

В идеале, мотор выше пика крутящего момента не крутить (для вашего мотора это по разным источникам 6500-7000 об.мин ) При высоких оборотах мотор начинает перегреваться, что ничего хорошего не сулит.
Если для вас "жарить по максималке" необходимость, то хотябы используйте масло с высокоткотемпературной вязкостью ...W50 и желательно синтетическое, ну и следите за температурой масла.


Для "лечения" прострелов, отрегулируйте клапана 0,06 впуск, 0,08 выпуск. И отрегулируйте карбюратор. (Проверте уровень в поплавковой камере, и цвет свечи)

https://www.google.com.ua/search?q=состояние+свечей+по+внешнему+виду&client=ms-android-prestigio&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi4-pnn26PVAhXBE5oKHaygBTcQ_AUICSgB&biw=360&bih=516
Змінено: 25.07.2017 р., moto-moto
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
25.07.2017 р. відповів для moto-moto  
answerview
Еще раз спасибо.Поставил бы +реп,но не могу)
like
good
bad
shockingly
25.07.2017 р. відповів для Human_Inside  
answerview
....Поставил бы +реп,но не могу)


Не совсем понял, про что именно ведется речь. 04_blush
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин