MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
20.04, 14:09
28
+14 °С
Вітер: 4 м./с., Пд-С
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Мотоцикли с двигуном 162FMJ 150сс: Road Wanderer, Viking, LF150, LEOPARD, Spark, Comanche, Slider, Korsar 150, Flame, RING...

Переглядів: 1175217
15.12.2012 р.
answerview
Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг  Мотоциклы с двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER  150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3
 и другие модели....

В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана  .  В  164fml  от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм 
высота 9,5 мм

Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
Прикріплені файли
rar
1015.22 кБ.
rar
7.51 мБ.
rar
663.73 кБ.
rar
674.98 кБ.
1
like
1
good
bad
shockingly
25.10.2018 р.
answerview
Шось затишшя на форумі, дощі пішли і всі поховались?03_biggrin Зняв я старе двигло, новий думаю на вихідних спробувать втулить. Електрика, звісно, не підходить та Ігор-Академік відгукнувся, допоможе... Фото проводки старого (5 дротів) і нового трьохфазного...
Іванович. Не бандерлог!
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
25.10.2018 р. відповів для Direktor  
answerview
Трьохфазне реле-регулятор і комутатор DC-CDI вже маєте?  Підійде від більшості китайських недочекушок (Геон/Шанрай, Вайпер 250, Ліфани та ін. хондо-клони).  Решту проводки міняти не треба.
like
good
bad
shockingly
25.10.2018 р. відповів для cgdok  
answerview
Та ні, комутатор і реле ще не брав, а комутатор міняти треба? У мене стоїть з клемами 4+2, начебто на Вайперах-Ліфанах такі ж....06_question Ну та китайзряпчасті не проблема... зараз в пошуках підходящого радіатора...
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
27.10.2018 р.
answerview
по кріпленнях має стать +/- міліметр
Втулив сьогодні двиг, як ти й прогнозував верхнє кріплення десь на 10 мм вище, дрібниця, або вварю нове, або на болтах М6 "доточу". Переднє і заднє стали 18_good Фото будуть...
Іванович. Не бандерлог!
3
like
3
good
bad
shockingly
28.10.2018 р. відповів для Direktor  
answerview
Мені верхнє кріплення відразу не подобалось своєю делікатністю - дві Г-подібні пластини з бляхи 1.7мм. Тому зробив нове кріплення з бляхи 3 мм., при чому в мене одну пластину ще треба було гнути - кронштейн на головці зміщений в бік десь на 5-7 мм.
А на болтовому з"єднанні нічого не доточуйте:  менше болтів = надійніший мотоцикл 03_biggrin 
1
like
1
good
bad
shockingly
28.10.2018 р.
answerview
з бляхи 1.7мм
Заміряв на своєму-3мм...
менше болтів = надійніший мотоцикл
...так вони вже на болтах кріпляться до рами, вчора додивився, думав приварені... цифровик взяв, а карту пам'яті не вставив...06_questionМожна розточить дюрку, но буде нєкрасіво01_smileПерероблю...
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
28.10.2018 р.
answerview
Коллеги, озадачился я вопросом вывода картерных газов.
На одних китайских одноцилиндровых мотоциклах они в воздухан заходят у других просто выводятся на улицу.

Как лучше и как правильно? Экология не беспокоит.
like
good
bad
shockingly
28.10.2018 р.
answerview
Экология не беспокоит.

12_cray

Правильно в аеробокс (корпус фільтра), щось ще догорить, і на рахунок глибоких калюж і бродів так краще. Також з карбюратора патрубок балансування поплавкової камери правильно в аеробокс підключати. На дешевих китай-мотах все в атмосфреру (так на 1 долар дешевше 06_question ), на середніх і дорогих все заведено в аеробокс. 
Хотів поставити знак долара замість слова, але практично зі всіх російських сайтів зі спецсимволами для форумів він зник 08_lol . Знак євро і фунта залишився. Нажаль українського сайту з символами не знаю. 
like
good
bad
shockingly
28.10.2018 р. відповів для cgdok  
answerview
Меня интересует в плане работы двигателя. Картерные газы Лучше в айрбокс или на улицу?
like
good
bad
shockingly
28.10.2018 р. відповів для moto-moto  
answerview
на улицу. иначе карбы начинают капризничать из-за быстро загрязняющегоса фильтра. особенно, на подуставшей поршневой
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
2
like
2
good
bad
shockingly
28.10.2018 р. відповів для moto-moto  
answerview
Я під двигун вивів, інше все заглушив - і зразу з'явилися нормальні холості 1500 об. хоч на холодному хоч на гарячому.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 28.10.2018 р., User
1
like
1
good
bad
shockingly
28.10.2018 р. відповів для User  
answerview
У меня стоит система "Euro-2", картерные газы отводятся в воздушный фильтр. Но при этом стоит маслоуловитель, который уменьшает количество масла, вылетающего в фильтр. Плюс из фильтра берётся воздух для дожигания газов в выхлопном колене. Уже третью тысячу катаю, двигатель работает стабильно, снимать не собираюсь, нравится запах выхлопных газов мотоцикла, какой-то "дорогой" что-ли.
Русский военный корабль - иди нахуй!!!
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
2
like
2
good
bad
shockingly
28.10.2018 р. відповів для tsinik  
answerview
У мене холостий був стабільним на всіх карбюраторах (руки чесались - пробував різні карби ), фабрично картерні виводились шлангом під двигун, потім я врізав штуцер в короб фільтра і впустив картерні туди, жодних проблем з холостими не виникло. Замість масловловлювача пустив шланг петлею вгору-вниз. Холостий підрегульовую десь двічі на рік (весна-літо і осінь-зима), а з вакуумним карбюратором навіть цього не треба було.  
Змінено: 28.10.2018 р., cgdok
3
like
3
good
bad
shockingly
29.10.2018 р.
answerview
До теми двигунів- на форумі піднімалось питання про встановлення мотора Suzuki GN250 (китайський аналог 172FMM) на китайську раму. Донора (китайця), та часу на реалізацію так і не знайшов, тому мотор шукає нового "кулібіна" для втілення ідеї в життя. 
  Отже, продам робочий мотор GN250 з електронікою, карбюратором та навісним. Ціна 350$, тел. 0986686313 , 0501732528
Шукаю запи до: Suzuki DR400 80р. KTM 175GS 80р.
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
29.10.2018 р. відповів для Atrey  
answerview
Жирно хочете - зараз з Польщі цілий мотоцикл на ходу можна притягнути за 400, а двигуни робочі  по 100-200 $.
like
good
bad
shockingly
29.10.2018 р. відповів для cgdok  
answerview
Ок, хто живе коло кордону і має можливість тим займатися, то як кажут Бог в поміч. А двигуни з навісним і проводкою на ОЛХ китайські б.у. 125 стартують з 5к06_question, тому з цінами ви трохи промахнулись;) Я теж ніразу не в захваті від таких цін, але коли приходиться купляти самому то доводиться платити відносно ринкової вартості а не ціни як "в Польщі"02_sad(((
Шукаю запи до: Suzuki DR400 80р. KTM 175GS 80р.
like
good
bad
shockingly
07.11.2018 р.
answerview
Меня интересует в плане работы двигателя. Картерные газы Лучше в айрбокс или на улицу?


в аірбокс = ХХ будуть вищі
і масло через сальники не видавить
Крим - це Україна!
1
like
1
good
bad
shockingly
07.11.2018 р. відповів для Grom  
answerview
Не слабо так оказывается картерные газы выходят...ими можно колеса подкачивать 08_lol
1
like
good
1
bad
shockingly
07.11.2018 р. відповів для moto-moto  
answerview
На ветке у КАБаводов были предложения накачивания колес с помощью спецшланга вкрученого в свечное отверстие. 
Хорошая альтернатива обычному насосу. Только неизвестно, как пары бензина будут действовать на камеру, покрышку в безкамерном варианте?
2
like
1
good
1
bad
shockingly
08.11.2018 р. відповів для moto-moto  
answerview
картерних газів багато буть не повинно - якщо поршнєва жива
Крим - це Україна!
2
like
2
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин