MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
22.08, 14:20
44
+20 °С
Вітер: 2 м./с., Зах
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Обговорення війни расії проти України

Переглядів: 3110744
GiS адміністратор
16.11.2015 р.
answerview
Показати повідомлення
Шановні учасники цієї теми! У ній ми обговорюємо все, що пов'язано з Україною та подіями, що її оточують.

Тут діють особливі правила, що трохи відрізняються від загальних.
Категорично заборонено:

  1. Висловлювання образливого характеру про Україну та українців у будь-якій формі.  
  2. Мат у будь-якій формі.
  3. Постинг вульгарних картинок і відео, а також розміщення їх поза тегом SPOILER.
  4. Багаторазові цитування і безглузді повідомлення. Також заборонені цитати з відео і картинками всередині!
  5. Особисті листування і з'ясування стосунків видаляються цілими ланцюжками без попередження, навіть якщо в них є цінна інформація.
За всі ці (і не тільки) порушення Адміністрація сайту має право закрити доступ до цієї теми і видалити всі постинги з порушеннями!
Читаємо Правила форуму, не дратуємо адміністратора :)
Змінено: 07.11.2023 р., GiS
9
like
7
good
bad
shockingly
2
24.01.2017 р.
answerview
Конотоп знову "руліт"
Олександр Рудоманов

Конотоп з мером-свободівцем Артем Семеніхін радує.
Якщо не читали, то там місцева влада не дала маршрутчикам себе нагнути, але нагнула в отвєтку.
*Тут мої мрії про таку ж ситуацію з київськими маршрутками*
Місцеві пишуть:
"Только сам хотел написать, потому что я сам родом из Конотопа, ждал развязки. Расскажу ситуацию детально.
18 января маршрутки заявили о том что нужно поднять цену проезда с 3 до 6 гривен. В случае отказа они поставили ультиматум о том что не выйдут на маршруты 21 числа. Главным в этой затее было предприятие монополист (почти все маршруты) Корунд-С.
18 января вечером мер заявил что тариф 6 гривен не будет принят и максимум возможно повышение до 4 гривен после дополнительных консультаций.
19 января перевозчики заявили, что власть сама толкает их на страйк и сказали что 21 января не выйдут на маршрут.
19 января мер заявил что если маршрутки выйдут на страйк с перевозчиками будут разорваны договоры. Кроме этого было заявлено что будет развиваться трамвай, что бы он мог обеспечить перевозку всего города
20 января перевозчики согласились снизить цену до 5 гривен.
20 января мер отказался и заявил что цена должна быть 3 гривны и был издан график и схема работы транспорта на время страйка.
Теперь немного исходных данных. Трамвайный парк это 14 вагонов. Из них 10 рабочих, 1 в ремонте, 3 разбираются на запчасти. Выпуск на 3 маршрута - 10 вагонов. Интервал на 1 и 2 маршруте 20 минут на 3 час. Население Конотопа 100 тысяч людей, примерно такой же суммарный пассажиропоток за день. До страйка трамвай перевозил не более 20% пассажиропотока из них 60% льготники. Количество маршруток почти 100 штук (точной цифрой не владею) из них принадлежит городу 4.
21 января на линию вышли все рабочие трамваи и 4 коммунальных маршрутки на те маршруты, которые вывозят районы, где нет трамвая. Я думаю вы понимаете что транспорт был переполнен. Но тут важен еще один фактор, жители города очень разозлились на наглость маршруточников и всячески помогали власти их дожать. Вы не встретите на форумах комментариев о том что нужно было согласиться на повышение. Что бы помочь друг другу люди на машинах по возможности подбирали тех кто стоит на остановке. Кроме этого все с пониманием отнеслись к неудобствам. По возможности люди шли пешком что бы не перегружать транспорт.
22 января все также. Маршруточники призвали собрать сторонникам повышения 23 января возле мерии. В ответ на это мер попросил собраться противников повышения там же.
23 января, 8 утра. На митинг за повышение пришли сами работники маршруток, кроме этого митинг против повышение чуть не побил руководителя монополиста Корунд-С. Власть заявила, что в течении часа договоры будут продлены. И если кто то хочет сохранить договор нужно согласиться на цену в 2,50.
Мелкие перевозчики сразу согласились на предложении мерии и уже в 12 часов заработало еще 4 маршрута. Монополист отказался и с ним был расторгнут договор. В целом это не такая и проблема потому что большинство оставшихся маршрутов минимум на 50% дублируют трамвай и вывозят те же районы что и трамвай.
На 26 января запланирована сессия, на которой планируется выделить деньги на закупку коммунальных автобусов. Кроме это в планах есть пересмотр маршрутов и их оптимизация с целью минимального дублирования трамвая.
Вот прямо таки вышло пособие о том как избавиться от диктата маршруток."


https://www.facebook.com/sasko.laps/posts/10202730782907830
Дизель - наше всьо!
4
like
4
good
bad
shockingly
24.01.2017 р.
answerview
любив Домбас
Крим - це Україна!
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
24.01.2017 р.
answerview
Степан Демура. Трамп сразу оказался "чмо".
Дизель - наше всьо!
1
like
1
good
bad
shockingly
24.01.2017 р. відповів для znv  
answerview
Конотоп знову "руліт"
Олександр Рудоманов

Конотоп з мером-свободівцем Артем Семеніхін радує.
Якщо не читали, то там місцева влада не дала маршрутчикам себе нагнути, але нагнула в отвєтку.
*Тут мої мрії про таку ж ситуацію з київськими маршрутками*
Місцеві пишуть:
"Только сам хотел написать, потому что я сам родом из Конотопа, ждал развязки. Расскажу ситуацию детально.
18 января маршрутки заявили о том что нужно поднять цену проезда с 3 до 6 гривен. В случае отказа они поставили ультиматум о том что не выйдут на маршруты 21 числа. Главным в этой затее было предприятие монополист (почти все маршруты) Корунд-С.
18 января вечером мер заявил что тариф 6 гривен не будет принят и максимум возможно повышение до 4 гривен после дополнительных консультаций.
19 января перевозчики заявили, что власть сама толкает их на страйк и сказали что 21 января не выйдут на маршрут.
19 января мер заявил что если маршрутки выйдут на страйк с перевозчиками будут разорваны договоры. Кроме этого было заявлено что будет развиваться трамвай, что бы он мог обеспечить перевозку всего города
20 января перевозчики согласились снизить цену до 5 гривен.
20 января мер отказался и заявил что цена должна быть 3 гривны и был издан график и схема работы транспорта на время страйка.
Теперь немного исходных данных. Трамвайный парк это 14 вагонов. Из них 10 рабочих, 1 в ремонте, 3 разбираются на запчасти. Выпуск на 3 маршрута - 10 вагонов. Интервал на 1 и 2 маршруте 20 минут на 3 час. Население Конотопа 100 тысяч людей, примерно такой же суммарный пассажиропоток за день. До страйка трамвай перевозил не более 20% пассажиропотока из них 60% льготники. Количество маршруток почти 100 штук (точной цифрой не владею) из них принадлежит городу 4.
21 января на линию вышли все рабочие трамваи и 4 коммунальных маршрутки на те маршруты, которые вывозят районы, где нет трамвая. Я думаю вы понимаете что транспорт был переполнен. Но тут важен еще один фактор, жители города очень разозлились на наглость маршруточников и всячески помогали власти их дожать. Вы не встретите на форумах комментариев о том что нужно было согласиться на повышение. Что бы помочь друг другу люди на машинах по возможности подбирали тех кто стоит на остановке. Кроме этого все с пониманием отнеслись к неудобствам. По возможности люди шли пешком что бы не перегружать транспорт.
22 января все также. Маршруточники призвали собрать сторонникам повышения 23 января возле мерии. В ответ на это мер попросил собраться противников повышения там же.
23 января, 8 утра. На митинг за повышение пришли сами работники маршруток, кроме этого митинг против повышение чуть не побил руководителя монополиста Корунд-С. Власть заявила, что в течении часа договоры будут продлены. И если кто то хочет сохранить договор нужно согласиться на цену в 2,50.
Мелкие перевозчики сразу согласились на предложении мерии и уже в 12 часов заработало еще 4 маршрута. Монополист отказался и с ним был расторгнут договор. В целом это не такая и проблема потому что большинство оставшихся маршрутов минимум на 50% дублируют трамвай и вывозят те же районы что и трамвай.
На 26 января запланирована сессия, на которой планируется выделить деньги на закупку коммунальных автобусов. Кроме это в планах есть пересмотр маршрутов и их оптимизация с целью минимального дублирования трамвая.
Вот прямо таки вышло пособие о том как избавиться от диктата маршруток."


https://www.facebook.com/sasko.laps/posts/10202730782907830

Видео. Коментариев в группе нет, так как группа антимэровская и они теперь могут только молчать в трубочку
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=356546014727462&id=100011161989266&ref=bookmarks
И еще одно https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=371709249871245&id=356928634682640&ref=bookmarks
В Конотопе проблема с трамваями. Убитые полностью. Не представляю как там вводить электронную систему оплаты. Туда бы новые трамваи и обновить рельсы (всего 28 км) - цены бы небыло.
Змінено: 24.01.2017 р., August
1
like
good
bad
shockingly
1
24.01.2017 р.
answerview
Як американець за три місяці вивчив українську і що він дав Україні навзаєм.


Громадянин США Дейн Стівс приїхав в Україну волонтером, з нуля вивчив українську мову, від неї в захваті і нею спілкується.

Depo.ua поспілкувався з американцем Дейном Стівсом, який в березні 2016 року опинився в українському селі, не знаючи ані слова українською, а зараз саме українською, бадьоро і весело розповідає, як йому тутешні реалії.

Дейну 24, має ступінь бакалавра з економіки. Родом з Юджину, округ Лейн, штат Орегон. Минулої  зими він вирішив присвятити певну частину життя волонтерству, поділитися своїми вміннями, побачити світ і приєднався із цією метою до Корпусу миру.

І от він в містечку Бар Вінницької області.

"Я обрав напрямок роботи і сказав, що мені однаково, куди їхати. А коли сказали, що мені обрали Україну – зрадів. Що я знав про Україну?  Майдан, вино, Революція, українська мова", - старанно виговорює слова Дейн. Ми спілкуємося виключно українською, він говорить із акцентом, от майже як Наталія Яресько.

"Мені 24 роки, я не дуже розумний і в мене не великий досвід. Але в мене є новий погляд, бажання працювати і я можу дати людям нові ідеї, можливо, нові бажання. Я не кажу: у я знаю про це краще ніж ви, я експерт, я американець, а ти дурний українець, ні, не так. Ми висловлюємо і обговорюємо ідеї з місцевими активістами" – каже він.

В Барі, Дейн на волонтерських засадах працює в сфері розвитку громад, точніше - над проектами з покращення якості життя: очищенням вулиць, зменшенням пластикових відходів, сортуванням сміття. Наприклад, в США дуже серйозно ставляться до сортування сміття: американці, які ще 10-15 років тому вважали, що роздільний збір сміття не для них, зараз сумлінно сортують відходи і навіть щорічно святкують День переробки сміття. А за порушення правил сортування можна вхопити чималий штраф.

Багатьом українцям досі важко звикнути навіть до того, щоб хоча б кидати в окрему урну пластикові пляшки, але Дейн не падає духом. Організовує місцевих волонтерів, працює з підлітками, виготовляє агітки.

Але найцікавіше зараз не це - сотні людей працюють волонтерами по всьому світу, як Дейн. Звісно він молодець, що це робить. А ще більший молодець Дейн тому, що на відміну від багатьох громадян України, вивчив українську мову і нею розмовляє.

відео тут: http://www.depo.ua/ukr/life/yak-amerikanets-za-tri-misyatsi-vivchiv-ukrayinsku-i-shcho-vin-17012017163200

Отут видно, в якому обсязі він  вже опанував українську. Погодьтеся, Дейн Стівс і схожий вже на українця. Такий собі нівроку гуцул.

Цьому передувало навчання – на три місяці Дейна " закинули" в село, в україномовну родину. Він не знав української, вони – англійської

"Я жив з українською сім'єю в селі біля Чернігова і там я вчив мову. Моя сім'я не знала англійської, тому в мене не було вибору - я ж не можу не розмовляти! - сміється. – Спочатку спілкувалися переважно мовою жестів. В перший тиждень я вивчив "будь ласка", "що це", потім як називається посуд: тарілка, виделка, чашка. Важко пояснити, як я її вивчив, просто щодня відвідував уроки і постійно практикувався. Це простіше – вчити мову, коли ти чуєш тільки її. Щодня ставало легше и легше"



"Єдина мені знайома людина, яка веселіша і прикольніша за цю жінку - моя справжня мати. Я маю найкращих матерів завжди!"

Через три місяці Дейн поїхав із села – кожен волонтер "Корпусу миру" отримує після мовної практики своє місто для роботи. Пану Стівсу випало містечко Бар. В ньому на 140 тисяч менше людей і на десять градусів сильніші морози, ніж в його рідному Юджині.

Разом із тим, Бар старший як мінімум на 200 років і історію має просто шалену, а Орегон своїми горами дуже схожий на Крим.

В Дейна останні 10 місяців – суцільні відкриття. Найбільше його вражають самі українці.

"Ці неймовірні люди завжди хочуть дати мені їжу, дати мені горілку. Вони завжди турбуються про мене: "де твоя шапка?"," а що ти робиш?", "тобі не холодно?", "в тебе теплі штани?", "в тебе є рукавиці" і знову " ти хочеш їсти?" Це дуже приємно, - захоплено розповідає Дейн. - Дуже-дуже! Хоча, якщо чесно, іноді я трохи втомлююся.  В Америці є чуткі люди, але за великим рахунком, ніхто не переймається, чи є в тебе шапка. Я просто до такого не звик".



Крім чутливості і людяності іноземців в Україні завжди захоплює національна кухня і Дейн не став виключенням.

"О, вареники! – скрикує він. – Я ніколи такого раніше не їв! Зараз я готую собі вареники щодня, це не так важко. Але я ледачий, я готую морожені вареники (регоче). Проте знаю як готувати справжні: борошно, картопля…. Взагалі - вареники, борщ, голубці - нова їжа, чудова їжа. Я готовий показати ці страви в Америці і навчити своїх друзів".

Горілка також смакує Дейнові, хоча більше він полюбляє українське пиво.

"В Америці я дуже рідко пив горілку, тут більше – тут це є частиною культури, - розповідає. - Але більше люблю пиво. О боже, пиво-пиво-пиво!"

Завдяки молодому американцю, жителі американського Юджина також потроху стають любителями України.

"Раніше ані я, ані мої друзі про Україну не дуже знали. Про Майдан, Януковича я чув, бо коли все це відбувалося, вчився в університеті. Поцікавився, хоча не надавав дуже багато уваги. В Америці ми думаємо про себе, якщо чесно, - зізнається Дейн. - Зараз я щодня розповідаю друзям, своїй родині про Україну у фейсбуці, в скайпі і тепер вони знають, що тут є їжа, є мова, є культура – справна країна! Можна сказати, я відкрив їхні очі на Україну".
Дизель - наше всьо!
like
good
bad
shockingly
24.01.2017 р. відповів для August  
answerview
Конотоп знову "руліт"
Олександр Рудоманов

Конотоп з мером-свободівцем Артем Семеніхін радує.
Якщо не читали, то там місцева влада не дала маршрутчикам себе нагнути, але нагнула в отвєтку.
*Тут мої мрії про таку ж ситуацію з київськими маршрутками*
Місцеві пишуть:
"Только сам хотел написать, потому что я сам родом из Конотопа, ждал развязки. Расскажу ситуацию детально.
18 января маршрутки заявили о том что нужно поднять цену проезда с 3 до 6 гривен. В случае отказа они поставили ультиматум о том что не выйдут на маршруты 21 числа. Главным в этой затее было предприятие монополист (почти все маршруты) Корунд-С.
18 января вечером мер заявил что тариф 6 гривен не будет принят и максимум возможно повышение до 4 гривен после дополнительных консультаций.
19 января перевозчики заявили, что власть сама толкает их на страйк и сказали что 21 января не выйдут на маршрут.
19 января мер заявил что если маршрутки выйдут на страйк с перевозчиками будут разорваны договоры. Кроме этого было заявлено что будет развиваться трамвай, что бы он мог обеспечить перевозку всего города
20 января перевозчики согласились снизить цену до 5 гривен.
20 января мер отказался и заявил что цена должна быть 3 гривны и был издан график и схема работы транспорта на время страйка.
Теперь немного исходных данных. Трамвайный парк это 14 вагонов. Из них 10 рабочих, 1 в ремонте, 3 разбираются на запчасти. Выпуск на 3 маршрута - 10 вагонов. Интервал на 1 и 2 маршруте 20 минут на 3 час. Население Конотопа 100 тысяч людей, примерно такой же суммарный пассажиропоток за день. До страйка трамвай перевозил не более 20% пассажиропотока из них 60% льготники. Количество маршруток почти 100 штук (точной цифрой не владею) из них принадлежит городу 4.
21 января на линию вышли все рабочие трамваи и 4 коммунальных маршрутки на те маршруты, которые вывозят районы, где нет трамвая. Я думаю вы понимаете что транспорт был переполнен. Но тут важен еще один фактор, жители города очень разозлились на наглость маршруточников и всячески помогали власти их дожать. Вы не встретите на форумах комментариев о том что нужно было согласиться на повышение. Что бы помочь друг другу люди на машинах по возможности подбирали тех кто стоит на остановке. Кроме этого все с пониманием отнеслись к неудобствам. По возможности люди шли пешком что бы не перегружать транспорт.
22 января все также. Маршруточники призвали собрать сторонникам повышения 23 января возле мерии. В ответ на это мер попросил собраться противников повышения там же.
23 января, 8 утра. На митинг за повышение пришли сами работники маршруток, кроме этого митинг против повышение чуть не побил руководителя монополиста Корунд-С. Власть заявила, что в течении часа договоры будут продлены. И если кто то хочет сохранить договор нужно согласиться на цену в 2,50.
Мелкие перевозчики сразу согласились на предложении мерии и уже в 12 часов заработало еще 4 маршрута. Монополист отказался и с ним был расторгнут договор. В целом это не такая и проблема потому что большинство оставшихся маршрутов минимум на 50% дублируют трамвай и вывозят те же районы что и трамвай.
На 26 января запланирована сессия, на которой планируется выделить деньги на закупку коммунальных автобусов. Кроме это в планах есть пересмотр маршрутов и их оптимизация с целью минимального дублирования трамвая.
Вот прямо таки вышло пособие о том как избавиться от диктата маршруток."


https://www.facebook.com/sasko.laps/posts/10202730782907830

Видео. Коментариев в группе нет, так как группа антимэровская и они теперь могут только молчать в трубочку
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=356546014727462&id=100011161989266&ref=bookmarks
И еще одно https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=371709249871245&id=356928634682640&ref=bookmarks
В Конотопе проблема с трамваями. Убитые полностью. Не представляю как там вводить электронную систему оплаты. Туда бы новые трамваи и обновить рельсы (всего 28 км) - цены бы небыло.


5.10 вже на 3грн замість 6грн погодився і це вже прогрес, а далі час розсудить хто правий.
Дизель - наше всьо!
like
good
bad
shockingly
24.01.2017 р. відповів для znv  
answerview
А что значит "5.10"? 04_blush
like
good
bad
shockingly
24.01.2017 р. відповів для August  
answerview
А что значит "5.10"? 04_blush


Перевізник з другого відео на 11.07 хвилині рекламував партію "5.10" 01_smile
Дизель - наше всьо!
Змінено: 24.01.2017 р., znv
like
good
bad
shockingly
24.01.2017 р. відповів для znv  
answerview
А что значит "5.10"? 04_blush


Перевізник з другого відео на 11.07 хвилині рекламував партію "5.10" 01_smile

Аааа! Не знал, что такая партия есть.
1
like
good
bad
shockingly
1
24.01.2017 р.
answerview
Милицейская памятка времен СССР для определения национальности
http://www.fastcult.ru/61670.html
Навеяно данной фоткой:
Змінено: 25.01.2017 р., August
1
like
good
bad
shockingly
1
24.01.2017 р.
answerview
КП «Львівелектротранс» та ПриватБанк запускають пілотний проект електронних квитків у міському транспорті.

КП «Львівелектротранс» за підтримки ПриватБанку тестує перший в Україні пілотний проект оплати проїзду в міському транспорті за допомогою електронних квитків. З 23 січня пасажири львівського трамвая № 8 зможуть їздити без паперових квитків і оплачувати проїзд смартфоном. Для цього потрібно завантажити на смартфон мобільний додаток Privat24 і сканувати QR-код, що зображено на спеціальних стикерах у трамваї або на зупинці транспорту. Під час поїздки оплачений квиток потрібно буде «закомпостирувати» прямо в смартфоні та пред’явити кондукторові чи контролеру.

«Ми починаємо впровадження в Україні технології електронних квитків, яка зручна та зрозуміла більшості пасажирів, а головне, ідеальна з точки зору безпеки, – зазначає керівник роздрібного бізнесу ПриватБанку Олексій Шабан. – Значна перевага цієї технології в тому, що вона не вимагає величезних витрат на інфраструктуру й модернізацію міського транспорту».

Нову технологію електронного квитка в громадському транспорті може бути запущено в будь-якому українському місті за один-два дні, оскільки вона не вимагає установки додаткового обладнання для зчитування карток або верифікації пасажирів. Міському транспортному підприємству досить розмістити стікери з QR-кодом у салоні або на зупинках транспорту та провести тренінги для контролерів щодо використання нового виду квитків.


Залишилась справа за малим-забеспечити смартфонами усіх пасажирів 01_smile
Дизель - наше всьо!
Змінено: 24.01.2017 р., znv
like
good
bad
shockingly
24.01.2017 р.
answerview
В ходе планирования покушения на депутата А.Геращенко, российские спецслужбы и исполнители покушения активно пользовались услугами журналистов пророссийского пропагандистского издания STRANA.UA, директором которого является некто Игорь Гужва, системно работающий на страну-агрессора в украинском информационном поле.
https://psb-news.org/yustas-aleksu-yly-kak-strana-ua-pomogala-rossyjskym-spetssluzhbam-ubyt-antona-gerashhenko/
Крим - це Україна!
1
like
good
bad
shockingly
1
24.01.2017 р.
answerview
прогноз на 17 рік - потім почитаєм, перевірим...  01_smile
Vasilenko Artem
Немного переработали субботнюю сводку в духе Ильфа и Петрова:

У Путина не прошла ставка на ввыборы в США. Обама успел мощно подставить Трампа. А Республиканцы, в этом его поддержали. Все эти компроматы на Трампа от ФСБ и прочих – бред сивой кобылы. Трамп по натуре своей шоумен. С ним это не пройдет. Короче, США будет и дальше давить на Кремль, только теперь более наглее.

По нашим делам.
Еще раз хотим сказать, Путину нельзя тянуть до выборов Президента в Украине. Во первых: выборы реально будут честными и прозрачными. Админресурса НЕ БУДЕТ. Во вторых: народ уже научился распознавать: где Гуччи, а где гаражная фабрика по пошиву валенков. Провести в парламент, а тем более в Президента, «своего» у Путина НЕ ВЫЙДЕТ. Вся эта медиа п@дота пролетит. (Особенно порадовал Порошенко. Липецкая фабрика, закрывается, сразу после того, как Трамп отказался продавать свой бизнес. И даже отказался передавать его в свободный траст. Только детям.) Но ресурсы в Украине у Путина – очень мощные, и залегают они очень глубоко. В этом году они будут выходить на поверхность. При этом , шок от имен - будет у всех. Путин, таки будет стараться перевернуть Украину изнутри.

Из главных направлений воздействия на мозг украинцев со стороны опричников Пуйла:

По ВСУ:

По Путину:
Смотрим внимательно на скрин от RT. Путин реально понимает, что свои выборы он честно не выиграет. Все эти соц.опросы для «крестьян». А вот олигархи далеко не глупые люди. Терять свои деньги не захотят. А это мощная сила. Собрать толпу, за стакан гречки, тем более в России сумеют. Опять же, в этом году только заговорили про сокращение бюджета Чечни, а там уже начали постреливать. А на следующий год придется сокращать. А Кадыров очень ревностно относится к своим потокам. При этом не стоит забывать, что чеченские гвардейцы негласно контролируют московских мелких и средних лавочников, а так же служат Путину по «темным» делам. Т.е. в самой Москве способны устроить небольшой «Славянск». По крайней мере ресурсы для этого есть.
Вова явно ищет себе электорат на стороне. Желательно под автоматами.

Что будем иметь в 17-м?
Пинчука запинают. Причем сильно. Договариваться с ним никто не будет. Покушение на Геращенко, если это правда, это скорее ответка на наезды на Пинчука. Но то таке…

Надя, Юля –все!!! Этот год будет для них очень печален.

Рыги, уже понимают, что и им приходит армогедец, поэтому делятся. Там вообще интересно. Два крыла. Одно из них Ахметова. И надо же такое: уже нашли запрещенный груз в колоне «Поможем». Вот так, два года не находили, а тут вдруг нашли. А ведь чем дальше в лес, тем страшнее партизаны.
Будет очень сильная компания, возможно даже с приминением горючих материалов, с пророссийскими СМИ. До конца года, я думаю их победят.

Очень возможна реорганизация и чистка НАБУ и НАЗК. В принципе это плюс. Но вони будет много. И на этом сыграют агенты Кремля. Вскроется много интересных имен.
Со стороны Кремля, будет очень много потоков говна на счет уничтожения демократических свобод в Украине. Наблюдайте, кто из украинского политикума и медиапространства, будет поддерживать это. Очень удивитесь. Будут сплошные «борцуны за свободную Украину»…
Продолжение следует…
Крим - це Україна!
2
like
2
good
bad
shockingly
24.01.2017 р. відповів для August  
answerview
А что значит "5.10"? 04_blush


Перевізник з другого відео на 11.07 хвилині рекламував партію "5.10" 01_smile

Аааа! Не знал, что такая партия есть.
Это не партия, это организация бизнесменов новой формации. 03_biggrin
"Надо стараться все делать хорошо: плохо оно само получится."

Андрей Миронов
like
good
bad
shockingly
24.01.2017 р. відповів для Grom  
answerview
Що воно за таке цабе той Геращенко щоб його вбивати? Покруч якийсь.
Не вірю!
Кого їм треба вони вбивають і кінців ще ні разу не знаходили.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
5
like
4
good
bad
shockingly
1
24.01.2017 р. відповів для User  
answerview
Що воно за таке цабе той Геращенко щоб його вбивати? Покруч якийсь.
Не вірю!
Кого їм треба вони вбивають і кінців ще ні разу не знаходили.


100% згоден.
Дизель - наше всьо!
1
like
good
bad
shockingly
1
24.01.2017 р.
answerview
Привет от дядюшки Ляо.http://defence-line.org/2017/01/privet-ot-dyadyushki-lyao-chast-1/
"Надо стараться все делать хорошо: плохо оно само получится."

Андрей Миронов
2
like
2
good
bad
shockingly
Риболов видалений
24.01.2017 р. відповів для User  
answerview
Що воно за таке цабе той Геращенко щоб його вбивати? Покруч якийсь.
Не вірю!
Кого їм треба вони вбивають і кінців ще ні разу не знаходили.


повністю згоден.
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
1
like
good
bad
shockingly
1
25.01.2017 р.
answerview
https://www.facebook.com/radiosvoboda/videos/10154108439002554/
2
like
1
good
bad
shockingly
1
25.01.2017 р.
answerview
А много ли в Бразилии Педро?,вот про Педро на Донбассе.
http://antifashist.com/item/brazilskogo-opolchenca-rafaelya-lusvarghi-arestovannogo-sbu-osenyu-2016-goda-planiruyut-ubit-v-kamere-lukyanovskogo-sizo.html
1
like
good
bad
shockingly
1
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2025, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин