MOTO.com.ua
events
1
События
Погода: Киев
25.09, 21:27
32
+21 °С
Ветер: 3 м./с., Ю-В
UA
НовостиФорумОбъявленияЖурналКаталогПривалКалендарьМагазин
Регистрация Вход
?
Войти
Форум
Искать

Інжектор з двигуном скутера, мотоцикла - хто як вирішує проблеми. Які є методи, лайфхакі?

Просмотров: 194
16 сентября, 12:25
answerview
Тема інжекторів у нас досить слабо вивчена з багатьох причин. Але інжектори у багато кого є і існує купа питань. Тема створена для вивчення цього складного вузла мото-техніки. Цікаво почитати, хто і як використовує інжекторну техніку. Обслуговування і ремонт інжекторів хто і як робить самотужки, чи з допомогою сервіс-центрів.
Досвід спеціалістів вітається!
Тюнінг скутерів від 110 і вище, карбюратори, адреса в профілі.
Отредактировано: 16 сентября, 21:00, GiS
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
2
like
2
good
bad
shockingly
16 сентября, 14:39 ответил для maxiscooter  
answerview
Цікаво почитати, хто і як використовує інжекторну техніку. 
Обслуговування і ремонт інжекторів хто і як робить самотужки, чи з допомогою сервіс-центрів.
Використовую на авто аж 4 інжектори, а до цього було 5, хоча мрію про інжекторний Cub з 1 .
...обслуговування там ніякого не потрібно, окрім заміни гумових кілець раз в надцять років,
п.с. і якшо використовувати якісні фільтри і паливо, то і чистка ніколи не знадобиться (яка, доречі, у більшості випадків майже нічого не дає, окрім попвнення гаманця власників СТО).

 для вивчення цього складного вузла мото-техніки
якщо взяти карб моєї хонди і інжекторну форсунку, то перший "вузол" складніший раз так в 100, бо щоб вміти його налаштувати, треба прочитати купу мануалів, форумів і пів дня крутити болтики.. і я стараюсь ніколи там нічого не чіпати поки працює і молюсь щоб так надалі і було 08_lol

...а звичайна інжекторна форсунка - це простий електромагнітний клапанець з функціями відкрито/закрито...
romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c->Honda XL250 Degree->?..
If your goals set you apart from the crowd, stay alone.
☭ = 卐
Отредактировано: 16 сентября, 14:42, hitmanhunter
2
like
2
good
bad
shockingly
16 сентября, 16:33
answerview
а звичайна інжекторна форсунка - це простий електромагнітний клапанець з функціями відкрито/закрито...
Та оно то так, но до всей той простоты прилеплено ещё куча геморроя, в виде лямбда зонда, мозгов управления и прочей радости. Так то сама форсунка это ещё не весь инжектор, особенно радует тот факт, что на скутерах с инжектором баки малого объёма, а насосу нужно охлаждение. Ну я думаю дальше понятно. 
Нас оберiгае вiд дурних законiв, таке саме дурне Iх виконання.
1
like
1
good
bad
shockingly
16 сентября, 22:14 ответил для ZASEKAN  
answerview
Тут я згоден.. просто не прочитав, що мова іде про всю систему вцілому..  бо так, то там звичайно ж і лямбда, і насос, і регулятор тиску... але всеодно - за японський "сучасний" карб, в цілому система точно не складніша. імхо... і можливо, не набагато надійніша, але економічніша у плані споживання - це факт.
І найголовніше - екологічно безпечніша... Хоча тут для "нашої страни" (з рівнем екології після зімбабве) то вже другорядне.
romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c->Honda XL250 Degree->?..
If your goals set you apart from the crowd, stay alone.
☭ = 卐
Отредактировано: 16 сентября, 22:15, hitmanhunter
like
good
bad
shockingly
17 сентября, 11:51
answerview
Не понятно о чем разговор. если о самом инжекторе, как о детали, то, по моему мнению, согласному с предидущим постом hitmanhunter, обсуждать не особо есть что. Просто форсунка, включена, выключена. Если не глумиться над нею то лазить в неё не надо вобще. 
Если о системе в целом, то это довольно обширная тема. Даже слишком для одной темы...
like
good
bad
shockingly
17 сентября, 18:16
answerview
Використовую на авто аж 4 інжектори, а до цього було 5, хоча мрію про інжекторний Cub з 1 ....обслуговування там ніякого не потрібно, окрім заміни гумових кілець раз в надцять років,
п.с. і якшо використовувати якісні фільтри і паливо, то і чистка ніколи не знадобиться (яка, доречі, у більшості випадків майже нічого не дає, окрім попвнення гаманця власників СТО).

Цікава точка зору! Незвично таке читати. Значить просто заміна ущільнень (гумови кільця) і гарне фільтрування повітря і палива? Начебто дуже простий рецепт.
Чистка форсунок нічого не дає?
Це просто дивно читати. Чи то чистку робили недбало, чи то не в чистці була проблема - сумнівне ваше твердження про непотрібність. Читав, слухав від людей про протилежні результати чистки, якщо дійсно вона потрібна.
Тюнінг скутерів від 110 і вище, карбюратори, адреса в профілі.
like
good
bad
shockingly
17 сентября, 18:54 ответил для maxiscooter  
answerview
Значить просто заміна ущільнень (гумови кільця) і гарне фільтрування повітря і палива?

зауважу що чистота повітря немає відношення до здоров'я інжектору.
Фільтрування палива зазвичай забеспечує конструкція с заводу і найкраще що можно порадити то не втручатися в це.
Розмовляючи з людьми які обслуговують авто мото техніку на авторизованих СТО я почув від них таку точку зору - чистка, промивка інжектора практично нічого ніколи не дає. Проблеми с тиском, проблеми с регулятором тиску, з якимось ще компонентами системи, але промивати інжектор це як протирати оптичну ось фотоаппарата. Сенсу нема, але якщо клієнт забажає то в прайс запишуть.
1
like
good
1
bad
shockingly
18 сентября, 14:16
answerview
Фільтрування палива зазвичай забеспечує конструкція с заводу і найкраще що можно порадити то не втручатися в це.Розмовляючи з людьми які обслуговують авто мото техніку на авторизованих СТО я почув від них таку точку зору - чистка, промивка інжектора практично нічого ніколи не дає. Проблеми с тиском, проблеми с регулятором тиску, з якимось ще компонентами системи, але промивати інжектор це як протирати оптичну ось фотоаппарата. Сенсу нема, але якщо клієнт забажає то в прайс запишуть.
 Я розумію, що фільтрування палива - це те, що не треба намагатися замінити на щось дешевше з найближчого магазина. Зазвичай паливний фільтр встановлений в бак, разом з насосом і іншими елементами, складаючи цілий блок.
Тюнінг скутерів від 110 і вище, карбюратори, адреса в профілі.
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
18 сентября, 17:43
answerview
Саме так. Інколи, паливний насос виконаний окремо, але зазвичай він вмонтований в бак і фільтр палива в ньому. Не бачу ніякої причини щось змінювати те, як це замислили інженери виробника. Я, звичайно, не все знаю, і є ще багато чого не бачив, але  я ще не зустрічав щоб насос і фільтр були зроблені так, що треба було б переробляти...
like
good
bad
shockingly
Вчера, 09:18
answerview
На моём мопеде инжекторы прошли 160 000+. Никаких проблем никогда не было. 
1
like
1
good
bad
shockingly
техника apple купить в Одессе. Киев, Харьков Украина
mototehnika
© 2001-2020, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!   Обратная связь   О нас   Реклама на сайте