MOTO.com.ua
events
4
События
Погода: Киев
25.09, 20:30
33
+8 °С
Ветер: 3 м./с., С-З
UA
НовостиФорумОбъявленияЖурналКаталогПривалКалендарьМагазин
Регистрация Вход
?
Войти
Форум
Искать

Мотоцикли с двигуном 162FMJ 150сс: Road Wanderer, Viking, LF150, LEOPARD, Spark, Comanche, Slider, Korsar 150, Flame, RING...

Просмотров: 912332, модератор: tsinik
15.12.2012 г.
answerview
Показать сообщение
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг  Мотоциклы с двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER  150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3
 и другие модели....

В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Отредактировано: 17.07.2016 г., LEOPARD
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
Прикрепленные файлы
rar
1015,22 кБ.
rar
7,51 мБ.
rar
663,73 кБ.
rar
674,98 кБ.
like
good
bad
shockingly
28 августа, 05:53 ответил для cgdok  
answerview
На родной с завода COHO 16000 .в начале 3го сезона обрезал 2 звена.только сейчас поменял и звезды и цепь.
александр
like
good
bad
shockingly
28 августа, 16:18
answerview
підтягую коли тягнеться - це близько 500 -1000 км(поки по вихлопній не тарабанить - нечіпаю)
а я не перешону коли цепок хоч трохи провис - тоді нема нормального відчуття заднього колеса, гальмування мотором стає із затримкою і ривком... це вже не кажучи про грюкання по слайдеру і уловлювачу.
romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c

If Your Goals Set You Apart From The Crow
Отредактировано: 28 августа, 16:19, hitmanhunter
2
like
2
good
bad
shockingly
29 августа, 11:14
answerview
. Мене цікавить отой пісюнчик, що на термостаті... яка його роль...
Вияснив-для підігріву ускорітєля в карбюраторі, "торнадісти" підказали, на Торнадо точно такі термостати встановлені. Заглушу...
Иванович
3
like
2
good
1
bad
shockingly
30 августа, 00:09 ответил для hitmanhunter  
answerview
невеликий провис має буть
у більшості мотів це 1,5-2,0 см

інакше влетиш на дешевий і простий ремонт вторинного валу КПП, і будеш думать чого сальник під зіркою не тримає... не питай
Крим - це Україна!
1
like
1
good
bad
shockingly
30 августа, 12:16 ответил для Grom  
answerview
Да, перетянутая цепь быстро угробит подшипник вторичного вала КПП...
1
like
1
good
bad
shockingly
30 августа, 12:40
answerview
Та ніхто ж не пише про ,,перетягнути цепа"...потрібна максимально-оптимальна натяжка... Я ставлю мотик на підставку, одкручую низ аморта й брусками виставляю заднє колесо, щоб вісі зірки, маятника й колеса були на одній лінії, тоді й регулюю провис сантім-півтора...
Або гукаю Напарюгу (110кг...) і настраюю під його вагою...03_biggrin
1
like
1
good
bad
shockingly
02 сентября, 15:15
answerview
одкручую низ аморта й брусками виставляю заднє колесо, щоб вісі зірки, маятника й колеса були на одній лінії, тоді й регулюю провис сантім-півтора...

Один раз так зробив, далі прикрутив амортизатор на місце,  поставив мото на бокову підніжку і виміряв при цьому провис ланцюга (у мене ще знизу встановлений ролик на рамі, тому при ході маятника провис ланцюга менше змінюється) . Більше амортизатор не відкручував для підтяжки ланцюга 03_biggrin . А ще центрую заднє колесо по передньому за допомогою будівельного правила, бо мітки на китайських маятниках показують напрямок на Венеру.
Отредактировано: 02 сентября, 15:16, cgdok
3
like
3
good
bad
shockingly
05 сентября, 13:34
answerview
цепок натягую шоб був провис під власною вагою максимум 0.5см, а 2см то вже свідчить про розтягення і необхідність підтяжки.. там і на маятнику таке пишуть.

а центрую просто візуально по зубам... якшо зправа нема зазору - ослабляємо праву частину осі або натягуємо ліву,
і навпаки:


п.с. у мене цепки Choho i SFR живуть по 15к (на ендуро)
romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c

If Your Goals Set You Apart From The Crow
like
good
bad
shockingly
09 сентября, 09:45 ответил для hitmanhunter  
answerview
Аналогічно центрую, але в мене тут виникають проблеми з логікою, не той винт деколи підкручую, краще підтягувати чим ослабляти, колесо назад не дуже хоче йти, а якщо вісь добре відпустити то в мене при затягуванні центровка змінюється, і я намагаюсь один раз відцентрувати, а потім однаково підтягую болти, рахую кожну грань болта, і все залишається на місці.
like
good
bad
shockingly
tsinik модератор
09 сентября, 10:22
answerview
є вада у китаянських виробників - несоосність колеса щодо двигуна. у тих, де ланцюг не закритий кожухом - простіше. наприклад, мені нема сенсу виставляти колеса з допомогою правИла - вони й так раком стоять. й це видно неозброєним оком. тому я натягую заднє колесо "до упору" й ззаду дивлюсь, як лягає ланцюг по зірках. виставляю в одну площину, щоб зірки не підїдало. потім ослабляю натяг до потрібного й перевіряю викруткою від диска до маятника. різниця трохи є
1
like
1
good
bad
shockingly
09 сентября, 10:53 ответил для tsinik  
answerview
Я в себе з лівої сторони шайби між маятником і рамою підставляв, так як їло ведучу зірку з сторони двигуна.
like
good
bad
shockingly
13 сентября, 06:04
answerview
епок натягую шоб був провис під власною вагою максимум 0.5см, а 2см то вже свідчить про розтягення і необхідність підтяжки.. там і на маятнику таке пишуть.

у всіх пишуть по різному, а читають ще різніше...
0,5 це мало

як правило пишуть фріплей (fripley) 1,5-2
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
13 сентября, 15:36
answerview
як правило пишуть фріплей (fripley) 1,5-2
то chain freeplay це не під власною вагою, а коли її можна відтягти рукою 01_smile то там має бути більше 2х см в обидві сторони, а десь 3-4см
https://youtu.be/RA6OPG_cFms?t=84
...але на ендуро мало freeplay, потрібен ще і мінімальний провис.

п.с. чесно кажучи ніколи не міряю лінійками, виставляю по відчуттям і так, шоб під вагою райдера ледь-ледь вільний і все ок.
romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c

If Your Goals Set You Apart From The Crow
Отредактировано: 13 сентября, 15:37, hitmanhunter
like
good
bad
shockingly
15 сентября, 14:18
answerview
Вітаю всіх учасників теми 162fmj.Недавно став власником мотоцикла Spark Sp150r 13 тож хочу приєднатися до вашої групи та черпати інформацію про нашу техніку 
2
like
2
good
bad
shockingly
15 сентября, 18:40
answerview
Всем привет!  Еще не закончился мотосезон а мой мотор начал с аппетитом кушать масло. Снимал голову , цилиндр. 
Выяснилось, что задубели маслосъемные колпачки и за 22к сильно износились поршневые кольца. 
Очень большая выработка по толщине кольца ,
Алюминиевая канавка поршня выдолбила четкую ступеньку в стальном кольце, которая хорошо ощущается пальцем.  А сами канавки поршня в пределах допуска.

Поршень в отличном состоянии, почти не загорел с верху, с боков чистенький как из магазина. 
На цилиндре никакой выработки,  даже остались следы хона18_good

Спасибо Антону Grom за помощь в выборе запчастей , а то у наших продаванов что либо выяснить сложнее чем у китайцев.
В общем мотором пока доволен, на шатуне-пальце тоже пока нет  люфтов, это радует!
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
1
like
1
good
bad
shockingly
15 сентября, 19:26 ответил для Czeslaw  
answerview
Как-то рано износ наступил06_question

В чем может быть причина?
Какай режим эксплуатации?
like
good
bad
shockingly
15 сентября, 19:48 ответил для moto-moto  
answerview
Режим эксплуатации - не щадящий. Состояние дорог за городом позволяет открутить ручку и ехать свои положеные 90 +9 км/ч. Наверное лучше, когда изнашиваются пластилиновые кольца, ремонт копеешный. 
Отредактировано: 15 сентября, 19:52, Czeslaw
like
good
bad
shockingly
15 сентября, 20:06 ответил для Czeslaw  
answerview
Если я правильно помню, у вас маслянный радиатор охлаждения стоит?
like
good
bad
shockingly
15 сентября, 20:13 ответил для moto-moto  
answerview
Да, стоит . На максималке , конечно постоянное не катаю  но частенько даю ему поропукаться.03_biggrin 
К стати , масло лью автомобильное , которое на работе используется для дизельных мерсов и айвеко. 10w40 Wolf
Отредактировано: 15 сентября, 20:16, Czeslaw
like
good
bad
shockingly
15 сентября, 20:15 ответил для Czeslaw  
answerview
08_lol18_good

Если не секрет какие запчасти будете ставить?
like
good
bad
shockingly
motoshop_ua
mototehnika
© 2001-2018, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!   Обратная связь   О нас   Реклама на сайте   Почта@moto