Но суть в том, что вот подбираю себе замену Йобру.
...
Рабочий вариант - Диверсия 600 из Европы.
Дядька... Тобі не 18 років... Я б порадив би не гарячкувати. Якщо є жага до швидкості - то бери.
А імхо моти "для життя" і у більш зрілому віці - мені здається що це 125-250cc. Ну 400cc.
PS: В самого є ще 600ка, але їздити в києві на роботу на ній - я їй не радий.
PPS: Є ще варіант - взяти в мотодомі. Але в ніх техніка досить специфічно підготовлена - поки не заплатив вона в ідеалі, а через 50км може вилізти що завгодно. Імхо, там можна брати коли береш мот більше ніж на сезон.
Уже не гарячкую.
За цей час перебрав купу варіантів.
Диверсію таки можна замовити із Європи. Ровенчани, які спеціалізуються на поставках із Італії назвали, скільки це буде коштувати. Мото 2000 року з пробігом в 22000 км, яке на італійському сайті виставлене до продажу за 1800 євро, тут мені стане в 4200 євро. І все-таки залишаються сумніви, чи потрібна мені 600-ка. Найбільший аргумент "за" - що це не внутрішньояпонська модель.
Дивився японців з кубатурою поменше, як більш прийнятні моєму віку та темпераменту.
Легендарну Хонду АХ-1. На словах і картинках - ляля, насправді заморений і бувалий апарат.
Чопери: Стід, Шадоу, Елімінатор, Магну. Чопери по філософії начебто підходять. Найбільше сподобалась Магна. Скачав мануал, перечитав, спробував з'ясувати шо і як із запчастинами. В Україні немає майже нічого, але по інтернету знайти можна все.
Почав дивитися конкретні екземпляри, які ближче до Києва. Максимум куди доїжджав - Черкаси. Нормального поки що не побачив. Взагалі Магн продається не так і багато. От в Одесі кілька, але туди з'їздити як на сьогодні - дорогувато, так щоб просто подивитися.
З іншого боку почався дачний сезон і можливості активно займатися пошуками зменшилися.
Тому поки що розконсервував після зими свого Йобра і помаленьку іжджу на ньому.
До речі, уже місяць висит об'ява щодо його продажу, народ цікавиться дуже мало. І це - практично новим мото з прекрасною репутацією.
Може зараз не час купувати/продавати?