MOTO.com.ua
events
2
События
Погода: Киев
25.06, 23:12
31
+24 °С
Ветер: 1 м./с., Вост
UA
НовостиФорумОбъявленияЖурналКаталогПривалКалендарьМагазин
Регистрация Вход
?
Войти
Форум
Искать

YAMAHA XJ600S Diversion - обсуждение

Просмотров: 20735, модератор: tsinik
03.07.2012 г.
answerview
Показать сообщение
І так з продажем свого 200 кубового китайця постало питання с придбанням іншого металевого коняки. 04_blush  Спочатку придивлявся до нового GEONа Турера 350сс, але враховуючи його технічні показники подумав шо платити 3100$ 04_blush  за це чудо китайського мотопрому це занадто, коштував би він так на 1000$ дешевше то можна було б ше подумати. 04_blush  Далі придивлявся до  слєгка б/у Хюсонга 250сс, але шось в той час пропозиції на нього по ціні шось також були не айс. 06_question  І шо ми маєм? 07_dirol  Скромний бюджет 3000$ і нескромний апетит на кубатуру. Пошерстив не один тиждень простори інтернету було вирішено шукати б/у 400-кубового японця який би вліз в сумму 3000 $ 01_smile . Як оказалося не така вже й проста задача, 02_sad  але як то кажуть хто шукає той находить, хто стукає тому відкриють, і от надибую Ямаха Дивирсія, S-ка, об’єм двигла … мама дарагая 05_shok .. цілих 600 сс, правда рік ..е-е-е…92, м-да старуватенький екземплярчик, 04_blush  але по фотках така нічо, дизайн.. ну тоже так нічо. Почав я рити інфу на даний апарат і опа.. перший нюанс – об’єм 600сс а потужність всього то навсього 62 коняки, недалеко втікло від 400сс, але зато крутний момент майже в півтора рази вищий ніж в 400-ки 18_good , а другий нюанс – інформації про мот від реальних власників практично ноль, 07_dirol  ну непопулярна в нас дана модель мапєдки, чого не скажеш про забугрових сусідів, в Європі цих апаратів тьма-тьмуща, звідти і почерпав основні відомості про апарат і так як він знаходився недалеко від мене (70км) вирішив поїхати глянути. Ну шо перша пробна поїздка не розчарувала, мот хоч і нелегкий але рулиться шо мопед, підвіска дуже комфортна для дупи, 18_good  загальний стан – задовільний,  рішив –буду брати. Короче не буду описувати усіх перепетій при покупці даного мота, тягнулися вони практично місяць, але в кінцевому результаті мот я придбав з повним оформленням документів на себе. Пригнавши мот додому першим ділом заміряв компресію, результати такі :1-13,8кг/см, 2-12 кг/см, 3-13,5 кг/см, 4- 13,2кг/см. Різниця комресії між другим та ншими циліндрами трохи напрягла, 06_question  і було вирішено зняти клапану кришку для заміру зазорів, заміри показали шо в принципі в трьох клапанах зазор не вдповідає допускам, хоч і не був критичним, так як зазор там регулюється шайбами а зазор був замалим  то зазор в допуски виставив шляхом шліфовки шайб до потрібного розміру. Далі знову замір компресі – а фіг там результат такий же, значить причина – кольца, вирішив попробувати розкоксовку для двигуна, після цієї процедури компресія в усіх 4-ох циліндрах впала в середньому на 1 кг/см, але не вирівнялася, тому поки на даний момент лишився того ровера, поїзджу сезон далі будем пасматреть.
Так, пішли далі, оскільки дана модель 92р. випускалася чисто повітряне охолодження (без масляного радіатора) а з 96р. вже з масляним радіатором то було вирішено його туди присобачити, для цього був куплений з розборки радіатор (рідного не знайшов) від Хюсонга 250сс, розрізаний навпіл, так як був завеликий, і успішно імплантований в систему, в добавок поставив датчик температури масла з цифровим таблом, ну і даби не утомляти далі розповідями шо як ше робилося даю короткий список проведених робіт 01_smile
- заміна переднього ската на новий
- заміна заднього ската на новий збільшеної розмірності (150/70-18 замість 130/70-18)
- повна переборка тормозних супортів (підклинювали) з заміною колодок, рідини і відповідно прокачкою тормозів
- заміна задньої зірочки на меншу (45зубів замість 48-ми) – відповідно вкорочування цепа
- чистка, регульовання і синхронізація карбів
- перетяжка сідушки
- ну і ше купа всяких дрібниць
Ну якось так, по мірі експлуатації буду описувати які нюанси виникають, а також якшо є серед читачів власники даної модельки – прошу дуже – діліться враженням і досвідом експлуатації. Фото мого коняки 03_biggrin
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
27.10.2012 г. ответил для Gustav  
answerview
Делай шо хочешь. Обычно такие истории очень любят слушать механики СТО - они им работы прибавляют.

Реально повеселив 08_lol , механікам із СТО я такого не розказую, і роботи їм взагалі не даю 04_blush , жадний я  03_biggrin
like
good
bad
shockingly
07.12.2012 г.
answerview
Е-х! Всьо пропало, випав сніг і сезон закрито  02_sad   Останні покатушки цього сезону 01_smile
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
12.06.2013 г.
answerview
Шота давно нічо не писав,  піднімаю тему, трохи опишу про свої “улутшенія” в своєму моті, а так як їх трохи назбиралося (зима була довгою 04_blush ) то описувати їх будем по категоріям. 01_smile
І  так зовнішній вигляд:
- затягнув вітрове шкло, болотнік і задню центральну кришку бардачка  плівкою під карбон
- вкортив дожину передніх задніх поворотніків, тепер вже не так сильно стирчать
- похромував рульі грузіки руля  - став шо новий
- поставив нові ручки с підігрівом на дві позиції
Електрика:
- поставив сигналку з двохсторннім зв’язком.
- трохи модернізував проводку (попроводив додаткові «масси» замінив деякі провода і т.д)
- встановив датчик включеної передачі (сам датчик зробив з штатного датчика  нейтрали а індикатор взяв з китайського мопеда)
- встановив вольтметр ну а датчик температури масла я поставив ше раніше.
Ходова:
- по ходовій лише збільшив жорсткість передньої вилки замінивши штатні проставки під пружини на збільшенні і все 07_dirol
Моторна частина: - от тут я відірвався по повній
- перероблений короб повітряного фільтра, збільшений вхідний раструб і збільшені (по пропускній здатності) патрубки що одіваються на карби. Як показала практика, шо з фільтром я переборщив, впускний раструб збільшувати не треба, бо повітря аж задофіга.
- розсвердленні головні паливні жикльори (були 105 стали 115)
- в головці «розпиленні» впускні і випускні канали, відполіровані клапани і камера згоряння ну і так як випускні сідла і клапани мали сліди точкових прогарів то прийшлося нарізати сідла клапанів і проточувати фаску на самих клапанах, ну і само собою шліфанув головку для порядку.
- віддраяв  і відполірував самі поршні і підігнав їх по масі разом з пальцями, різниця між самим важким і самим легким поршнем склала - 0,2гр. до підгонки була-1,8гр.
- поставив нові сальники клапанів ATHENA P400210420730 (може кому пригодится)
- в  циліндрах зробив хонінговочку
Ну і само собою провів повну дефектацію деталей (розміри, биття і т.д) все гут, окрім одного: в третьому поршні закусувало верхнє поршневе кільце (раніше думав шо від нагару) вирішив чуть його шліфанути, при цьому видно було шо в одному місці здирає найбільше, шо за фігня? 06_question  Беру мікрометр починаю замір товщини кільця в різних точках і… не вірю своїм очам.. 05_shok  практично по всій площині кільця товщина – 0,96мм а в одному місці (там якраз і закусувало) – 1,02мм !!! Як таке може бути?.. От тобі і японська якість.. 10_ireful2  Короче    підшліфував я те кільце, довго мене тєрзали смутниє сомнєнія чи варто ставити такий «колхоз» і вищі сили вирішили все за мене ..- при надіванні блоку циліндрів на поршні на третьому поршні ламається друге компресійне кільце! 07_dirol  Всьо… тєрзанія пропали – заказуєм нові кольца, заодно і прокладку під блок циліндрів. Йшло то все довго, напевно пішки, і от на кінець прийшло, я то все зібрав і катаюсь дальше.
04_blush  Деякі фото деталей 01_smile
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
1
like
1
good
bad
shockingly
mototehnika
© 2001-2019, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!   Обратная связь   О нас   Реклама на сайте   Почта@moto