MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
28.03, 18:17
44
+16 °С
Вітер: 1 м./с., Півн
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендарМагазин
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Мотоцикли с двигуном 162FMJ 150сс: Road Wanderer, Viking, LF150, LEOPARD, Spark, Comanche, Slider, Korsar 150, Flame, RING...

Переглядів: 1172207
15.12.2012 р.
answerview
Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг  Мотоциклы с двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER  150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3
 и другие модели....

В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана  .  В  164fml  от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм 
высота 9,5 мм

Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
Прикріплені файли
rar
1015.22 кБ.
rar
7.51 мБ.
rar
663.73 кБ.
rar
674.98 кБ.
1
like
1
good
bad
shockingly
22.10.2017 р. відповів для Grom  
answerview
Вітровик просто ядрьона бімба!!! Але треба доставити ще одну фару знизу- вертикально подвійні. Повороти теж круглі просяться- бокові повторювачі від "ГАЗона" чи ЗІЛа продають на ринку і в авто-тракторних магазинах. Жилізні щитки-обтікачі на ноги від ЯВИ чи ІЖа просяться по стилю і в холодні ранки/вечори коліна за них подякують.Бокові збільшені кришки можна зробити з чорного пластику, можна з фарбованої бляхи, щоб трохи утробу прикрити (тоді і в аеробокс менше пилу засмоктувати буде і проводку не забризкає).
like
good
bad
shockingly
22.10.2017 р. відповів для Direktor  
answerview
У 200сс більша камера згоряння, вже писали про це. Якщо треба міняти, то 150сс, або 125сс (125сс краще портовану, як радить Вождь Апачів).
like
good
bad
shockingly
27.10.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
Вітровик просто ядрьона бімба!!! Але треба доставити ще одну фару знизу- вертикально подвійні.

у мене дві БМВшні фари, нижня вирізана по лінзі - тому незрозуміло


Повороти теж круглі просяться- бокові повторювачі від "ГАЗона" чи ЗІЛа продають на ринку і в авто-тракторних магазинах.

повороти недавно обновив, тому поки з мотиком роботи не проводяться...

Жилізні щитки-обтікачі на ноги від ЯВИ чи ІЖа просяться по стилю і в холодні ранки/вечори коліна за них подякують.Бокові збільшені кришки можна зробити з чорного пластику, можна з фарбованої бляхи, щоб трохи утробу прикрити (тоді і в аеробокс менше пилу засмоктувати буде і проводку не забризкає).

про пластик спереду думаю - старезний байкер колись порадив берегти коліна (чомусь зараз я починаю думать, що він був правий)
а боковушки впритик до двигуна стоять, фактично там нема що добавлять - хіба що зробить суцільне капотуваня двигуна з продихами і повітроводами і т.д.
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
31.10.2017 р. відповів для Grom  
answerview
З того ракурсу нижня фара не помітна, дві то є гуд  18_good
Я мав на увазі закрити за двигуном (повітряні фільтри, акумулятор, релюхи та інші кишки), бо рідних кришок щось не бачу. На вітровику бракує маленького скла, хоча би 15-20см висотою. Вітрові щитки на коліна ще важливіші від лобового щитка-обтікача, штани продуваються легше ніж куртка.
1
like
1
good
bad
shockingly
01.11.2017 р. відповів для Grom  
answerview
ЛЬОХКО
сьогодні катався = це просто ОРГАЗМ, Я КРИЧУ!

на фотках те що було в 2012 і те що сьогодні
(ага я дизайнером працюю 01_smile час від часу)


Круто!!!  Мотик реально напоминает персонажей из фильма Безумный Макс!.. из первых частей  03_biggrin  18_good
like
good
bad
shockingly
02.11.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
я тут трохи підправив форму вітровика - тому поки обмежу модифікації
захист рукояток відпрацював на 5, але дзеркало все таки розбилось

п.с. штани витримали, на куртці трохи потріпалась накладка якоїсь НЕкордури
а рука не зломана і навіть без тріщин, але увесь минулий тиждень я її носив на вірьовочці, і друкувать неї не міг
ЄКІП РУЛИТЬ!
Крим - це Україна!
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
02.11.2017 р.
answerview
Всех приветствую!.
Ребят вопросик к знающим и бывалым.
Двигатель 150сс   162fmj - хочю поставить коленвал, поршневую, штанги, голову клапанную, карб от 200сс.
ВОПРОС распредвал надо менять или он такой же?????

И вообще какие есть нюансы и тд. (многие говорят что может не правильно работать там и тд.) подскажите пожалуйста.

СПСБ. 03_biggrin
Всем добра и кубатуры)))
like
good
bad
shockingly
02.11.2017 р. відповів для Grom  
answerview
я тут трохи підправив форму вітровика

Искренне сочувствую. Прошлым летом тоже проехал по асфальту на лопатках метров 15 , неудачно оттормозился перед перекрестком. Подскользнулся на рассыпаной муке в дождь, на против комбината хлебопродуктов.
Немного стер грузик на руле , шарик на конце рычага сцепы, подпилил и сломал водительскую подножку.  Крыло, бак , пластик , кофр -все целое, ни одной царапины.  Сам отделался синяком на колене и растяжением сухожилий. Немецкий военный микрофибровый  костюмчик вообще не пострадал, даже нету потертостей.
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
03.11.2017 р. відповів для Czeslaw  
answerview
дякую
хто не падав = той не їздив!

я сподіваюсь в цьому календарному році ще покататься, тому на вихідних відновлю поворотники і що там ще постраждало
все тільки ПОЧИНАЄТЬСЯ!
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
04.11.2017 р. відповів для vallera  
answerview
Все підійде, розпредвали однакові. До тюнінгу добавити шпильки циліндра, щеплення 200сс., рідне (якщо 4-болтове) може пробуксовувати. Вхідний патрубок PZ-30 більший від  PZ-27, вихідний теж. Який пробіг Вашого 150сс двигуна, він справний?

P.S. А нащо  Вам 200сс, якщо Ваш 150 валить як 200? Ви ж раніше описували ефект правильного "повного прямотоку". 06_question
1
like
1
good
bad
shockingly
05.11.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
Спасибо за ответ.
Время никого не щадит и пробег( а так хо ж еще вырасти в обьемчике) 03_biggrin
Всем добра и кубатуры)))
like
good
bad
shockingly
09.11.2017 р. відповів для Grom  
answerview
Подскажи пожалуйста толкового Мастера по портингу чтоб (не кинул и сделал Добре)
спасибо.
Всем добра и кубатуры)))
like
good
bad
shockingly
14.11.2017 р. відповів для vallera  
answerview
я робив сам - дрель і фреза по дереву з алюмінієм справляються на 5+
нічого складного там нема - головне правильно розмтиться
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
18.11.2017 р. відповів для Grom  
answerview
я робив сам - головне правильно розмтиться
Зовсім ні, колего! Головне розуміти Що і Для Чого ти робиш, і що від цього зміниться. А розмітити легше всього. В портінгу є речі, які оправдані тільки у спорті і шкідливі у повсякденній експлуатації, тим не менше 99.9% портінгістів-аматорів їх роблять. Потім не розуміють, чому двигун у певних режимах працює нестабільно і чому карбюратор перестав добре регулюватись. Перед тим, як доопрацьовувати двигун, треба вивчити теорію ДВЗ і конструктивні особливості свого двигуна, тонкощі систем впуску і випуску газів.
1
like
1
good
bad
shockingly
18.11.2017 р. відповів для vallera  
answerview
Вітаю, здоров*я Вам!
like
good
bad
shockingly
19.11.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
ага - цілком згоден
тому:
1. ніколи не читав жодної книжки
2. не робив жодних натурних дослідів
3. не зробив жодних висновків
4. не можу годинами про це говорити...

мабуть треба до тебе нагрянути ВНАТУРІ щоб за кількома рюмками чаю довести свою некомпетентність  03_biggrin

п.с. ще ніколи не робив фото і докладних описів, тримаю ноу-хау в секреті, бо лише я нічого не знаю про ДВЗ і ніколи нікому нічого не скажу!

насправді треба лише довести китайські заготовки до рівня японського оригіналу, щоб зрозуміть, що то була марна витрата часу
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
21.11.2017 р.
answerview
Моє вітання форумчанам і питання до знатоків: як підключити електронний тахометр замість тросового?
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
21.11.2017 р. відповів для Direktor  
answerview
Тахометр чи спідометр? У тебе що тросовий тахометр?
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
21.11.2017 р. відповів для User  
answerview
Тахометр чи спідометр? У тебе що тросовий тахометр?
Угу. Тросовий тах. Гримить, як відро під циганською бричкою. 19_negative  Ти ж міняєш приборки і я хочу... 01_smile
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
21.11.2017 р. відповів для Direktor  
answerview
как правило, они берут импульс с провода, что идет от коммутатора на катушку. может быть, что на трехпроводном отдельно подается питание после замка зажигания. но могу и ошибаться
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
1
like
1
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті