MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
19.04, 10:09
44
+8 °С
Вітер: 0 м./с., Пд-З
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Новини

Підготовка мотоцикла: як готуємося, так і зимуємо

Підготовка мотоцикла: як готуємося, так і зимуємо
Кому не знайома проблема весняного запуску мотоцикла після зимівлі в гаражі? Кому не знайома - може не читати. Хто мотоцикл купує «чисто на сезон», також може не продовжувати.

Ця стаття призначена для тих, хто пестить і плекає свій апарат, пилинки з нього здуває, піклується про його «здоров'я» і високою залишковою вартістю навіть після довгих років експлуатації.

Перед відправкою мотоцикла на заслужений зимовий відпочинок, необхідно обов'язково змінити масло. Заміна масла перед консервацією мотоцикла є необхідним кроком навіть у тому випадку, якщо пробіг мотоцикла після останньої заміни склав менше 1000 км. Це особливо актуально, якщо протягом експлуатаційного сезону мотоцикл використовувався для поїздок на короткі відстані, що веде до прискореного окислення масла, накопичення в ньому конденсату і погіршення його змащувальних властивостей. У процесі тривалого зберігання все це може привести до корозії системи мастила.

Слід пам'ятати, що бак на зиму необхідно заповнювати «під зав'язку». Щоб заощадити паливо, запобігши його окислення і осмолення в процесі зберігання в баку, а також для нейтралізації конденсату необхідно додати стабілізуючу присадку. Дозування - з розрахунку 25 мл присадки на 5 л палива. За своєю природою бензин, як і будь-які інші складні вуглеводні, хімічно нестабільні, і через деякий час будь-бензин (правда, в залежності від якості) псується, завести на ньому мотоцикл стає важкою справою (по крайній мірі, до тих пір, поки весь старий бензин з поплавкової камери не пройде через циліндри. А кількість бензину там немалий і поки він «продувається», можна легко встигнути і свічки залити, і акумулятор посадити.

Звичайно, залишається варіант з щотижневим заведенням мотоцикла, прогрівом і роботою протягом хвилин 15-20 (для особливо ностальгуючих за мотоциклом). Але в такому випадку особливу увагу доведеться приділити і акумулятору, так як за 20 хвилин генератор ніяк не встигає його зарядити, щоб довести заряд акумулятора до того ж рівня, що був перед холодним пуском (коли температура двигуна нижче 20-25оС), потрібно не менше години їзди на високих оборотах. А на холостому ходу майже всі, навіть сучасні мотоцикли забирають енергію у акумулятора, особливо з постійно включеною фарою. Так що, будьте уважні. Акумулятор теж вимагає догляду. На зиму треба зняти його з мотоцикла і помістити в приміщення, де температура не опуститься нижче +5оС. На худий кінець, якщо зовсім лінь їм займатися, від'єднайте мінусову клему акумулятора. Якщо цього не зробити, за зиму він просто «помре» від саморозряду.

Для запобігання від корозії внутрішніх поверхонь двигуна і впускного тракту можна використовувати спеціальний аерозоль. Способи застосування на двох і чотиритактних моторах дещо відрізняються. На чотиритактних моторах засіб розпорошується в свічкові отвори при прокручуванні колінвалу (або заднім колесом на вищій передачі) протягом 5-10 секунд. Свічку загортають на місце, закривають вхід в карбюратор і вихід глушника промасленою ганчірочкою або поліетиленовою плівкою, не даючи вологому повітрю проникати всередину при коливаннях температури. Робиться це для того, щоб запобігти вхід вологого і холодного повітря у випускну систему і далі, в камери згоряння, до клапанів і їх сідел. 

При консервації титанових труб системи випуску необхідно дотримуватися правил, зазначених в інструкції з експлуатації до цих труб. Всі інші деталі, потенційно схильні до корозії, можна окропити мультіспреем, який утворює захисну плівку на оброблюваних поверхнях. Зрозуміло, що мотоцикл перед цим бажано вимити, інакше захисна плівка буде не на металі, а на бруду, а метал під брудом «прекрасно» проржавіє. По частині гуми все просто - підкачайте шини до тиску в 3 атмосфери для кращого збереження структури їх корду за час тривалої стоянки, підійміть мотоцикл на центральну підніжку, якщо вона є або на підкатні підставки. Бажано таким же способом розвантажити і переднє колесо. Оскільки мотоцикли зберігають на підставках, то необхідно приділити увагу пір'ю вилки і штокам амортизаторів, що знаходяться в розтягнутому стані. Місця активного тертя штоків про сальники необхідно захистити хімічно інертною аерозольним мастилом, наприклад, силіконовим спреєм. Цим же складом необхідно скропити всі доступні сальники, захистивши їх від всихання і появи тріщин. Інакше, якщо зберігати мотоцикл на вулиці або в неопалюваному гаражі гума може потріскатися.

Якщо мотоцикл з водяним охолодженням - обов'язково перевірте щільність антифризу. В процесі експлуатації необхідно періодично перевіряти щільність охолоджувальної рідини - вона безпосередньо впливає на величину температури його замерзання. Робити це слід ареометром, що продається в автомагазинах (вартість - від 100 до 200 гривень в залежності від виробника) або на сервісі. Якщо вона нижча за норму (мінімально допустима щільність охолоджувальної рідини не повинна бути менше 1,05 г / см3. Закономірність така: чим нижче щільність, тим раніше замерзне), охолоджуюча рідина в сильний мороз може розірвати радіатор і розколоти блок циліндрів. Якщо щільність нижче норми, але сама рідина прозора, злийте півлітра - літр наявної суміші і додайте свіжого концентрату. Заміряти щільність рекомендується не в розширювальному бачку, а безпосередньо в радіаторі, до того ж, при кожному вимірі суміш необхідно проганяти по двигуну, заводячи двигун. Якщо Ви збираєтеся зберігати мотоцикл з водяним охолодженням на вулиці або в неопалюваному гаражі, рекомендую почати підготовку до зими саме з приведення щільності антифризу в норму, до консервації мотора.

Останній, але важливий момент: мотоцикли, залишені на відкритому повітрі, повинні бути укриті спеціальним чохлом або іншиою водовідштовхувальною накидкою. Необхідно також забезпечити циркуляцію повітря під тентом.

Ну от, начебто і все, до зимівлі готові. Фізичні та хімічні процеси ніхто не відміняв, навіть геніальні мото інженери. Все одно вони відбуваються поза вашого впливу, і рано чи пізно їх ефект позначиться на вашому мотоциклі. Здійснивши всі вищезгадані заходи, ви, по крайній мірі, їх сильно уповільните, застрахувавши від неприємностей навесні і забезпечите легкий запуск двигуна, а значить, своєчасне прибуття на відкриття сезону!
like
good
bad
shockingly
Фото 1/1
Джерело: autocentre.ua
22.09.2014 р., переглядів: 4550
Подібні новини

Індійська Mahindra & Mahindra може придбати Peugeot Motocycles Індійська Mahindra & Mahindra може придбати Peugeot Motocycles

У США відкликають... 5-річні шоломи У США відкликають... 5-річні шоломи

Yamaha стала лідером з продажу легких мотоциклів Yamaha стала лідером з продажу легких мотоциклів

Новинки мотосезону від Honda: моделі на будь-який смак Новинки мотосезону від Honda: моделі на будь-який смак

Операція «Мопедист» Операція «Мопедист»

Коментарі5
Avatar vaclav
vaclav 22.09.2014 р.
Особливо потішили особливості "консервации титановых труб системы выпуска". Теперь я знаю.
Avatar DimYY
DimYY 22.09.2014 р.
про бензин ваще полный бред(ношол в гараже литровую бутылку бензина провалявшуюся лет 6,залил в дельту,сел и поехал),может если держать бенз открытым он и потеряет свои свойства.
Avatar vaclav
vaclav 22.09.2014 р.
Купляв бак. Із китайського завода - гіржавий в середені, фарба зовні - лущилася від іржі. Зробив повний антікор, та пофарбував ззовні і пролили епоксідкою всередені. Тепер там гіржавіти нічому. А ще бувають пластикові баки.

Перекрити кран на баку, знаяти аккум та затулити ганчіркою вихлоп. Можна побризкати з балона на цепок. Все. Байк законсервований за 15..30 хвилин.
Avatar AKSU
AKSU 22.09.2014 р.
Я на зиму затыкаю тряпкой трубу, бак заполняю доверху по возможности, силиконка на перья, АКБ - домой, на мотык - чехол. Вот и вся консервация. Иногда зимой прогреваю, по редко, часто просто лень.
Масло меняю в начале сезона. Кстати, на этот счет как у врачей: послушай 3-х специалистов - узнаешь 4 мнения о том когда менять масло.
АКБ зимой пару раз тренерую (делаю разряд/заряд) и полностью заряжаю перед запуском после зимы... Перед запуском не сразу мучаю стартер, а даю заполниться поплавковым камерам... Дроссель во время старта, или полностью закрыт, или приоткрыт на миллиметр: нельзя заводить с полностью открытым дросселем - зальете свечи!
Вобщем, никогда не испытываю проблем с запуском после зимы, максимум стартер крутится на 5 секунд дольше, чем после простоя например в неделю.
Avatar Shum
Shum 15.11.2017 р.
Средство для консервации двигателя Motul Fogging Oil - раджу спробувати
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин