MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
25.04, 11:18
44
+17 °С
Вітер: 0 м./с., Пд-З
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

МотоАдвокат - помощь во взаимодействии с Полицией

Переглядів: 291106
ivan_s_a
07.06.2010 р.
answerview
Зная ситуацию на дороге изнутри, и как она разруливается потом в наших доблестных "правоохранительных органах"   27_dash 61_punish 33_wacko  , попавшим в эту машину людям зачастую нужна помощь  специалиста по ДТП.
По мере возможностей и сил своих и напарника, помогу в вопросах связанных с ДТП.
П.С.1. Если кто виноват, так и скажу - я не червонец, чтобы нравиться всем.
2.  Флуд будет игнорирован и удален.
Эл.почта: d-t-p@mail.ru (желательно продублировать на форуме, хотя бы о письме)
3. Вопрос адресуйте мне, а не всем, так я быстрее увижу Ваш вопрос в форуме.

Привлекая лицо к админответственности, сначала ИДПС ГАИ составляет ПРОТОКОЛ (бумага сиреневого цвета, альбомный формат А4 ), а после него выносит ПОСТАНОВЛЕНИЕ (бумага желтого цвета, книжный формат А4).  В ПРОТОКОЛЕ желательно указать свидетелей, а в соответствующей  графе - "С нарушением не согласен, прошу перенести рассмотрение дела для предоставления своей характеристики и привлечения защитника". Подпись обязательна во всех документах и требуйте их копию, их выдача ОБЯЗАТЕЛЬНА для ИДПС ГАИ!
Это  даст Вам возможность своевременно обжаловать Постановление в суде (если Вы действительно не совершали правонарушение).



Полезная информация:

(даю ссылки на официальный сайт, т.к. возможны изменения)

Порядок торговли ТС и их составными частями.
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1200-2009-%EF  

Порядок освидетельствования на опьянение (Приказ №400/666): http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0931-09

Порядок регистрации ТС:  http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1388-98-%EF&p=1302850089852114

 Порядок прохожденя ТО:http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=606-2008-%EF

Порядок выдачи ВУ http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=340-93-%EF

Приказ 111 (порядок действий ГАИ) http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0576-09

Закон Украины "О дорожном движении": http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=3353-12

Приказ 77 (как оформляются админправонарушения) http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0374-09

 ГАИшный портал (много разной информации)http://gai.ua/#/static/index/show/tekhosmotr.html

Список дорог Государственного значения: http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=865-2006-%EF

Про затвердження Переліку технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху  http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/RE17557.html

 Конвенция о дорожном движении  http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=995_041&p=1294251077426737

 Мнение Верховного Суда Украины http://www.scourt.gov.ua/clients/vs.nsf/0/5FFD45F1AD236680882571090062EBFF?OpenDocument&CollapseView&RestrictToCategory=5FFD45F1AD236680882571090062EBFF&Count=500&

Приказ МВД  о порядке регистрации ТС   :http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1388-98-%EF" target="_blank" style="color: black">http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1388-98-%EF


Статьи КУоАП за нарушение ПДД Украины.  
Стаття 121. Порушення водіями правил експлуатації
      транспортних засобів, правил користування
      ременями безпеки або мотошоломами

    Керування водіями   транспортними    засобами,    що    мають
несправності     гальмової    системи,    рульового    управління,
тягово-зчіпного пристрою,  зовнішніх  світлових  приладів  (темної
пори  доби)  чи інші технічні несправності,  з якими відповідно до
встановлених   правил   експлуатація   їх    забороняється,    або
переобладнаними   з   порушенням   відповідних   правил,   норм  і
стандартів,  або  такими,  що  своєчасно  не  пройшли   державного
технічного огляду, -

    тягне за  собою  накладення  штрафу  від двадцяти до двадцяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Керування водіями      транспортними      засобами,       які
використовуються  для  надання послуг з перевезення пасажирів,  що
мають несправності,  передбачені частиною першою цієї статті,  або
технічний стан і обладнання яких не відповідає вимогам стандартів,
правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ) і технічної експлуатації, -

    тягне за собою накладення штрафу  від  сорока  до  п'ятдесяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом   року   вчинення  будь-якого  з  порушень,
передбачених частиною першою або другою цієї статті, -

    тягне за  собою  позбавлення  права  керування  транспортними
засобами  на строк від трьох до шести місяців або адміністративний
арешт на строк від п'яти до десяти діб.

    Порушення правил   користування    ременями    безпеки    або
мотошоломами -

    тягне за   собою   накладення   штрафу  від  трьох  до  п'яти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Керування водіями транспортними засобами,  не зареєстрованими
або  не  перереєстрованими в установленому порядку,  без номерного
знака або з номерним знаком,  що не належить цьому  засобу  чи  не
відповідає вимогам стандартів,  або з номерним знаком, закріпленим
у не встановленому для цього місці,  закритим іншими предметами чи
забрудненим,  що  не  дозволяє  чітко  визначити символи номерного
знака з відстані двадцяти метрів,  перевернутим чи неосвітленим, а
також без талона про проходження державного технічного огляду чи з
талоном,  що не належить цьому засобу або  не  відповідає  вимогам
стандарту, -

    тягне за  собою  накладення  штрафу від десяти до п'ятнадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом  року  вчинення  будь-якого   з   порушень,
передбачених частиною п'ятою цієї статті, -

    тягне за  собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до тридцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи
на  строк  від  тридцяти  до  сорока годин,  з оплатним вилученням
транспортного засобу чи без такого.

    Під транспортними засобами у статтях 121-126,  127-1 - 128-1,
частинах  першій і другій статті 129,  частинах першій - четвертій
статті 130,  статтях 132-1,  133-1, 133-2, 139 і 140 слід розуміти
всі види автомобілів, трактори та інші самохідні машини, трамваї і
тролейбуси, а також мотоцикли та інші транспортні засоби.
{ Стаття  121 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11
від 29.05.85,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N 1818-12  від   15.11.91;   Законами    N 3785-12  від  23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001,
N  2251-IV  ( 2251-15 ) від 16.12.2004; в редакції Закону N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 121-1. Експлуатація водіями транспортних засобів,
      ідентифікаційні номери складових частин яких
      не відповідають записам у реєстраційних
      документах

    Експлуатація водіями  транспортних  засобів,  ідентифікаційні
номери  складових  частин   яких   не   відповідають   записам   у
реєстраційних документах, знищені або підроблені, -

    тягне за  собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до двадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{ Кодекс доповнено статтею 121-1 згідно з Указом ПВР N 1369-12 від
29.07.91;  із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 1818-12 від
15.11.91;  Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  210/95-ВР  від
02.06.95,  N  55/97-ВР  від  07.02.97,  N 1981-III ( 1981-14 ) від
21.09.2000; в редакції Закону N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 121-2. Порушення правил перевезення пасажирів при
      наданні послуг з перевезення пасажирів

    Перевезення водіями   транспортних  засобів,  що  працюють  у
режимі маршрутних таксі,  пасажирів понад  максимальну  кількість,
передбачену  технічною  характеристикою  транспортного  засобу або
визначену в реєстраційних документах на цей транспортний засіб,  а
також  перевезення  водіями  транспортних  засобів,  що здійснюють
міжміські чи міжнародні  перевезення,  пасажирів,  кількість  яких
перевищує  кількість  місць  для  сидіння,  передбачену  технічною
характеристикою транспортного засобу або визначену в реєстраційних
документах на цей транспортний засіб, -

    тягне за  собою  накладення  штрафу від десяти до п'ятнадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення водіями транспортних засобів,  що працюють у режимі
маршрутних  таксі,  правил  зупинки  під  час  здійснення  посадки
(висадки) пасажирів -

    тягне за собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до  двадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Перевезення пасажирів  на  автобусному  маршруті  протяжністю
понад п'ятсот кілометрів одним водієм -

    тягне за собою накладення штрафу від  десяти  до  п'ятнадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{  Кодекс  доповнено  статтею  121-2  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 122. Перевищення водіями транспортних засобів
      встановлених обмежень швидкості руху, проїзд на
      заборонний сигнал регулювання дорожнього руху та
      порушення інших правил дорожнього руху

    Перевищення водіями   транспортних    засобів    встановлених
обмежень  швидкості руху транспортних засобів більш як на двадцять
кілометрів на годину,  порушення вимог дорожніх знаків та розмітки
проїзної частини доріг,  правил перевезення вантажів, буксирування
транспортних  засобів,  зупинки,   стоянки,   проїзду   пішохідних
переходів,  ненадання  переваги у русі пішоходам на нерегульованих
пішохідних  переходах,  а  так  само  порушення  встановленої  для
транспортних  засобів  заборони рухатися тротуарами чи пішохідними
доріжками, -

    тягнуть за  собою  накладення  штрафу  від   п'ятнадцяти   до
двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення водіями   транспортних   засобів   правил   проїзду
перехресть,  зупинок транспортних засобів загального користування,
проїзд  на  заборонний  сигнал світлофора або жест регулювальника,
ненадання  переваги  в  русі  маршрутним   транспортним   засобам,
порушення   правил   обгону   і  зустрічного  роз'їзду,  безпечної
дистанції або  інтервалу,  розташування  транспортних  засобів  на
проїзній   частині,   порушення   правил   руху  автомагістралями,
користування    зовнішніми    освітлювальними    приладами     або
попереджувальними   сигналами  при  початку  руху  чи  зміні  його
напрямку,  використання  цих  приладів  та  їх  переобладнання   з
порушенням  вимог відповідних стандартів,  користування водієм під
час руху транспортного засобу  засобами  зв'язку,  не  обладнаними
технічними  пристроями,  що дозволяють вести перемови без допомоги
рук (за винятком водіїв оперативних транспортних засобів  під  час
виконання  ними  невідкладного  службового  завдання),  а так само
порушення правил навчальної їзди, -

    тягнуть за собою накладення  штрафу  від  двадцяти  п'яти  до
тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Перевищення водіями    транспортних    засобів   встановлених
обмежень швидкості руху транспортних засобів більш як на п'ятдесят
кілометрів  на  годину,  ненадання  переваги  в  русі транспортним
засобам аварійно-рятувальних  служб,  швидкої  медичної  допомоги,
пожежної охорони, міліції, що рухаються з увімкненими спеціальними
світловими  або  звуковими  сигнальними  пристроями,  а  так  само
порушення   правил   зупинки,   стоянки,  що  створюють  перешкоди
дорожньому руху або загрозу безпеці руху, -

    тягнуть за собою накладення штрафу  від  тридцяти  до  сорока
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи
на строк від тридцяти до сорока годин.

    Порушення, передбачені частинами першою,  другою або  третьою
цієї статті, що спричинили створення аварійної обстановки, а саме:
примусили інших учасників дорожнього руху різко змінити швидкість,
напрямок  руху або вжити інших заходів щодо забезпечення особистої
безпеки або безпеки інших  громадян,  що  підтверджені  фактичними
даними,   а   саме:   поясненнями   особи,   яка  притягається  до
адміністративної відповідальності,  потерпілого, свідків, показань
технічних приладів та засобів фото- і відеоспостереження та іншими
документами, -

    тягнуть за собою накладення штрафу від сорока  до  п'ятдесяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права
керування транспортними засобами на строк  від  шести  місяців  до
одного року.
{ Стаття 122 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 7542-11
від  19.05.89,  N  1369-12  від 29.07.91,  N 1818-12 від 15.11.91;
Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від   07.02.97,
N  2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001; в редакції Закону N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    {   Статтю  122-1  виключено  на  підставі  Закону  N  586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    Стаття 122-2. Невиконання водіями вимог про зупинку

    Невиконання  водіями  вимог  працівника  міліції,  а  водіями
військових транспортних засобів - вимог посадової особи військової
інспекції безпеки дорожнього руху Військової служби правопорядку у
Збройних Силах України про зупинку транспортного засобу, -
    тягне  за  собою  накладення штрафу від дев'яти до одинадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права
керування транспортними засобами  на  строк  від  трьох  до  шести
місяців.


    { Частину  другу  статті 122-2  виключено на підставі  Закону
N 3785-12  від 23.12.93 }

{ Кодекс доповнено статтею 122-2 згідно з Указом ПВР N 1369-12 від
29.07.91;  із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 1818-12 від
15.11.91;   Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від
07.02.97,  N  2350-III  (  2350-14  )  від  05.04.2001,  N  743-IV
( 743-15 ) від 15.05.2003, N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    {   Статтю  122-3  виключено  на  підставі  Закону  N  586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    Стаття 122-4. Залишення місця дорожньо-транспортної пригоди

    Залишення водіями  транспортних  засобів,  іншими  учасниками
дорожнього   руху   на   порушення   встановлених   правил   місця
дорожньо-транспортної пригоди, до якої вони причетні, -

    тягне за   собою   накладення   штрафу   від  п'ятнадцяти  до
вісімнадцяти  неоподатковуваних  мінімумів  доходів  громадян  або
громадські  роботи  на  строк  від  тридцяти до сорока годин,  або
адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб.
{  Кодекс  доповнено  статтею  122-4  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

   Стаття 122-5. Порушення порядку встановлення і використання
      спеціальних світлових або звукових сигнальних
      пристроїв

    Порушення визначеного порядку встановлення і використання  на
транспортних засобах спеціальних світлових або звукових сигнальних
пристроїв -

    тягне за собою накладення штрафу від п'ятдесяти до шістдесяти
неоподатковуваних   мінімумів   доходів  громадян  з  конфіскацією
спеціальних світлових або звукових сигнальних  пристроїв  або  без
такої.
{  Кодекс  доповнено  статтею  122-5  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 123. Порушення водіями транспортних засобів правил
      проїзду залізничних переїздів

    В'їзд водіїв на залізничний  переїзд  на  заборонений  сигнал
світлофора або жест регулювальника чи чергового по  переїзду,  при
закритому шлагбаумі або коли до переїзду наближається поїзд -

    тягне  за  собою  накладення штрафу в розмірі від двадцяти до
двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Інші порушення правил  проїзду  залізничних  переїздів,  крім
передбачених частиною першою цієї статті, -

    тягнуть   за  собою  накладення  штрафу  від  п'ятнадцяти  до
двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення,   передбачені  частиною  першою  або  другою  цієї
статті,  що   спричинили   створення   аварійної   обстановки   та
підтверджені  фактичними даними,  а саме:  поясненнями особи,  яка
притягається  до   адміністративної   відповідальності,   свідків,
показань  технічних приладів та засобів фото- і відеоспостереження
та іншими документами, -

    тягнуть за собою накладення штрафу  від  двадцяти  до  сорока
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права
керування транспортними засобами  на  строк  від  одного  до  двох
років,  або  громадські  роботи  на строк від сорока до шістдесяти
годин.
{ Стаття 123 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 3282-11
від 19.12.86,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N 1818-12  від  15.11.91;  Законами   N  3785-12   від   23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001,
N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 124. Порушення правил дорожнього руху, що спричинило
      пошкодження транспортних засобів, вантажу,
      автомобільних доріг, вулиць, залізничних
      переїздів, дорожніх споруд чи іншого майна

    Порушення учасниками  дорожнього руху правил дорожнього руху,
що   спричинило   пошкодження   транспортних   засобів,   вантажу,
автомобільних   доріг,  вулиць,  залізничних  переїздів,  дорожніх
споруд чи іншого майна, -

    тягне за собою накладення штрафу  від  двадцяти  до  двадцяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення
права керування транспортними засобами на строк від шести  місяців
до одного року.
{ Стаття  124 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11
від 29.05.85,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N 1818-12  від  15.11.91;   Законами  N  3785-12   від   23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001;
в редакції Закону N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 124-1. Ненадання транспортних засобів працівникам
      міліції та медичним працівникам,
      а також ненадання військових транспортних
      засобів посадовим особам Військової служби
      правопорядку у Збройних Силах України

    Ненадання   посадовими    особами    підприємств,    установ,
організацій і громадянами транспортних засобів,  що  їм  належать,
працівникам  міліції  та  медичним  працівникам, а також ненадання
військових транспортних засобів посадовим особам Військової служби
правопорядку  у  Збройних  Силах  України  у  встановлених законом
невідкладних випадках -

    тягне   за  собою  накладення  штрафу  від чотирьох до восьми
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{ Кодекс доповнено статтею 124-1 згідно з Указом ПВР N 1369-12 від
29.07.91;  із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 1818-12 від
15.11.91;   Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від
07.02.97,  N  2350-III  (  2350-14  )  від  05.04.2001,  N  743-IV
( 743-15 ) від 15.05.2003, N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }


    {  Статтю 124-2 виключено на підставі Указу ПВР N 1818-12 від
15.11.91 }


    Стаття 125. Інші порушення правил дорожнього руху

    Інші порушення  правил  дорожнього  руху,  крім  передбачених
статтями  121-128,  частинами першою і другою статті 129, статтями
139 і 140 цього Кодексу, -

    тягнуть за собою попередження.
{ Стаття 125 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 7542-11
від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,  N 1818-12 від 15.11.91;
Законами N  2547-12  від  07.07.92,   N  3785-12   від   23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001,
N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 126. Керування транспортними засобами особами, які не
      мають відповідних документів або не пред'явили
      їх для перевірки

    Керування транспортними  засобами  водіями,  які не мають при
собі або не пред'явили чи не передали  для  перевірки  посвідчення
водія  відповідної  категорії,  талона до нього,  реєстраційних та
інших  документів,  що   підтверджують   право   користування   чи
розпорядження  транспортним  засобом,  а у випадках,  передбачених
законодавством, належно оформленого дорожнього (маршрутного) листа
або документів на вантаж,  що перевозиться,  ліцензійної картки на
транспортний засіб,  а так само  поліса  (договору)  обов'язкового
страхування  цивільно-правової відповідальності власників наземних
транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка"), -

    тягне за  собою  накладення  штрафу  від  двадцяти  п'яти  до
п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Керування транспортним  засобом  особою,  яка  не  має  права
керування  таким  транспортним  засобом,  або  передача  керування
транспортним  засобом  особі,  яка  не  має  права керування таким
транспортним засобом, -

    тягнуть за собою накладення штрафу від тридцяти  до  тридцяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Керування транспортним   засобом  особою,  позбавленою  права
керування транспортними засобами, -

    тягне за собою накладення штрафу від тридцяти  до  п'ятдесяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Примітка: Положення  частин  першої  та другої цієї статті не
застосовуються до осіб,  які у  встановленому  порядку  навчаються
водінню транспортного засобу.
{ Стаття 126 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N  316-11
від 29.05.85,  N  7542-11  від  19.05.89,  N 1369-12 від 29.07.91,
N 1818-12  від  15.11.91;  Законами   N  3785-12   від   23.12.93,
N  55/97-ВР  від  07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001,
N  1961-IV  ( 1961-15 ) від 01.07.2004; в редакції Закону N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 127. Порушення правил дорожнього руху пішоходами,
      велосипедистами та особами, які керують гужовим
      транспортом, і погоничами тварин

    Непокора  пішоходів  сигналам  регулювання  дорожнього  руху,
перехід  ними  проїзної  частини  у  невстановлених  місцях    або
безпосередньо  перед  транспортними  засобами,  що   наближаються,
невиконання інших правил дорожнього руху -

    тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від трьох
до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення   правил   дорожнього  руху  особами,  які  керують
велосипедами, гужовим транспортом, і погоничами тварин, -

    тягне   за  собою  накладення  штрафу  від  п'яти  до  восьми
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Ті самі порушення,  вчинені особами,  зазначеними в  частинах
першій або другій цієї статті, які перебувають у стані сп'яніння,-

    тягнуть  за  собою  накладення  штрафу  від  восьми до десяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення,   передбачені  частиною  першою  або  другою  цієї
статті, що спричинили створення аварійної обстановки, -

    тягнуть за собою накладення штрафу від десяти до  п'ятнадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи
на строк від двадцяти до сорока годин.
{ Стаття 127 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 7542-11
від  19.05.89,  N  1369-12  від 29.07.91,  N 1818-12 від 15.11.91;
Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від   07.02.97,
N  2350-III  (  2350-14  ) від 05.04.2001, N 586-VI ( 586-17 ) від
24.09.2008 }

    Стаття 127-1. Порушення порядку перевірки технічного стану
      транспортного засобу

    Неналежне проведення перевірки технічного стану транспортного
засобу  та  видача  відповідного  документа  про   його   технічну
справність -

    тягне за  собою накладення штрафу на особу,  відповідальну за
видачу документа про технічну справність транспортного засобу, від
дев'яноста до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Видача талона  про  проходження  державного технічного огляду
без документа,  що підтверджує технічну  справність  транспортного
засобу, -

    тягне за  собою  накладення  штрафу  на  посадових  осіб  від
дев'яноста до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{  Кодекс  доповнено  статтею  127-1  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 128. Випуск на лінію транспортних засобів, технічний
      стан яких не відповідає встановленим вимогам
      або без необхідних документів, передбачених
      законодавством

    Випуск на   лінію   транспортних   засобів,  технічний  стан,
обладнання або комплектність яких не відповідає вимогам  правил  і
стандартів,  що стосуються убезпечення дорожнього руху,  технічної
експлуатації,  переобладнаних  без  відповідного  погодження,   не
зареєстрованих  у  встановленому  порядку,  таких,  що  не пройшли
державного  технічного  огляду  або   без   поліса   обов'язкового
страхування  цивільно-правової відповідальності власників наземних
транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена  картка")  чи
без  ліцензійної  картки  на  транспортний  засіб,  без відміток у
дорожньому листі про проходження щозмінного  медичного  огляду  та
контролю технічного стану, а також направлення в рейс одного водія
при здійсненні пасажирських  перевезень  на  автобусному  маршруті
протяжністю понад п'ятсот кілометрів -

    тягнуть за   собою   накладення  штрафу  на  посадових  осіб,
відповідальних  за  технічний   стан,   обладнання,   експлуатацію
транспортних   засобів,   громадян   -   суб'єктів   господарської
діяльності від сорока до  п'ятдесяти  неоподатковуваних  мінімумів
доходів громадян.

    Повторне протягом   року   вчинення  будь-якого  з  порушень,
передбачених частиною першою цієї статті, -

    тягне за  собою  накладення   штрафу   на   посадових   осіб,
відповідальних   за   технічний   стан,  обладнання,  експлуатацію
транспортних   засобів,   громадян   -   суб'єктів   господарської
діяльності   від   п'ятдесяти   до  вісімдесяти  неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян.
{ Стаття 128 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 7542-11
від  19.05.89,  N  1369-12  від 29.07.91,  N 1818-12 від 15.11.91;
Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від 07.02.97; в
редакції Закону N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 128-1. Порушення або невиконання правил, норм та
      стандартів, що стосуються забезпечення безпеки
      дорожнього руху

    Порушення або  невиконання  правил,  норм  і  стандартів,  що
стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, на підприємствах,
в  установах  та  організаціях  усіх  форм   власності   під   час
виготовлення  та ремонту транспортних засобів і деталей до них або
встановлення на них інших  предметів  додаткового  обладнання,  не
передбаченого  конструкцією транспортного засобу,  а також під час
будівництва,  реконструкції,  ремонту та  утримання  автомобільних
доріг, вулиць, залізничних переїздів і дорожніх споруд -

    тягне за  собою  накладення  штрафу  від  ста до ста двадцяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Порушення, передбачені  частиною  першою  цієї   статті,   що
спричинили    пошкодження    транспортних    засобів,    вантажів,
автомобільних  доріг,  вулиць,  залізничних  переїздів,   дорожніх
споруд чи іншого майна, -

    тягнуть за  собою накладення штрафу від ста п'ятдесяти до ста
вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{ Кодекс доповнено статтею 128-1 згідно з Указом ПВР N 1369-12 від
29.07.91;  із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 1818-12 від
15.11.91;   Законами  N  3785-12  від  23.12.93,  N  55/97-ВР  від
07.02.97, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001; в редакції Закону
N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 129. Допуск до керування транспортними засобами або
      суднами водіїв чи судноводіїв, які перебувають у
      стані алкогольного, наркотичного чи іншого
      сп'яніння або під впливом лікарських препаратів,
      що знижують їх увагу та швидкість реакції, або
      осіб, які не мають права керування транспортним
      засобом

    Допуск до   керування   транспортними  засобами  водіїв,  які
перебувають  у  стані   алкогольного,   наркотичного   чи   іншого
сп'яніння,  або  у хворобливому стані,  або під впливом лікарських
препаратів,  що знижують їх увагу та швидкість реакції, або таких,
що не пройшли у встановлений строк медичного огляду, -

    тягне   за   собою   накладення  штрафу  на  посадових  осіб,
відповідальних   за   технічний   стан,  обладнання,  експлуатацію
транспортних   засобів,   громадян   -   суб'єктів   господарської
діяльності  від  двадцяти  п'яти  до  п'ятдесяти неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян.

    Допуск  до  керування  транспортним засобом особи, яка не має
права на керування транспортним засобом, -

    тягне за   собою   накладення   штрафу   на  посадових  осіб,
відповідальних  за  технічний   стан,   обладнання,   експлуатацію
транспортних   засобів,   громадян   -   суб'єктів   господарської
діяльності від  двадцяти  до  сорока  неоподатковуваних  мінімумів
доходів громадян.

    Допуск до керування річковим або маломірним судном осіб,  які
перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння
або  під  впливом  лікарських  препаратів, що знижують їх увагу та
швидкість реакції, -

    тягне  за  собою  накладення  штрафу  на   посадових    осіб,
відповідальних  за експлуатацію суден, від шістдесяти до сімдесяти
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{ Стаття  129 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11
від 29.05.85,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N   1818-12   від  15.11.91;  Законами  N  3785-12  від  23.12.93,
N 55/97-ВР від 07.02.97, N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 130. Керування транспортними засобами або суднами
      особами, які перебувають у стані алкогольного,
      наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом
      лікарських препаратів, що знижують їх увагу та
      швидкість реакції

    Керування транспортними    засобами    особами    в     стані
алкогольного,  наркотичного  чи  іншого  сп'яніння або під впливом
лікарських препаратів,  що знижують їх увагу та швидкість реакції,
а   також  передача  керування  транспортним  засобом  особі,  яка
перебуває в стані такого сп'яніння чи під впливом таких лікарських
препаратів,  а  так  само  відмова  особи,  яка керує транспортним
засобом,  від  проходження  відповідно  до  встановленого  порядку
огляду на стан алкогольного,  наркотичного чи іншого сп'яніння або
щодо  вживання  лікарських  препаратів,  що  знижують   увагу   та
швидкість реакції, -

    тягнуть за   собою   накладення  штрафу  на  водіїв  від  ста
п'ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
або  позбавлення  права  керування транспортними засобами на строк
від одного до двох років,  або  громадські  роботи  на  строк  від
сорока  до  п'ятдесяти годин,  або адміністративний арешт на строк
від семи до десяти діб і на інших осіб - накладення штрафу від ста
п'ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
або громадські роботи на строк від сорока до п'ятдесяти годин, або
адміністративний арешт на строк від семи до десяти діб.

    Повторне протягом   року   вчинення  будь-якого  з  порушень,
передбачених частиною першою цієї статті, -

    тягне за  собою  на  водіїв   позбавлення   права   керування
транспортними засобами на строк від двох до трьох років з оплатним
вилученням транспортного  засобу  чи  без  такого  або  громадські
роботи   на   строк   від  п'ятдесяти  до  шістдесяти  годин,  або
адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб і на
інших  осіб - оплатне вилучення транспортного засобу чи без такого
або громадські роботи на строк від п'ятдесяти до шістдесяти годин,
або адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб.

{ Джepeло - http://zakon.rada.gov.ua }


    Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою,
яка двічі протягом року піддавалась адміністративному стягненню за
керування    транспортними    засобами   у   стані   алкогольного,
наркотичного  чи  іншого  сп'яніння  або  під  впливом  лікарських
препаратів,  що знижують їх увагу та швидкість реакції, за відмову
від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан
алкогольного,  наркотичного  чи іншого сп'яніння або щодо вживання
лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, -

    тягнуть за   собою  на  водіїв  позбавлення  права  керування
транспортними  засобами  на  строк  до  десяти  років  з  оплатним
вилученням   транспортного  засобу  і  на  інших  осіб  -  оплатне
вилучення транспортного засобу.

    Вживання водієм       транспортного       засобу       після
дорожньо-транспортної пригоди за його участю алкоголю, наркотиків,
а також лікарських препаратів,  виготовлених на  їх  основі  (крім
тих,  що  входять  до  офіційно  затвердженого  складу аптечки або
призначені медичним працівником),  або після того, як транспортний
засіб  був  зупинений на вимогу працівника міліції,  до проведення
уповноваженою особою медичного огляду з метою  встановлення  стану
алкогольного,  наркотичного  чи іншого сп'яніння або щодо вживання
лікарських  препаратів,  що  знижують  його  увагу  та   швидкість
реакції,  чи  до  прийняття  рішення про звільнення від проведення
такого огляду, -

    тягне за   собою   на   водіїв  позбавлення  права  керування
транспортними засобами на  строк  від  двох  до  трьох  років  або
адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб.

    Керування річковими  або  маломірними  суднами судноводіями в
стані алкогольного,  наркотичного  чи  іншого  сп'яніння  або  під
впливом  лікарських препаратів,  що знижують їх увагу та швидкість
реакції, а так само передача керування судном особі, яка перебуває
в   стані   такого  сп'яніння  чи  під  впливом  таких  лікарських
препаратів,  а також  відмова  осіб,  які  керують  річковими  або
маломірними  суднами  від  проходження відповідно до встановленого
порядку  огляду  на  стан  алкогольного,  наркотичного  чи  іншого
сп'яніння  або  щодо  вживання лікарських препаратів,  що знижують
увагу та швидкість реакції, -

    тягнуть за собою накладення  штрафу  від  ста  п'ятдесяти  до
двохсот   неоподатковуваних   мінімумів   доходів   громадян   або
позбавлення права керування всіма видами плавучих засобів на строк
від  одного  до  трьох  років,  або громадські роботи на строк від
сорока до шістдесяти годин,  або адміністративний арешт  на  строк
від десяти до п'ятнадцяти діб.

    Дії, передбачені   частиною   п'ятою   цієї  статті,  вчинені
особами,  які не мають права керування річковими  або  маломірними
суднами, -

    тягнуть за  собою  накладення  штрафу  від  ста п'ятдесяти до
двохсот   неоподатковуваних   мінімумів   доходів   громадян   або
адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб.
{ Стаття  130 із змінами,  внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11
від 29.05.85,  N 7542-11 від 19.05.89,  N  1369-12  від  29.07.91,
N   1818-12   від  15.11.91;  Законами  N  3785-12  від  23.12.93,
N 55/97-ВР від 07.02.97; в редакції Закону N 586-VI ( 586-17 ) від
24.09.2008 }


    { Статтю 131 виключено на підставі Закону N 586-VI ( 586-17 )
від 24.09.2008 }


    { Статтю 132 виключено на підставі Закону N 586-VI ( 586-17 )
від 24.09.2008 }  

Основания для осмотра, изъятия ВУ и задержания ТС (КУоАП)
Стаття 264. Особистий огляд і огляд речей

    Особистий   огляд   може  провадитись  уповноваженими  на  те
посадовими  особами  Служби  безпеки  України,  органів внутрішніх
справ, органів і установ виконання покарань та слідчих ізоляторів,
Військової   служби   правопорядку   у   Збройних  Силах  України,
воєнізованої  охорони, цивільної авіації, митних установ і органів
прикордонної  служби,  а  у  випадках, прямо передбачених законами
України, також і інших органів.
    Особистий огляд може провадитись уповноваженою на  те  особою
однієї статі з оглядуваним і в присутності  двох  понятих  тієї  ж
статі.
    Огляд  речей  може провадитись уповноваженими на те посадовим
особами  Служби безпеки України, органів внутрішніх справ, органів
і  установ  виконання  покарань  та слідчих ізоляторів, Військової
служби   правопорядку   у  Збройних  Силах  України,  воєнізованої
охорони,  цивільної  авіації, митних установ, органів прикордонної
служби, природоохоронних органів, державними інспекторами з питань
інтелектуальної    власності,    органів    лісоохорони,   органів
рибоохорони,   органів,   що   здійснюють   державний   нагляд  за
додержанням  правил  полювання,  а  у випадках, прямо передбачених
законами  України,  також  і  інших органів. При вчиненні порушень
законодавства   про   охорону   і  використання  тваринного  світу
уповноважені   на   те  посадові  особи  органів,  які  здійснюють
державний   нагляд   за   додержанням  правил  полювання,  органів
рибоохорони,  а  також  працівники  міліції, військовослужбовці та
працівники  Державної прикордонної служби України можуть провадити
в установленому порядку огляд транспортних засобів.
    Огляд речей, ручної кладі, багажу, знарядь полювання  і  лову
риби, добутої продукції, транспортних засобів та  інших  предметів
здійснюється,  як  правило,  у  присутності  особи,  у   власності
(володінні) якої вони є. У невідкладних випадках  зазначені  речі,
предмети може бути піддано оглядові з участю двох понятих під  час
відсутності власника (володільця).
    Про особистий огляд, огляд речей складається протокол або про
це робиться відповідний  запис  у  протоколі  про  адміністративне
правопорушення або в протоколі про адміністративне затримання.
    Особистий огляд, огляд речей у митних установах провадиться в
порядку, встановленому Митним кодексом України.
{ Стаття 264 із змінами,  внесеними згідно з Указом ПВР N  2010-11
від   03.04.86;  Законами  N  3176-12  від  04.05.93,  N  2342-III
(  2342-14  ) від 05.04.2001, N 662-IV ( 662-15 ) від 03.04.2003 -
набуває  чинності  01.08.2003  року,  N  743-IV  (  743-15  )  від
15.05.2003,  N  1098-IV  (  1098-15  )  від  10.07.2003, N 1703-IV
( 1703-15 ) від 11.05.2004, N 1254-VI ( 1254-17 ) від 14.04.2009 }


    Стаття 265. Вилучення речей і документів

    Речі і документи, що є знаряддям або  безпосереднім  об'єктом
правопорушення, виявлені під час затримання, особистого огляду або
огляду речей, вилучаються посадовими особами органів, зазначених у
статтях  234-1,  234-2,  244-4,  262 і 264 цього Кодексу. Вилучені
речі   і   документи   зберігаються   до   розгляду   справи   про
адміністративне  правопорушення  у місцях, що їх визначають органи
(посадові  особи),  яким  надано право провадити вилучення речей і
документів,  а  після  розгляду справи, залежно від результатів її
розгляду,  їх  у встановленому порядку конфіскують, або
Змінено: 24.01.2012 р., ivan_s_a
Тема закрита
1234567••44
07.06.2010 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
Отличная идея 18_good Сергей, сразу нескромный вопрос- какова квалификация твоего напарника и твоя? Я к тому чтоб сразу было понятно тем кто начнёт флудить в теме 47_mail
Szczecin->Дрогобыч->Караганда->Сарань->Алма-Ата->Капчагай->Аягуз->Polgardi->Veszprem->Szekesfehervar->Каменка->Запорожье->Tanvald->Jablonec nad Nisou и снова Каменка...
Тема закрита
ivan_s_a
07.06.2010 р. відповів для kaadoc  
answerview
адвокатская практика с 09 года, до этого 7 лет следователь по ДТП. Напарник - мой помощник, юрист,парень грамотный. Я сначала заручился его поддержной, а потом вынес в народ.Чем сможем - поможем.
По поводу флуда я спокоен, народ всякий бывает.  Доказывать и убеждать я не собираюсь.  Спросят, я отвечу.
Тема закрита
08.06.2010 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
Дайте грамотный ответ на просьбу инспектора дыхнуть на него.
Прошлый раз я начитался форума и как посоветовали попросил чтобы  ему дунула его жена,Чуть без мопеда не остался 30_crazy  Как правильней всего ответить? Сюридической так скажем точки зрения. 01_smile
Подпись отсуцтвует
Тема закрита
08.06.2010 р. відповів для PMK  
answerview
Дайте грамотный ответ на просьбу инспектора дыхнуть на него.
Прошлый раз я начитался форума и как посоветовали попросил чтобы  ему дунула его жена,Чуть без мопеда не остался 30_crazy  Как правильней всего ответить? Сюридической так скажем точки зрения. 01_smile


Интересно, на каком основании он хотел тебя оставить без мопеда, после слов дыхнуть жене  01_smile
Мот - это не средство передвижения, это -стиль жизни!!!
Если бы и девушек делали мы, они бы тоже не ломались.
Тема закрита
08.06.2010 р. відповів для Vanchik_11  
answerview
Не,не после жены,докапался типа у меня талон фальшивый на принтере сделан и всё его разглядывал,потом  его напарник посмотрел и сказал что нормальный талончик.
PS Удруга хороший дорогой принтер 04_blush
Подпись отсуцтвует
Тема закрита
ivan_s_a
08.06.2010 р. відповів для PMK  
answerview
Этот вопрос уже обсуждался не раз.
По закону: можно НЕ исполнять незаконное требование работника ГАИ. Рули поиском, читай постанову Кабмина о порядке проведения освидетельствования на алкоголь, наркоту, и др препараты...
По жизни: спросил бы, почему ему не нравится запах изо рта его жены, кариес, зубы не чистит...?
Тема закрита
09.06.2010 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
Серега,а здесь я с тобой не соглашусь...Уж если ты предлагаешь услуги адвоката,то будь готов и простым консультациям...На самом деле вопрос для молодежи серьезный,это мы тертый народ,знаем как с гайцами разговаривать,ввиду своего возраста и опыта на дороге,а ведь гайцы разводят молодежь ,прекрасно зная,что пацаны не смогут адекватно ,законно им противостоять...Тупо давят своим "авторитетом" и нагоняя страх штрафплощадкой.Но только слышат правильный и грамотный вопрос-ответ,особо не выеживаются.Разумеется,такой способ "анализа" на алкоголь абсолютно не отвечает ни в какую дыру,есть несколько способов разрешить это дело,можно сказать,мол дышать не буду,но с удовольствием прокачусь на анализ крови,потом можно как делаю я,Я говорю,что дыхну с удовольствием,но вчера сдавал анализы на туберкулез,а результата еще нету...Сто пудов,что повторной просьбы дыхнуть не последует.... 47_mail
Не пьешь вино-засохнет ум,и разум разом помутится,не пьешь-умрешь,и пьешь-умрешь,так будем пить и веселиться!(О.Хайям)
Тема закрита
09.06.2010 р.
answerview
Во,целое письмо настрочил,а че сказать хотел,не сказал....Серега,ты отправляешь рулить поиском,искать какое-то постановление Кабмина,поверь,многим это просто не под силу,надо знать хотя бы что искать....Просто если есть такие казалось бы простые вопросы(но важные)ответь в двух понятных словах и все...
Не пьешь вино-засохнет ум,и разум разом помутится,не пьешь-умрешь,и пьешь-умрешь,так будем пить и веселиться!(О.Хайям)
Тема закрита
09.06.2010 р. відповів для Labuh  
answerview
Ничего сложного. Приказ№ 400/666 совместный МВД/МОЗ
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0931-09
--- Черниговский скутерклуб ---
Тема закрита
ivan_s_a
09.06.2010 р. відповів для Labuh  
answerview
Не совсем с тобой согласен. Начиная тему я предполагал помочь мотолюду в вопросах, возникающих после ДТП, а это несомненно важно, поскольку в раскладе не виновен-обоюдка-виновен необходимы узкоспециальные знания, которые даются только опытным путем, книжки не найдешь (но они есть).
Ответы на простые, но важные вопросы, уже не раз обсуждались на разных ветках форума, просто надо их читать  и запоминать. Это общедоступная информация, и если меня спрашивают что-то конкретное, я отвечу, а если вопросы "взагалі", типа "долго искатьне знаю где искатьне нашел, подскажите пожалуйста еще раз..." то писать персональные письма, лично мне, не хочется. Учите матчасть... Живой тебе пример, Димыч, который затупил в МРЭО при регистрации.
Однако твой совет имеет смысл, и было бы правильным собрать в одной профилированной ветке примерные алгоритмы действий на дороге в некоторых ситуациях, поэтому присоединяйтесь все желающие, которые могут дать четкий ответ, со ссылками на соответствующие НПА.  01_smile
Тема закрита
09.06.2010 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
По каким-то причинам скутер  забирают на штрафплощадку.
Как всё это должно происходить законно?
Какие документы обязаны оформить менты?
Если менты тупо сняли с дырча  ,ничего не оформляя ,один из них сел на него или кинули в машину  ,что делать владельцу скутера (трезвый 16_roll ).
Подпись отсуцтвует
Тема закрита
ivan_s_a
09.06.2010 р. відповів для PMK  
answerview
Давайте не все сразу. Сначала ВНИМАТЕЛЬНО читаем это... а продолжение следует.
( http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi)

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

      П О С Т А Н О В А
      від 17 грудня 2008 р. N 1103
      Київ

      Про затвердження Порядку направлення водіїв
      транспортних засобів для проведення огляду
      з метою виявлення стану алкогольного,
      наркотичного чи іншого сп'яніння
      або перебування під впливом лікарських препаратів,
      що знижують увагу та швидкість реакції,
      і проведення такого огляду


    Відповідно до  статті 266 Кодексу України про адміністративні
правопорушення    ( 80732-10 )    Кабінет    Міністрів     України
п о с т а н о в л я є:

    1. Затвердити Порядок направлення водіїв транспортних засобів
для  проведення  огляду  з  метою  виявлення  стану  алкогольного,
наркотичного  чи  іншого  сп'яніння  або  перебування  під впливом
лікарських препаратів,  що знижують увагу та швидкість реакції,  і
проведення такого огляду (додається).

    2. Міністерству охорони здоров'я вжити заходів для розширення
мережі  закладів  охорони  здоров'я,  яким  надається   право   на
проведення  огляду  водіїв  транспортних засобів з метою виявлення
стану  алкогольного,  наркотичного   чи   іншого   сп'яніння   або
перебування  під впливом лікарських препаратів,  що знижують увагу
та швидкість реакції.

    3. Міністерству внутрішніх справ  забезпечити  у  тримісячний
строк  підрозділи  Державної  автомобільної  інспекції  необхідною
кількістю спеціальних  технічних  засобів  для  проведення  огляду
водіїв  транспортних засобів з метою виявлення стану алкогольного,
наркотичного чи  іншого  сп'яніння  або  перебування  під  впливом
лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції.

    4. Міністерству   внутрішніх  справ  і  Міністерству  охорони
здоров'я привести у тримісячний  строк  власні  нормативно-правові
акти у відповідність з цією постановою.


    Прем'єр-міністр України       Ю.ТИМОШЕНКО

    Інд. 31


      ЗАТВЕРДЖЕНО
      постановою Кабінету Міністрів України
      від 17 грудня 2008 р. N 1103

      ПОРЯДОК
      направлення водіїв транспортних засобів
      для проведення огляду з метою виявлення стану
      алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння
      або перебування під впливом лікарських препаратів,
      що знижують увагу та швидкість реакції,
      і проведення такого огляду


    1. Цей  Порядок   визначає   процедуру   направлення   водіїв
транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану
алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під
впливом  лікарських  препаратів,  що  знижують  увагу та швидкість
реакції (далі - огляд), і проведення такого огляду.

    2. Огляду підлягають водії транспортних засобів,  щодо яких в
уповноваженої особи Державтоінспекції є підстави вважати,  що вони
перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння
або  під  впливом  лікарських  препаратів,  що  знижують  увагу та
швидкість реакції (далі  -  стан  сп'яніння),  згідно  з  ознаками
такого стану, установленими МОЗ і МВС.

   3. Огляд проводиться:

    уповноваженою особою   Державтоінспекції   на  місці  зупинки
транспортного  засобу  з   використанням   спеціальних   технічних
засобів, дозволених до застосування МОЗ і Держспоживстандартом;


    лікарем закладу  охорони  здоров'я (в сільській місцевості за
відсутності лікаря - фельдшером фельдшерсько-акушерського  пункту,
який пройшов спеціальну підготовку).

    4. Огляд  на місці зупинки транспортного засобу проводиться у
присутності двох свідків.

    Не можуть бути залучені  як  свідки  працівники  міліції  або
особи, щодо неупередженості яких є сумніви.

    5. Результати   огляду,   проведеного   уповноваженою  особою
Державтоінспекції,  зазначаються у протоколі  про  адміністративне
правопорушення.

    Підтвердження стану  сп'яніння  в  результаті огляду та згода
водія  транспортного  засобу  з  результатами  такого   огляду   є
підставою    для   його   притягнення   згідно   із   законом   до
відповідальності.

    6. Водій транспортного засобу,  що відмовився від  проведення
огляду  на місці зупинки транспортного засобу або висловив незгоду
з   його   результатами,   направляється   уповноваженою    особою
Державтоінспекції  для  проведення  огляду до відповідного закладу
охорони здоров'я.

    Огляд може  також   проводитися   в   спеціально   обладнаних
пересувних  пунктах  (автомобілях),  що  належать закладам охорони
здоров'я і відповідають установленим МОЗ вимогам.

    7. Уповноважена особа Державтоінспекції забезпечує проведення
огляду  водія  транспортного  засобу в закладі охорони здоров'я не
пізніше ніж протягом двох годин з  моменту  виявлення  відповідних
підстав.

    8. У  разі  відмови водія транспортного засобу від проведення
огляду   в   закладі   охорони   здоров'я    уповноважена    особа
Державтоінспекції  в присутності двох свідків складає протокол про
адміністративне правопорушення,  у якому зазначає ознаки сп'яніння
і дії водія щодо ухилення від огляду.

    9. Проведення  огляду водіїв транспортних засобів - учасників
дорожньо-транспортної пригоди,  унаслідок якої  є  постраждалі,  -
обов'язкове.

    10. Огляд   водія  транспортного  засобу  в  закладі  охорони
здоров'я проводиться в будь-який  час  доби  за  методикою  та  із
застосуванням приладів, дозволених для використання МОЗ.

    11. Лікар,   що   проводить  огляд,  повинен  ознайомитися  з
документами,  які посвідчують особу  водія  (паспорт,  посвідчення
водія та інші документи).

    Відсутність документів  не  може  бути причиною для відмови в
проведенні огляду.

    12. У разі коли в  результаті  дорожньо-транспортної  пригоди
водія  доставлено  у  лікувальний заклад,  в обов'язковому порядку
проводиться  дослідження  з  метою  виявлення  в  його   організмі
алкоголю,  наркотичних  чи  інших  речовин,  що  знижують увагу та
швидкість реакції.

    13. Лікар, що проводив у закладі охорони здоров'я огляд водія
транспортного  засобу,  складає  за  його результатами висновок за
формою, яка затверджується МОЗ.

    Висновок складається в трьох примірниках:  по  одному  -  для
уповноваженої   особи  Державтоінспекції  та  водія  транспортного
засобу, а третій залишається в закладі охорони здоров'я.

    14. Висновок може бути оскаржений водієм транспортного засобу
у встановленому законодавством порядку.
Тема закрита
ivan_s_a
09.06.2010 р.
answerview
После читаем это (http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0931-09)
Тема закрита
ivan_s_a
09.06.2010 р.
answerview
Еще читаем это...  
(http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=80731-10&p=1276103931492422)

Стаття 265-1. Тимчасове вилучення посвідчення водія
    У разі   наявності   підстав   вважати,   що  водієм  вчинено
порушення,  за яке відповідно до цього Кодексу може бути накладено
адміністративне  стягнення  у  вигляді позбавлення права керування
транспортними   засобами,   працівник   Державної    автомобільної
інспекції тимчасово вилучає посвідчення водія до набрання законної
сили постановою у справі про адміністративне  правопорушення,  але
не  більше  ніж на три місяці з моменту такого вилучення,  і видає
тимчасовий дозвіл на право керування транспортними  засобами.  Про
тимчасове  вилучення  посвідчення водія робиться запис у протоколі
про адміністративне правопорушення.

    Після закінчення тримісячного  строку  тимчасового  вилучення
посвідчення водія, у випадках, якщо судом не прийнято рішення щодо
позбавлення водія права керування транспортним  засобом  або  якщо
справа   про   адміністративне   правопорушення  не  розглянута  у
встановлений  законом  строк,  особа  має  право   звернутися   за
отриманням   вилученого   документа.   Таке   звернення   особи  є
обов'язковим для його виконання  незалежно  від  стадії  вирішення
справи про адміністративне правопорушення.

    За подання  такого  звернення  та  повернення особі тимчасово
вилученого посвідчення водія не може стягуватися плата.

    Порядок тимчасового вилучення посвідчення водія  визначається
Кабінетом Міністрів України ( 1086-2008-п ).
{  Кодекс  доповнено  статтею  265-1  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 265-2. Тимчасове затримання транспортних засобів

    У разі   наявності   підстав   вважати,   що  водієм  вчинено
порушення, передбачені частинами першою, другою, третьою, п'ятою і
шостою статті 121,  статтями 121-1, 126, частинами першою, другою,
третьою і  четвертою  статті  130,  статтями  132-1,  206-1  цього
Кодексу,  працівник  Державної  автомобільної  інспекції тимчасово
затримує транспортний засіб шляхом блокування або  доставляє  його
для   зберігання   на   спеціальний  майданчик  чи  стоянку  (якщо
розміщення затриманого транспортного  засобу  суттєво  перешкоджає
дорожньому   руху),   в   тому  числі  за  допомогою  спеціального
автомобіля  -  евакуатора.  Про  тимчасове   затримання   робиться
відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення.

    Після тимчасового  затримання  транспортного засобу працівник
Державної  автомобільної  інспекції  зобов'язаний   надати   особі
можливість   повідомити  про  тимчасове  затримання  транспортного
засобу та своє місцезнаходження іншу особу за  власним  вибором  і
вжити  заходів  щодо  повернення  автомобіля  до  місця  постійної
дислокації, а також забороняє експлуатацію транспортного засобу до
усунення несправностей, виявлених у процесі його огляду.

    Транспортний засіб може бути тимчасово затриманий на строк до
вирішення справи про адміністративне правопорушення, але не більше
трьох днів з моменту такого затримання.

    Після закінчення  триденного  строку  тимчасового  затримання
транспортного засобу особа  має  право  звернутися  за  отриманням
тимчасово затриманого транспортного засобу. Таке звернення особи є
обов'язковим для його виконання  незалежно  від  стадії  вирішення
справи про адміністративне правопорушення.

    За подання  такого  звернення  та  повернення особі тимчасово
затриманого транспортного засобу не може стягуватися плата.

    Порядок тимчасового  затримання  та  зберігання  транспортних
засобів  на  спеціальних  майданчиках  та стоянках ( 1102-2008-п )
визначається Кабінетом Міністрів України.
{  Кодекс  доповнено  статтею  265-2  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 265-3. Тимчасове вилучення талона про проходження
      державного технічного огляду або ліцензійної
      картки на транспортний засіб

    У разі експлуатації транспортного засобу, що має несправності
гальмової системи, рульового управління, тягово-зчіпного пристрою,
зовнішніх  світлових  приладів  (темної   пори   доби),   або   не
укомплектований  відповідно  до  призначення  чи має інші технічні
несправності,  з   якими   відповідно   до   встановлених   правил
експлуатація  їх  забороняється,  або  переобладнаний з порушенням
відповідних правил,  норм і стандартів,  або є таким, що своєчасно
не  пройшов  державного  технічного огляду,  - працівник Державної
автомобільної інспекції тимчасово вилучає  талон  про  проходження
державного технічного огляду.

    У разі  експлуатації  транспортного  засобу  під  час надання
послуг  з  перевезення  пасажирів  або  вантажів  без  відміток  у
дорожньому   листі   про   проходження  щозмінного  передрейсового
медичного  огляду  та  перевірку  технічного  стану  транспортного
засобу,  без  посвідчення  водія  відповідної  категорії,  а також
направлення  в  рейс  одного  водія  при  здійсненні  пасажирських
перевезень   на   автобусний  маршрут  протяжністю  понад  п'ятсот
кілометрів працівник Державної автомобільної  інспекції  тимчасово
вилучає ліцензійну картку на транспортний засіб.

    Про тимчасове  вилучення  талона  про  проходження державного
технічного огляду або ліцензійної  картки  на  транспортний  засіб
складається відповідний акт.  Порядок тимчасового вилучення талона
про  проходження  державного  технічного  огляду  або  ліцензійної
картки  на  транспортний  засіб  визначається  Кабінетом Міністрів
України ( 1086-2008-п ).
{  Кодекс  доповнено  статтею  265-3  згідно  із  Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

    Стаття 266. Відсторонення осіб від керування транспортними
      засобами, річковими і маломірними суднами та
      огляд на стан алкогольного, наркотичного чи
      іншого сп'яніння або щодо перебування під
      впливом лікарських препаратів, що знижують їх
      увагу та швидкість реакції

    Особи, які  керують  транспортними  засобами,  річковими  або
маломірними суднами і  щодо  яких  є  підстави  вважати,  що  вони
перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння
або під впливом лікарських препаратів,  що знижують  їх  увагу  та
швидкість  реакції,  підлягають  відстороненню  від керування цими
транспортними  засобами,  річковими  або  маломірними  суднами  та
оглядові  на  стан алкогольного,  наркотичного чи іншого сп'яніння
або  щодо  перебування  під  впливом  лікарських  препаратів,   що
знижують їх увагу та швидкість реакції.

    Огляд водія  (судноводія) на стан алкогольного,  наркотичного
чи іншого сп'яніння або щодо перебування  під  впливом  лікарських
препаратів,   що   знижують   його  увагу  та  швидкість  реакції,
проводиться  з   використанням   спеціальних   технічних   засобів
працівником міліції у присутності двох свідків.

    У разі  незгоди  водія  (судноводія)  на проведення огляду на
стан алкогольного,  наркотичного  чи  іншого  сп'яніння  або  щодо
перебування  під  впливом лікарських препаратів,  що знижують його
увагу та швидкість реакції,  працівником міліції  з  використанням
спеціальних   технічних   засобів   або  в  разі  незгоди  з  його
результатами  огляд  проводиться  в  закладах  охорони   здоров'я.
Перелік закладів охорони здоров'я, яким надається право проведення
огляду  особи  на  стан  алкогольного,  наркотичного   чи   іншого
сп'яніння  або щодо перебування під впливом лікарських препаратів,
що  знижують  її  увагу  та  швидкість   реакції,   затверджується
управліннями  охорони  здоров'я  місцевих державних адміністрацій.
Проведення огляду  осіб  на  стан  алкогольного,  наркотичного  чи
іншого  сп'яніння  або  щодо  перебування  під  впливом лікарських
препаратів,  що знижують їх увагу та швидкість  реакції,  в  інших
закладах забороняється.

    Огляд осіб  на  стан  алкогольного,  наркотичного  чи  іншого
сп'яніння або щодо перебування під впливом лікарських  препаратів,
що знижують їх увагу та швидкість реакції, здійснюється в закладах
охорони здоров'я не пізніше  двох  годин  з  моменту  встановлення
підстав  для його здійснення.  Огляд у закладі охорони здоров'я та
складення  висновку   за   результатами   огляду   проводиться   в
присутності працівника міліції. Кожний випадок огляду осіб на стан
алкогольного,  наркотичного   чи   іншого   сп'яніння   або   щодо
перебування  під  впливом  лікарських  препаратів,  що знижують їх
увагу  та  швидкість   реакції,   у   закладі   охорони   здоров'я
реєструється   в  порядку,  визначеному  спеціально  уповноваженим
центральним органом виконавчої влади в галузі охорони здоров'я.

    Огляд особи на  стан  алкогольного,  наркотичного  чи  іншого
сп'яніння  або щодо перебування під впливом лікарських препаратів,
що знижують її увагу та швидкість реакції, проведений з порушенням
вимог цієї статті, вважається недійсним.

    Направлення особи    для   огляду   на   стан   алкогольного,
наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо перебування під  впливом
лікарських препаратів,  що знижують її увагу та швидкість реакції,
і проведення такого огляду здійснюються в порядку ( 1103-2008-п ),
визначеному Кабінетом Міністрів України.

    У разі   відсторонення   особи   від  керування  транспортним
засобом,  річковим або маломірним судном можливість керування  цим
транспортним  засобом,  річковим  або  маломірним судном надається
уповноваженій нею особі,  яка має посвідчення  водія  (судноводія)
відповідної   категорії   та   може  бути  допущена  до  керування
транспортним засобом, річковим або маломірним судном.
{  Стаття  266  із змінами, внесеними згідно із Законом N 2342-III
(  2342-14 ) від 05.04.2001; в редакції Закону N 586-VI ( 586-17 )
від  24.09.2008;  із змінами, внесеними згідно із Законом N 885-VI
( 885-17 ) від 15.01.2009 }

    Стаття 267. Оскарження заходів забезпечення провадження у
      справах про адміністративні правопорушення

    Адміністративне  затримання,  особистий  огляд, огляд речей і
вилучення  речей  та  документів,  у тому числі посвідчення водія,
талона  про  проходження державного технічного огляду, ліцензійної
картки  на  транспортний засіб, тимчасове затримання транспортного
засобу, відсторонення водіїв від керування транспортними засобами,
річковими  і  маломірними  суднами  та огляд на стан алкогольного,
наркотичного  чи  іншого  сп'яніння,  а також щодо перебування під
впливом  лікарських  препаратів, що знижують їх увагу та швидкість
реакції,  може бути оскаржено заінтересованою особою у вищестоящий
орган  (вищестоящій  посадовій  особі)  відносно органу (посадової
особи), який застосував ці заходи, прокуророві або до суду.

    Оскарження чи опротестування заходів забезпечення провадження
у   справах  про  адміністративні  правопорушення  не  зупиняє  їх
виконання.
{  Стаття  267 із змінами, внесеними згідно із Законами N 2342-III
( 2342-14 ) від 05.04.2001, N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }
Тема закрита
09.06.2010 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
Извините, но тогда и у меня вопрос: Что из ниже перечисленного я могу потребовать от виновника ДТП и сколько у меня есть на это времени? (при условии что страховая компания деньги мне отдала, правда только 50%, так как насчитали износ)
1. Франшиза?
2. Втрата товарної вартості?
3. Втрата товарного вигляду?
4. Втрачена вигода?
5. Оплата евакуатора від дому до місця проведення дефектування? (Евакуатор від місця ДТП до дому - оплачено страховою)
6. Оплата по чекам за проведення дефектування?
7. Оплата по чекам за декілька поїздок в страхову компанію (100км в одну сторону маршрутками та потягом)
8. Оплата втрачених робочих днів?

Кстате, может сюда можно приплюсовать еще чтото?

И стоит ли из-за этого подавать в суд?
Новые оригинальные запчасти на Suzuki Burgman / SkyWave AN250, AN400, AN650 В НАЛИЧИИ!!!
Разборка Suzuki Burgman / SkyWave AN250, AN400.
Burgman-shop.com.ua
Змінено: 09.06.2010 р., Burchik0548
Тема закрита
ivan_s_a
09.06.2010 р. відповів для Burchik0548  
answerview
Взаимоотношения со страховыми компаниями, это даже не песня, это целый концерт.
Учитывая крайне малое количество инфы по данному случаю, могу сказать, что:
1.Да
2.?
3.?
4.?
5,6 -? в зависимости от того, что понимается под понятием "дефектовка"
7.Возможно
8.Возможно
+ моральный вред (ст.23 ГК Украины, см. здесь http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=435-15)
А вообще то, для более детального ответа, надо знать: дата, место, что произошло и при каких обстоятельствах, в каком порядке рассмотрено дело (админуголовное), какое имеется решение по делу, кем оценен и какими документами подтвержден ущерб, какие взаиморасчеты были.
Если выплаты СК  недостаточно для покрытия всего ущерба, разницу возмещвет виновник через суд (гражданский).
ПС: это что, Suzuki Burgman AN250K4 - 0,5 штуки ?
Тема закрита
09.06.2010 р.
answerview
Все отлично, тема нужная и классная. Но нужно учитывать подготовку и интелектуальный уровень скутериста. Отмазки типа "читай тут" это для ОЧЕНЬ подготовленного чела. Должна быть инструкция, краткая, написанная простыми словами: делай так, так и не делай так. Рекомендую начатьс темы: Остановка скутериста работником геев. Две части: полтинник (или типа того), кубатура. А разобраться в нюансах постановлений и должностных инструкций далеко не каждый сможет.
Тема закрита
09.06.2010 р. відповів для ivan_s_a  
answerview

Если выплаты СК  недостаточно для покрытия всего ущерба, разницу возмещвет виновник через суд (гражданский).

Опа! С этого момента поподробней  01_smile
Мне насчитали 22 тысячи ремонта, а отдали только 12 тысяч. А сначала вообще предлагали только 6800грн! 27_dash В итоге борьба со страховой как ты правильно выразился: "это даже не песня, это целый концерт". Очень было много потрачено денег нервов и времени, поэтому считаю что имею все основания отбить хотябы оставшихся 10 недоплаченых тысяч.
Дело в том что я думал что не смогу доказать в суде что в Украине невозможно купить б/у детали на Бургман, поэтому эту версию не разсматривал.

кем оценен и какими документами подтвержден ущерб

Есть фамилия, есть письма электронные, есть письма бумажные, но самого просчета не дали на руки. 02_sad
это что, Suzuki Burgman AN250K4 - 0,5 штуки ?

Именно он
Новые оригинальные запчасти на Suzuki Burgman / SkyWave AN250, AN400, AN650 В НАЛИЧИИ!!!
Разборка Suzuki Burgman / SkyWave AN250, AN400.
Burgman-shop.com.ua
Тема закрита
09.06.2010 р. відповів для Burchik0548  
answerview
1. Франшиза? (Ну это понятно что имею полное право требовать)
2. Втрата товарної вартості? (ДТП было в конце 2009 года, деньги отдали в начале 2010. Поскольку все эксперты, когда учитывают износ, пользуються специальной табличкой, где в зависимости от того сколько год транспорту, оны ставят процент износа. Тоесть если рыночная стоимость в 2009 году составляла 30тысяч, то в 2010 на несколько процентов меньше. Вот эту разницу я и хочу компенсировать ибо мог его продать в 2009 дороже чем сейчас)
3. Втрата товарного вигляду? (Не все детали захотели менять на новые, тоесть если отполировать фару, то она теряет свою стоимость, так само с любой отремонтированной/крашенной деталью. Даже после замены тех деталей что написала страховая, скут имеет следы ДТП)
4. Втрачена вигода? (Несколько неотработанных дней, или добавить что сорвалась какая-то денежная сделка, но это будет уже сложно доказать)
5. Оплата евакуатора від дому до місця проведення дефектування? (Страховая назвала очень маленькую сумму ущерба и мне пришлось везти скут эвакуатором за 110км в специализированный Сузуки салон/СТО для выявления скрытых дефектов. Их там было выявлено более чем предостаточно. Эксперт из страховой при этом присутствовал)
6. Оплата по чекам за проведення дефектування? (Эксперт мне сам ее назначил, а потом галимое Дженерали Гарант отказалось за него платить, про что имеется письменный отказ)
7. Оплата по чекам за декілька поїздок в страхову компанію (100км в одну сторону маршрутками та потягом) (Это скорее всего отпадает, так как чеки могу уже и не найти)
8. Оплата втрачених робочих днів? (С этим проще, благо Бухгалтер хороший человек и даст все бумажки что понадобятся)
Новые оригинальные запчасти на Suzuki Burgman / SkyWave AN250, AN400, AN650 В НАЛИЧИИ!!!
Разборка Suzuki Burgman / SkyWave AN250, AN400.
Burgman-shop.com.ua
Тема закрита
09.06.2010 р. відповів для ivan_s_a  
answerview
Эти статьи конечно ясно отображают суть наших законов,но я не этим интересуюсь.
Я спрашиваю  как ответить нормальным русским языком ,охреневшему уроду в погонах , который  остановив меня нацелился сбить с меня денежку.
Какой набор звуков произнести? Типа Отвали? Или пошел в жопу я на тебя дышать не собираюсь потому что тьы охреневшее рыло действуеш противозаконно. 62_sarcastic
Подпись отсуцтвует
Тема закрита
1234567••44
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин