MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
28.03, 19:30
44
+13 °С
Вітер: 0 м./с., Зах
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендарМагазин
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

YAMAHA XJ600S Diversion - обсуждение

Переглядів: 23470
03.07.2012 р.
answerview
Показати повідомлення
І так з продажем свого 200 кубового китайця постало питання с придбанням іншого металевого коняки. 04_blush  Спочатку придивлявся до нового GEONа Турера 350сс, але враховуючи його технічні показники подумав шо платити 3100$ 04_blush  за це чудо китайського мотопрому це занадто, коштував би він так на 1000$ дешевше то можна було б ше подумати. 04_blush  Далі придивлявся до  слєгка б/у Хюсонга 250сс, але шось в той час пропозиції на нього по ціні шось також були не айс. 06_question  І шо ми маєм? 07_dirol  Скромний бюджет 3000$ і нескромний апетит на кубатуру. Пошерстив не один тиждень простори інтернету було вирішено шукати б/у 400-кубового японця який би вліз в сумму 3000 $ 01_smile . Як оказалося не така вже й проста задача, 02_sad  але як то кажуть хто шукає той находить, хто стукає тому відкриють, і от надибую Ямаха Дивирсія, S-ка, об’єм двигла … мама дарагая 05_shok .. цілих 600 сс, правда рік ..е-е-е…92, м-да старуватенький екземплярчик, 04_blush  але по фотках така нічо, дизайн.. ну тоже так нічо. Почав я рити інфу на даний апарат і опа.. перший нюанс – об’єм 600сс а потужність всього то навсього 62 коняки, недалеко втікло від 400сс, але зато крутний момент майже в півтора рази вищий ніж в 400-ки 18_good , а другий нюанс – інформації про мот від реальних власників практично ноль, 07_dirol  ну непопулярна в нас дана модель мапєдки, чого не скажеш про забугрових сусідів, в Європі цих апаратів тьма-тьмуща, звідти і почерпав основні відомості про апарат і так як він знаходився недалеко від мене (70км) вирішив поїхати глянути. Ну шо перша пробна поїздка не розчарувала, мот хоч і нелегкий але рулиться шо мопед, підвіска дуже комфортна для дупи, 18_good  загальний стан – задовільний,  рішив –буду брати. Короче не буду описувати усіх перепетій при покупці даного мота, тягнулися вони практично місяць, але в кінцевому результаті мот я придбав з повним оформленням документів на себе. Пригнавши мот додому першим ділом заміряв компресію, результати такі :1-13,8кг/см, 2-12 кг/см, 3-13,5 кг/см, 4- 13,2кг/см. Різниця комресії між другим та ншими циліндрами трохи напрягла, 06_question  і було вирішено зняти клапану кришку для заміру зазорів, заміри показали шо в принципі в трьох клапанах зазор не вдповідає допускам, хоч і не був критичним, так як зазор там регулюється шайбами а зазор був замалим  то зазор в допуски виставив шляхом шліфовки шайб до потрібного розміру. Далі знову замір компресі – а фіг там результат такий же, значить причина – кольца, вирішив попробувати розкоксовку для двигуна, після цієї процедури компресія в усіх 4-ох циліндрах впала в середньому на 1 кг/см, але не вирівнялася, тому поки на даний момент лишився того ровера, поїзджу сезон далі будем пасматреть.
Так, пішли далі, оскільки дана модель 92р. випускалася чисто повітряне охолодження (без масляного радіатора) а з 96р. вже з масляним радіатором то було вирішено його туди присобачити, для цього був куплений з розборки радіатор (рідного не знайшов) від Хюсонга 250сс, розрізаний навпіл, так як був завеликий, і успішно імплантований в систему, в добавок поставив датчик температури масла з цифровим таблом, ну і даби не утомляти далі розповідями шо як ше робилося даю короткий список проведених робіт 01_smile
- заміна переднього ската на новий
- заміна заднього ската на новий збільшеної розмірності (150/70-18 замість 130/70-18)
- повна переборка тормозних супортів (підклинювали) з заміною колодок, рідини і відповідно прокачкою тормозів
- заміна задньої зірочки на меншу (45зубів замість 48-ми) – відповідно вкорочування цепа
- чистка, регульовання і синхронізація карбів
- перетяжка сідушки
- ну і ше купа всяких дрібниць
Ну якось так, по мірі експлуатації буду описувати які нюанси виникають, а також якшо є серед читачів власники даної модельки – прошу дуже – діліться враженням і досвідом експлуатації. Фото мого коняки 03_biggrin
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
08.07.2012 р. відповів для sashanova  
answerview

Блин, а у меня скутер!!! И жрет 5-5.6л на 100км по городу 30_crazy
Двохтактатний? на тюнінгу? були і в мене такі апарати 01_smile  зажигалки ше ті 18_good


4 тактний i без тюнiнгу)) На авi i в профiлi))  03_biggrin
Карпаты2>Suzuki Address 50cc>Viper Matrix 150cc>Zongshen Winner 200cc>Tornado 250сс>Honda Silver Wing 400cc>Suzuki sepia>Honda Silver Wing 400>Honda Silver Wing 400>Honda Transalp 650
like
good
bad
shockingly
08.07.2012 р. відповів для Speedy  
answerview

4 тактний i без тюнiнгу)) На авi i в профiлi))  03_biggrin

Побачив після того як написав 01_smile буває 06_question
like
good
bad
shockingly
16.07.2012 р.
answerview
На вихідні прокатався в Ужгород на мотозліт і зрозумів шо трохи я перехвалив ипонских мотобудівників в плані охолодження двигла 04_blush . В Ужгороді при проїзді по місту в колоні при  доїзді до фінішу Т масла піднялася до 123 град. 19_negative , шо аж няік не айс, добре шо вже був фініш і я мав змогу заглушити двигун, так шо людям які з бризкаючи слюнями запевняли шо даний мотор перегріти це – із області фантастики, бо це не кітаєць і т. д. і т.п. 07_dirol , скажу шо це цілком реально. Оскільки в Ужгороді я їздив максимум на 3-ії передачі, то після усього цього катання на виїзді з міста я ледве з силою, втикнув 4-у передачу, уже думав шо гаплик коробці приходить 12_cray , але після 10хв. їзди по трассі все стало гут.  Розхід  по трассі склав 4,2  на 100км  
92-ої нафти при швидкості 100-110км і частими обгонами з відповідними підвищеннями швидкостей деколи до 160км/год, думаю якшо їхати в спокійнішому режимі, без псєвдоспортивних обгонів то вписавбися в 4 літра. Проїхавши за день майже 600км, для себе  зробив висновок, що стихія даного мота – трасса, тут він як риба в воді, досить комфортний, тяги достатньо для безпечних обгонів консерв усіх геометричних калібрів, їхати по трасі на ньому можна довго і нудно поки не задубіє дупа 03_biggrin
like
good
bad
shockingly
22.07.2012 р.
answerview
Вчора пришпандьлрив собі от такого багажника 01_smile  тепер можна і в дальняк.. 04_blush
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
27.09.2012 р.
answerview
Шось давненько я не писав про свого коника, та бо в принципі не було про шо писати, їздив собі тай їздив,  01_smile і ось тобі.. перша серйозна поломка,  02_sad їду я вчора з роботи і дупою відчуваю шо якось „не так” веде себе задня підвіска при проїзді набору ям і горбів на дорозі, ше подумав шо може пружина на амортизаторі попустилась чи шо?.. 04_blush  По приїзді додому візуально оглядаю мот і ЙО-МА-ЙО! 05_shok  Шо я бачу?.. ЗДОРОВЕННУ тріщину на задньому маятнику в районі кріплення амортизатора! От тобі маєш! Не витрамав хвальоний ипонський метал реалій вітчизняних доріг! О така то фігня малята 07_dirol
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
27.09.2012 р. відповів для sashanova  
answerview
92ой год - устал уже мотик...  и дороги у вас там во Львове для амортизатора не очень.
Заваришь - будет снова радовать. С наилучшими пожеланиями еще в этом сезоне поездить....
like
good
bad
shockingly
27.09.2012 р. відповів для Gustav  
answerview
92ой год - устал уже мотик...  и дороги у вас там во Львове для амортизатора не очень.
Заваришь - будет снова радовать. С наилучшими пожеланиями еще в этом сезоне поездить....

Ех.. де в нас ті дороги? Їх по-моєму нема не лише у Львові 02_sad  Та заварити то малувато, тре ше накладку підсилюючу дати, за побажання дякую 20_drinks  Думаю максимум в неділю вже буду на ходу 01_smile
like
good
bad
shockingly
motogad
27.09.2012 р. відповів для sashanova  
answerview
заберу за 2 куя цей дефектный мот 04_blush
like
good
bad
shockingly
27.09.2012 р. відповів для motogad  
answerview
заберу за 2 куя цей дефектный мот 04_blush

Е-е.. перепрошую.. несмію питати : за 2 куя - це заскільки? за два статевих органа?  04_blush  мені в принципі на даний момент мого одного достатньо 01_smile  так шо дякую, але поки шо  утримаюся від такої пропозиції 01_smile
1
like
1
good
bad
shockingly
motogad
28.09.2012 р. відповів для sashanova  
answerview
2000 у.е. вибачаюсь за  непонятную писанину  03_biggrin
like
good
bad
shockingly
28.09.2012 р. відповів для motogad  
answerview
2000 у.е. вибачаюсь за  непонятную писанину  03_biggrin

А ну то вже зрозуміліше 01_smile  Дякую за пропозицію, але цей дефектний мот в найближчі роки нявряд чи буде виставлятися на продажу 01_smile  тим більше шо маятник вже успішно заварений і навіть усилиний 18_good , відповідно автоматично викреслюється із списку дефектних мотів 03_biggrin їздимо дальше 01_smile
like
good
bad
shockingly
12.10.2012 р.
answerview
Так, по чуть-чуть начинаю тюнінгувати сіє японське чудо 01_smile  глянув на повітрезабірники на карбах і офігів 05_shok  це ж треба так двигло задушити 04_blush  відповідно сток був демонтований і на його місце були успішно імлантовані повітрозабірники "хенд-мей" 01_smile  результат 18_good
Ось такі стояли
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
12.10.2012 р.
answerview
Ось такі поставив
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
26.10.2012 р.
answerview
Ше ось свіжіші фотки коника 01_smile
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
26.10.2012 р. відповів для sashanova  
answerview
У тебя во Львове еще трава зеленая?

глянув на повітрезабірники на карбах і офігів 05_shok  це ж треба так двигло задушити 04_blush  відповідно сток був демонтований і на його місце були успішно імлантовані повітрозабірники "хенд-мей"

Дело в том что в вакуумных карбюраторах подъем заслонок осуществляется на основе давления на входе воздуха. Ты изменил проходное сечение на входе? Молодец. Ты себе систему впуска расстроил.... Теперь еще фильтр нулевик для тюнинга поставить и пусть она с ума сойдет...
Змінено: 26.10.2012 р., Gustav
like
good
bad
shockingly
26.10.2012 р. відповів для Gustav  
answerview
У тебя во Львове еще трава зеленая?

Є місцями 01_smile
like
good
bad
shockingly
26.10.2012 р. відповів для Gustav  
answerview
Про шо ти говориш? Яке давление на вході? Воно буде рівним атмосферному при будь-яких діаметрах патрубків, а от об’єм повітря який проходити через вужчий і ширший патрубок буде різним. Вакуумний карб він тому і вакуумний шо працює від вакууму (розрідження) яке створює поршень в двиглі, величина цього розрідження регулюється величиною об’єму потоку повітряно-паливної суміші яка поступає в циліндр, величину якої ми в свою чергу регулюємо  положенням дросельної заслонки (відкриваючи її чи закриваючи).
like
good
bad
shockingly
27.10.2012 р. відповів для sashanova  
answerview
Про шо ти говориш? Яке давление на вході? Воно буде рівним атмосферному при будь-яких діаметрах патрубків, а от об’єм повітря який проходити через вужчий і ширший патрубок буде різним.

Тебе так кажется. Атмосферное давление оно на одной стороне тракта , через который проходит воздух. На другом конце разряжение которое создается поршнем. Между входом в тракт и заслонкой, приводимой в движение разряжением, находится воздушный фильтр, создающий определенное сопротивление потоку и снятые тобою патрубки, которые за счет узкого проходного сечения тоже создают сопротивление потоку. Таким образом у заслонки давление несколько ниже, чем атмосферное.

Вакуумний карб він тому і вакуумний шо працює від вакууму (розрідження) яке створює поршень в двиглі.
Так работает карбюратор вобще, а то что мы называем вакуумным карбюратором носит такое название потому, что положение заслонки в нём зависит от давления в тракте, в отличии от банально простых карбюраторов где положение заслонки выставляется тросиком.
Это вам не совкоцикл.
like
good
bad
shockingly
27.10.2012 р. відповів для Gustav  
answerview
Про шо ти говориш? Яке давление на вході? Воно буде рівним атмосферному при будь-яких діаметрах патрубків, а от об’єм повітря який проходити через вужчий і ширший патрубок буде різним.

Тебе так кажется. Атмосферное давление оно на одной стороне тракта , через который проходит воздух. На другом конце разряжение которое создается поршнем. Между входом в тракт и заслонкой, приводимой в движение разряжением, находится воздушный фильтр, создающий определенное сопротивление потоку и снятые тобою патрубки, которые за счет узкого проходного сечения тоже создают сопротивление потоку. Таким образом у заслонки давление несколько ниже, чем атмосферное.

.

Нє ну ясен пень шо в карбі біля заслонки тиск менший, але це не тому шо воздушный фильтр, создающий определенное сопротивление потоку и снятые тобою патрубки, которые за счет узкого проходного сечения тоже создают сопротивление потоку, вони лише зменшують якраз об’єм воздуху який через них проходить якраз за рахунок супротиву потоку, а тиск який вимірюється в мм. ртутного стовпчика буде однаковим шо на вулиці шо в коробці повітряного фільтра, в карбі він буде нижчим.  Короче якшо кинутися цих теоретичних розмов то на практиці маємо наступне на стокових патрубках мот досягав на 6-ій передачі 150кмгод, на «тюнінгових» 170кмгод, динаміка розгону виросла взагалі колосально і це без всякої перенастройки  карбів, от такі то пироги 01_smile
like
good
bad
shockingly
27.10.2012 р. відповів для sashanova  
answerview
Делай шо хочешь. Обычно такие истории очень любят слушать механики СТО - они им работы прибавляют.
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті