MOTO.com.ua
events
2
События
Погода: Киев
17.11, 02:41
27
-3 °С
Ветер: 3 м./с., С-В
UA
НовостиФорумОбъявленияЖурналКаталогПривалКалендарьМагазин
Регистрация Вход
?
Войти
Форум
Искать

Suzuki Djebel 250 - обговорення, ремонт та експлуатація

Просмотров: 2218, модераторы: vaclav, tsinik
vaclav модератор темы
12.08.2015 г.
answerview
Показать сообщение
Suzuki Djebel 250 - обговорення, ремонт та експлуатація



Придбав такого коня, трохи побитого життям. Починаю відновлення.

Трохи про мот: випускався тільки для японії у 1992-2008 роках, зовнішній позаяпонський аналог - dr250 (але є відмінності).

Входить до "золотої трійки" ендуро-чекушок:
* Honda XR250 (та baja)
* Suzuki DR250/Djebel250
* Kawasaki KLX250/D-Tracker250

і займає середне місце: хр250 самий заточенний на аутдор, а кавасакі klx-дтрекер найліпше почувається на асфальті, IMHO. Дюбель, імхо, більш компромісний.
Сухий картер, масло - в рамі.

Молодший брат djebel 200 - зовсім інший мопед, інший двигун, дехто навідь висловює думку "не їде". 200 - 2 клапани, 250ка - 4 клапани. Тобто, якщо надумаєте брати 200ку - краще зважте своє рішення. Китайський аналог 200ки - Skymoto/Skybike Dragon/Matador. Запчастини з дракону ставити не має сенсу, скоріще навпаки - краще ставити запчастини з дюбеля200 на дракона.

Основне призначення мотоциклу: для складних туристичних маршрутів. Такий собі трансальп але у форматі чекушки для однієї людини. При тому позашляхові якості не постраждали - паркетним ендуро він не став.



Як відрізнити старі та нові версії? (200/250)
Спосіб для лінивих: на старих версіях квадратний захист фари, на нових - круглий. Далі дивіться на бак - на старих модифікаціях 9л, на нових - 16-17л. Шток вижиму зчеплення на SE-1 і XC.


Історія

До 2000 року ставився карбюратор Mikuni TM-28. Після - BSR32. Причина заміни - слабкі низи. (мені - не докучають, з тим як я їзжу)

Моделі:

SE-I - 1992-1994
SE-II - 1994-1996
XC -1996-2008



Характеристики:

общая информация

год выпуска 1996
модель Suzuki DJEBEL 250XC
категория эндуро
модель кузова SJ45A-105

двигатель

диаметр цилиндра / ход поршня 73 мм х 59,6 мм
количество клапанов на цилиндр DOHC, 4 клапана на
охлаждение масляно-воздушное
тип двигателя 1-цилиндровый, 4-тактный
компрессия 10,4:1
максимальная мощность 31 л.с. при 8500об/мин
рабочий объем двигателя 249 сс
крутящий момент 2,8 кг*м при 7000 об/мин

трансмиссия

тип привода на заднее колесо цепь
число передач 6

колеса

размер передней шины 3.00-21
размер задней шины 4.60-18

размеры

колесная база 1450 мм
длина 2230 мм
высота 1220 мм
высота по седлу 885 мм
емкость бензобака 17 л
ширина 885 мм
сухой вес мотоцикла 116 кг


Мануали та документація:

На жаль, обмеження форуму не дозволяють приаттачити тут самі мануали, тому наведу зовнішні посилання.

Через походження (внутрішня модель), мануал існує тільки на японській мові. Доводиться користуватися мануалом на drz250. Якщо моя інформація застаріла - дуже прошу наводити конкретні посилання на сторінки де можна завантажити - з задоволенням додам у шапку.

Suzuki DRZ 250 Service Manual англійською
Suzuki DRZ 250 Service Manual російською
Мікрофіші Suzuki DRZ 250


Огляди та тестдрайви:


В дорогу


Картографія і навігація, безкоштовно для всіх і назавжди.

1. Як отримати будь-які карти і друкувати їх на власному принтері.

fieldpapers.org - сервіс, що дозволяє безкоштовно робити і завантажувати собі карти в pdf (зробив, завантажив pdf і роздрукував атлас на аркушах А4). Рєєструватися - не потрібно.

Атлас може бути не тільки 2*1 аркуші, а й більше (хоч 10*10) - уважніше розберіться з конпками - там + і - можна збільшувати-зменшувати розмір аласу в аркушах. Також можна міняти розмір і орієнтацію паперу. Також за допомогою Pin map to grid можна добитися ще більш вдалого розміщення аркушів на карті

Роздрукували, обрізали, запхнули у мапніка - ПРОФІТ!!1

2. А що треба зробити щоб був GPS? (в телефоні)

По перше, бажано новий і справний телефон з android, так десь за $60 - дорожчий не треба.

Самий простий варіант (але не самий надійний і дешевий) - сім-картка на якій є мегабайти 3g, настроєнний інтернет і стандартна программа "Карти". Вона повністью завантажує через інтернет малюнки з фрагментами карти що показує (так звані "тайли" - плитки). Цей варіант гарний простий якщо Ви іноді подорожуєте по місту. Якщо їдете на Зустріч Кабоводів - забудьте, не катить. Бо обов"язково опинитесь у місці де немає 3g і ледь-ледь ловить 2g, якщо вилізти високо на сосну.

Також программа "Карти" вміє запам'ятовувати і показувати ті "тайли" що раніше Вам один раз вже показувала-завантажувала. І тоді - в місті наче перестає їсти інтернет і все добре. Але коли Ви опинитесь "біля сосни" - вона Вам покаже білу пляму. Все правільно - Ви ж раніше тут не бували, а завантижити тайли - немає звідки.

Можна поставити інші программи типа Nokia Here, Orux maps, ZANavi, MAPS.ME або щось інше. Потім їм можна сказати щоб вони використовували тільки  оффлайн карти і завантажити їх вдома через Wi-Fi (сама программа завантажить - тільки треба вибрати країну). Під оффлайн карти треба щоб в телефоні було місце - десь від 300мб і до гігабайту в залежності від программи. Тоді взагалі сімка не потрібна буде - можна витягти і користуватися без смс і реєстрації.

Але якщо не зможете привчити до оффлайн карт, то буде то саме що і через Карти. Я взагалі їзжу з телефоном без сімки - точно знаю що безкоштовно. Якщо є сімка - буде визначати координати через оператора зв'язку - воно тарифікується як інтернет 3g - пара мегабайт (або десятків мб) таки набіжить.

Використовую osmand, але не рекомендую бо там треба буде порушити указ Президента - завантажувати карти з заборонених в Україні серверів яндексу. Нічого визначного - я просто вивчив їі недоліки і призвичаївся до не неї, то й далі сиджу з нею.

І в налаштуваннях телефону треба дозволити визначення місцязнаходження. - це всі программи потребують.

Потренуйтесь краще загодя вдома - щоб не було нічого раптово.

Ну і оновлюйте карти, хоча б раз на рік. 01_smile

3. Що повинна вміти программа для навігації ? (на що звернути увагу, як вибирати і тестувати)

Буде дуже прикро опинитися на трасі без карти чи у білій плямі.

1. Повинна вміти працювати з оффлайн-картами (бажано openstreetmaps)

2. Вміла розраховувати маршрут без інтернету, якого в полі у Вас обов'язково не буде (часто розрахунок маршруту виконує не телефон, а сервер программи)

3. Вміла писати і показувати трек. Це як Ви їхали - покаже траекторію на карті, якщо клацнути на треку - покаже дату-час і швидкість в тій точці.

4. Можна було легко міняти масштаб і бачити весь прокладенний маршрут, а не тільки вказівки типу "прямо 12км, потім поворот ліворуч". Поки не побачите всього маршруту - не вирушайте. Були преценденти з негарними наслідками - замість гарної харківської трасси "як дзеркало", повела вздовж Дніпра по другорядним, а там невдало влетів у яму. Це так программа зекономила мені 50км шляху.

Щоб протестувати придатність до подорожей - вмикаємо "тільки оффлайн карти", впевнюємося що це не завантаженні раніше "тайли", виймаємо сімку, вимикаємо Wi-Fi і тестуємо у рідному місті.

Карти із різних джерел (тайли або завантаженні osm-карти) малюються по різному - зовсім різні кольори, підписи різним шрифтом, стиль і т.д. - згодом Ви навчитися легко відрязняти їх візуально.

4. А як самому (до)малювати карту?

www.openstreetmap.org - реєструємось, розбираємося і домальовуємо. Зміни можна побачити на fieldpapers.org в orux maps, osmand і інших. Це безкоштовний аналог google maps (і досить якісно наповненний) - Ваші уточнення безкоштовно отримають всі (а не якась компанія). Також фонду OSM, як пожертви, надавали супутникові знімки - можна малювати карти поверху фото зі спутнику - все на якісному рівні.



Амуніція і всяке туристичне спорядження

Крім всяких olx, дозволю собі рекомендувати "пастися" тут - інколи можна знайти вживане але якісне спорядження за копійки (порівнянно з цінами на нове в інтернет-магазинах).

Обов'язковий мінімум, що треба з собою мати: (без цього - не виїзжаємо)
1. Ложка-тарілка-ніж-чашка
2. Каремат-спальнік-палатка
3. Інструмент (типа рожкових ключів 8-10-12, свічний і свічка, викрутка)
4. Вода в дорогу, мінералка, літра 2-3
5. Їжа в дорогу (пачка печива і т.д.)
6. Туалетний папір (він же - і як салфетки, носовики, розпалка вогнища і т.д)
7. Теплі речі на випадок раптового похолодання (на місці або в дорозі) - не залежно від прогнозу. Наприклад комплект термо-білизни та флісова кофта.
8. Зміна білизни (щоб покупатися та вдягти суху)
9. Хто курить - запас цигарок та запасна запальничка.
10. Якщо їздите в мотоботах - пластмассові капці (такі щоб не жалко)
11. Кепка-бейсболка від сонця
12. Ліхтарик
13. Пляшка

Другорядне, що з собою мати:
1. Накидка для дощу (для себе і коня)
2. Газова плитка і газ. Тарілка або чашка - має бути з металлу/люміні щоб можна було кип'ятити воду.
3. Чай, кава, додаткова їжа що гутується на газу, сіль, цукор, перець.
4. Мило
5. Рушник.
6. Засіб від комарів
7. Аптечка (аналгін-аспірін, що ще?)

Сублюмована їжа в дорогу, для тих в кого є газова плитка (заливається окропом і запарюється хвилин 10):
1. Харчі
2. Їдло
(не тушняк Міхалича, але і не лікоть гризти)

Де взяти нормальні кофри?

Ось де їх роблять на замовлення:

1. Кофри Mamaj - (відносно) дорого і якісно з алюмінію (але значно дешевше ніж брати іноземні!!). В мене бокові відходили з 2 тис км. Один раз отримали удар воротами з дерев'яного брусу - ледь пошкрябались. Знайомий регулярно валить (на місті) свій Трансальп на ці кофри (в нього така карма - за поїздку пару раз завалить мот не проблема).

2. Підібрати собі військові сумки на reibert.info з кордури. Кордура там не китайська, а натівська. Можна знайти дешево, але потребує багато часу щоб розібратися в моделях. На свої бокові кофри кладу зверху по боковому карману від рюкзака bergen (вони на 10літрів) - брав бу дуже дешево. Стають як рідні - без будь якої переробки та шиття і кріпляться мамаєвськими ремінями (що йдуть з кофрами).

(не перевіряв, але виглядає цікаво)
3. М'які кофри з тканини для човнів. Дешево і має бути 18_good Всі можливі розміри, кольори і фасони (центральний кофр-рюкзак, кофр-сумка і т.д.).

4. Кофри з пластика ABS. Цікаво але хз.

Чоперні варіанти не пропоную, бо як правило вони робляться з металлу 1-1.5 мм і обтягуються шкірою - пустий кофр буде важити з 10кг (це центральний літрів на 40-50).

Китайські варіанти теж не пропоную, може в мене руки з ж, але вони в мене розлітаються в труху - краще пропити гроші, буде більше користі

Givi - занадто дорогі (там дві серії - монокей і монолок - одну з них можна грузити, а друга іграшкова) - в Мамая люмінь значно дешевша і можна навантажити.

Kappa - все ще дорого і менша якість ніж гіві

іноземний алюміній - дорожче золотих - розраховуйте на $700..1000 за три кофра.



Шапка теми в стані наповнення.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 07.09.2017 г., vaclav
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
06.08.2017 г.
answerview
Де взяти кофри? Ось де їх роблять на замовлення:

1. Кофри Mamaj - (відносно) дорого і якісно з алюмінію (але значно дешевше ніж брати іноземні!!). В мене бокові відходили з 1.5тис км. Один раз отримали удар воротами з дерев'яного брусу - ледь пошкрябались. Знайомий регулярно валить (на місті) свій Трансальп на ці кофри (в нього така карма - за поїздку пару раз завалить мот не проблема).
2. Підібрати собі військові сумки на reibert.info з кордури. Кордура там не китайська, а натівська. Можна знайти дешево, але потребує багато часу щоб розібратися в моделях. На свої бокові кофри кладу зверху по боковому карману від рюкзака bergen (вони на 10літрів) - брав бу дуже дешево. Стають як рідні - без будь якої переробки та шиття і кріпляться мамаєвськими ремінями (що йдуть з кофрами).

(не перевіряв, але виглядає цікаво)
3. М'які кофри з тканини для човнів. Дешево і має бути 18_good Всі можливі кольори і фасони (центральний кофр-рюкзак, кофр-сумка і т.д.).
4. Кофри з пластика ABS. Цікаво але хз.

Чоперні варіанти не пропоную, бо як правило вони робляться з металлу 1-1.5 мм і обтягуються шкірою - пустий кофр буде важити з 10кг (це центральний літрів на 40-50).

Китайські варіанти теж не пропоную, може в мене руки з ж, але вони в мене розлітаються в труху - краще пропити гроші, буде більше користі

Givi - занадто дорогі (там дві серії - монокей і монолок - одну з них можна грузити, а друга іграшкова) - в Мамая люмінь значно дешевша і можна навантажити,
Каппа - все ще дорого і менша якість ніж гіві
іноземний алюміній - дорожче золотих - розраховуйте на $700..1000 за три кофра.

Ось, виходячи з таких міркувань, я псіханув і взяв два маленьких бокових кофра мамай. зате питання повніст"ю закрите - літраж що не на всякому бургмані є.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 08.08.2017 г., vaclav
1
like
1
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
13.08.2017 г.
answerview
Важко сказати що багато проїхав, десь 20-30км від дому, але це був виїзд з наметами на обкультуренний берег (МАФи з чаем-кавою, всякий серфінг, лежаки і т.д) з шашликами. Як завжди - дуже задоволений джебелем.

Починалось все дуже мирно: в п'ятницю, думаю - з'їзжу на байкбокс, подивлюсь кіно та повернуся вночі додому. Жінка поїхала в село. Приходжу в гараж, а там мені кажуть що їдемо з наметами і шашликами... За 30 хвилин чіпляю і споряджаю ящики. Виїхав в п'ятницю ввечері, повернувся у неділю ввечері.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 13.08.2017 г., vaclav
1
like
1
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
25.08.2017 г.
answerview
Витрати пального зросли до 5л.
Заміна масла/маслофільтру+прання повітрянного фільтру. Масло - мотюль 7100, пройшло тисяч із 3. По стану - краще міняти на 2.5-3 тис - не більше.
Зараз заміряв витрати - менше 4л (міряв брехометром).
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 28.08.2017 г., vaclav
like
good
bad
shockingly
27.08.2017 г.
answerview
Чермет страшний цей Джебел, Вацлав їхав з Києва до Полтави 23 години - крейсер дето 17 км/год 15_badgrin (правда не ламався, як назад ще не знаю - сьогодні виїхав о 10.00)
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Отредактировано: 27.08.2017 г., User
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
28.08.2017 г. ответил для User  
answerview
А я сьогодні все із секундомером дивився. Все дуже просто.
В залежності від:
1. день-ніч
2. втоми
3. Вітру (сила поривів, напрямку, наявності посадки при дорозі)
Тримаю швидкість 60-80.

Проїзжаю 20км, німіють руки. Стаю на 1-2хв - не злажу з мота - трясу руками. Проїзжаю ще 10км - знову трясу руками. Так загалом проїзжаю 30-50км і стаю - злажу з мота на 10хв розім"яти ноги-спину. Крейсер виходить 50км/ч. І далі все по новой - 20км без проблем, потім розминаю руки...

Через 150-200км варто зробити довшу перерву - по можливості заправитися та поїсти, випити кави.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 28.08.2017 г., vaclav
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
28.08.2017 г.
answerview
+750км.  останні 15км попав під лютий дощ - вміст кофрів сухісінький.
витрата пального - 6.2 літри на 172 попугайських км (не гпс) від заправки до заправки.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 28.08.2017 г., vaclav
1
like
1
good
bad
shockingly
28.08.2017 г. ответил для vaclav  
answerview
Я так бачу що по експлуатаційних характеристиках нічим не відрізняється від мого Пегаджина 112 - крім витрати пального 62_sarcastic
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
29.08.2017 г. ответил для vaclav  
answerview
Читав про дуги - не радять ставити, бо тоді п..да рамі. Нагадую, що я свого джебеля споряджую для туризму. Для уживання як звичайного ендуро - вони принципово зайві.

А так - п..да крышкам, если не дай боже что.
И если п..да раме - под вопросом, то крышкам - вопрос не ставится.
Расходники, резина, чехлы, масла Motul в наличии.
Оригинальные запчасти для японской и европейской техники.
Доставка по каталогам Wemoto, Louis, SIP, Scooter-Center, Scooter-Attack.
1
like
1
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
21 мая, 16:12
answerview
Мопед - їздить і радує. За@#ся воювати з китайскими діодами - купив Osram Nightbreaker Laser 60/55w під H4. Діод - світить куди завгодно, тільки не на дорогу.

Не, такого багажніка - не хочу, хоча розмір - мій !!
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 21 мая, 16:13, vaclav
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
30 июня, 03:56
answerview
Гілка - жива, я - тут. Просто нічого не відбувається. Не ламається, гад!
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
1
like
1
good
bad
shockingly
30 июня, 19:28 ответил для vaclav  
answerview
Але й не їздить15_badgrin Ми тебе ще в цьому році не бачили02_sad
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
tsinik модератор
30 июня, 20:23 ответил для User  
answerview
у нас тут джебел нарисовался. пацанчик гоцает. правда, по манере езды - не долго. хрустик
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
30 июля, 01:37
answerview
+750км, Київ-Полтава-Київ, з джебелем все добре.

Попав в епічний дощ - вода попала у свічний ковпачок. Продув і поїхав далі. Але то була люта злива - особливо претензій  до японців не маю. Навколо свічки було сухо - мабудь по проводу натекло. Зразу зарулив в готель. Зранку сушився на сонці пару годин - на мені нитки сухої не було, добре що взяв нейлонові шорти-плавки - в ніх зміг вийти з номеру і розвішати на сонці одяг.

Кофри - політ норм, ненарадуюсь. Ще раз отримали воротами по морді - лише малопомітні подряпини. Подряпини, до речі, з'являються - від літючих камінців. Вище писав про зливу - всередині ні краплини не попало - я одразу в ніх заховав з карманів документи-телефони-гаманець. Імхо, кофри досить міцні і поламати їх можна при таких обставинах, що поломані кофри не дуже засмутять.

Якось не цікаво - "мотоцикл з яким нічого не відбувається" і нічого з ним робити не треба (бо майже все є).

Придумав як охаректиризувати джебель на трасі "мотоцикл що їде 100км/г". І йому пофіг скільки я важу, скільки завантажив, з гори чи на гору їхати - все одно 100км/г. А мені більше і не треба. Вимірював по gps. Ненапряжно розганяв до 110км/г, теоретично з нього можна вичавити і паспортні 120-130, але то треба знімати кофри і мені схуднути на 50-70кг. Можете вважати що я його розігнав до 110 їдучи вдвох і ще з вантажем. Підвіска пробачає дуже багато. А от ж#па - ні, вразливе місце це комфорт. На жаль. Тому не рекомендував би ним їздити більше 350км за день. Ну і для другого номеру місця майже немає - вдвох не раджу серьозно розраховувати.

Ще спробую наштовхати силікону у сідушку і поставити руля із геометрією стокового (німіють руки) - може це щось ще виправить. В принципі, для міста можна поставити масляний радіатор як на XC, але на трасі ознак перегріву - немає.

Перше враження від міста після траси:
1. Джебеля для міста - забагато. Тошнити 60-80км/г можна і з меншими витратами бензу. Правда в нашіх їб..ях, якщо менше літра то не мужик, а за хлібом їздити беруть 600цц. (Їба..уті!)
2. В пробках варіатор - рулить. Проїхав Бориспіль - на 3тій проїхав аж метрів 50008_lol якесь марнотратство так їздити тільки зірки переводити!!10_ireful2

Думав сфотографувати джебеля на набережній але в міських умовах він ніфіга не фотогінічний, а от на трасі або в яких чигирях - ну прямо Памела Андерсон. Головне аби поряд якийсь кущ ріс.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 30 июля, 16:27, vaclav
1
like
1
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
08 августа, 20:36
answerview
Ось чому кажуть що на ендуро сідало "полуторне" - у порівнянні з Honda PCX.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
1
like
good
1
bad
shockingly
vaclav модератор темы
14 августа, 11:10
answerview
А ще Джебелі бувають такі. На щастя, не мій.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
motoshop_ua
mototehnika
© 2001-2018, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!   Обратная связь   О нас   Реклама на сайте   Почта@moto