MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
24.04, 16:29
44
+12 °С
Вітер: 1 м./с., Пд-С
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Ликбез - очень важно!: Не пей козленочком станешь! Новые штрафы!

Переглядів: 273000
10.04.2009 р.
answerview
В данной теме будем рассматривать положения законодательной базы Украины, нормативных документов в части дорожного движения. В большей части даже не для обсуждения, а для того что бы знать, что Вам на дороге могут предъявить, и чего ждать от сотрудников ГАИ. Название темы будет периодически меняться в зависимости от рассматриваемых вопросов. Также будем рассматривать разные технические воросы по мото.

Также будут предлагаться новости с интернета по интересующим нас вопросам. Читаем и участвуем в обсуждении ...
Mотоклуб "ПРОМЕТЕЙ"/ MSC-RC Кам'янське, HONDA SilverWing UKRAINE
http://s002.radikal.ru/i200/1201/cf/bbf4a49b4015.jpg
Змінено: 26.11.2013 р., moldovadnepr
like
good
bad
shockingly
1234567••31
10.04.2009 р.
answerview
(продолжение)

   22.3. Зупинення  транспортного  засобу  здійснюється виключно жезлом, а у виняткових випадках - жестом руки. При цьому працівник ДАІ   спочатку   вказує   на   транспортний  засіб,  який  повинен зупинитися, а потім - на місце, де йому слід зупинитися. Для привертання   уваги   учасників   дорожнього   руху  може подаватися сигнал свистком (у  необхідних  випадках  -  увімкненим спеціальним  світловим  або звуковим сигнальним пристроєм).  Жести працівника ДАІ мають бути зрозумілими  всім  водіям  і  пішоходам, подаватися  своєчасно  і  так,  щоб  їх  виконання  не  створювало аварійної обстановки.
    22.4. Працівник  ДПС   при   зупинці   транспортного   засобу зобов'язаний  без затримки підійти до водія.  Для розмови з водієм не обов'язково запрошувати його вийти з автомобіля, крім випадків:
    22.4.1. Якщо  перебування  працівника  ДПС поруч із зупиненим транспортним засобом створює загрозу особистій безпеці працівника. У  цьому  випадку  розмову  з  водієм  слід  проводити на тротуарі (узбіччі).
    22.4.2. З метою усунення технічної несправності транспортного засобу або порушень правил перевезення вантажів.
    22.4.3. Коли є достатні підстави вважати,  що водій перебуває у стані сп'яніння.
    22.4.4. Для   проведення   (у   присутності   водія)   звірки ідентифікаційних номерів вузлів і агрегатів  транспортного  засобу із записами в реєстраційних документах.
    22.4.5. Коли  водій  або  пасажири  підозрюються  у   скоєнні злочину.
    22.4.6. У інших випадках,  коли є необхідною участь  водія  в оформленні   документів   або  наданні  допомоги  іншим  учасникам дорожнього руху.
    22.5. Дійсна причина  зупинення  транспортного  засобу,  якщо його  водій  або  пасажири  підозрюються  у  скоєнні  злочину  або причетності до ДТП,  не повідомляється.  При цьому  працівник  ДПС розмовляє з водієм, не розкриваючи характеру своїх намірів.
    22.6. Роз'яснення  порушникові  про  неправомірність його дій необхідно давати доброзичливо, переконливо і ясно, з посиланням на відповідні  вимоги Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ) та інших нормативно-правових актів України у сфері безпеки дорожнього руху.
    При перевірці документів з ними слід поводитися акуратно,  не робити в них будь-яких поміток. Якщо в документи вкладені гроші чи цінні папери, необхідно запропонувати власникові забрати їх.
    22.7. При  складанні  протоколу  працівник  ДПС  зобов'язаний роз'яснити  особі  її  права,  передбачені  Кодексом  України  про адміністративні   правопорушення,   а   саме    щодо    можливості ознайомитися  з  матеріалами  справи,  давати пояснення,  надавати докази,  заявляти клопотання,  при розгляді  справи  користуватися юридичною   допомогою   адвоката,   виступати   рідною   мовою   і користуватися послугами перекладача,  якщо він не  володіє  мовою, якою   ведеться  провадження,  оскаржувати  рішення  по  справі  в установленому порядку.
    22.8. У   разі  неможливості  складання  протоколу  на  місці вчинення   правопорушення,   особа   може   бути   доставлена   до територіального ОВС.
    Затримання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, для  складання  протоколу  або  розгляду  справи по суті,  якщо ці питання не можуть бути вирішені на місці,  здійснюється відповідно до вимог законодавства України.
    22.9. При несенні служби  працівник  ДПС  може  застосовувати необхідні    технічні    засоби    для    виявлення   відповідного правопорушення. При цьому слід пам'ятати,  що відповідно до статті 251 Кодексу України   про   адміністративні         правопорушення ( 80732-10 )   показання технічних приладів,  які використовуються при  нагляді  за виконанням правил (у тому числі Правил дорожнього руху  ( 1306-2001-п ), належать до сукупності доказів у справі про адміністративне правопорушення.
    3 метою   запобігання   конфліктним  ситуаціям,  об'єктивного розгляду справ,  а також  як  допоміжний  засіб  для  попередження протиправних   дій   та   розкриття   правопорушень   допускається використання кіно-, фото-, відео- та звукозаписувальної техніки, а під час оформлення матеріалів ДТП воно є обов'язковим.
    22.10. Працівник  ДПС  повинен  надавати  допомогу  водіям  в усуненні причин,  що призвели до вимушеної зупинки в дорозі,  а  в необхідних випадках сприяти громадянам в:
    22.10.1. Організації   надання   першої   медичної   допомоги постраждалим у ДТП і доставляння їх до медичних закладів.
    22.10.2. Захисті від протиправних зазіхань на  їхнє  життя  і здоров'я, а також в охороні їх власності.
    22.10.3. Роз'ясненні    особливостей    проїзду    територією маршруту, що обслуговується.
    22.10.4. Можливому    усуненні    технічних     несправностей
транспортного  засобу  і транспортуванні ушкодженого транспортного засобу.
    22.11. Особливості  взаємовідносин  з  народними   депутатами України,   суддями,   працівниками   органів  прокуратури,  які  є учасниками дорожнього руху.
    22.11.1. Народні  депутати  України в позасудовому порядку не можуть бути притягнуті  до  адміністративної  відповідальності  за порушення Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ).  У випадку, якщо можливі запобіжні заходи або стягнення за  вчинене  правопорушення не пов'язані із затриманням чи арештом народного депутата України, він може бути притягнутий до адміністративної  відповідальності  в судовому порядку без згоди на те Верховної Ради України.
    При цьому   не   допускаються   адміністративне    затримання народного депутата України,  особистий огляд,  огляд транспортного засобу, що ним використовується.
    22.11.2. Особистість судді  недоторкана,  він  не  може  бути притягнутий  до адміністративної відповідальності,  затриманий або примусово доставлений до ОВС у порядку провадження тосовно  справ про    адміністративні   правопорушення.   Недоторканність   судді поширюється також на транспорт,  що ним використовується, на майно і  документи,  що  йому  належать.  Про  допущені суддею порушення складається рапорт,  який  передається  командирові  підрозділу  з
обов'язковою реєстрацією для подальшої передачі за місцем роботи.
    22.11.3. Відносно  працівника  прокуратури  не   допускаються примусове  доставляння  до  ОВС,  особистий  огляд,  огляд речей і транспортного засобу,  що  їм  використовується.  Провадження  про адміністративне  правопорушення  стосовно  працівника  прокуратури може бути порушено тільки за згодою вищого  прокурора.  За  фактом порушення  Правил  дорожнього  руху  (  1306-2001-п  ) працівником прокуратури, працівником ДПС складається рапорт, який у подальшому направляється вищому прокуророві.
    22.11.4. Якщо   народний   депутат,   суддя   чи    працівник прокуратури  керує  транспортним  засобом у стані сп'яніння,  йому пропонується  припинити  керування.  Огляд  на  визначення   стану сп'яніння  згаданих  осіб у медичних закладах проводиться тільки в разі їх згоди.  У цьому разі працівник ДПС повідомляє про вказаний випадок  командирові підрозділу ДПС і діє згідно з його рішеннями. У зазначених випадках командирові підрозділу  необхідно  запросити на  місце  виявлення правопорушення представника закладу,  в якому дана особа працює,  або редставника вищого органу. У разі відмови від  проведення  медичного  огляду на стан сп'яніння в рисутності
двох свідків складається протокол  з  вичерпними  відомостями  про особу  правопорушника,  її стан та наявні ознаки сп'яніння.  Після складання протоколу забороняється  вживати  будь-яких  заходів  до затримання   або  інші  примусові  дії  стосовно  цієї  особи.  Їй пропонується скористатися послугами таксі або попутного транспорту і надається можливість викликати іншу машину чи водія.
    22.12. Про  подію,  зазначену  у  пункті  22.11.4  Інструкції працівником   ДПС,   що   виявив   правопорушення,  без  зволікань складається ґрунтовний рапорт,  до якого  можуть  долучатися  інші матеріали.
    22.13. Особливості взаємовідносин з особами, які користуються дипломатичним імунітетом, іноземцями та особами без громадянства.
    22.13.1. При порушенні Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ) особою, яка користується дипломатичним імунітетом, після перевірки документів,   що   засвідчують   особу   та   її   татус,    який підтверджується     спеціальним     посвідченням    (дипломатична, консульська,  службова  чи  акредитаційна  картка),  що  видається Міністерством  закордонних  справ  України  (далі  - МЗС України), складається протокол про адміністративне правопорушення.
    22.13.2. Якщо    особа,    що    користується   дипломатичним імунітетом,  керує транспортним  засобом  у  стані  сп'яніння,  їй пропонується припинити керування.
    Огляд у  медичних  закладах  на  визначення  стану  сп'яніння згаданої особи проводиться тільки в разі її згоди. У цьому випадку працівник ДПС повідомляє про подію командирові  підрозділу  ДПС  і діє  згідно  з  його  рішеннями.  У  зазначених випадках командиру підрозділу  ДПС  ДАІ  необхідно  запросити  на   місце   виявлення правопорушення представника дипломатичного представництва, в якому дана  особа  працює,  або  представника  Управління  дипломатичних представництв МЗС України.  У разі  відмови  від  проведення  медичного  гляду  на  стан сп'яніння  в  присутності  двох  свідків  складається  протокол  з вичерпними відомостями про особу правопорушника, його стан та явні ознаки сп'яніння.  Після складання протоколу забороняється вживати будь-яких заходів щодо затримання або інші примусові дії  стосовно цієї  особи.  Їй  пропонується  скористатися  послугами  таксі або попутного транспорту і надається можливість викликати іншу  машину чи водія.
    22.13.3. Про факт відсторонення  від  керування  транспортним засобом особи,  яка користується дипломатичним імунітетом, негайно повідомляється чергова частина У(В)ДАІ для подальшого інформування ГУМВС, УМВС та Департаменту ДАІ МВС України, а також ергового МЗС України.
    22.13.4. При    порушенні    Правил      дорожнього      руху ( 1306-2001-п ), яке не впливає на безпеку дорожнього руху, водієм дипломатичного  транспортного  засобу  - громадянином України слід мати на увазі, що водій може виконувати термінове доручення посла.
    У таких випадках працівник ДПС повинен записати дані водія та автомобіля,  свідків порушення і рапортом доповісти  про  виявлене правопорушення  своєму  безпосередньому керівництву для подальшого інформування чергової частини У(В)ДАІ.
    22.13.5. Іноземці,    які   не   користуються   дипломатичним імунітетом,  та особи без громадянства підлягають адміністративній відповідальності на загальних підставах з громадянами України.     Слід ураховувати,   що   зазначені   особи   при    керуванні транспортними  засобами,  крім  усіх  передбачених  законодавством документів,  повинні мати  при  собі  міжнародне  або  національне водійське   посвідчення,   що  відповідає  вимогам  Конвенції  про дорожній рух ( 995_041 ), прийнятої 8 листопада 1968 року у Відні.
Mотоклуб "ПРОМЕТЕЙ"/ MSC-RC Кам'янське, HONDA SilverWing UKRAINE
http://s002.radikal.ru/i200/1201/cf/bbf4a49b4015.jpg
like
good
bad
shockingly
13.04.2009 р.
answerview
12.12.2. Під час контролю за  дорожнім  рухом  працівник  ДПС активно реагує на порушення Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ) і в першу чергу на ті,  що призводять до скоєння  ДТП  водіями  та пішоходами.
    До них належать
:
 управління  транспортним  засобом  у  стані алкогольного  або  наркотичного,  токсикологічного отруєння та під впливом медичних препаратів;  перевищення  встановленої  швидкості руху;  порушення правил проїзду залізничних переїздів і пішохідних
переходів,   обгону,   маневрування,   рядності   руху,    проїзду перехресть,   перевезення   людей,  проїзд  на  заборонний  сигнал світлофора;  перехід дороги в невстановленому місці, на заборонний сигнал світлофора або безпосередньо перед транспортним засобом, що наближається;  ходіння  проїжджою  частиною  вулиць  і  доріг   за наявності тротуарів, узбіч.
    12.12.3. Під час контролю за рухом  транспортних  засобів  на патрульному  автомобілі  (мотоциклі)  для  зупинення транспортного засобу,    водій    якого    порушив   Правила   дорожнього   руху (  1306-2001-п  ),  використовуються спеціальні світлові і звукові сигнальні  пристрої,  жести  рукою або жезлом. Водієві патрульного автомобіля  (мотоцикла)  при  цьому потрібно дотримуватись заходів безпеки   і   зупинятися   в   безпосередній   близькості   позаду автомобіля-порушника,  причому екіпаж повинен бути готовий до його можливих раптових маневрів.
    Забороняється зупиняти транспортні засоби на ділянках доріг з обмеженою  видимістю,  до  і  після повороту,  безпосередньо перед перехрестями,  у зоні залізничних переїздів та в інших небезпечних місцях,   за   винятком  випадків  необхідності  їх  невідкладного зупинення для уникнення настання тяжких наслідків. 47_mail
Mотоклуб "ПРОМЕТЕЙ"/ MSC-RC Кам'янське, HONDA SilverWing UKRAINE
http://s002.radikal.ru/i200/1201/cf/bbf4a49b4015.jpg
like
good
bad
shockingly
13.04.2009 р.
answerview
12.12.4. Підставою для зупинення транспортних засобів є:
    12.12.4.1. Порушення Правил дорожнього руху (  1306-2001-п  ) водіями або пасажирами.
    12.12.4.2. Характер  руху   транспортного   засобу   викликає підозру  в спроможності водія керувати ним (різка зміна напрямку і (або) швидкісного режиму).
    12.12.4.3.    Відсутність    номерних(ного)   знаків(ка)   на транспортному   засобі   або  талона  про  проходження  державного технічного огляду.
    12.12.4.4. Наявність  ознак,  які   свідчать   про   технічну несправність транспортного засобу.
    12.12.4.5. Приховані номерні знаки транспортного засобу.
    12.12.4.6. Наявність   даних,  що  свідчать  про  причетність транспортного засобу,  водія, пасажирів до скоєння ДТП, злочину чи адміністративного правопорушення.
    12.12.4.7. Знаходження  транспортного  засобу  в  розшуку,  а також  наявність  даних  про  використання  транспортного засобу з протиправною метою.
    12.12.4.8. Необхідність  опитування  водія  чи  пасажирів про обставини скоєння ДТП,  адміністративного правопорушення, злочину, свідками якого вони є або могли бути.
    12.12.4.9. Необхідність залучення водія транспортного  засобу для   надання   допомоги   іншим  учасникам  дорожнього  руху  або працівникам міліції, або як свідка при оформленні адміністративних матеріалів.
    12.12.4.10. Проведення    цільових     заходів     (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом,  а також документів на транспортний засіб і вантаж.
    12.12.4.11. Виконання рішень уповноважених  на  те  державних органів або посадових осіб про обмеження чи заборону руху.
    Забороняється зупиняти транспортні засоби без наявних  на  те підстав.

(далі буде)
Mотоклуб "ПРОМЕТЕЙ"/ MSC-RC Кам'янське, HONDA SilverWing UKRAINE
http://s002.radikal.ru/i200/1201/cf/bbf4a49b4015.jpg
Змінено: 13.04.2009 р., moldovadnepr
like
good
bad
shockingly
13.04.2009 р. відповів для moldovadnepr  
answerview
спасибо,
больше всего понравилось "Якщо в документи вкладені гроші чи цінні папери, необхідно запропонувати власникові забрати їх."
Yamaha YQ 50 Aerox R '06 Kawasaki ZX10R Ninja '06

[url=http://userbarz.com/]http://img.userbarz.com/162/32290.gif 
like
good
bad
shockingly
14.04.2009 р. відповів для rinatillo  
answerview
спасибо,
больше всего понравилось "Якщо в документи вкладені гроші чи цінні папери, необхідно запропонувати власникові забрати їх."


Эти предложения уже рассматриваются в Верховном совете 03_biggrin .
А если быть серьезным, что бы знать как обойти закон, надо знать как правильно трактует действующий закон...
Mотоклуб "ПРОМЕТЕЙ"/ MSC-RC Кам'янське, HONDA SilverWing UKRAINE
http://s002.radikal.ru/i200/1201/cf/bbf4a49b4015.jpg
like
good
bad
shockingly
14.04.2009 р.
answerview
12.12.5. Зупинення транспортних засобів має здійснюватися  на мінімально  короткий термін.  При зупиненні транспортного засобу в обов'язковому  порядку  проводиться  звірка   номера   кузова   та номерного  знака  із  зазначеними у свідоцтві про його реєстрацію, огляд транспортного засобу та законність перевезення вантажу.
    12.12.6. При   порушенні  учасником  дорожнього  руху  Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ) працівник ДПС складає протокол,  а також  здійснює  перевірку  водія  (у  разі  потреби  та наявності достатніх підстав - також пасажирів)  і  транспортного  засобу  за наявними інформаційними базами даних.
    12.12.7. Якщо при перевірці  документів  виявлено  ознаки  їх підробки, ці документи вилучаються, про що складається протокол, а їх власник доставляється до  міськрайвідділу  внутрішніх  справ  у встановленому законодавством порядку.
    12.12.8 Працівник ДПС  під  час  нагляду  за  дорожнім  рухом відповідно   до   чинного   законодавства   України   зобов'язаний заборонити експлуатацію транспортних засобів шляхом:
    12.12.8.1. Вилучення номерних знаків у таких випадках:
    - переобладнання  транспортних  засобів  з  порушенням  вимог статті 32 Закону України "Про дорожній рух" ( 3353-12 );
    - за наявності технічних  негараздів,  за  яких  експлуатація транспортних засобів не допускається;
    - відсутності талона про  проходження  державного  технічного огляду.
    12.12.8.2. Доставляння на майданчик тимчасового  утримання  в таких випадках:
    - невідповідності реєстраційних даних записам у свідоцтві про реєстрацію  (технічному  паспорті,  технічному  або реєстраційному талоні), відсутності реєстраційних документів;
    - невідповідності    державних    номерних   знаків   вимогам стандартів або реєстраційним документам;
    - ідентифікаційні  номери  транспортного  засобу  знищені  чи мають явні ознаки підробки.
    Затримання транспортного  засобу зі знищеними чи підробленими ідентифікаційними  номерами  або   документами   здійснюється   на підставі висновку (довідки) експерта.
    12.12.9. Водії,   які   керують    транспортними    засобами, ідентифікаційні    номери   яких   не   відповідають   записам   у реєстраційних документах, знищені чи мають явні ознаки підробки, а
державні  номерні  знаки  не  відповідають  вимогам стандартів або реєстраційним   документам,   разом   з   транспортними   засобами доставляються  до  територіального  ОВС зі складанням мотивованого рапорту.
    Копія рапорту   передається   до   У(В)ДАІ   для   подальшого інформування митної служби  в  разі  розбіжності  ідентифікаційних номерів  із  записами  в  реєстраційних  документах та міжрайонних відділів ДАІ за місцем  реєстрації  транспортних  засобів  при  їх знищенні чи підробленні.
    12.12.10. Водії,  які керують транспортними засобами,  якщо є достатні підстави вважати,  що вони перебувають у стані сп'яніння, підлягають відстороненню від керування цими транспортними засобами та оглядові на стан сп'яніння.
    Відсторонення від керування здійснюється  шляхом  доставлення транспортного   засобу   на  спеціальний  майданчик  або  передачі транспортного засобу за згодою (на вимогу) власника (водія) особі, яка  має  посвідчення водія відповідної категорії і знаходиться на місці скоєння порушення.     Якщо водій  ухиляється  від  огляду  для  встановлення  стану сп'яніння відповідно до встановленого порядку,  то  в  присутності двох  свідків  у  протоколі  вказуються  ознаки  сп'яніння  і  дії порушника, спрямовані на ухилення від огляду.
    За умови  огляду  водія  на стан сп'яніння в закладах охорони здоров'я до протоколу долучається відповідний протокол,  складений медичним працівником.
    12.12.11. Водії,  які не мають або позбавлені права керування транспортними  засобами,  підлягають  відстороненню  від керування ними.     Відсторонення водія   від   керування   транспортним  засобом здійснюється шляхом  доставлення  цього  транспортного  засобу  на спеціальний  майданчик  або  його  передачі  за згодою (на вимогу) власника (водія) особі,  яка  має  посвідчення  водія  відповідної категорії і знаходиться на місці скоєння порушення.
    У разі надання посвідчення водія особою, яка позбавлена права керування   транспортними   засобами,   уживаються   заходи   щодо доставлення цієї особи до підрозділу ДАІ,  де  начальником  органу внутрішніх   справ,   начальником   або   заступником   начальника відділення  (відділу,  управління),  командиром  або   заступником командира   окремого   підрозділу   ДПС   здійснюється   вилучення посвідчення.
    12.12.12. У разі вчинення учасником дорожнього руху непокори, хуліганських дій,  необхідності встановлення особи  працівник  ДПС ДАІ доставляє його до чергової частини територіального ОВС.
    12.12.13. За всіма виявленими порушеннями  Правил  дорожнього руху  (  1306-2001-п  )  складається  протокол про адміністративне правопорушення.  Протоколи  після  закінчення  зміни  здаються  до підрозділу   ДПС  ДАІ  командирові  підрозділу,  особі,  яка  його замінює,  або працівникові,  на якого покладено ці обов'язки,  для реєстрації  та  передачі  до  міжрайонних відділів (відділень) ДАІ впродовж доби.  Якщо передача протоколів припадає на  вихідний  чи
святковий  день,  вона  переноситься  на  наступний за ним робочий день.
    12.12.14. Уживає  заходів  до  безпечного  і  безперешкодного проїзду територією  поста  або  маршруту  патрулювання  колон  або окремих  автомобілів,  що супроводжуються патрульними автомобілями ДАІ,  а  також  транспортних  засобів  оперативно-рятувальних   та пожежних служб, що рухаються з увімкненими спеціальними світловими та (або)  звуковими  сигнальними  пристроями  і  мають  відповідне кольорографічне пофарбування.
    12.12.15. Зупинення   транспортних   засобів,   що   належать спеціальним чи оперативним службам, які подають спеціальні звукові та  світлові  сигнали,  здійснюється  у  випадках,   коли   наявні достовірні  дані  про  те,  що  вказаними  автомобілями  незаконно заволоділи,  користуються з протиправною метою або водії,  що ними керують, знаходяться в стані алкогольного сп'яніння.
    При порушенні Правил дорожнього руху (за винятком розділів  8 (крім  сигналу  регулювальника),  10-18,  26,  27  та  пункту 28.1 розділу 28) водіями даних  транспортних  засобів  працівником  ДПС складається   рапорт,   у   якому   зазначено  місце,  час,  марка
транспортного  засобу,  його  колір,  номерний   знак,   обставини скоєного  порушення  Правил  дорожнього  руху  (  1306-2001-п ) та стаття  Кодексу    України    про  адміністративні  правопорушення ( 80731-10,  80732-10 ), якою передбачена відповідальність за його вчинення.  Рапорт надсилається  до  міжрайонного  відділу  ДАІ  за місцем реєстрації транспортного засобу.
    12.12.16. При   виявленні   порушень    правил    перевезення великогабаритних,  великовагових  і небезпечних вантажів працівник ДПС ДАІ тимчасово обмежує подальший  рух  зазначених  транспортних засобів  до  усунення  недоліків,  обов'язково  вживає  заходів до прибирання цих транспортних засобів з проїжджої частини,  особливо темної  пори  доби або в умовах недостатньої видимості,  доповідає командирові підрозділу і діє за його вказівками.
    12.12.17. При    встановленні    на   маршруті   патрулювання працівників   міліції,   представників   міністерств   та    інших центральних  органів виконавчої влади,  громадських формувань,  що здійснюють зупинення транспортних засобів  та  подальшу  перевірку документів  водія і вантажу,  доповідає командирові підрозділу або черговому і в подальшому діє за їх рішеннями.
    12.12.18. Організує   усунення   перешкоди  руху  (несправний транспортний засіб,  що зупинився, вантаж, який випав, тощо). Якщо негайне усунення цих перешкод неможливе,  працівник ДПС ДАІ вживає заходів  до  позначення  і  огородження   небезпечних   місць   та попередження про них учасників дорожнього руху.
    12.12.19. При несенні  служби  на  маршруті  патрулювання  чи поста   здійснює   контроль   за   справністю   технічних  засобів регулювання (світлофорів,  дорожніх знаків і т.  ін.),  а також за
проведенням робіт на проїжджій частині.     Забороняє проведення робіт на  проїжджій  частині  доріг  без дозволу  ДАІ.  При аварійних ситуаціях такі роботи дозволяються за узгодженням командира підрозділу ДПС з міжрайонними відділами  ДАІ або У(В)ДАІ ГУМВС, УМВС України.
    12.12.20. Працівник ДПС здійснює переслідування  транспортних засобів,  у  яких  знаходяться  особи,  що  підозрюються в скоєнні злочину,  або водіїв,  які зникли з місць ДТП,  а також водіїв, що своїми  діями  наражають  на  небезпеку  життя  чи  здоров'я інших учасників  дорожнього  руху  та  не  виконують  вимогу  працівника міліції про зупинення.
    У разі,  якщо зазначені особи  озброєні,  працівник  ДПС  ДАІ доповідає  про  це  черговому  по підрозділу або органу внутрішніх справ і далі діє за їх вказівкою або відповідно до ситуації.
Mотоклуб "ПРОМЕТЕЙ"/ MSC-RC Кам'янське, HONDA SilverWing UKRAINE
http://s002.radikal.ru/i200/1201/cf/bbf4a49b4015.jpg
like
good
bad
shockingly
14.04.2009 р. відповів для moldovadnepr  
answerview
Информация нужная, только хотелось бы видеть источники цитат.
[url=www.namu.org.ua]Національна Асоціація Мотоциклістів України
like
good
bad
shockingly
14.04.2009 р. відповів для Mihalych  
answerview
Информация нужная, только хотелось бы видеть источники цитат.


Последний действующий приказ МВД Украины №1111 от 13.11.2006 "Про затвердження Інструкції з діяльності
підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України"

Приказ зарегестрирован в Министерстве юстиции Украины от 29.11.2006 №1243/13117

Это информация не секретная, конфеденциальность мы не нарушаем
Mотоклуб "ПРОМЕТЕЙ"/ MSC-RC Кам'янське, HONDA SilverWing UKRAINE
http://s002.radikal.ru/i200/1201/cf/bbf4a49b4015.jpg
Змінено: 14.04.2009 р., moldovadnepr
like
good
bad
shockingly
14.04.2009 р.
answerview
12.12.21. З метою забезпечення під час переслідування власної безпеки і безпеки інших учасників дорожнього  руху  працівник  ДПС повинен:
    12.12.21.1. Постійно тримати ввімкненими звукові  і  світлові спеціальні сигнали.
    12.12.21.2. Обирати швидкість  руху  автомобіля  (мотоцикла), виходячи   з   конкретних   умов,   з   урахуванням   забезпечення максимальної безпеки інших учасників дорожнього руху.
    12.12.21.3. Бути  уважним  до  дій  переслідуваного  та інших учасників дорожнього руху.
    12.12.21.4. Постійно  доповідати  командирові  підрозділу ДПС або черговому територіального ОВС  про  місце  свого  знаходження, напрямок руху та дії осіб, які переслідуються.
    12.12.22. Не проводиться переслідування водіїв, які допустили незначні  порушення правил, або коли небезпека порушення минула. У таких  випадках  про  порушення  повідомляється  на  наступний  за напрямком руху порушника маршрут патрулювання (пост).
    Категорично забороняється переслідування  водіїв  мотоциклів, за  винятком  випадків,  коли  наявна  інформація про скоєння ними злочинів.
    12.12.23. Під час несення служби забороняється:
    12.12.23.1. Перевозити  в  службовому  автомобілі   сторонніх громадян  і  вантажі,  які  не  пов'язані  з  виконанням службових обов'язків,  а також залишати  службовий  транспортний  засіб  без ужиття протиугінних заходів.
    12.12.23.2. Перевищувати    встановлену    швидкість    руху, самовільно  відхилятися  від  призначеного  маршруту  і  змінювати порядок  несення  служби,   якщо   це   не   викликано   службовою необхідністю.
    12.12.23.3. Передавати   будь-кому    керування    патрульним транспортним засобом.
    12.12.23.4. Залишати без  догляду  в  патрульному  транспорті затриманих осіб.
    12.12.24. Пост або маршрут  патрулювання  працівник  ДПС  ДАІ залишає  тільки  з  дозволу  або за рішенням командира підрозділу, його заступників у таких випадках:
    12.12.24.1. Ужиття невідкладних заходів для усунення перешкод і небезпеки руху на сусідніх ділянках.
    12.12.24.2. Затримання  і  доставляння до територіального ОВС осіб,  що  допустили   порушення   Правил     дорожнього      руху ( 1306-2001-п ) або громадського порядку чи вчинили злочин.
    12.12.24.3. Доставляння затриманих  транспортних  засобів  на спеціальні майданчики для тимчасового зберігання.
    12.12.24.4. Надання допомоги у виконанні службових обов'язків іншим нарядам ОВС, а також громадянам.
    12.12.24.5. Переслідування осіб, що вчинили правопорушення.
    12.12.24.6. Надання   допомоги   потерпілим  при  ДТП,  інших нещасних випадках.
    12.12.24.7. Охорони місця ДТП.
    12.12.24.8. Вжиття заходів до  ліквідації  пожежі,  наслідків стихійних лих.
    12.12.24.9. Прийняття в установлений час їжі.
    12.12.24.10. Раптового погіршення стану здоров'я.
Mотоклуб "ПРОМЕТЕЙ"/ MSC-RC Кам'янське, HONDA SilverWing UKRAINE
http://s002.radikal.ru/i200/1201/cf/bbf4a49b4015.jpg
Змінено: 14.04.2009 р., moldovadnepr
like
good
bad
shockingly
16.04.2009 р.
answerview
14.3. Прибувши на місце пригоди,  у результаті якої потерпіли люди, працівник ДПС до приїзду слідчо-оперативної групи:

    14.3.1. Уживає заходів до надання  першої  медичної  допомоги потерпілим і доставлення їх до медичних закладів.
    14.3.2. Збирає інформацію про  постраждалих,  у  які  медичні заклади і ким вони відправлені.
    14.3.3. З'ясовує тип,  марку,  колір і  реєстраційні  номерні знаки транспортних засобів, на яких були відправлені постраждалі.
    14.3.4. Фіксує місце, час, вид, обставини та наслідки ДТП.
    14.3.5. Установлює транспортні засоби,  водіїв та інших осіб, причетних до ДТП,  і забезпечує присутність указаних осіб на місці пригоди до прибуття слідчо-оперативної групи.
    14.3.6. Забезпечує охорону місця пригоди та вживає заходів до збереження слідів та речових доказів.
    14.3.7. Установлює  свідків  пригоди,  опитує  про  обставини пригоди.
    14.3.8. У разі потреби організовує рух транспорту в об'їзд, а при  неможливості  зробити  це фіксує в присутності двох понятих і учасників ДТП розташування транспортних  засобів,  слідів  ДТП  та інших  предметів,  що  мають до неї відношення,  після чого вживає заходів до поновлення руху.
    14.3.9. Доповідає   прибулому   на  місце  події  керівникові слідчо-оперативної групи (прокурору,  слідчому,  працівникові,  що здійснює дізнання) інформацію про причетних до ДТП осіб і свідків, передає йому зібрані відомості й речові докази  і  надалі  діє  за його рішеннями.
    14.3.10. У разі,  якщо водій залишив  місце  ДТП,  установлює ймовірний напрямок його руху,  марку, тип, державний реєстраційний номерний знак,  колір,  а також  особливі  прикмети  транспортного засобу і водія.
    Про  отримані  при огляді місця ДТП і опитуванні свідків дані про  зниклий  транспортний засіб з водієм, його можливий подальший рух працівник ДПС негайно доповідає командирові підрозділу ДПС або його заступнику і далі діє відповідно до одержаних вказівок.
    14.3.11. У  межах  компетенції  виконує   вказівки   старшого слідчо-оперативної групи.
    14.4. При оформленні матеріалів ДТП з транспортним засобом, у якому   знаходяться   працівники    консульських,    дипломатичних представництв,  працівник  ДПС  пропонує  водію бути присутнім при оформленні матеріалів пригоди.  У разі,  якщо водій або будь-хто з пасажирів висловлює небажання бути при цьому присутнім,  працівник ДПС записує необхідні дані  (обов'язково  -  номер  дипломатичної, консульської  картки)  про учасників події і дозволяє їм їхати.  У такому випадку в протоколі огляду місця події робиться  запис  про причину відсутності водія.  Протокол підписується особою,  що його склала, та двома свідками.
    14.5. Оформлення матеріалів про порушення  Правил  дорожнього руху  (  1306-2001-п  ),  що  спричинили  ушкодження  транспортних засобів,  вантажів,  доріг,  дорожніх споруд або  іншого  майна  і заподіяли  при  цьому  тільки  матеріальний  збиток,  за вказівкою командира підрозділу ДПС або його  заступника  може  здійснюватися працівником  підрозділу  ДПС  ДАІ  самостійно  відповідно до вимог чинного законодавства.
Mотоклуб "ПРОМЕТЕЙ"/ MSC-RC Кам'янське, HONDA SilverWing UKRAINE
http://s002.radikal.ru/i200/1201/cf/bbf4a49b4015.jpg
like
good
bad
shockingly
17.04.2009 р.
answerview
 7.5. Працівник  ДПС  відповідно  до  Закону України "Про міліцію" ( 565-12 ) має право:
    7.5.1. Вимагати від громадян і посадових осіб,  які порушують громадський  порядок,  припинення   правопорушень   та   дій,   що перешкоджають  здійсненню  повноважень міліції,  виносити на місці усне попередження особам, які допустили малозначні адміністративні порушення,  а  в  разі  невиконання зазначених вимог застосовувати заходи   примусу,   передбачені   Законом  України  "Про  міліцію" ( 565-12 ).
    7.5.2. Перевіряти  у  громадян   при   підозрі   у   вчиненні правопорушень  документи,  що  посвідчують їх особу,  а також інші документи,  необхідні  для  з'ясування  питання  щодо   додержання правил, норм і стандартів у сфері безпеки дорожнього руху.
    7.5.3. Зупиняти транспортні засоби  в  разі  порушення  вимог правил,  норм і стандартів у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху,  наявності ознак, які свідчать про їх технічну несправність, а також у разі наявності даних про те,  що вони використовуються з протиправною метою.  Оглядати  транспортні  засоби,  перевіряти  у водіїв  документи на право користування і керування ними,  дорожні (маршрутні) листи,  наявність страхового поліса (сертифіката)  про укладення  договору  обов'язкового  страхування  цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, а у разі спільних  з  іншими службами ОВС заходів - відповідність вантажів, що  перевозяться,  товарно-транспортним   та   іншим   документам. Перевіряти  транспортні  засоби  за  базами  даних автоматизованих інформаційно-пошукових систем ДАІ і в передбачених  законодавством випадках доставляти ці транспортні засоби, документи та вантажі до територіальних ОВС для прийняття  рішення  згідно  зі  статтею  97 Кримінально-процесуального кодексу України ( 1001-05 ).
    7.5.4. Обмежувати  або  забороняти  у   випадках   затримання злочинців   при   аваріях,   інших   надзвичайних  обставинах,  що загрожують життю і здоров'ю  людей,  рух  транспортних  засобів  і пішоходів на окремих ділянках вулиць і автомобільних доріг.
    7.5.5. Забезпечувати направлення на медичний огляд водіїв  та проводити   огляд   особи   на  стан  сп'яніння  із  застосуванням індикаторної трубки "Контроль тверезості" та  інших  узгоджених  з Міністерством   охорони   здоров'я   України   технічних  засобів, затримувати,  відстороняти від  керування  транспортними  засобами осіб, які перебувають у стані сп'яніння, а також тих, які не мають документів  на  право  керування  або  користування  транспортними засобами,  забороняти  експлуатацію  транспортних засобів згідно з чинним законодавством.
    7.5.6. Використовувати   технічні  засоби  для  виявлення  та фіксації порушень Правил дорожнього руху.  Отримані фактичні  дані направляти   за   належністю   чи  використовувати  при  складанні адміністративних матеріалів.
    7.5.7. Складати  протоколи про адміністративні правопорушення у сфері  безпеки  дорожнього  руху.  Здійснювати  в  установленому законодавством   порядку   особистий   огляд,   перевірку   речей, транспортного засобу і  вантажу,  вилучення  речей  і  документів, адміністративне затримання.
    7.5.8. Вимагати від відповідних організацій усунення порушень правил  утримання  шляхів,  обмежувати  або  забороняти проведення ремонтно-будівельних та інших робіт,  інших заходів на  вулицях  і автомобільних  дорогах,  якщо  при цьому не дотримуються вимоги із забезпечення безпеки дорожнього руху.
    При проведенні  спеціальних  заходів  із  супроводження осіб, відносно яких здійснюється  державна  охорона,  до  їх  закінчення припиняти проведення ремонтно-будівельних та інших робіт.
    7.5.9. Забороняти  експлуатацію  транспортних  засобів,   які здійснюють  перевезення  пасажирів  без  ліцензії,  що  не пройшли державного  технічного  огляду,  не  мають  номерних   знаків,   у конструкцію  яких  внесені  зміни без відповідного дозволу,  мають знищені,  змінені або підроблені ідентифікаційні номери  вузлів  і агрегатів   або  державні  реєстраційні  номерні  знаки,  а  також ідентифікаційні номери вузлів і  агрегатів,  які  не  відповідають записам у реєстраційних документах транспортного засобу.
    7.5.10. Затримувати    і    доставляти    в     установленому законодавством   порядку   транспортні   засоби   для  тимчасового зберігання на спеціальних майданчиках чи стоянках.
    7.5.11. Вилучати  в  громадян  та  службових  осіб предмети і речі,  заборонені або  обмежені  в  обігу,  а  також  документи  з ознаками підроблення, що стосуються сфери безпеки дорожнього руху, з подальшою їх передачею в установленому порядку за призначенням.
    7.5.12. Використовувати безперешкодно транспортні засоби,  що належать підприємствам, установам, організаціям і громадянам (крім транспортних   засобів   дипломатичних,   консульських   та  інших представництв   іноземних   держав,    міжнародних    організацій, транспортних  засобів  спеціального  призначення),  для проїзду до місця події,  стихійного лиха, доставлення до лікувальних закладів осіб,  які  потребують  невідкладної  медичної  допомоги,  або для доставлення правопорушників до підрозділу міліції.
    Використання з  цією метою транспортних засобів,  що належать підприємствам,  установам і організаціям,  здійснюється безплатно. Відшкодування   збитків   та  витрат  за  використання  транспорту громадян здійснюється відповідно до  вимог  чинного  законодавства України.
    7.5.13. Застосовувати  заходи  фізичного  впливу,  спеціальні засоби  та вогнепальну зброю у випадках і в порядку,  передбачених статтями Закону  України "Про  міліцію" ( 565-12 ).
Mотоклуб "ПРОМЕТЕЙ"/ MSC-RC Кам'янське, HONDA SilverWing UKRAINE
http://s002.radikal.ru/i200/1201/cf/bbf4a49b4015.jpg
like
good
bad
shockingly
22.04.2009 р.
answerview
12. Організація несення дорожньо-патрульної служби

    12.1. Основними формами несення служби є:
    12.1.1. Патрулювання на автомобілях та мотоциклах.
    12.1.2. Піше патрулювання.
    12.1.3. Несення служби на постах (у тому числі стаціонарних).
    12.1.4. Супроводження  транспортних  засобів  та ескортування осіб, відносно яких здійснюється державна охорона.
    12.2. Нагляд  за  дорожнім рухом з використанням транспортних засобів та без такого може бути відкритим, прихованим та змішаним.    
Відкритий нагляд.  Здійснюється працівниками ДПС  при  пішому патрулюванні,   а   також   на   службових   транспортних  засобах (автомобілях, мотоциклах), які мають спеціальне пофарбування.  
Потайний нагляд.  Здійснюється  працівниками ДАІ на службових транспортних засобах (автомобілях)  звичайного  пофарбування,  без написів  та  розпізнавальних  знаків,  під  час  руху в загальному потоці транспортних засобів.
Змішаний нагляд.    Здійснюється   одночасно   на   декількох службових транспортних засобах (автомобілях,  мотоциклах),  з яких щонайменше  один  повинен  мати  спеціальне,  а  решта  - звичайне пофарбування.
    12.3. Під  час  несення  служби   на   транспортних   засобах застосовуються такі тактичні способи:
    12.3.1. Рух у потоці транспортних засобів  (для  контролю  за поведінкою  водіїв  з  метою  попередження  та  виявлення порушень Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ).
    12.3.2. Зупинка   патрульного  автомобіля  в  небезпечних  за аварійністю місцях (для усунення небезпеки та з  метою  припинення порушень   Правил  дорожнього  руху  (  1306-2001-п  )  водіями  і пішоходами).
    12.3.3. Зупинка  патрульного   автомобіля   в   місцях   його найкращої   видимості   для   всіх  учасників  дорожнього  руху  з одночасним пішим переміщенням працівника  до  найбільш  напружених ділянок руху.
    Застосування того  чи  іншого  способу  та   інші   конкретні завдання   ставляться   на   інструктажах   відповідно   до  стану аварійності та дисципліни учасників дорожнього руху,  що  склалися на посту, маршруті.
    12.4. Піше патрулювання застосовується з  метою  забезпечення безпеки дорожнього руху на невеликих за протяжністю, напружених за інтенсивністю   та    небезпечних    за    аварійністю    ділянках вулично-дорожньої   мережі.   Місце   несення   служби  при  цьому вибирається за умови надання можливості працівникові ДПС своєчасно фіксувати  і  припиняти  адміністративні  правопорушення  у  сфері дорожнього руху без створення перешкод у русі.
    При пішому  патрулюванні  застосовується   відкритий   спосіб несення служби шляхом переміщення тротуаром (узбіччям).
    12.5. При несенні  служби  на  стаціонарних  постах  особлива увага приділяється:
    12.5.1. Забезпеченню  оперативного реагування на повідомлення про злочини.
    12.5.2. Виявленню   транспортних   засобів,  якими  незаконно заволоділи, та встановленню причетних до цього осіб.
    12.5.3. Затриманню транспортних засобів, що використовувалися при скоєнні злочинів і з місць ДТП зникли.
    12.5.4. Протидії  нелегальній  міграції.
    12.5.5. Проведенню спеціальних операцій.
    12.5.6. Наданню   всебічної   практичної  допомоги  учасникам дорожнього руху.
    12.6. Стаціонарні  пости   ДПС   забезпечуються:   патрульним автомобілем,   радіозв'язком,  комп'ютером  з  модемним  зв'язком, телефонним зв'язком,  засобами індивідуального  захисту  особового складу,   примусового  зупинення  транспортних  засобів,  медичної допомоги  потерпілим,  носилками,  плащами-накидками,   мобільними засобами додаткового освітлення місць ДТП, документацією.
    12.7. Основними методами несення служби є:
    12.7.1. Спостереження за дорожнім рухом.
    12.7.2. Розпорядчо-регулювальні дії.
    12.7.3. Застереження учасників дорожнього руху  від  порушень правил, норм і стандартів у сфері безпеки дорожнього руху.
    12.7.4. Втручання при правопорушеннях.
    12.8. Під  спостереженням  за  дорожнім  рухом  слід розуміти візуальний  або  за  допомогою  технічних  засобів   контроль   за дотриманням  учасниками дорожнього руху встановлених правил,  норм та стандартів у сфері  безпеки  дорожнього  руху,  доцільністю  та ефективністю організації дорожнього руху на посту, маршруті.
    12.9. Розпорядчо-регулювальні   дії    -    це    дії,    які застосовуються з метою усунення перешкод у русі,  надання можливої допомоги учасникам руху в місцях тимчасових заторів,  де трапилося стихійне  лихо  або  ДТП,  при  забезпеченні проведення масових та спеціальних  заходів,  при  несправній  світлофорній  сигналізації тощо.  До  таких дій належить регулювання руху за допомогою жестів (руками, жезлом) та свистка.
    12.10. Застереження учасників  дорожнього  руху  являє  собою вплив  на  їх  поведінку  самим  перебуванням  працівника  ДПС  на найбільш  напруженій  ділянці  маршруту,  на  місці  пригоди   або стихійного  лиха,  а  також за допомогою роз'яснення водіям Правил дорожнього руху при зупиненні транспортних засобів.
    12.11. Втручання при правопорушеннях полягає в  обов'язковому реагуванні  на дії громадян з метою запобігання правопорушенням та їх припинення,  застосуванні до  порушників  установлених  заходів впливу.
    12.12. Порядок несення служби.
    12.12.1. При несенні служби на маршруті патрулювання  (посту) працівник  ДПС  зобов'язаний шляхом умілого вибору форм і методів, застосування спеціальних технічних  засобів  активно  впливати  на процес руху.
Mотоклуб "ПРОМЕТЕЙ"/ MSC-RC Кам'янське, HONDA SilverWing UKRAINE
http://s002.radikal.ru/i200/1201/cf/bbf4a49b4015.jpg
Змінено: 22.04.2009 р., moldovadnepr
like
good
bad
shockingly
23.04.2009 р.
answerview
6. ВИМОГИ ДО ВОДІЇВ МОПЕДІВ І ВЕЛОСИПЕДІВ

    6.1. Рухатися  по дорозі на мопедах дозволяється особам,  які досягли 16-річного, на велосипедах - 14-річного віку. Під час руху по   дорозі   водій  мопеда  та  пасажир,  якого  він  перевозить, зобов'язані  бути в застебнутих мотошоломах. { Абзац перший пункту 6-1   із   змінами,   внесеними  згідно  з  Постановою  КМ  N  876 ( 876-2008-п ) від 01.10.2008 }
    Для водіїв   мопедів   і   велосипедів   місцевими   органами виконавчої  влади  може бути встановлена картка,  в яку заноситься інформація про водія і яку водії мопедів чи велосипедів  у  такому разі повинні мати при собі.
    6.2. Мопеди  і  велосипеди  повинні  бути  обладнані звуковим сигналом та  світлоповертачами:  спереду  -  білого  кольору,   по боках - оранжевого, ззаду - червоного.
    6.3. Для  руху  в  темну  пору  доби та в умовах недостатньої видимості на   мопеді   необхідно   увімкнути    освітлення,    на велосипеді - ліхтар (фару).
    6.4. Водії мопедів і велосипедів,  рухаючись групами, повинні їхати один за одним,  щоб не заважати іншим  учасникам  дорожнього руху.
    Колона велосипедистів,  що  рухається  по  проїзній  частині, повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у  групі)  з дистанцією руху між групами 80-100 м.
    6.5. Водії  мопедів і велосипедів можуть перевозити лише такі вантажі,  які не заважають  керувати  транспортним  засобом  і  не створюють перешкод іншим учасникам дорожнього руху.
    6.6. Якщо   велосипедна   доріжка   перетинає   дорогу   поза перехрестям,  водії мопедів і велосипедів зобов'язані дати  дорогу іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі.

    6.7. Водіям мопедів і велосипедів забороняється:
    а) керувати  мопедом  або  велосипедом  з несправним гальмом, звуковим сигналом,  а в темну пору доби і  в  умовах  недостатньої видимості  -  з  неувімкненою фарою і заднім ліхтарем на мопеді чи без світлоповертачів на велосипеді;
    б) рухатися по автомагістралях і дорогах для  автомобілів,  а також по проїзній частині, коли поряд є велосипедна доріжка;
    в) рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках (крім дітей до 7 років на дитячих велосипедах під наглядом дорослих);
    г) під час руху триматися за інший транспортний засіб;
    ґ) їздити не тримаючись за руль та  знімати  ноги  з  педалей (підніжок);
    д) перевозити пасажирів на велосипеді, за винятком дітей до 7 років,  на додатковому сидінні,  обладнаному надійно  закріпленими підніжками;
    е) буксирування мопедів і велосипедів;
    є) буксирування причепа,  не передбаченого для експлуатації з цими транспортними засобами.

    6.8. Водії мопедів і велосипедів  повинні  виконувати  вимоги інших пунктів цих Правил,  що стосуються водіїв або пішоходів і не суперечать вимогам цього розділу.
Mотоклуб "ПРОМЕТЕЙ"/ MSC-RC Кам'янське, HONDA SilverWing UKRAINE
http://s002.radikal.ru/i200/1201/cf/bbf4a49b4015.jpg
Змінено: 23.04.2009 р., moldovadnepr
like
good
bad
shockingly
23.04.2009 р.
answerview
2. ОБОВ'ЯЗКИ І ПРАВА ВОДІЇВ МЕХАНІЧНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

    2.1. Водій  механічного транспортного засобу повинен мати при собі:
    а) посвідчення  на  право  керування   транспортним   засобом відповідної категорії і талон, що додається до посвідчення;
    б) реєстраційний   документ   на   транспортний   засіб  (для транспортних засобів Збройних Сил - технічний  талон),  а  у  разі відсутності  в  транспортному засобі його власника,  крім того,  - свідоцтво  про  право спільної власності на цей транспортний засіб або  реєстраційний  чи  інший  засвідчений в установленому порядку документ,   що   підтверджує   право  керування,  користування  чи розпорядження  таким  транспортним  засобом; { Підпункт "б" пункту 2.1   із   змінами,   внесеними  згідно  з  Постановою  КМ  N  124 ( 124-2009-п ) від 11.02.2009 }
    в) у  разі  встановлення на транспортних засобах проблискових маячків  і  (або)  спеціальних  звукових  сигнальних  пристроїв  - дозвіл, виданий   Державтоінспекцією   МВС,   у   разі  розміщення реклами, - погодження, що видається підрозділами Державтоінспекції МВС;
    г)  у  встановлених  законодавством  випадках дорожній лист і документацію   на   вантаж,   що   перевозиться;   на   маршрутних транспортних   засобах  -  схему  маршруту  та  розклад  руху;  на великовагових   і   великогабаритних   транспортних   засобах   та транспортних    засобах,   що   здійснюють   дорожнє   перевезення небезпечних   вантажів,   -   документацію   відповідно  до  вимог спеціальних правил; { Підпункт "г" пункту 2.1 в редакції Постанови КМ N 634 ( 634-2008-п ) від 09.07.2008 }
    ґ)     поліс     (сертифікат)    обов'язкового    страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.  Водії,  які відповідно до законодавства звільняються від обов'язкового   страхування   цивільно-правової   відповідальності власників  наземних  транспортних  засобів  на  території України, повинні   мати   при   собі   відповідні   підтвердні    документи (посвідчення).  (  Підпункт "ґ" пункту 2.1 в редакції Постанови КМ N 16 ( 16-2005-п ) від 06.01.2005 )
    2.2.   Власник  транспортного  засобу,  а  також  особа,  яка використовує  такий  транспортний  засіб  на  законних  підставах, можуть  передавати  у  своїй  присутності  керування  транспортним засобом  іншій  особі,  що  має  при  собі  посвідчення  на  право керування  транспортним  засобом  відповідної  категорії,  а також особі,  яка  навчається водінню транспортним засобом відповідно до вимог цих Правил.
{  Пункт  2.2  із  змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 124 ( 124-2009-п ) від 11.02.2009}

    2.3. Для   забезпечення   безпеки   дорожнього   руху   водій зобов'язаний:
    а) перед виїздом перевірити і забезпечити  технічно  справний стан і комплектність транспортного засобу, правильність розміщення та кріплення вантажу;
    б) бути уважним, стежити за дорожньою обстановкою, відповідно реагувати  на  її  зміну,  стежити  за  правильністю розміщення та кріплення вантажу,  технічним станом  транспортного  засобу  і  не відволікатися від керування цим засобом у дорозі;
    в) на   автомобілях,  обладнаних  засобами  пасивної  безпеки (підголовники, ремені безпеки), користуватися ними і не перевозити пасажирів,  не  пристебнутих  ременями  безпеки.  Дозволяється  не пристібатися особі,  яка навчає водінню, якщо за кермом учень, а в
населених пунктах, крім того, водіям-інвалідам, водіям і пасажирам оперативних та спеціальних транспортних засобів і таксі;
    г) під час руху на мотоциклі бути в застебнутому мотошоломі і не перевозити пасажирів без застебнутих мотошоломів;
    ґ)  не  забруднювати  проїзну  частину  та  смугу  відведення автомобільних доріг; { Пункт 2.3 доповнено підпунктом "ґ" згідно з Постановою КМ N 263 ( 263-2007-п ) від 21.02.2007 }
    д) не  створювати  своїми  діями  загрози  безпеці дорожнього руху;  { Пункт 2.3 доповнено підпунктом "д" згідно з Постановою КМ N 263 ( 263-2007-п ) від 21.02.2007 }
    е) повідомляти  дорожньо-експлуатаційним   організаціям   або Державтоінспекції   про  виявлені  факти  створення  перешкод  для дорожнього  руху;  {  Пункт  2.3 доповнено підпунктом "е" згідно з Постановою КМ N 263 ( 263-2007-п ) від 21.02.2007 }
    є)  не  вчиняти  дій,  внаслідок  яких  може  бути пошкоджено автомобільні   дороги  та  їх  складові,  а  також  завдано  шкоди користувачам.  {  Пункт  2.3  доповнено  підпунктом  "є"  згідно з Постановою КМ N 263 ( 263-2007-п ) від 21.02.2007 }

    2.4. На  вимогу працівника міліції водій повинен зупинитися з дотриманням вимог цих Правил, а також:
    а) передати для перевірки документи, зазначені в пункті 2.1;
    б) дати  можливість   перевірити   технічний   стан,   номери агрегатів і комплектність транспортного засобу;
    в) дати  можливість оглянути транспортний засіб відповідно до законодавства за наявності на те законних підстав.
    2.4-1.  У  місці  здійснення  габаритно-вагового  контролю на вимогу   працівника   пункту   габаритно-вагового   контролю   або працівника   МВС   водій   вантажного  автомобіля  (в  тому  числі механічного транспортного засобу) повинен зупинитися з дотриманням вимог цих Правил, а також:
    а) передати  для перевірки документи,  зазначені в підпунктах "а", "б" і "г" пункту 2.1 цих Правил;
    б) надати транспортний засіб та  причіп  (за  наявності)  для вагового  та/або  габаритного  контролю відповідно до встановленої процедури.{  Правила доповнено  пунктом  2.4-1  згідно з Постановою КМ N 879 ( 879-2007-п ) від 27.06.2007 }
    2.4-2. У разі виявлення під час здійснення габаритно-вагового контролю   невідповідності  фактичних  вагових  та/або  габаритних параметрів установленим нормам і правилам рух такого транспортного засобу  та/або  причепу забороняється до отримання в установленому порядку дозволу на  проїзд  автомобільними  дорогами  транспортних засобів,   вагові   або   габаритні   параметри  яких  перевищують нормативні, про що складається відповідний акт.{  Правила доповнено  пунктом  2.4-2  згідно з Постановою КМ N 879 ( 879-2007-п ) від 27.06.2007 }

   2.5. Водій повинен на  вимогу  працівника  міліції  пройти  в установленому   порядку   медичний   огляд  для  визначення  стану алкогольного сп'яніння, впливу наркотичних чи токсичних речовин.

    2.6. За  рішенням  уповноваженої  на   те   посадової   особи Державтоінспекції,  за наявності на те підстав, водій зобов'язаний пройти позачерговий медичний огляд з  метою  визначення  здатності безпечно  керувати  транспортним  засобом  і  перевірку знання цих Правил та навичок водіння.

    2.7. Водій, крім водіїв транспортних засобів дипломатичних та інших  представництв  іноземних  держав,  міжнародних організацій, оперативних і спеціальних транспортних засобів,  повинен  надавати транспортний засіб:
    а) працівникам  міліції  та  охорони здоров'я для доставки до найближчого лікувального закладу  осіб,  які  потребують  негайної медичної допомоги;
    б) працівникам   міліції   для   виконання  непередбачених  і невідкладних службових обов'язків,  пов'язаних із  переслідуванням правопорушників,  доставкою  їх у міліцію,  та для транспортування пошкоджених транспортних засобів.
    Примітки: 1.  Для  транспортування  пошкоджених  транспортних  засобів залучаються лише вантажні автомобілі.
         2. Особа,  яка скористалася  транспортним  засобом,  повинна   видати   довідку   або  зробити  запис  у дорожньому листі із зазначенням пройденої відстані, тривалості поїздки,  свого прізвища, посади, номера посвідчення,  повного найменування свого підрозділу  чи організації.

    2.8. Водій-інвалід,  що  керує  мотоколяскою або автомобілем, позначеними розпізнавальним знаком "Інвалід",  може відступати від вимог дорожніх знаків 3.1,  3.2 і 3.35-3.38, а також знака 3.34 за наявності під ним таблички 7.18 (див. додаток 1) ( 306а-2001-п ).

    2.9. Водієві забороняється:

    а) керувати  транспортним  засобом   у   стані   алкогольного сп'яніння  або  перебуваючи  під  впливом наркотичних чи токсичних речовин;
    б) керувати транспортним  засобом  у  хворобливому  стані,  у стані  стомлення,  а  також  перебуваючи  під  впливом  лікарських препаратів, що знижують швидкість реакції і увагу;
    в) керувати  транспортним  засобом,   не   зареєстрованим   у Державтоінспекції,  без номерного знака або талона про проходження державного технічного огляду;
    г) передавати  керування  транспортним  засобом  особам,  які перебувають   у   стані   алкогольного   сп'яніння,   під  впливом наркотичних чи токсичних речовин,  у хворобливому стані,  у  стані стомлення  або  під  впливом  лікарських  препаратів,  що знижують
швидкість реакції і увагу;
    ґ) передавати керування транспортним засобом особам,  які  не мають  при  собі  посвідчення  на право керування ним,  якщо це не стосується навчання водінню відповідно до  вимог  розділу  24  цих Правил;
    д) під  час  руху транспортного засобу користуватися засобами зв'язку,  тримаючи їх  у  руці  (за  винятком  водіїв  оперативних транспортних   засобів   під   час  виконання  ними  невідкладного службового завдання).

   2.10. У разі  причетності  до  дорожньо-транспортної  пригоди водій зобов'язаний:
    а) негайно  зупинити транспортний засіб і залишатися на місці пригоди;
    б) увімкнути  аварійну   сигналізацію   і   встановити   знак аварійної зупинки відповідно до вимог пункту 9.10 цих Правил;
    в) не  переміщати  транспортний  засіб  і предмети,  що мають причетність до пригоди;
    г) вжити  можливих  заходів  для  надання   першої   медичної допомоги потерпілим, викликати карету швидкої медичної допомоги, а якщо  це  неможливо,  звернутися  за  допомогою  до  присутніх   і відправити потерпілих до лікувального закладу;
    ґ) у  разі неможливості виконати дії,  перелічені в підпункті "г" пункту 2.10 цих Правил,  відвезти потерпілого  до  найближчого лікувального   закладу   своїм  транспортним  засобом,  попередньо зафіксувавши  розташування  слідів  пригоди,  а  також   положення транспортного  засобу  після його зупинки;  у лікувальному закладі повідомити своє прізвище та номерний знак транспортного засобу  (з пред'явленням   посвідчення   водія  або  іншого  документа,  який посвідчує особу, реєстраційного документа на транспортний засіб) і повернутися на місце пригоди;
    д) повідомити   про  дорожньо-транспортну  пригоду  орган  чи підрозділ міліції,  записати прізвища та адреси очевидців,  чекати прибуття працівників міліції;
    е) вжити всіх можливих заходів для збереження слідів пригоди, огородження їх та організувати об'їзд місця пригоди;
    є) до проведення медичного огляду не вживати без  призначення медичного  працівника  алкоголю,  наркотиків,  а  також лікарських препаратів,  виготовлених на їх основі (крім тих,  які входять  до офіційно затвердженого складу аптечки).

    2.11. Якщо   внаслідок  дорожньо-транспортної  пригоди  немає потерпілих та не  завдано  матеріальної  шкоди  третім  особам,  а транспортні  засоби можуть безпечно рухатися,  водії (за наявності взаємної згоди в  оцінці  обставин  скоєного)  можуть  прибути  до найближчого  поста  Державтоінспекції  або  в  орган  чи підрозділ міліції для оформлення відповідних матеріалів,  попередньо склавши схему пригоди та поставивши підписи під нею.
    Третіми особами вважаються інші учасники дорожнього руху, які через  обставини  виявились  причетними  до  дорожньо-транспортної пригоди.
    У  разі коли під час дорожньо-транспортної пригоди пошкоджено лише   застраховані   транспортні   засоби  та  немає  загиблих  і травмованих,   допускається   оформлення   відповідних  матеріалів представником   страхової   організації   без   участі  працівника підрозділу   Державтоінспекції   за   згодою   учасників  пригоди. (  Підпункт  2.11  доповнено  абзацом згідно з Постановою КМ N 538 ( 538-2005-п ) від 30.06.2005 )

    2.12. Власник транспортного засобу має право:

    а) довіряти    в   установленому   порядку   користування   і розпорядження транспортним засобом іншій особі;
    б) на  відшкодування  витрат  у  разі  надання  транспортного засобу  працівникам  міліції  та  органу охорони здоров'я згідно з пунктом 2.7 цих Правил;
    в) на    відшкодування    збитків,     завданих     унаслідок невідповідності  стану  автомобільних доріг,  вулиць,  залізничних переїздів вимогам безпеки дорожнього руху;
    г)  на  безпечні  та  зручні  умови  для руху;  { Пункт 2.12 доповнено   підпунктом   "г"   згідно   з   Постановою  КМ  N  263 ( 263-2007-п ) від 21.02.2007 }
    ґ)  запитувати  оперативну  інформацію  про  дорожні умови та напрямки  руху.  {  Пункт  2.12  доповнено підпунктом "ґ" згідно з Постановою КМ N 263 ( 263-2007-п ) від 21.02.2007 }

    2.13. Право на керування транспортними засобами надається:

    а) мототранспортними засобами і мотоколясками - з  16-річного віку;
    б) автомобілями всіх видів і категорій (за винятком автобусів і вантажних автомобілів,  обладнаних для перевезення більше восьми пасажирів), трамваями і тролейбусами - з 18-річного віку;
    в) автобусами  і  вантажними  автомобілями,  обладнаними  для перевезення більше восьми пасажирів, - з 19-річного віку.

    2.14. Водій має право:
    а) керувати транспортним засобом і перевозити  пасажирів  або вантажі  дорогами,  вулицями  чи  іншими  місцями,  де  їх  рух не заборонено,  в  установленому  порядку  відповідно  до  вимог  цих Правил;
    б) довіряти   в  установленому  порядку  керування  приватним транспортним засобом іншій особі, у якої при собі є посвідчення на право керування транспортним засобом відповідної категорії;
    в) знати  причину зупинки,  перевірки та огляду транспортного засобу посадовою особою державного органу,  яка здійснює нагляд за дорожнім рухом, а також її прізвище і посаду;
    г) вимагати від особи,  яка здійснює нагляд за дорожнім рухом та зупинила транспортний засіб, пред'явлення посвідчення її особи;
    ґ) отримувати  необхідну  допомогу  від  посадових  осіб   та організацій,  що  беруть  участь у забезпеченні безпеки дорожнього
руху;
    д) оскаржити дії працівника  міліції  в  разі  порушення  ним законодавства;
    е) відступати   від   вимог   законодавства   в   умовах  дії непереборної сили або коли  іншими  засобами  неможливо  запобігти власній загибелі чи каліцтву громадян.
Mотоклуб "ПРОМЕТЕЙ"/ MSC-RC Кам'янське, HONDA SilverWing UKRAINE
http://s002.radikal.ru/i200/1201/cf/bbf4a49b4015.jpg
Змінено: 23.04.2009 р., moldovadnepr
like
good
bad
shockingly
23.04.2009 р.
answerview
Так что неговорите что не знали, п.4 Движение с непристебнутым ремнем (для мотоциклистов - без мотошлема) Штраф 51-85 грн.
Mотоклуб "ПРОМЕТЕЙ"/ MSC-RC Кам'янське, HONDA SilverWing UKRAINE
http://s002.radikal.ru/i200/1201/cf/bbf4a49b4015.jpg
like
good
bad
shockingly
IceD
23.04.2009 р. відповів для moldovadnepr  
answerview
Тоесть, в итоге получаеться, что ГАИ не имеет права нас останавливать, если не проводиться спеоперация или что-то типо того, а если остановили, тогда можна смело требовать документ, в котором чётко сказано, что есть такое постановление. Плюс не имеют права доганять, только в случаях, если есть информация о вашем участвии в "злочині". Я правильно всё понял?
like
good
bad
shockingly
23.04.2009 р. відповів для IceD  
answerview
Тоесть, в итоге получаеться, что ГАИ не имеет права нас останавливать, если не проводиться спеоперация или что-то типо того, а если остановили, тогда можна смело требовать документ, в котором чётко сказано, что есть такое постановление. Плюс не имеют права доганять, только в случаях, если есть информация о вашем участвии в "злочині". Я правильно всё понял?


Трактовать можно по разному
Mотоклуб "ПРОМЕТЕЙ"/ MSC-RC Кам'янське, HONDA SilverWing UKRAINE
http://s002.radikal.ru/i200/1201/cf/bbf4a49b4015.jpg
like
good
bad
shockingly
23.04.2009 р.
answerview
Сейчас постоянно идут профмероприятия на Дороге: до 30 апреля Водитель - Пешеход и еще одна не связанная с Мото, этого достаточно для остановки
Mотоклуб "ПРОМЕТЕЙ"/ MSC-RC Кам'янське, HONDA SilverWing UKRAINE
http://s002.radikal.ru/i200/1201/cf/bbf4a49b4015.jpg
Змінено: 23.04.2009 р., moldovadnepr
like
good
bad
shockingly
23.04.2009 р. відповів для IceD  
answerview
Тоесть, в итоге получаеться, что ГАИ не имеет права нас останавливать, если не проводиться спеоперация или что-то типо того, а если остановили, тогда можна смело требовать документ, в котором чётко сказано, что есть такое постановление. Плюс не имеют права доганять, только в случаях, если есть информация о вашем участвии в "злочині". Я правильно всё понял?


ГАИ имеет законное право остановить любое транспортное средство, в т.ч. и скутер. А вот после остановки инспектор обязан исполнить то, что написано тут:

22.2. При зверненні до учасників  дорожнього  руху  працівник ДПС   повинен  чітко  відрекомендуватися,  назвавши  свою  посаду, спеціальне звання і прізвище,  та повідомити про  причину  зупинки транспортного засобу і суть скоєного правопорушення.

В случае не остановки сотрудник ГАИ имеет полное право преследовать тебя уже как НАРУШИТЕЛЯ ПДД. И не слушай тех, кто говорит – мол им (инспекторам ГАИ) запрещено преследовать мотоциклистов или скутеристов, это бред сивой кобылы.
like
good
bad
shockingly
vjgtl
23.04.2009 р. відповів для ZyXEL  
answerview
Абсолютно верно! Догонять будут с мигалками, да и по бокам настукать могут. И вообще муссируются вопросы "останавливаться-неостанавливаться" на требование инспектора, "имеют право-неимеют" , на мой взгляд вопрос не стоит выеденого яйца!  Махнули палкой-остановился, показал бумаги и поехал дальше! Нафига ж тогда документы если их показать некому? )))))
like
good
bad
shockingly
1234567••31
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин