MOTO.com.ua
events
3
События
Погода: Киев
17.08, 16:30
26
+28 °С
Ветер: 2 м./с., С-В
UA
НовостиФорумОбъявленияЖурналКаталогПривалКалендарьМагазин
Регистрация Вход
?
Войти
Форум
Искать

Мотоцикли с двигуном 162FMJ 150сс: Road Wanderer, Viking, LF150, LEOPARD, Spark, Comanche, Slider, Korsar 150, Flame, RING...

Переглядів: 905412, модератор: tsinik
15.12.2012 г.
answerview
Показать сообщение
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг  Мотоциклы с двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER  150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3
 и другие модели....

В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Отредактировано: 17.07.2016 г., LEOPARD
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
Прикрепленные файлы
rar
1015,22 кБ.
rar
7,51 мБ.
rar
663,73 кБ.
rar
674,98 кБ.
like
good
bad
shockingly
07 августа, 05:12
answerview
моя порада - перші пару років катай і не заважай механізму працювати
якісь переробки варто вносити коли все одно розбереш вузол/агрегат для ремонту по зношуванню
возможность на этот мотоцикл установить масляный радиатор ?
Якщо є розуміння потоку масла = можна, це досить нескладно
http://myapach.at.ua/publ/moto_statti/pro_moto_apache_alfamoto/masljane_okholodzhennja_dlja_dviguniv_163_fml_ta_162_fmj/2-1-0-59

якщо поковиряєшся по сайту там я писав і про інші переробки
зараз у мене двигун CM = теж з масляним радіатором
есть ли возможность установки маслянного фильтра тонкой очистки ?
не раджу, ставив маю досвід переборки поршнєвої в польових умовах = дрібний пил з щеплення забиває пори в паперовому фільтруючому елементі і збільшує тиск в трубці між масляним насосом і фільтром...
одним словом масло вийшло все десь за 800 метрів на швидкості 90+ потім клин двигуна, юз на замасленому колесі і піхать
Крим - це Україна!
2
like
2
good
bad
shockingly
07 августа, 20:28 ответил для Grom  
answerview
Дякую за відповідь ... гарна стаття..
1
like
1
good
bad
shockingly
08 августа, 11:49 ответил для Grom  
answerview
По поводу маслофильтра я так понял что сорвало шланги ? А какого типа вы использовали фильтрующий элемент? То бишь маленький масло насос 150 двигателя справиться с прокачкой масла по радиатору и способен ещё потянуть фильтр? ... Ещё вопрос по коробке на 150 шестерни меньше чем на 200 ... Есть ли возможность увеличить объем двигателя путем замены цпг и коленвала ?
like
good
bad
shockingly
08 августа, 16:14
answerview
То бишь маленький масло насос 150 двигателя справиться с прокачкой масла по радиатору и способен ещё потянуть фильтр?
шестеренчатий насос дає тиск до 6-8 атмосфер = не я міряв. але пальцем не втримаєш 
трубку порвало = норм давить (не зірвало = ромашку зробило)

Ещё вопрос по коробке на 150 шестерни меньше чем на 200
є кілька наборів шестерень в коробку і що більш важливо 3 пари щеплення/колінвал

Есть ли возможность увеличить объем двигателя путем замены цпг и коленвала ?
максимальний об'єм СВ/CG = 223cc Хонда FTR
більший коленвал в свій картер ти навряд чи вставиш, а от більший поршень/циліндр = льогко ( ну трохи сексу буде. а ле про це папізже)


обчем = питання це все добре, але перед тим як збільшувать кубатуру чи потужність = гальма і підвіска + жорсткість рами
а ще краще НЕ ЗАВАЖАЙ МЕХАНІЗМУ ПРАЦЮВАТИ
Крим - це Україна!
1
like
1
good
bad
shockingly
08 августа, 22:59
answerview
есть ли возможность на этот мотоцикл установить масляный радиатор ? Не повредит ли данный дивайс двигатель ? И есть ли возможность установки маслянного фильтра тонкой очистки ?

Абсолютно непотрібні речі на цих двигунах! Моторесурсу це їм не добавляє. На вантажні трайки ставлять такі двигуни і вони нормально працюють і не перегріваються (там фабрично ставиться електровентилятор перед циліндром, але у половини він не працює ще зі заводу, муляж муляжем  ).
like
good
bad
shockingly
08 августа, 23:02
answerview
НЕ ЗАВАЖАЙ МЕХАНІЗМУ ПРАЦЮВАТИ 

"Золотые слова, Юрий Венедиктович..." ©   https://www.youtube.com/watch?v=OUZ81JoKUq0
Отредактировано: 08 августа, 23:02, cgdok
2
like
1
good
1
bad
shockingly
09 августа, 01:17
answerview
Абсолютно непотрібні речі на цих двигунах

ага
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
09 августа, 07:53
answerview
Грівся мій десь до 12 тис. км пробігу, зараз - ні, мабуть обкатався, а МО допомагало добреМаю досвід...
Иванович
2
like
2
good
bad
shockingly
09 августа, 08:33 ответил для Direktor  
answerview
12 тисячобкатка ... :)) .. много а какой ресурс примерно у этого двигателя ? 
like
good
bad
shockingly
09 августа, 09:17 ответил для Viy  
answerview
Залежить від льотчика... і на перших тисячах убить можна...
Иванович
1
like
1
good
bad
shockingly
11 августа, 12:16
answerview
Про масляные фильтра ... Я уже понял что это вещь не нужная итд итп ... Но все же ... Вчера делал то на дизельном генераторе и специально проверял усилие открытия бойпаса на фильтре ... Пружина настроена на 2-3кг ... Когда масло фильтр засрется 7-8бар поднимет пружину ... Не. Пойму как могло сорвать шланги
like
good
bad
shockingly
11 августа, 16:48
answerview
Первая тысяча припала на поездку на Малосмелянский карьер. Крейсер 70, разок ненадолго разогнал до 90 км/ч. Рано ещё гонять, терплю... Расход на первых сотнях 2,7 в конце первой тысячи - 2,94.
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
1
like
1
good
bad
shockingly
11 августа, 17:07
answerview
Як кажуть от нечего дєлать поставив рідну задню зірку на 42 зуба, передня стоїть на 16, сьогодні поїхав на село і ...ужас! Як я раніше катав 14/42 ? На 5,5 тисячах швидкість 60-65, вібрації... Поверну 38-му...
Иванович
like
good
bad
shockingly
11 августа, 17:31 ответил для Direktor  
answerview
У меня по приборке при 70 км/ч - 4600 об/мин. Спидометр врёт где-то на 5 км/ч.
like
good
bad
shockingly
13 августа, 05:45
answerview
а какой ресурс примерно у этого двигателя ? 
з особистого досвіду використання двигунів CB та CG
ресурс залежить від запчпстин:
від 6 секунд!!!!
до 20 тисяч кілометрів по поршнєвій

в Полтаві живе дядько Андрій "Слесаріще" він на своєму Вікінгу 150сс (СG) проїздив 40 000 км на заводській поршнєвій Yamasaki

п.с. 6 секнд було потрібно щоб на високоякісних китайських запчастинах стебло клапана відірвалось від шляпки = як наслідок побита голова, знищена свічка і пробитий поршень
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
14 августа, 17:31 ответил для Grom  
answerview
Тоже не могу без приключений.  Недавно решил на территории фабрики прокатиться с пробуксовкой колеса.
  Раскрутил двиг. и резко бросил сцепление.... 
В итоге порвалась (Кировская) приводная цепь , а точнее - замок . Проломила крышку генератора, изуродовала крышку ведущей звездочки, порвала проводку на указатель переключения скоростей.

Варить алюминий на фабрике есть кому и есть чем.  За три часа все восстановили, даже не видно . Двигло у меня черного цвета так что зачищенные сварные швы временно закрасил чернилом  от промышленного струйного принтера. Даже мойкой высокого давления не смывается. 
2
like
1
good
1
bad
shockingly
15 августа, 07:32
answerview
Тоже не могу без приключений.
Добре, шо хоч по спині тебе не вперіщила, більше так не роби...
Иванович
like
good
bad
shockingly
15 августа, 08:11 ответил для Direktor  
answerview
Защита цепи самодельная, настоящая, стальная, так что по спине не получится.  Вроде уже за 50 а детство в жопе иногда играет.  
3
like
good
3
bad
shockingly
15 августа, 18:30
answerview
Тоже не могу без приключений. 
наш пацан!

замок ланцюга завжди найтонша частина... тому моя тракторна ЦЕПЯРА склепана намертво
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
Вчера, 23:12
answerview
Грівся мій десь до 12 тис. км пробігу

Грівся і перегрівався дві великі різниці. Мій перегрівався перші 200 км обкатки, далі ще 200 км добряче грівся (обкатка припала на жарку погоду).  Ще разок добре загрівся десь на 7 тис - вирішив побавитись з карбюраторами і виставив бідну суміш  , до перегріву не довів. Переконався що ці двигуни найкраще працюють на нормальній суміші, при чому без перевитрати палива. На днях катав польовими і лісовими піщаними дорогами та по трасі з пасажиром (разом 175 кг живої ваги  ), ручку газу не шкодував, температура повітря була біля 34 по Цельсію - двигун не перегрівався.   

Характерна ознака близького перегріву двигунів СВ-СG - починають погано перемикатись передачі (масло рідне), а якщо цей симптом проявляється при нормальній температурі двигуна - значить пора замінити масло.
1
like
1
good
bad
shockingly
motoshop_ua
mototehnika
© 2001-2018, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!   Обратная связь   О нас   Реклама на сайте   Почта@moto