MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
19.04, 22:00
29
+5 °С
Вітер: 0 м./с., Зах
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Мотоцикли с двигуном 162FMJ 150сс: Road Wanderer, Viking, LF150, LEOPARD, Spark, Comanche, Slider, Korsar 150, Flame, RING...

Переглядів: 1174733
15.12.2012 р.
answerview
Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг  Мотоциклы с двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER  150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3
 и другие модели....

В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана  .  В  164fml  от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм 
высота 9,5 мм

Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
Прикріплені файли
rar
1015.22 кБ.
rar
7.51 мБ.
rar
663.73 кБ.
rar
674.98 кБ.
1
like
1
good
bad
shockingly
28.05.2019 р. відповів для Grom  
answerview
Гляньте будь ласка,бо і незнаю який шукати.
like
good
bad
shockingly
29.05.2019 р. відповів для weldmen  
answerview
Поміряйте штангенциркулем рідний підшипник (посадочні діаметри) і шукайте такого розміру роликові конусні для рульової китайців, вони трошки вищі, але різьби на штоку вистачає. Верхній і нижній відрізняються. Ці підшипники не серійні, аналогів нема, робить тільки китай, клас якості тільки для рульової колонки (в колесі такі розсипляться за 100 км 03_biggrin ). В рульових вони виходжують в рази довше кулькових.
1
like
1
good
bad
shockingly
31.05.2019 р. відповів для cgdok  
answerview
Я накидав кульок з підшипника піджав та вжє їзджу три дні
like
good
bad
shockingly
31.05.2019 р. відповів для weldmen  
answerview
Якщо замість сепараторного заводського варіанту зробити правильно насипний підшипник з каліброваних підшипникових кульок, то служити буде приблизно вдвічі довше. Бувають заводські версії безсепараторні, в мене так було на Ліфані, але коли ставив вилку від KLR 250,  то замінив на роликові конусні від Апача чи Тореро.
like
good
bad
shockingly
01.06.2019 р.
answerview
Привіт всім завсігдатаям, хто читає "10 ювілейна зустріч..."= знає про моє падіння в позаминулу п'ятницю в Полтаві, зализую рани, синяцюра від коліна і до пояса майже, фіолетового кольору18_good рука не піднімалась права, та вже попустило. Причина-пригальмував переднім при зупинці, наїхав на гранвідсів винесений водою і брик на правий бік! Дуга спасла, та праве дзеркало, поворот - в щент, скло трісло в одному місці, протер носок чобота (він спас мені ногу), наколінник однозначно спас колінну чашечку, а вставка в курткі-плече... Не ігноруйте екіпіровку та обминайте гравій...01_smile Поворот сьогодні замінив, дзеркала (пару) купив, завтра відремонтую вітровик і вперед...01_smile
Іванович. Не бандерлог!
Змінено: 01.06.2019 р., Direktor
3
like
3
good
bad
shockingly
02.06.2019 р.
answerview
Вітаю всіх. Сьогодні де що помітив у свойому мотоциклі. Їхав з дружиною по трасі згори на 5 швидкості, кілометрів 70 на годину, на холостому ходу і раптом хлопок з вихлопної труби, потім пізніше вже на ровній місцевості такаж сама ситуація, знову хлопок, не сильний, але неприємний. Потім ще замітив, що на холостих обертах на гарячому двигуні були раніше 2000 обертів, зараз не доходять до 1500. Десь 100 - 150 кілометрів тому поставив свічку DR8EA NGK (потрібна була саме з резістором). Мотоциклу ще немає і року, на спідометрі 2750 км. Може хтось може прокоментувати мою проблему. Дякую всім.
totoha forever
Змінено: 02.06.2019 р., anbut
like
good
bad
shockingly
02.06.2019 р. відповів для anbut  
answerview
А чому свічка саме з резистором? Поставив музику? Для початку пробуй рідну свічку повернути... 2000 обертів -забагато. Хлопок-схоже бензин повністю не згорає і потрапляє в глушник де й вибухає, можливо знову ж таки свічка... не смертельно, та поексперементуй, рівень в карбюраторі норма?
Іванович. Не бандерлог!
1
like
1
good
bad
shockingly
02.06.2019 р. відповів для anbut  
answerview
Багата суміш. Треба перерегулювати карбюратор.  Я би ще до клапанів глянув про всяк випадок.
1
like
1
good
bad
shockingly
02.06.2019 р.
answerview
Ещё осенью заказал с Али комбинированный прибор. Показывает текущее время, два термометра и напряжение. Сегодня дошли руки, чтобы установить. Плюс установил там же закупленную розетку USB на 2 Ампера c выключателем и крышкой для зарядки мобильника.
 Выехал на испытательный пробег. Прошёл 50 км, режим движения был разный. Что интересно, самый тяжёлым режимом для движка оказалось быстрое движение по трассе. На плохих дорогах, где скорость не более 60 км/ч, температура движка еле доходила до 90 градусов, то на хорошей дороге и скорости 100-105 км/ч по GPS (спидометр врёт на 4-5 км/ч) температура подскочила до 103 градусов. А дальше хорошая дорога кончилась.01_smile Температура наружного воздуха была около 27 градусов.
 Напряжение не поднималось выше 14,5 В, посему регулятор напряжения хороший.
Русский военный корабль - иди нахуй!!!
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
2
like
2
good
bad
shockingly
02.06.2019 р. відповів для anbut  
answerview
Для початку перевір прокладку під вихлопною біля циліндра.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
1
like
1
good
bad
shockingly
02.06.2019 р.
answerview
Direktor, cgdok, User

Дякую всім за відповіді. Поставив не музику, відеореєстратор. Завтра спробую все, що ви порадили.
totoha forever
like
good
bad
shockingly
02.06.2019 р.
answerview
2000 обертів -забагато
Скільки потрібно?
totoha forever
like
good
bad
shockingly
02.06.2019 р.
answerview
На плохих дорогах, где скорость не более 60 км/ч, температура движка еле доходила до 90 градусов, то на хорошей дороге и скорости 100-105 км/ч по GPS (спидометр врёт на 4-5 км/ч) температура подскочила
Знакомая ситуация. Парадоксально, но иногда ловил себя на мысли - "скорей бы началось бездорожье"03_biggrin. Во всем виноват датчик температуры - не было бы датчика - не было бы "проблемы"08_lol. Увы, для трассы воздушники не очень подходят.
like
good
bad
shockingly
02.06.2019 р.
answerview
Увы, для трассы воздушники не очень подходят.
Так и есть. Ещё катая на Кабоклоне замечал, что даже самая агрессивная езда по городу не сравнится по степени нагрузки на двигатель, как монотонная езда по трассе на высокой скорости.
В общем, пока что я вижу, что комфортная скорость для движка - не более 90 км/ч, далее - уже "не то". Уже требуется водянка...
Русский военный корабль - иди нахуй!!!
2
like
2
good
bad
shockingly
02.06.2019 р. відповів для Wicker  
answerview
В моем мотоцикле тоже по трассе температура масла в картере доходила до 105 градусов и приходилось останавливаться для остывания.После установки масляного радиатора от Волыни температура ни разу не подымалася больше 85 градусов.
ГЛАВНОЕ НЕ СКОРОСТЬ-ГЛАВНОЕ БЛАГОПОЛУЧНО ДОЕХАТЬ
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
3
like
3
good
bad
shockingly
03.06.2019 р.
answerview
Скільки потрібно?
Я регулюю "на слух", якщо так: дин-дин-дин... то добре03_biggrinТут писали, що 1200-1300 обертів, але це не аксіома.
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
03.06.2019 р. відповів для mashinist  
answerview
Подтверждаю ваши слова.
Установил на свой мотоцикл с двигателем CG 200  маслянный радиатор, температура масла снизилась примерно на 10-15 градусов.
Специально в +31 градус проехал 100 км на повышенных оборотах 6500 об.мин, температура масла выше 105-106 градусов так и не поднялась 18_good 
Ранее до установки маслянного радиатора при таких же условиях температура масла легко поднималась до 115-120 градусов12_cray
Чтобы удержать температуру масла в приемлимых границах до 105 градусов приходилось ехать с оборотами 5500 об.мин.

Маслянное охлаждение 18_good
Змінено: 03.06.2019 р., moto-moto
2
like
2
good
bad
shockingly
03.06.2019 р.
answerview
Хочу й своєму термометр поставити, але всі що траплялись - для водянок (до 110°С)...
Може хто зна де придбати хоча б до 140° - підкажіть будь ласка ...
like
good
bad
shockingly
03.06.2019 р. відповів для Stass  
answerview
тема є, я там посилання скидав, бо тільки одна контора продає нормальні.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
03.06.2019 р. відповів для Stass  
answerview
осьо він, є в панель врізати а є в корпусі шнурком до руля кріпиться.
Якщо будеш врізати в панель то знизу треба залити термоклеєм в майстерні де компи ремонтують.
І бери чисто термометр бо той що з вольтметром задовбе.

https://ani-pcb.prom.ua/p25648669-termometr-elektronnyj-036.html
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 03.06.2019 р., User
2
like
2
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин