Як на мене то санта барбара з маслами в редуктор, як і з маслами в двигун - то безкінечно, скільки людей, стільки ж і думок. Хтось ллє моторне, хтось 80/90, хтось тад17, і кожен по-своєму правий, золотої середини не існує! Хтось вважає, шо краще лити подешевше, але почастіше міняти, хтось ллє подорожче і міняє раз на 10 років і т.д.
Тут кожен для себе вирішує сам. Особисто моя думка така: редуктори з великими пробігами краще мастити мастилом погустіше, нові - порідше. Є свої плюси і свої мінуси в усіх видів і марок мастил, у когось ціна, у когось в"язкість, у когось присадки.
Я коли купив свого 90ка, після 40 км/год був сильний гул редуктора, лив 10/40 звук майже не мінявся, хіба шо перші сотні км було тихіше. Купив і став по грамульці добавляти (при заміні раз в рік) присадку ревіталізант для редукторів хадо (не реклама!) то, через три-чотири заміни гул пропав, не зовсім, але майже не чутно зараз, порівнюючи з тим шо було - небо і земля. Останні декілька років заливаю 100грам хадовської трансмісійки 80/90 і добавляю 20грам нігролу - на мою особисту думку звук гірше не став, люфтів не добавилось, опору прокручуванню колеса навіть взимку, при мінусових температурах не добавилось, в такому ритмі проїхав більше 30000 км.
Пропоную безкінечну епопею з мастилами завершити!

Кожен хай сам вирішує шо лити, хоч і олейну, аби його влаштовувало!
