MOTO.com.ua
events
2
События
Погода: Киев
17.11, 02:41
27
-3 °С
Ветер: 3 м./с., С-В
UA
НовостиФорумОбъявленияЖурналКаталогПривалКалендарьМагазин
Регистрация Вход
?
Войти
Форум
Искать

Suzuki Djebel 250 - обговорення, ремонт та експлуатація

Просмотров: 2219, модераторы: vaclav, tsinik
vaclav модератор темы
12.08.2015 г.
answerview
Suzuki Djebel 250 - обговорення, ремонт та експлуатація



Придбав такого коня, трохи побитого життям. Починаю відновлення.

Трохи про мот: випускався тільки для японії у 1992-2008 роках, зовнішній позаяпонський аналог - dr250 (але є відмінності).

Входить до "золотої трійки" ендуро-чекушок:
* Honda XR250 (та baja)
* Suzuki DR250/Djebel250
* Kawasaki KLX250/D-Tracker250

і займає середне місце: хр250 самий заточенний на аутдор, а кавасакі klx-дтрекер найліпше почувається на асфальті, IMHO. Дюбель, імхо, більш компромісний.
Сухий картер, масло - в рамі.

Молодший брат djebel 200 - зовсім інший мопед, інший двигун, дехто навідь висловює думку "не їде". 200 - 2 клапани, 250ка - 4 клапани. Тобто, якщо надумаєте брати 200ку - краще зважте своє рішення. Китайський аналог 200ки - Skymoto/Skybike Dragon/Matador. Запчастини з дракону ставити не має сенсу, скоріще навпаки - краще ставити запчастини з дюбеля200 на дракона.

Основне призначення мотоциклу: для складних туристичних маршрутів. Такий собі трансальп але у форматі чекушки для однієї людини. При тому позашляхові якості не постраждали - паркетним ендуро він не став.



Як відрізнити старі та нові версії? (200/250)
Спосіб для лінивих: на старих версіях квадратний захист фари, на нових - круглий. Далі дивіться на бак - на старих модифікаціях 9л, на нових - 16-17л. Шток вижиму зчеплення на SE-1 і XC.


Історія

До 2000 року ставився карбюратор Mikuni TM-28. Після - BSR32. Причина заміни - слабкі низи. (мені - не докучають, з тим як я їзжу)

Моделі:

SE-I - 1992-1994
SE-II - 1994-1996
XC -1996-2008



Характеристики:

общая информация

год выпуска 1996
модель Suzuki DJEBEL 250XC
категория эндуро
модель кузова SJ45A-105

двигатель

диаметр цилиндра / ход поршня 73 мм х 59,6 мм
количество клапанов на цилиндр DOHC, 4 клапана на
охлаждение масляно-воздушное
тип двигателя 1-цилиндровый, 4-тактный
компрессия 10,4:1
максимальная мощность 31 л.с. при 8500об/мин
рабочий объем двигателя 249 сс
крутящий момент 2,8 кг*м при 7000 об/мин

трансмиссия

тип привода на заднее колесо цепь
число передач 6

колеса

размер передней шины 3.00-21
размер задней шины 4.60-18

размеры

колесная база 1450 мм
длина 2230 мм
высота 1220 мм
высота по седлу 885 мм
емкость бензобака 17 л
ширина 885 мм
сухой вес мотоцикла 116 кг


Мануали та документація:

На жаль, обмеження форуму не дозволяють приаттачити тут самі мануали, тому наведу зовнішні посилання.

Через походження (внутрішня модель), мануал існує тільки на японській мові. Доводиться користуватися мануалом на drz250. Якщо моя інформація застаріла - дуже прошу наводити конкретні посилання на сторінки де можна завантажити - з задоволенням додам у шапку.

Suzuki DRZ 250 Service Manual англійською
Suzuki DRZ 250 Service Manual російською
Мікрофіші Suzuki DRZ 250


Огляди та тестдрайви:


В дорогу


Картографія і навігація, безкоштовно для всіх і назавжди.

1. Як отримати будь-які карти і друкувати їх на власному принтері.

fieldpapers.org - сервіс, що дозволяє безкоштовно робити і завантажувати собі карти в pdf (зробив, завантажив pdf і роздрукував атлас на аркушах А4). Рєєструватися - не потрібно.

Атлас може бути не тільки 2*1 аркуші, а й більше (хоч 10*10) - уважніше розберіться з конпками - там + і - можна збільшувати-зменшувати розмір аласу в аркушах. Також можна міняти розмір і орієнтацію паперу. Також за допомогою Pin map to grid можна добитися ще більш вдалого розміщення аркушів на карті

Роздрукували, обрізали, запхнули у мапніка - ПРОФІТ!!1

2. А що треба зробити щоб був GPS? (в телефоні)

По перше, бажано новий і справний телефон з android, так десь за $60 - дорожчий не треба.

Самий простий варіант (але не самий надійний і дешевий) - сім-картка на якій є мегабайти 3g, настроєнний інтернет і стандартна программа "Карти". Вона повністью завантажує через інтернет малюнки з фрагментами карти що показує (так звані "тайли" - плитки). Цей варіант гарний простий якщо Ви іноді подорожуєте по місту. Якщо їдете на Зустріч Кабоводів - забудьте, не катить. Бо обов"язково опинитесь у місці де немає 3g і ледь-ледь ловить 2g, якщо вилізти високо на сосну.

Також программа "Карти" вміє запам'ятовувати і показувати ті "тайли" що раніше Вам один раз вже показувала-завантажувала. І тоді - в місті наче перестає їсти інтернет і все добре. Але коли Ви опинитесь "біля сосни" - вона Вам покаже білу пляму. Все правільно - Ви ж раніше тут не бували, а завантижити тайли - немає звідки.

Можна поставити інші программи типа Nokia Here, Orux maps, ZANavi, MAPS.ME або щось інше. Потім їм можна сказати щоб вони використовували тільки  оффлайн карти і завантажити їх вдома через Wi-Fi (сама программа завантажить - тільки треба вибрати країну). Під оффлайн карти треба щоб в телефоні було місце - десь від 300мб і до гігабайту в залежності від программи. Тоді взагалі сімка не потрібна буде - можна витягти і користуватися без смс і реєстрації.

Але якщо не зможете привчити до оффлайн карт, то буде то саме що і через Карти. Я взагалі їзжу з телефоном без сімки - точно знаю що безкоштовно. Якщо є сімка - буде визначати координати через оператора зв'язку - воно тарифікується як інтернет 3g - пара мегабайт (або десятків мб) таки набіжить.

Використовую osmand, але не рекомендую бо там треба буде порушити указ Президента - завантажувати карти з заборонених в Україні серверів яндексу. Нічого визначного - я просто вивчив їі недоліки і призвичаївся до не неї, то й далі сиджу з нею.

І в налаштуваннях телефону треба дозволити визначення місцязнаходження. - це всі программи потребують.

Потренуйтесь краще загодя вдома - щоб не було нічого раптово.

Ну і оновлюйте карти, хоча б раз на рік. 01_smile

3. Що повинна вміти программа для навігації ? (на що звернути увагу, як вибирати і тестувати)

Буде дуже прикро опинитися на трасі без карти чи у білій плямі.

1. Повинна вміти працювати з оффлайн-картами (бажано openstreetmaps)

2. Вміла розраховувати маршрут без інтернету, якого в полі у Вас обов'язково не буде (часто розрахунок маршруту виконує не телефон, а сервер программи)

3. Вміла писати і показувати трек. Це як Ви їхали - покаже траекторію на карті, якщо клацнути на треку - покаже дату-час і швидкість в тій точці.

4. Можна було легко міняти масштаб і бачити весь прокладенний маршрут, а не тільки вказівки типу "прямо 12км, потім поворот ліворуч". Поки не побачите всього маршруту - не вирушайте. Були преценденти з негарними наслідками - замість гарної харківської трасси "як дзеркало", повела вздовж Дніпра по другорядним, а там невдало влетів у яму. Це так программа зекономила мені 50км шляху.

Щоб протестувати придатність до подорожей - вмикаємо "тільки оффлайн карти", впевнюємося що це не завантаженні раніше "тайли", виймаємо сімку, вимикаємо Wi-Fi і тестуємо у рідному місті.

Карти із різних джерел (тайли або завантаженні osm-карти) малюються по різному - зовсім різні кольори, підписи різним шрифтом, стиль і т.д. - згодом Ви навчитися легко відрязняти їх візуально.

4. А як самому (до)малювати карту?

www.openstreetmap.org - реєструємось, розбираємося і домальовуємо. Зміни можна побачити на fieldpapers.org в orux maps, osmand і інших. Це безкоштовний аналог google maps (і досить якісно наповненний) - Ваші уточнення безкоштовно отримають всі (а не якась компанія). Також фонду OSM, як пожертви, надавали супутникові знімки - можна малювати карти поверху фото зі спутнику - все на якісному рівні.



Амуніція і всяке туристичне спорядження

Крім всяких olx, дозволю собі рекомендувати "пастися" тут - інколи можна знайти вживане але якісне спорядження за копійки (порівнянно з цінами на нове в інтернет-магазинах).

Обов'язковий мінімум, що треба з собою мати: (без цього - не виїзжаємо)
1. Ложка-тарілка-ніж-чашка
2. Каремат-спальнік-палатка
3. Інструмент (типа рожкових ключів 8-10-12, свічний і свічка, викрутка)
4. Вода в дорогу, мінералка, літра 2-3
5. Їжа в дорогу (пачка печива і т.д.)
6. Туалетний папір (він же - і як салфетки, носовики, розпалка вогнища і т.д)
7. Теплі речі на випадок раптового похолодання (на місці або в дорозі) - не залежно від прогнозу. Наприклад комплект термо-білизни та флісова кофта.
8. Зміна білизни (щоб покупатися та вдягти суху)
9. Хто курить - запас цигарок та запасна запальничка.
10. Якщо їздите в мотоботах - пластмассові капці (такі щоб не жалко)
11. Кепка-бейсболка від сонця
12. Ліхтарик
13. Пляшка

Другорядне, що з собою мати:
1. Накидка для дощу (для себе і коня)
2. Газова плитка і газ. Тарілка або чашка - має бути з металлу/люміні щоб можна було кип'ятити воду.
3. Чай, кава, додаткова їжа що гутується на газу, сіль, цукор, перець.
4. Мило
5. Рушник.
6. Засіб від комарів
7. Аптечка (аналгін-аспірін, що ще?)

Сублюмована їжа в дорогу, для тих в кого є газова плитка (заливається окропом і запарюється хвилин 10):
1. Харчі
2. Їдло
(не тушняк Міхалича, але і не лікоть гризти)

Де взяти нормальні кофри?

Ось де їх роблять на замовлення:

1. Кофри Mamaj - (відносно) дорого і якісно з алюмінію (але значно дешевше ніж брати іноземні!!). В мене бокові відходили з 2 тис км. Один раз отримали удар воротами з дерев'яного брусу - ледь пошкрябались. Знайомий регулярно валить (на місті) свій Трансальп на ці кофри (в нього така карма - за поїздку пару раз завалить мот не проблема).

2. Підібрати собі військові сумки на reibert.info з кордури. Кордура там не китайська, а натівська. Можна знайти дешево, але потребує багато часу щоб розібратися в моделях. На свої бокові кофри кладу зверху по боковому карману від рюкзака bergen (вони на 10літрів) - брав бу дуже дешево. Стають як рідні - без будь якої переробки та шиття і кріпляться мамаєвськими ремінями (що йдуть з кофрами).

(не перевіряв, але виглядає цікаво)
3. М'які кофри з тканини для човнів. Дешево і має бути 18_good Всі можливі розміри, кольори і фасони (центральний кофр-рюкзак, кофр-сумка і т.д.).

4. Кофри з пластика ABS. Цікаво але хз.

Чоперні варіанти не пропоную, бо як правило вони робляться з металлу 1-1.5 мм і обтягуються шкірою - пустий кофр буде важити з 10кг (це центральний літрів на 40-50).

Китайські варіанти теж не пропоную, може в мене руки з ж, але вони в мене розлітаються в труху - краще пропити гроші, буде більше користі

Givi - занадто дорогі (там дві серії - монокей і монолок - одну з них можна грузити, а друга іграшкова) - в Мамая люмінь значно дешевша і можна навантажити.

Kappa - все ще дорого і менша якість ніж гіві

іноземний алюміній - дорожче золотих - розраховуйте на $700..1000 за три кофра.



Шапка теми в стані наповнення.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 07.09.2017 г., vaclav
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
12.08.2015 г.
answerview
І так....

По дорозі до мене загубився масляний радіатор, мінус передній гальмівний диск і колодки, вся гума в ноль, аккум дохлий, руль - гнутий, кріплення дзеркал роздовбані, замки - теж, бак - гнутий, обгонна муфта стартеру - (майже) всі їі детальки у окремому кульку, зчеплення майже спалене. Пластик - виглядає на свої роки. На одометрі 20тис 08_lol  яке коротке і насичене життя!  08_lol  Згораю від заздрості!!!

Поки що так. Але пре, курва! 66_pardon  18_good  

Із плюсів: картера-голова-рама-колеса цілі. Двигун, як заведено у сузукі - гучний, але зайвих звуків не має. Побачимо. Все інше - витратні матеріали  08_lol

Уже чекаю на запчастини.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 12.08.2015 г., vaclav
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
25.08.2015 г.
answerview
Потихеньку приїзжають запи - диск, сігналка, гальмівний шланг, пітбайківська подушка на руль, муфта у стартер.

Скло і радіатор брав на актив. Приклав скло - сподобалося замовлю ще одне таке і на дюбеля.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 25.08.2015 г., vaclav
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
26.08.2015 г. ответил для vaclav  
answerview
І почом нинче Дюбеля для народа? 25_spiteful
Сам такого хочу,але в ближайші роки несудьба 12_cray
Чтобы выделятся из серой массы, не обязательно красить волосы в красный цвет и носить кольцо в носу. Достаточно просто не быть мудаком.
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
16.04.2017 г.
answerview
Трохи розібралися що це за звір. Виявилося що це модифікація SEP-1
По дорозі до мене загубився масляний радіатор

В мене його і не повинно бути.

Почали підбирати сальники вилки - а по розмірам вони хондівські.  05_shok Почитали мануали по djebel se2- повинна бути перевернута вилка. По партнамберах на SEP - вилка, звичайна, шова, сальники дійсно як на хондах.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 29.05.2017 г., vaclav
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
16.04.2017 г.
answerview
Заміна глушника. Китайський прамоток, нержа для хонди.

Відео (9мб) зі звуком: https://my.mixtape.moe/jqwoag.webm
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 16.04.2017 г., vaclav
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
29.05.2017 г.
answerview
Ось так виглядає зараз.

+лед лампочка в фару. чесно кажучи - не сподобалася. на дальному - фокус є, а от ближній світить в боки, а в центрі чорна пляма.

+кріплення на телефон (навігатор)

+бак ацербіс на 16 літрів - тепер вже можна відїхати від заправки. Бак на DR350, але встав неначе рідний - уся заміна потребувала 30 хвилин, все кріплення-шлангочки в комплекті, додатково нічого не потребувалося. У ацербіса ще бувають баки на 20л і на 24л, але (імхо) то вже занадто.

Зараз найїбільші неприємності - кошик зчеплення. Диски - замінили, але сама корзина - роз#бана далі нікуди.

Ще достає тросик тормозу - за 500км перегризло до опльотки. Наче брав 150см, але мабудь короткий да й треба поміркувати як його завести.

Гарно став на багажнік луісовський м"який кофр. Проте, імхо, його хватить може на ще 3 поїдки і далі будуть перші дірки. Хочу рамки і люмінієві ящики. Взагалі люмінієві ящики це завжди ДОРОГО. Дуже. Якщо у Вас новий КТМ, або БМВ GS - повинні і такі ящики придбати 01_smile . Але у нас ціна на них впала - можна взяти на 3000грв (за одного бокового) більш-менш пристойного. Для порівняння - у фашистів ОДИН(!!) боковий зараз коштує 12000грв (за ці гроші у нас будуть обидва бокових, центральний і рамки, ще й на обмити пару тисяч залишиться!!). IMHO, має сенс взяти.

Що несподобалося у тряпчаному центральному кофрі - займає багато місця - треба специфічно залазити на мот і збільшує вітрлило. Якщо рука або нога заніміла - дуже великий шанс завалити.

Якщо коротко то процедура така: мот ставиться на бокову підножку, далі зажимаємо передне гальмо, опираємося на ліву руку і ліву підножку - злазимо з мота (або залазимо). В цій процедурі, вся гра - навколо вміння тримати баланс. Спочатку боявся, бо такий бегемот як я, може своєю вагою погнути що завгодно. Якщо так залазити-злазити, то стає абсолютно по х@ю: що на багажніку, висота моту, і який у Вас зріст - хоч "1,50м з кепкою" все одно залізете. Ну і бажано дивитися що під підножкую - щоб не провалилася в грунт.

Моя мета - розкидати все по кофрам та їздити зовсім без рюкзака. Таскати вантаж на позвоночнику - то не діло.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 01.06.2017 г., vaclav
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
1
like
1
good
bad
shockingly
29.05.2017 г. ответил для vaclav  
answerview
Славік, я спостерігав за тобою, коли ти злазив-залазив на мотоцик -- нєрвене видовище...
До того як ,,одремонтірувать" ногу я приловчився отак... Зупинився, викинув підставку, обіпер на неї мот, впевнився що він стабільний, потім одставляєш праву ногу якомога дальше і переносиш на неї вагу тіла, протягуючи ліву ногу по сідлу, можна, доречі, триматись лівою рукою за ручку газу, це щоб не дістати носом землю... Вже й з ногою все гаразд, а звичка залишилась... 03_biggrin
А залазю так-- лівою рукою тримаюсь за кермо, а правою хапаю за халяву, чи гомілку і переносю через сідло, все просто...спробуй, бо пластикова бутилка не завжди під ногою... 03_biggrin
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
30.05.2017 г. ответил для stnslv  
answerview
Файний мот. Скільки вже накатав? Як далеко їздив?

Їздив на зустріч - 243км в одну сторону (плюс ще може 10 по місту, бо рахується з центру) - разом 500км.
Ще по місту катав - думаю десь з 300.

Висновки:
1. "Мот високий - мені не підійде" - фігня. Я б навідь і вищого зараз взяв. Всеодно який кліренс, тут треба підбирати висоту від підножки до сідушки - щоб не сидіти як ембріон на спортбайку. От мені він трохи малуватий - сідаю посередині сідушки, бо зпереді незручно.
2. Для однієї людини - саме то. Маю ще трансальпа - не моє і не маю потреби.
3. Витрати бензу - засмучують, але ще можно якось терпіти (тут - 4л, в трансальпу 600 - 5л і то вже забагато).
4. Ходова - саме то. Їхав з 40км вночі через села на 40-60км/г, потім як повертався вдень - в мене очі на лоба лізли що я тут проїзжав вночі(!!), хіба що іноді привставаючи. На активу - однозначно було б горе 02_sad , а тут як по маслу.
5. Багажнік спочатку викликав скепсис, але "в бою" виявився досить таки функціональним.

Взагалі, якби honda xr125/150 були японці, було б мабуть ідеально. Але а) китайці - не можна рвати б) малі (виглядають якось іграшково, що розміри що пера в вилці і т.д.).

Зараз ось ліплю з нього "трансальп для однієї людини". Можливо постраждають позашляхові якості (великий бак що випирає - це не так добре для грунту, а більш для туризму, потім будуть рамки-кофри і т.д.)

Нічого поганого сказати за мот не можу, для однієї людини - дуже рекомендую. 18_good

Славік, я спостерігав за тобою, коли ти злазив-залазив на мотоцик -- нєрвене видовище...

08_lol Мені цей спосіб показали в гаражах і навідь потренерувався за день перед виїздом - проблем не виникло. 08_lol Як злазив курити - фури з траси не злітали. Да і тверезий приїхав - чого мені падати. 03_biggrin
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 01.06.2017 г., vaclav
2
like
2
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
30.05.2017 г.
answerview
По старих модифікаціях (на прикладі SE-1)

Баки

1. Ось Suzuki Djebel 250 SE-1 в мотодомі. Пишуть що бак 17л.  61_punish
2. Мій SE-1 з баком ацербіс на 16л.

Порівняйте баки - 17л там і не пахне.

Захист фари

В старих модіфікаціях - квадратний захист фари. В нових - круглий.

Передня вилка

Вилка Шова, розміри сальників... хондівські. Тобто розміри характерні для пер, що Шова постачає Хонді. Діаметр пера - 41мм.

Масляний радіатор

Його нема. Зовсім.

Ще є відміності по кошику зчеплення, але то вже видно по парт-мануалам.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 30.05.2017 г., vaclav
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
01.06.2017 г.
answerview
Просив китайця прислати наліпки на SE-1, але він прислав на SE-2. Так і наклеів.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
10.06.2017 г. ответил для stnslv  
answerview
Заліпи одиничку білим оракалом... 03_biggrin

01_smile наліпив криво на баку відклеються. буду чекати як облетять 01_smile

+ usb-зарядка на руль (з кнопкою). живлення - з приборноі дошки. Тепер легчше, бо батареі на телефоні хватало десь до Лубен.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
1
like
1
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
18.06.2017 г.
answerview
+400км - з'їздив у Чернігів на Мотогульки (100-120 в один кінець +по місцю). Остаточно впевнився у своєму виборі. Для мене він став ідеальним малокубатурним туристом, по нашим "трасам" (100км, Київ-Чернігов), "дорогам" (8км, від траси до села) і полям (2км, від села до бази відпочинку). Станом поля - задоволений, все як і має бути. А от траса і дорога - могли б бути і кращі. Хоча мені не допікало, а от володарю бургману не сподобалось.

"міняємось ключ на ключ" запропонував камрад 20_drinks на чопері у первий же вечір 03_biggrin
Я б може і помінявся, але хіба що на djebel посвіжіще. Да і то - треба ще на стан дивитися. Ну ви зрозуміли..  03_biggrin

Приїхали бокові кофри і заготовки рамок Mamaj.  26_newrussian Буду їздити з барахлом як на максіскутері 03_biggrin Остаточно натренувався злазити-залазити з кофром - вже виходить робити це вправно 08_lol
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 12.07.2017 г., vaclav
1
like
1
good
bad
shockingly
12.07.2017 г. ответил для tsinik  
answerview
Неее, то китайцьі.... Дюбеля на том фото нет...
Вот он:
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
12.07.2017 г.
answerview
Интересно ,а сколько на сотню кушает Дюбель 250-й....
Ударим ЭНДУРО по бездорожью и разгильдяйству ....
Если рыбалка мешает работе ....---бросай работу......
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
12.07.2017 г. ответил для tsinik  
answerview
на фото не твой?

Не. Там за желтым Т-Максом должно было стоять пару моих - джебель и трансальп (на нем Мырек MDV ехал).
А на фото - то пара белых Honda XR 125/150 (у джебеля круглая здоровая фара).
Интересно ,а сколько на сотню кушает Дюбель 250-й....

3.5 ... 4л по асфальту
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 12.07.2017 г., vaclav
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
20.07.2017 г.
answerview
Готуємось в дорогу.

PS: масло (мотюль) пройшло 1..1.2тис км - зливали - червоне і прозоре, аж жалко стало.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 20.07.2017 г., vaclav
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
20.07.2017 г.
answerview
Пост підбору запчастин.

Коротше кажучи, не до кінця вижималося зчеплення. І ми туди полізли. Новий кошик коштує овер 250уе - нафіг. Ось цікаво вийшло із штоком вижиму зчеплення. Шукаємо по партнамберу - а ось х...й - знятий з виробництва  12_cray  . Знайшли партнамбер на новий шток вижиму і замовили його (той що почали випускати на заміну мому партнамберу). На фото - рідний шток і новий. Ось так японці виконують роботу над помилками.  18_good Мабуть було масляне голодування. На такі речі китайці, на жаль, майже не звертають уваги і не доводять свої моделі (бо немає сенсу - завтра буде нова інша "ще краща" модель).Тому і радив би брати не SE-1, а вже свіжіщу модифікацію XC - там все буде зразу.

PS: пофіксилось заміной двох шайб і втулки кошика, нейтраль - ловиться, колесо на передачі та вижатому зчепленні - не крутиться. бюджет по запчатинам $70. Раніше - на першій передачі із вижатим зчеплення (і піднятими ногами) ледь-ледь але їхало вперед. Нейтраль ловилась -  тільки на незаведенному двигуні.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 21.07.2017 г., vaclav
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
1
like
1
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
21.07.2017 г.
answerview
Тепер із кофрами. В пробки з ними - ліпше не рипатись. ІМХО.
Кофри Мамай, маленькі на 32л. Добре що не взяв великі - було б занадто.
Не певен що мені тепер потрібен центральний кофр на дальняк.
Мот по ширині як чопер - десь 85-89см  08_lol  08_lol  08_lol
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 21.07.2017 г., vaclav
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
1
like
1
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
24.07.2017 г.
answerview
+900км.

Як виїзжав з Києва - в пробці перегрів двигуна - мабудь в XC масляний радіатор не зайвий. Заодно перепалив провід до сигналу.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 24.07.2017 г., vaclav
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
1
like
1
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
06.08.2017 г. ответил для vaclav  
answerview
+450км.

Без несподіванок. Мої висновки про мотоцикл - не змінилися. 01_smile

Набір "тюнінга" (обвісу) - аж сам собі заздрю (чо я раніше 6 років був такий дурний і мучився в поїздках - все ж вирішується дуже просто, якщо поставити мету).

Читав про дуги - не радять ставити, бо тоді п..да рамі. Нагадую, що я свого джебеля споряджую для туризму. Для уживання як звичайного ендуро - вони принципово зайві.

PS: пишу "+ххх км" - тільки про дальнобої, тобто що накатав за вихідні, повсякденне - не враховую.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 06.08.2017 г., vaclav
like
good
bad
shockingly
motoshop_ua
mototehnika
© 2001-2018, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!   Обратная связь   О нас   Реклама на сайте   Почта@moto