MOTO.com.ua
events
5
События
Погода: Киев
21.07, 20:31
32
+27 °С
Ветер: 1 м./с., NA
UA
НовостиФорумОбъявленияЖурналКаталогПривалКалендарьМагазин
Регистрация Вход
?
Войти
Форум
Искать

Мотоцикли с двигуном 162FMJ 150сс: Road Wanderer, Viking, LF150, LEOPARD, Spark, Comanche, Slider, Korsar 150, Flame, RING...

Просмотров: 959946, модератор: tsinik
15.12.2012 г.
answerview
Показать сообщение
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг  Мотоциклы с двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER  150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3
 и другие модели....

В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Отредактировано: 17.07.2016 г., LEOPARD
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
Прикрепленные файлы
rar
1015,22 кБ.
rar
7,51 мБ.
rar
663,73 кБ.
rar
674,98 кБ.
like
good
bad
shockingly
User с днем рождения!
21 января, 14:50 ответил для Direktor  
answerview

Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
1
like
good
1
bad
shockingly
21 января, 19:46
answerview
Я на своєму Кануні піднімав руль на 50мм і нічого не міняв...
подовжив вилку тож без проблем
Мне приходится удлинять тросы управления т. к. руль поднял на 14см, кроме того переднюю вилку вживил длинную от Восхода3М - родной тормозной трос оказался коротким. Плюс переднее колесо на 21 дюйм. В итоге ощущение такое, что сидишь на ХондаТрансальп. Не хватает только Vтвина 650сс03_biggrin
1
like
good
1
bad
shockingly
User с днем рождения!
21 января, 20:00 ответил для Ozi_58  
answerview
Скоро ми всю цю фігню піднімемо на трасу і випробуємо05_shok
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
1
like
good
1
bad
shockingly
21 января, 20:38
answerview
Скоро ми всю цю фігню піднімемо на трасу і випробуємо
Та були, були на трасси. Результаты вдохновляют на дальнейший апгрейд китайского жеребца03_biggrin! Планирую опустить (в хорошем смысле слова) подножки водителя для более вальяжной посадки, что уменьшит утомляемость на длинных перегонах. Еще добавлю складные подножки на дуги - чтобы была возможность менять положение ног. Еще есть темы...
1
like
1
good
bad
shockingly
03 февраля, 15:58
answerview
Вчора спробував встановити новий карбюратор на двигло (карбюратор з впускним патрубком були в комплекті з движком), нє, не стає...06_questionстирчить біс його знає як, в голові відразу куча планів: як переробить, зробить новий,... дай, думаю, зайду зразу на наш моторинок-гляну, попитаю... виявляється є на любий вкус і смак01_smileцілий ящик показали з різних моделей. Вобчим, підібрав, 70 гр. В Лозовій, як в Греції-є все...01_smile18_good
Иванович
4
like
4
good
bad
shockingly
05 февраля, 20:50
answerview
удлиняю тросы управления "газом", сцепления, переднего тормоза на 15 см.  Морока еще та. Хотел купить, но подходящих по вменяемой цене не нашел

То є правда.  Трос спідометра від китайського ендуро на гуртовні 28 грн, на базарі 128 грн! Трос щеплення з трикратною націнкою! Аналогічно зі всіма розхідниками (ланцюги, гальмівні колодки).

Ozi_58, трос задніх гальм від скутера дуже довгий і може підійти без переробок, але ціна 19_negative

Я коли переробляв і тюнінгував свого, то склав список запчастин і вийшла сума більша від мінімального замовлення на гуртовні, тому обійшлось в рази дешевше.  
2
like
1
good
1
bad
shockingly
19 февраля, 07:46
answerview
Знаю сколько труда и внимания все эти " мелочи" требуют
В суботу з'я вились чергові " мєлочі"-патрубок від фільтрбокса до карбюратора (старий) на 38мм, а новий карбюратор на 4205_shok, знімаю фільтрбокс-розсипався флянець на ньому05_shok, сам патрубок- дубовий... вчора прийшов з "МОТОТЕМИ" указатєль температури, думаю вставити в корпус тахометра, бо сам тахометр мені абсолютно ніц не потрібен, до того ж він механічний, від троса... думаю і соображаю далі...21_umnik
Иванович
4
like
4
good
bad
shockingly
19 февраля, 12:14
answerview
Тільки шо прийшов з моторинка-шукав чим замінити "рідний" фільтр з паралону...21_umnikЗупинився на ЯВовському паперовому, по об'єму достатній і легко стане по-місту замість бокса, складніше з переходником на карбюратор, шукатиму якийсь патрубок на 42мм... шось придумаю...21_umnik
Иванович
Отредактировано: 19 февраля, 12:15, Direktor
3
like
3
good
bad
shockingly
19 февраля, 21:38 ответил для Direktor  
answerview
Я би не ризикнув ставити сучасний паперовий для Яви, зроблений у піднебесній - може погано фільтрувати.   У Вас поролоновий якого формату був ? Листовий?  Фото старого фільтру в студію! 03_biggrin  Китайські поролонові фільтри значно краще фільтрують (оброблені маслом звісно 03_biggrin ) від китайських паперових фільтрів.

По патрубку: зробити фланець-перехідник на 42 до корпусу фільтра металевий, далі болти + герметик і примастирити його до корпусу. Знайти гумовий патрубок на 42 (взагалі не проблема на авторинку, навіть тосольний можна) і  з"єднати все + хомути.
like
good
bad
shockingly
20 февраля, 07:25
answerview
Старий поролоновий у вигляді стакана...
По патрубку: зробити фланець-перехідник на 42 до корпусу фільтра металевий, далі болти + герметик і примастирити його до корпусу. Знайти гумовий патрубок на 42 (взагалі не проблема на авторинку, навіть тосольний можна) і  з"єднати все + хомути.
Приблизно так і планую зробити, шось подібне робив на свій Кануні, встановлював паперовий з Карпат (кажись)....А патрубок знайду, ринок у нас обширний...
Иванович
like
good
bad
shockingly
User с днем рождения!
20 февраля, 08:36 ответил для Direktor  
answerview
Оригінал Ява коштує дето так, у мене є новий від старушки десь, може підійде06_question(він вищий і менший в діаметрі, може на 250-ку, не знаю, купив колись а воно на 634 не підійшло). китай коштує вдвічі дешевше.

https://prom.ua/p362688774-filtr-yava-634638.html

А нормальний поролон ще дорожче03_biggrin

http://promoto.ua/-0/Porolon-dlja-vozdushnogo-filtra-Stage6-dvojnoj-300kh300kh18-3472.html
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Отредактировано: 20 февраля, 08:40, User
like
good
bad
shockingly
20 февраля, 10:45 ответил для Direktor  
answerview
Такий?  https://prom.ua/ua/p859886573-filtr-element-vozdushnyj.html

Поролон багаторазовий, при правильному обслуговуванні працює до 50 тис. км і більше.
Паперовий одноразовий. Регламент заміни фільтра в Яві знаєте?
 З Явовським розоритесь 03_biggrin 
like
good
bad
shockingly
User с днем рождения!
20 февраля, 11:02 ответил для cgdok  
answerview
Регламент заміни фільтра в Яві знаєте?

Заміна через 15 тисяч, на той час Івановичу буде років 8003_biggrin

https://roker.kiev.ua/techinfo/638/rukovodstvo_instruktsiya_jawa-638/rukovodstvo_jawa_638.html
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Отредактировано: 20 февраля, 11:03, User
like
good
bad
shockingly
20 февраля, 11:44
answerview
Такий?
Приблизно...
Иванович
like
good
bad
shockingly
26 февраля, 11:41
answerview
виїхав 
витрата палива... чуть покатався = бак пустий...

опис фото:
ободки чорні, нагар бархатистий
електроди білі з кораловим відтінком, фактично чисті

????
Крим - це Україна!
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
26 февраля, 16:58 ответил для Grom  
answerview
Свічки точно правильні (не "гарячі") ? Запалювання правильне?

Далі тролінг: який двигун, об"єм баку, скільки було залито пального, скільки кілометрів "чуть покатався", в якому режимі дроселя катався, гальма не клинять? 17_wink03_biggrin

Думаю проблема у карбюраторах (багатять). На чотиритактному високооборотному воздушніку щоб були чорні свічки, треба бензин лійкою лити в циліндри. Такі двигуни дуже важко правильно налаштувати без газоаналізатора.
1
like
good
1
bad
shockingly
27 февраля, 11:50
answerview
Доброго дня. Может кто подскажет, где искать боковую крышку (правую) на ROAD WANDERER?
На alfamoto нет в наличии, а б\у вообще нигде не могу найти... :(
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
01 марта, 05:47 ответил для cgdok  
answerview
свічки по мануалу, запалення по ротору генератора... ротор зараз стоїьт з китайця = наплив поротший за рідний хондовський = мотор став різкий як сітро

по тролінгу: Двигло СА250, китайський аналог FMM253, об'єм баку 15 літрів був повним, чуть показався це близько 120 км, дроселя фактично не було = повен газ, швидкість 90 ... сильно+
гальма ніби не клинять - колодки притираю до нових 300мм дисків 
Крим - це Україна!
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
01 марта, 11:45
answerview
Вчора оперативно прийшла посилка з мотокомовського інтернет-магазину, повітряний фільтр-головне, з рідним не хочу заморочуватись-кріплення полопались і патрубок дубовий ще і по діаметру замалий. Завтра спробую заводить. Зима пройшла не даремно, об'єм робіт чималий... Ну не на дивані ж вилежуватись шість місяців...03_biggrin
Иванович
2
like
2
good
bad
shockingly
01 марта, 20:14 ответил для Grom  
answerview
В такому режимі катання і з такою аеродинамікою апарата той двигун на злегка збідненій суміші легко буде пити 8л/100км, якщо постаратись то і 10л. Вихлоп не прямопоточний, сподіваюсь?
   Без газоаналізатора нормально не налаштується, треба бавитись жиклерами (купити без проблем) і можливо голками (купити проблема).    Карбюратор рідний зпарений вакуумник чи два  шиберні ? 
Якщо карби не рідні, то з двома вакуумниками для скутера 125сс буде економніший і кращий на розгін, але фільтр треба робити один спільний з коробом не менше 2 літрів об"єму.  З фільтрами так званими "нульовиками" не відрегулюється впуск.
Отредактировано: 02 марта, 09:04, cgdok
like
good
bad
shockingly
mototehnika
© 2001-2019, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!   Обратная связь   О нас   Реклама на сайте   Почта@moto