MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
18.08, 00:48
44
+18 °С
Вітер: 2 м./с., Півн
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Обговорення війни расії проти України

Переглядів: 3101583
GiS адміністратор
16.11.2015 р.
answerview
Показати повідомлення
Шановні учасники цієї теми! У ній ми обговорюємо все, що пов'язано з Україною та подіями, що її оточують.

Тут діють особливі правила, що трохи відрізняються від загальних.
Категорично заборонено:

  1. Висловлювання образливого характеру про Україну та українців у будь-якій формі.  
  2. Мат у будь-якій формі.
  3. Постинг вульгарних картинок і відео, а також розміщення їх поза тегом SPOILER.
  4. Багаторазові цитування і безглузді повідомлення. Також заборонені цитати з відео і картинками всередині!
  5. Особисті листування і з'ясування стосунків видаляються цілими ланцюжками без попередження, навіть якщо в них є цінна інформація.
За всі ці (і не тільки) порушення Адміністрація сайту має право закрити доступ до цієї теми і видалити всі постинги з порушеннями!
Читаємо Правила форуму, не дратуємо адміністратора :)
Змінено: 07.11.2023 р., GiS
9
like
7
good
bad
shockingly
2
22.02.2017 р. відповів для 99Ezdok99  
answerview
згоден, зігую!
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
22.02.2017 р. відповів для mr-zztop  
answerview
допожить мени

Дядь Саш,що сталося?
like
good
bad
shockingly
22.02.2017 р.
answerview
То что сегодня было и сколько народу в Киеве с высоты полета коптера. https://news.online.ua/768766/marsh-v-tsentre-kieva-poyavilos-novoe-vpechatlyayushchee-video/  Начала звучать тяжелая артилерия в виде тарифов. До этого почти не озвучивалась.
2
like
1
good
bad
shockingly
1
22.02.2017 р.
answerview
15_badgrin Герман Клименко не исключал блокировки Facebook в России, но соцсеть заблокировала его первой
https://rublacklist.net/26180/
http://stalic.livejournal.com/827621.html?utm_source=fbsharing&utm_medium=social
like
good
bad
shockingly
22.02.2017 р. відповів для 99Ezdok99  
answerview
Юльку в топку! Порошенко на своем месте, он профессиональный дипломат.
Только ему нужно почаще напоминать как он стал президентом, и что от него и его команды ждет народ.
Революциям и военным переворотам сейчас не время.  Иначе потеряем поддержку запада и союзников - не поймут.


Самое интересное что ты прав насчет напоминаний. И самое лучше как напоминали херсонскому меру. Причем уже два раза. просто бедный мужик. Но такое напоминание лучше всего балансирует личное и общественное. По этому и бунты выгодны. Власть вовремя тормозит.
4
like
3
good
bad
shockingly
1
Риболов видалений
22.02.2017 р. відповів для 99Ezdok99  
answerview
Юльку в топку! Порошенко на своем месте, он профессиональный дипломат.
Только ему нужно почаще напоминать как он стал президентом, и что от него и его команды ждет народ.
Революциям и военным переворотам сейчас не время.  Иначе потеряем поддержку запада и союзников - не поймут.


Юра а як з корупцією, союзника теж не розуміють, чому у нас така корумпована країна і ніхто з цією корупцією не бореться,  і за неї, ми швидше втратимо підтримку заходу.
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
1
like
1
good
bad
shockingly
Риболов видалений
22.02.2017 р.
answerview
"Дай боже, щоб не сталося так як 100 років тому" - Мухарський розповів про об'єднання націоналістів

Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
22.02.2017 р.
answerview
0:04 / 6:38
"Свобода", "Національний корпус" та "Правий сектор" об'єдналися


Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
1
like
1
good
bad
shockingly
22.02.2017 р. відповів для Vervet  
answerview
Юльку в топку! Порошенко на своем месте, он профессиональный дипломат.
Только ему нужно почаще напоминать как он стал президентом, и что от него и его команды ждет народ.
Революциям и военным переворотам сейчас не время.  Иначе потеряем поддержку запада и союзников - не поймут.


Юра а як з корупцією, союзника теж не розуміють, чому у нас така корумпована країна і ніхто з цією корупцією не бореться,  і за неї, ми швидше втратимо підтримку заходу.

Соглашаюсь. Вот по этому его нужно принуждать выполнять прямые свои обязанности.
Будет новый президент, будут другие проблемы...
"..Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди"
Симон Петлюра.

В конце всего, мы будем помнить не оскорбления наших врагов, а молчание наших друзей.
Мартин Лютер Кинг.
1
like
1
good
bad
shockingly
22.02.2017 р. відповів для Vervet  
answerview
"Дай боже, щоб не сталося так як 100 років тому" - Мухарський розповів про об'єднання націоналістів





Только бы не дали себя разосрать друг с другом. Сам даже и не думал что смогут объединится. Но молодцы.
like
good
bad
shockingly
22.02.2017 р. відповів для cem  
answerview
То что сегодня было и сколько народу в Киеве с высоты полета коптера.

Впечатляет. Но всеравно по параша тв скажут, проплачено. По себе ровняют...
"..Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди"
Симон Петлюра.

В конце всего, мы будем помнить не оскорбления наших врагов, а молчание наших друзей.
Мартин Лютер Кинг.
Змінено: 22.02.2017 р., 99Ezdok99
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
22.02.2017 р. відповів для 99Ezdok99  
answerview
Юльку в топку! Порошенко на своем месте, он профессиональный дипломат.
Только ему нужно почаще напоминать как он стал президентом, и что от него и его команды ждет народ.
Революциям и военным переворотам сейчас не время.  Иначе потеряем поддержку запада и союзников - не поймут.


Юра а як з корупцією, союзника теж не розуміють, чому у нас така корумпована країна і ніхто з цією корупцією не бореться,  і за неї, ми швидше втратимо підтримку заходу.

Соглашаюсь. Вот по этому его нужно принуждать выполнять прямые свои обязанности.
Будет новый президент, будут другие проблемы...

Найбільша проблема, це корупція.Хапуги у влади взагалі страх втратили., грабують,гнуть під себе у відкриту 01_smile
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
1
like
1
good
bad
shockingly
22.02.2017 р. відповів для cem  
answerview
"Дай боже, щоб не сталося так як 100 років тому" - Мухарський розповів про об'єднання націоналістів





Только бы не дали себя разосрать друг с другом. Сам даже и не думал что смогут объединится. Но молодцы.

А почему бы и нет. Давно нужно было это сделать!
"..Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди"
Симон Петлюра.

В конце всего, мы будем помнить не оскорбления наших врагов, а молчание наших друзей.
Мартин Лютер Кинг.
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
22.02.2017 р. відповів для cem  
answerview
"Дай боже, щоб не сталося так як 100 років тому" - Мухарський розповів про об'єднання націоналістів





Только бы не дали себя разосрать друг с другом. Сам даже и не думал что смогут объединится. Но молодцы.


Повністю згоден, а разісратися можуть, як зазвичай за портфелів.
Але будемо сподіватися на краще. А коли до цих трьох підтягнутися і решта-тоді це буде сила. 01_smile
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
22.02.2017 р. відповів для ALAN60  
answerview
Taras Chornovil

Я таки його знайшов - законопроект № 3181 від 25.09.2015 "Про тимчасово окуповані території", зареєстролваний Семенченком-Грішиним. у Верховній Раді України!
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=56622
Це таки вартувало прочитати, щоб зрозуміти всю підлість і фальшивість деяких персонажів.
Сам законопроект доволі грамотно написаний, зрозуміло, що він виходить далеко за межі інтелектуальних здібностей Грішина, очевидно, що замовив у адекватного автора або виписали в оточенні Ігоря Коломойського, до сфери впливів якого тоді належав нинішній "полум'яний борцун". З більшістю норм цілком можна погодитися, більше того, проект явно посилається на норми президентського Закону "Про особливості місцевого самоврядування в ОРДЛО", проти якого тепер так активно воюють усі нинішні борцуни.
Але головне не це, головне для нас сьогодні закладено в Розділ ІІІ. ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ НА ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНІЙ ТЕРИТОРІЇ. А ще конкретніше - в статтях: 14) Порядок вивезення вантажів (товарів) з тимчасово окупованої території та 15) Порядок ввезення вантажів (товарів) на територію, на яку поширюється дія цього Закону. Рекомендую, прочитайте. Там якраз закладено всі ті пункти й позиції, на яких так наполягає Кабмін та Президент і проти яких затято бореться сам Грішин-Семенченко со товаріщі.
Дещо скопіюю (включно з граматичними помилками) з тексту законопроекту (тут перші 4 пункти статті 14):
1. З тимчасово окупованій території дозволяється вивезення виключно товарів особливої виробничої необхідності.
2. До товарів особливої виробничої необхідності належать товари, що відповідають наступній вимозі: в разі припинення постачання яких виробничий цикл підприємств, розташованих на території України, що не є тимчасово окупованою, зупиниться не менше ніж на сім днів, а підприємств паливно-енергетичного комплексу і об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України, ¬– більше ніж на один день.
3. Суб’єкти господарювання, яким надано право вивезення товарів особливої виробничої необхідності, належать до санкціонованих суб’єктів господарювання. Санкціоновані суб’єкти господарювання повинні відповідати одній із наступних вимог:
1) належати до підприємств, розташованих на території України, що не є тимчасово окупованою, виробничий цикл яких зупиниться не менше ніж на сім днів в разі припинення постачання товарів особливої виробничої необхідності;
2) належати до підприємств паливно-енергетичного комплексу і об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, виробничий цикл яких зупиниться більше ніж на один день в разі припинення постачання товарів особливої виробничої необхідності.
Санкціонований суб’єкт господарювання повинен бути резидентом України.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=393339274363941&id=100010636159003
Текст законопроекта:
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=56622


Я теж знайшов :УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №298/2015
Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 6 травня 2015 року "Про стан виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 4 листопада 2014 року "Про стан забезпечення енергетичної безпеки держави та невідкладні заходи щодо сталого проведення опалювального сезону 2014/15 року” та додаткові заходи для гарантованого забезпечення вітчизняних споживачів енергоносіями”.
Відповідно до статті 107 Конституції України постановляю:
1. Увести в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 6 травня 2015 року "Про стан виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 4 листопада 2014 року "Про стан забезпечення енергетичної безпеки держави та невідкладні заходи щодо сталого проведення опалювального сезону 2014/15 року" та додаткові заходи для гарантованого забезпечення вітчизняних споживачів енергоносіями" (додається).
2. Контроль за виконанням рішення Ради національної безпеки і оборони України, введеного в дію цим Указом, покласти на Секретаря Ради національної безпеки і оборони України.
3. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.
Президент України Петро ПОРОШЕНКО
28 травня 2015 року
Введено в дію
Указом Президента України
від 28 травня 2015 року
№298/2015
РІШЕННЯ
Ради національної безпеки і оборони України
від 6 травня 2015 року
Про стан виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 4 листопада 2014 року "Про стан забезпечення енергетичної безпеки держави та невідкладні заходи щодо сталого проведення опалювального сезону 2014/15 року” та додаткові заходи для гарантованого забезпечення вітчизняних споживачів енергоносіями
За результатами розгляду стану виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 4 листопада 2014 року "Про стан забезпечення енергетичної безпеки держави та невідкладні заходи щодо сталого проведення опалювального сезону 2014/15 року", введеного в дію Указом Президента України від 14 листопада 2014 року № 876, Рада національної безпеки і оборони України відзначає необхідність вжиття додаткових заходів щодо забезпечення сталого функціонування об'єднаної енергетичної системи України та недопущення виникнення аварійних ситуацій на об'єктах паливно-енергетичного комплексу України.
З метою мінімізації наявних загроз енергетичній безпеці держави та забезпечення підготовки об'єктів паливно-енергетичного комплексу до роботи в опалювальний сезон 2015/16 року Рада національної безпеки і оборони України вирішила:
1. Кабінету Міністрів України:
1) невідкладно:
а) затвердити фінансові плани на 2015 рік державних підприємств, що є суб'єктами природних монополій, та державних підприємств, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 мільйонів гривень;
б) визначити центральний орган виконавчої влади, відповідальний за збереження та експлуатацію частини нафтопродуктопроводів Самара - Західний напрямок і Грозний - Армавір - Трудова, що проходять через територію України, загальною довжиною 1433 км, та вжити заходів щодо забезпечення захисту економічних інтересів держави;
в) забезпечити проведення перевірки наявності технологічної нафти, переданої на відповідальне зберігання публічним акціонерним товариством "Укртранснафта", та прийняти рішення щодо дальшого використання цієї нафти, зокрема її переробки з дальшим використанням вироблених нафтопродуктів для потреб Збройних Сил України, Національної гвардії України, Державної прикордонної служби України та для створення запасів нафтопродуктів для забезпечення стратегічних потреб держави;
г) визначити додаткові заходи щодо створення в Україні конкурентного ринку вугілля, передбачивши впровадження біржової форми торгівлі вугіллям на електронних біржових майданчиках;
д) опрацювати питання щодо:
доцільності затвердження тимчасового порядку визначення цін на вугілля енергетичних марок вітчизняного видобутку залежно від його якісних характеристик;
розроблення методики з визначення рентної плати за користування надрами для видобування вугілля, нафти та природного газу з урахуванням геологічних особливостей їх видобування;
е) внести на розгляд Верховної Ради України законопроекти щодо:
внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення визначення рентної плати за користування надрами для видобування вугілля, нафти та природного газу з урахуванням геологічних особливостей їх видобування;
вдосконалення механізму розрахунку концесійних платежів та орендної плати за об'єкти паливно-енергетичного комплексу, зокрема шляхом неврахування капітальних інвестицій під час здійснення такого розрахунку;
виключення обсягів природного газу, які спрямовуються на технологічні потреби підприємств хімічної промисловості, з обсягів виробничо-технологічних витрат природного газу;
вдосконалення захисту прав та інтересів держави у процесі корпоративного управління акціонерними товариствами паливно- енергетичного комплексу, у яких держава є міноритарним акціонером;
є) забезпечення вирішення в установленому порядку питання щодо встановлення додаткових платежів на поворотній основі з метою накопичення вугілля для потреб теплових електростанцій;
ж) ужити додаткових заходів щодо диверсифікації постачання ядерного палива на енергоблоки атомних електростанцій України;
з) забезпечити виконання абзацу другого підпункту 2 пункту 1 рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2014 року "Про стан забезпечення енергетичної безпеки у зв'язку з ситуацією щодо постачання природного газу в Україну", введеного в дію Указом Президента України від 1 травня 2014 року № 448, стосовно внесення в установленому порядку на розгляд Верховної Ради України законопроекту про внесення змін до Закону України "Про Кабінет Міністрів України1’ щодо щорічного затвердження Кабінетом Міністрів України прогнозних балансів виробництва та споживання паливно-енергетичних ресурсів в Україні;
2) затвердити у місячний строк плани заходів щодо:
а) підготовки об'єктів паливно-енергетичного комплексу та житлово- комунального господарства до роботи у період опалювального сезону 2015/16 року;
б) суттєвого зменшення залежності національної економіки від імпорту нафтопродуктів та стимулювання розвитку вітчизняної нафтопереробної галузі, забезпечення використання на території України якісних нафтопродуктів, зокрема, шляхом посилення державного контролю за їх безпечністю та якістю;
3) вжити у двомісячний строк у встановленому порядку заходів щодо:
а) забезпечення контролю за станом готовності підприємств, установ і організацій паливно-енергетичного комплексу до виконання завдань в особливий період;
б) поліпшення стану розрахунків споживачів за енергоносії та опрацювати питання стосовно запровадження механізму обмеження та/або припинення постачання енергоносіїв тепловим електростанціям і теплоелектроцентралям з урахуванням обсягів оплати за спожиті ними електричну енергію та природний газ;
в) забезпечення реалізації підприємствами, що належать до сфери управління Міністерства енергетики та вугільної промисловості України, видобутого вугілля енергетичних марок без участі посередників;
г) приведення у встановленому порядку договорів про спільну діяльність із видобування нафти та природного газу за участю державних підприємств у відповідність із вимогами законодавства, зокрема шляхом укладення угод про розподіл продукції;
д) диверсифікації джерел постачання вугілля в Україну;
4) ухвалити до 15 липня 2015 року нову Енергетичну стратегію України;
5) опрацювати у тримісячний строк питання щодо залучення європейських інвесторів до участі в розробленні та реалізації проектів будівництва енергоблоків № 3 і 4 Хмельницької АЕС та додаткових ліній передачі електричної енергії для її експорту до Європейського Союзу;
6) ужити разом із Фондом державного майна України заходів щодо укладення договорів користування об'єктами газорозподільної системи на конкурсній основі;
7) уживати заходів щодо диверсифікації джерел постачання природного газу в Україну, зокрема шляхом його імпорту з держав - членів Європейського Союзу, забезпечення бронювання потужностей для транспортування імпортованого природного газу в Україну та гарантування рівного доступу до транспортних потужностей для всіх суб'єктів господарювання незалежно від форми власності;
8) вжити разом із Службою безпеки України невідкладних заходів щодо:
а) підвищення прозорості здійснення господарської діяльності в енергетичній сфері товариствами, контрольний пакет корпоративних прав яких належить державі, забезпечення ефективної протидії корупції та боротьби з організованою злочинністю у цій сфері;
б) посилення контролю за переміщенням товарів з окремих територій у районі проведення антитерористичної операції в Донецькій і Луганській областях, а також на такі території та оптимізації процедур пропуску вантажів через контрольні пункти в'їзду-виїзду.
2. Міністерству енергетики та вугільної промисловості України:
1) невідкладно:
а) затвердити баланси виробництва та споживання електричної енергії в Україні на 2015 рік з урахуванням необхідності оптимального завантаження існуючих потужностей атомних, теплових та гідроелектростанцій;
б) визначити до 1 червня 2015 року обсяг та джерела покриття дефіциту вугілля (з урахуванням пріоритетності заходів з диверсифікації постачання вугілля) для задоволення потреб теплових електростанцій під час опалювального сезону 2015/16 року;
в) подати пропозиції щодо приватизації об'єктів паливно-енергетичного комплексу, зокрема підприємств вугільної галузі, та забезпечення відкритості й прозорості такої приватизації;
2) невідкладно вжити заходів щодо:
а) погашення заборгованості теплогенеруючих підприємств за відвантажене їм вугілля та недопущення накопичення такої заборгованості у майбутніх періодах;
б) погашення заборгованості з виплати заробітної плати шахтарям, що утворилася на підприємствах вугільної галузі, які розташовані на контрольованій Україною території, та запобігання її виникненню у дальшому;
в) забезпечення виконання планів з видобутку та відвантаження вугілля підприємствами вугільної галузі державної форми власності, а також погашення заборгованості за поставлене такими підприємствами вугілля;
г) забезпечення погашення підприємствами паливно-енергетичного комплексу заборгованості з податків, зборів та інших платежів до державного і місцевих бюджетів;
3) опрацювати в установленому порядку питання щодо передачі:
а) державного підприємства "Енергоринок" до сфери управління Міністерства енергетики та вугільної промисловості України;
б) функцій з надання спеціальних дозволів на користування надрами для видобування вуглеводнів Міністерству енергетики та вугільної промисловості України;
4) вжити у двотижневий строк заходів з оптимізації добових графіків споживання електроенергії, зокрема шляхом стимулювання споживачів до споживання електричної енергії у нічний час;
5) у місячний строк:
а) опрацювати питання щодо економічної доцільності розроблення проекту реконструкції енергоблоків теплових електростанцій та теплоелектроцентралей, на яких використовуються антрацитові марки вугілля, для забезпечення застосування ними вугілля газових марок вітчизняного видобутку;
6) опрацювати питання щодо механізмів стимулювання розвитку видобування та переробки бурого вугілля та торфу;
в) проаналізувати разом із Державною інспекцією ядерного регулювання України:
ефективність використання за останні 10 років встановлених потужностей атомних електростанцій України та розробити заходи щодо їх підвищення до рівня світових аналогів;
стан виконання заходів щодо продовження строків експлуатації енергоблоків атомних електростанцій України;
г) здійснити перевірку стану виконання робіт щодо введення в експлуатацію першої та другої черг Дністровської ГАЕС та вжити заходів щодо забезпечення дотримання встановлених строків їх виконання;
д) забезпечити здійснення перевірки дотримання встановлених вимог під час проведення реконструкції та планових ремонтів теплових електростанцій у 2010 - 2014 роках і розробити заходи з проведення реконструкцій та планових ремонтів теплових електростанцій з урахуванням завдання залучення приватних інвестицій;
б) вжити разом із місцевими державними адміністраціями заходів щодо належної підготовки до опалювального сезону 2015/16 року, зокрема:
а) визначити граничні величини режимів споживання електричної енергії та потужності її постачання для кожного регіону України;
б) запровадити ефективне управління режимами споживання електричної енергії та інформування всіх категорій споживачів про визначені час і строки відповідних обмежень постачання електричної енергії;
в) забезпечити дієвий контроль за дотриманням регіонами встановлених режимів споживання електричної енергії і використанням потужностей її постачання та у разі необхідності вжити відповідних заходів для зменшення обсягів споживання електричної енергії;
7) розробити за участю Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, та подати у тижневий строк Кабінету Міністрів України для внесення на розгляд Верховної Ради України законопроекту про національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
3. Запропонувати Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, разом із Міністерством енергетики та вугільної промисловості України:
1) активізувати інформаційно-роз'яснювальну роботу серед споживачів щодо економічної доцільності збільшення обсягів споживання електричної енергії у нічний час;
2) опрацювати за участю державного підприємства "Енергоринок" механізм реструктуризації заборгованості між пов'язаними підприємствами, що провадять господарську діяльність на ринку електричної енергії;
3) посилити контроль за додержанням ліцензійних умов здійснення господарської діяльності підприємствами паливно-енергетичного комплексу, у тому числі шляхом проведення позапланових перевірок;
4) опрацювати питання щодо посилення відповідальності енергогенеруючих підприємств за недотримання ліцензійних умов.
4. Фонду державного майна України разом із Міністерством енергетики та вугільної промисловості України провести перевірку виконання інвестиційних зобов'язань власниками приватизованих у 2010 - 2014 роках підприємств паливно-енергетичного комплексу.
5. Антимонопольному комітету України за участю Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, вжити заходів щодо:
1) проведення до 1 червня 2015 року в установленому порядку розслідування порушень вимог законодавства про захист економічної конкуренції суб’єктами господарювання, що здійснюють діяльність на ринках вугілля, електричної енергії, нафти і нафтопродуктів, природного і скрапленого газу;
2) здійснення разом із Київською міською державною адміністрацією аналізу дотримання публічним акціонерним товариством "Київенерго" вимог законодавства про захист економічної конкуренції, ліцензійних умов та умов користування переданим йому майном.
6. Службі безпеки України, Міністерству оборони України, Міністерству внутрішніх справ України забезпечити на території Донецької та Луганської областей належну охорону об'єктів газо- та електропостачання, транспортної інфраструктури та безпечний доступ технічного персоналу для виконання технологічних робіт на таких об'єктах (у тому числі їх ремонту та відновлення), зокрема з метою забезпечення вивезення енергетичного вугілля.
Секретар Ради національної безпеки і оборони України О.ТУРЧИНОВ
Дизель - наше всьо!
1
like
1
good
bad
shockingly
22.02.2017 р.
answerview
Юрий Бутусов.

Порошенко и Луценко присоединились к блокаде Донбасса.

"Раковая опухоль подлежит блокаде"

Гройсман саботирует выполнение Указа Президента №298 "Об энергетической безопасности" и решения СНБО!

Обыкновенное чудо. Обнаружены истинные инициаторы блокады на Донбассе, которые заложили основы для нынешнего чрезвычайного положения в энергетике. План энергетической независимости уже разработан и введен в действие Указом Президента, но его саботирует Кабинет Министров.

"Президент Украины считает, что раковая опухоль подлежит блокаде. Практика главы Луганской военно-гражданской администрации господина Москаля, который запретил какое-либо передвижение транспорта с оккупированной территории, признана правильной, она должна быть распространена и на территорию Донецкой области. Логика проста: или РФ выводит террористические группы и дает возможность Украине установить контроль над государственной границей, или мы временно держим блокаду на внутренней линии столкновения".

Это произнес не Семен Семенченко, и не Владимир Парасюк. Это произнес нынешний Генеральный прокурор Юрий Луценко. Правда, сделал он это еще в качестве главы фракции Блока Петра Порошенко, 2 июня 2015 года!
Президент Украины сегодня сделал заявление о блокаде. И если предыдущие заявления подтверждены указом, то новые пока нет.

Все новое - хорошо забытое недавнее новое. Проблема ограничения поставок угля с Донбассе уже была предметом рассмотрения СНБО - созванного по инициативе президента П.Порошенко. И потому то, что сейчас премьер-министр Владимир Гройсман и министр энергетики Насалик заявили о чрезвычайном положении, и об отсутствии альтернативы поставкам угля с Донбасса, говорит о том, что они игнорируют решения президента Порошенко, и саботируют его указы!

28 мая 2015 года - почти два года назад, Президент Украины ввел в действие Указ Президента Ф№298 "Про стан виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 4 листопада 2014 року "Про стан забезпечення енергетичної безпеки держави та невідкладні заходи щодо сталого проведення опалювального сезону 2014/15 року" та додаткові заходи для гарантованого забезпечення вітчизняних споживачів енергоносіями".

Этот Указ был издан на основе результатов заседания Совбеза как раз по проблеме энергетики.

Указ предусматривал подготовку системных мер по ликвидации зависимости от поставок угля с оккупированных РФ территорий.

И там такие перлы, которые просто просятся сейчас в список требований участников блокады на Донбассе:

"З метою мінімізації наявних загроз енергетичній безпеці держави та забезпечення підготовки об'єктів паливно-енергетичного комплексу до роботи в опалювальний сезон 2015/16 року Рада національної безпеки і оборони України вирішила:

- а) затвердити фінансові плани на 2015 рік державних підприємств, що є суб'єктами природних монополій, та державних підприємств, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 мільйонів гривень;

б) суттєво зменшити залежність національної економіки від імпорту нафтопродуктів та стимулювання розвитку вітчизняної нафтопереробної галузі, забезпечення використання на території України якісних нафтопродуктів, зокрема, шляхом посилення державного контролю за їх безпечністю та якістю;

ж) ужити додаткових заходів щодо диверсифікації постачання ядерного палива на енергоблоки атомних електростанцій України;

3) вжити у двомісячний строк у встановленому порядку заходів щодо:

д) диверсифікація джерел постачання вугілля в Україну;

4) ухвалити до 15 липня 2015 року нову Енергетичну стратегію України;

5) опрацювати у тримісячний строк питання щодо залучення європейських інвесторів до участі в розробленні та реалізації проектів будівництва енергоблоків № 3 і 4 Хмельницької АЕС та додаткових ліній передачі електричної енергії для її експорту до Європейського Союзу;

2. Міністерству енергетики та вугільної промисловості України:

а) затвердити баланси виробництва та споживання електричної енергії в Україні на 2015 рік з урахуванням необхідності оптимального завантаження існуючих потужностей атомних, теплових та гідроелектростанцій;

б) визначити до 1 червня 2015 року обсяг та джерела покриття дефіциту вугілля (з урахуванням пріоритетності заходів з диверсифікації постачання вугілля) для задоволення потреб теплових електростанцій під час опалювального сезону 2015/16 року;

в) подати пропозиції щодо приватизації об'єктів паливно-енергетичного комплексу, зокрема підприємств вугільної галузі, та забезпечення відкритості й прозорості такої приватизації;

5) у місячний строк:
а) опрацювати питання щодо економічної доцільності розроблення проекту реконструкції енергоблоків теплових електростанцій та теплоелектроцентралей, на яких використовуються антрацитові марки вугілля, для забезпечення застосування ними вугілля газових марок вітчизняного видобутку;

в) проаналізувати разом із Державною інспекцією ядерного регулювання України:
ефективність використання за останні 10 років встановлених потужностей атомних електростанцій України та розробити заходи щодо їх підвищення до рівня світових аналогів;

7) розробити за участю Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, та подати у тижневий строк Кабінету Міністрів України для внесення на розгляд Верховної Ради України законопроекту про національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

4. Фонду державного майна України разом із Міністерством енергетики та вугільної промисловості України провести перевірку виконання інвестиційних зобов'язань власниками приватизованих у 2010 - 2014 роках підприємств паливно-енергетичного комплексу.
5. Антимонопольному комітету України за участю Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, вжити заходів щодо:
1) проведення до 1 червня 2015 року в установленому порядку розслідування порушень вимог законодавства про захист економічної конкуренції суб'єктами господарювання, що здійснюють діяльність на ринках вугілля, електричної енергії, нафти і нафтопродуктів, природного і скрапленого газу;
2) здійснення разом із Київською міською державною адміністрацією аналізу дотримання публічним акціонерним товариством "Київенерго" вимог законодавства про захист економічної конкуренції, ліцензійних умов та умов користування переданим йому майном".

Как видим, ни премьер Яценюк, ни премьер Гройсман не предприняли мер по системной реализации Указа Президента.

И именно это причина неготовности к блокаде. Поэтому вместо жалоб на организаторов блокады бегите выполняйте Указ Президента, там сказано достаточно.

Это было бы смешно, если бы не было так грустно. Проблема энергетической независимости Украины и блокада оккупированных Россией территорий уже давно является одной из ключевых проблем национальной безопасности. И руководством страны уже давно не только изучена проблема, но уже давно принята стратегия решения!

И таким образом, в чрезвычайной ситуации в энергетике в связи с блокадой Донбасса виноваты отнюдь не те, кто сейчас сидит на рельсах под Константиновкой! А сам премьер-министр и министр энергетики, которые продолжают саботировать предусмотренные Президентом Украины меры! Таким образом, организаторы блокады фактически требуют от правительства Гройсмана выполнения тех задач, которые поставил перед правительством Порошенко, но, увы, выполнения которых Президент не в силах добиться. Источник: http://censor.net.ua/b5219
Дизель - наше всьо!
1
like
1
good
bad
shockingly
22.02.2017 р. відповів для 99Ezdok99  
answerview
То что сегодня было и сколько народу в Киеве с высоты полета коптера.

Впечатляет. Но всеравно по параша тв скажут, проплачено. По себе ровняют...


А наши просто замалчивают. И подтирают интернет. Со страшной силой.
3
like
2
good
bad
shockingly
1
23.02.2017 р. відповів для cem  
answerview
То что сегодня было и сколько народу в Киеве с высоты полета коптера.

Впечатляет. Но всеравно по параша тв скажут, проплачено. По себе ровняют...


А наши просто замалчивают. И подтирают интернет. Со страшной силой.

И тут тишина мертвая.
1
like
good
bad
shockingly
1
23.02.2017 р.
answerview
Чому арешт Фірташа може стати загибеллю для російської мафії
Арешт Дмитра Фірташа може бути початком кінця небезпечної міжнародної мафії, гроші і контакти якої допомогли посилити вплив кримінального російського режиму
http://espreso.tv/article/2017/02/22/chomu_aresht_firtasha_mozhe_staty_zagybellyu_dlya_rosiyskoyi_mafiyi
"Московская история пришита к истории Руси белыми нитками."
Карл Маркс.

Интеллект - враг пропаганды.

(69 н. э.) Авла Вителлия-Лучше всего пахнут вражьи кости
2
like
2
good
bad
shockingly
23.02.2017 р. відповів для znv  
answerview
Taras Chornovil

Я таки його знайшов - законопроект № 3181 від 25.09.2015 "Про тимчасово окуповані території", зареєстролваний Семенченком-Грішиним. у Верховній Раді України!
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=56622
Це таки вартувало прочитати, щоб зрозуміти всю підлість і фальшивість деяких персонажів.
Сам законопроект доволі грамотно написаний, зрозуміло, що він виходить далеко за межі інтелектуальних здібностей Грішина, очевидно, що замовив у адекватного автора або виписали в оточенні Ігоря Коломойського, до сфери впливів якого тоді належав нинішній "полум'яний борцун". З більшістю норм цілком можна погодитися, більше того, проект явно посилається на норми президентського Закону "Про особливості місцевого самоврядування в ОРДЛО", проти якого тепер так активно воюють усі нинішні борцуни.
Але головне не це, головне для нас сьогодні закладено в Розділ ІІІ. ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ НА ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНІЙ ТЕРИТОРІЇ. А ще конкретніше - в статтях: 14) Порядок вивезення вантажів (товарів) з тимчасово окупованої території та 15) Порядок ввезення вантажів (товарів) на територію, на яку поширюється дія цього Закону. Рекомендую, прочитайте. Там якраз закладено всі ті пункти й позиції, на яких так наполягає Кабмін та Президент і проти яких затято бореться сам Грішин-Семенченко со товаріщі.
Дещо скопіюю (включно з граматичними помилками) з тексту законопроекту (тут перші 4 пункти статті 14):
1. З тимчасово окупованій території дозволяється вивезення виключно товарів особливої виробничої необхідності.
2. До товарів особливої виробничої необхідності належать товари, що відповідають наступній вимозі: в разі припинення постачання яких виробничий цикл підприємств, розташованих на території України, що не є тимчасово окупованою, зупиниться не менше ніж на сім днів, а підприємств паливно-енергетичного комплексу і об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України, ¬– більше ніж на один день.
3. Суб’єкти господарювання, яким надано право вивезення товарів особливої виробничої необхідності, належать до санкціонованих суб’єктів господарювання. Санкціоновані суб’єкти господарювання повинні відповідати одній із наступних вимог:
1) належати до підприємств, розташованих на території України, що не є тимчасово окупованою, виробничий цикл яких зупиниться не менше ніж на сім днів в разі припинення постачання товарів особливої виробничої необхідності;
2) належати до підприємств паливно-енергетичного комплексу і об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, виробничий цикл яких зупиниться більше ніж на один день в разі припинення постачання товарів особливої виробничої необхідності.
Санкціонований суб’єкт господарювання повинен бути резидентом України.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=393339274363941&id=100010636159003
Текст законопроекта:
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=56622


Я теж знайшов :УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №298/2015
Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 6 травня 2015 року "Про стан виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 4 листопада 2014 року "Про стан забезпечення енергетичної безпеки держави та невідкладні заходи щодо сталого проведення опалювального сезону 2014/15 року” та додаткові заходи для гарантованого забезпечення вітчизняних споживачів енергоносіями”.
Відповідно до статті 107 Конституції України постановляю:
1. Увести в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 6 травня 2015 року "Про стан виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 4 листопада 2014 року "Про стан забезпечення енергетичної безпеки держави та невідкладні заходи щодо сталого проведення опалювального сезону 2014/15 року" та додаткові заходи для гарантованого забезпечення вітчизняних споживачів енергоносіями" (додається).
2. Контроль за виконанням рішення Ради національної безпеки і оборони України, введеного в дію цим Указом, покласти на Секретаря Ради національної безпеки і оборони України.
3. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.
Президент України Петро ПОРОШЕНКО
28 травня 2015 року
Введено в дію
Указом Президента України
від 28 травня 2015 року
№298/2015
РІШЕННЯ
Ради національної безпеки і оборони України
від 6 травня 2015 року
Про стан виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 4 листопада 2014 року "Про стан забезпечення енергетичної безпеки держави та невідкладні заходи щодо сталого проведення опалювального сезону 2014/15 року” та додаткові заходи для гарантованого забезпечення вітчизняних споживачів енергоносіями
За результатами розгляду стану виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 4 листопада 2014 року "Про стан забезпечення енергетичної безпеки держави та невідкладні заходи щодо сталого проведення опалювального сезону 2014/15 року", введеного в дію Указом Президента України від 14 листопада 2014 року № 876, Рада національної безпеки і оборони України відзначає необхідність вжиття додаткових заходів щодо забезпечення сталого функціонування об'єднаної енергетичної системи України та недопущення виникнення аварійних ситуацій на об'єктах паливно-енергетичного комплексу України.
З метою мінімізації наявних загроз енергетичній безпеці держави та забезпечення підготовки об'єктів паливно-енергетичного комплексу до роботи в опалювальний сезон 2015/16 року Рада національної безпеки і оборони України вирішила:
1. Кабінету Міністрів України:
1) невідкладно:
а) затвердити фінансові плани на 2015 рік державних підприємств, що є суб'єктами природних монополій, та державних підприємств, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 мільйонів гривень;
б) визначити центральний орган виконавчої влади, відповідальний за збереження та експлуатацію частини нафтопродуктопроводів Самара - Західний напрямок і Грозний - Армавір - Трудова, що проходять через територію України, загальною довжиною 1433 км, та вжити заходів щодо забезпечення захисту економічних інтересів держави;
в) забезпечити проведення перевірки наявності технологічної нафти, переданої на відповідальне зберігання публічним акціонерним товариством "Укртранснафта", та прийняти рішення щодо дальшого використання цієї нафти, зокрема її переробки з дальшим використанням вироблених нафтопродуктів для потреб Збройних Сил України, Національної гвардії України, Державної прикордонної служби України та для створення запасів нафтопродуктів для забезпечення стратегічних потреб держави;
г) визначити додаткові заходи щодо створення в Україні конкурентного ринку вугілля, передбачивши впровадження біржової форми торгівлі вугіллям на електронних біржових майданчиках;
д) опрацювати питання щодо:
доцільності затвердження тимчасового порядку визначення цін на вугілля енергетичних марок вітчизняного видобутку залежно від його якісних характеристик;
розроблення методики з визначення рентної плати за користування надрами для видобування вугілля, нафти та природного газу з урахуванням геологічних особливостей їх видобування;
е) внести на розгляд Верховної Ради України законопроекти щодо:
внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення визначення рентної плати за користування надрами для видобування вугілля, нафти та природного газу з урахуванням геологічних особливостей їх видобування;
вдосконалення механізму розрахунку концесійних платежів та орендної плати за об'єкти паливно-енергетичного комплексу, зокрема шляхом неврахування капітальних інвестицій під час здійснення такого розрахунку;
виключення обсягів природного газу, які спрямовуються на технологічні потреби підприємств хімічної промисловості, з обсягів виробничо-технологічних витрат природного газу;
вдосконалення захисту прав та інтересів держави у процесі корпоративного управління акціонерними товариствами паливно- енергетичного комплексу, у яких держава є міноритарним акціонером;
є) забезпечення вирішення в установленому порядку питання щодо встановлення додаткових платежів на поворотній основі з метою накопичення вугілля для потреб теплових електростанцій;
ж) ужити додаткових заходів щодо диверсифікації постачання ядерного палива на енергоблоки атомних електростанцій України;
з) забезпечити виконання абзацу другого підпункту 2 пункту 1 рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2014 року "Про стан забезпечення енергетичної безпеки у зв'язку з ситуацією щодо постачання природного газу в Україну", введеного в дію Указом Президента України від 1 травня 2014 року № 448, стосовно внесення в установленому порядку на розгляд Верховної Ради України законопроекту про внесення змін до Закону України "Про Кабінет Міністрів України1’ щодо щорічного затвердження Кабінетом Міністрів України прогнозних балансів виробництва та споживання паливно-енергетичних ресурсів в Україні;
2) затвердити у місячний строк плани заходів щодо:
а) підготовки об'єктів паливно-енергетичного комплексу та житлово- комунального господарства до роботи у період опалювального сезону 2015/16 року;
б) суттєвого зменшення залежності національної економіки від імпорту нафтопродуктів та стимулювання розвитку вітчизняної нафтопереробної галузі, забезпечення використання на території України якісних нафтопродуктів, зокрема, шляхом посилення державного контролю за їх безпечністю та якістю;
3) вжити у двомісячний строк у встановленому порядку заходів щодо:
а) забезпечення контролю за станом готовності підприємств, установ і організацій паливно-енергетичного комплексу до виконання завдань в особливий період;
б) поліпшення стану розрахунків споживачів за енергоносії та опрацювати питання стосовно запровадження механізму обмеження та/або припинення постачання енергоносіїв тепловим електростанціям і теплоелектроцентралям з урахуванням обсягів оплати за спожиті ними електричну енергію та природний газ;
в) забезпечення реалізації підприємствами, що належать до сфери управління Міністерства енергетики та вугільної промисловості України, видобутого вугілля енергетичних марок без участі посередників;
г) приведення у встановленому порядку договорів про спільну діяльність із видобування нафти та природного газу за участю державних підприємств у відповідність із вимогами законодавства, зокрема шляхом укладення угод про розподіл продукції;
д) диверсифікації джерел постачання вугілля в Україну;
4) ухвалити до 15 липня 2015 року нову Енергетичну стратегію України;
5) опрацювати у тримісячний строк питання щодо залучення європейських інвесторів до участі в розробленні та реалізації проектів будівництва енергоблоків № 3 і 4 Хмельницької АЕС та додаткових ліній передачі електричної енергії для її експорту до Європейського Союзу;
6) ужити разом із Фондом державного майна України заходів щодо укладення договорів користування об'єктами газорозподільної системи на конкурсній основі;
7) уживати заходів щодо диверсифікації джерел постачання природного газу в Україну, зокрема шляхом його імпорту з держав - членів Європейського Союзу, забезпечення бронювання потужностей для транспортування імпортованого природного газу в Україну та гарантування рівного доступу до транспортних потужностей для всіх суб'єктів господарювання незалежно від форми власності;
8) вжити разом із Службою безпеки України невідкладних заходів щодо:
а) підвищення прозорості здійснення господарської діяльності в енергетичній сфері товариствами, контрольний пакет корпоративних прав яких належить державі, забезпечення ефективної протидії корупції та боротьби з організованою злочинністю у цій сфері;
б) посилення контролю за переміщенням товарів з окремих територій у районі проведення антитерористичної операції в Донецькій і Луганській областях, а також на такі території та оптимізації процедур пропуску вантажів через контрольні пункти в'їзду-виїзду.
2. Міністерству енергетики та вугільної промисловості України:
1) невідкладно:
а) затвердити баланси виробництва та споживання електричної енергії в Україні на 2015 рік з урахуванням необхідності оптимального завантаження існуючих потужностей атомних, теплових та гідроелектростанцій;
б) визначити до 1 червня 2015 року обсяг та джерела покриття дефіциту вугілля (з урахуванням пріоритетності заходів з диверсифікації постачання вугілля) для задоволення потреб теплових електростанцій під час опалювального сезону 2015/16 року;
в) подати пропозиції щодо приватизації об'єктів паливно-енергетичного комплексу, зокрема підприємств вугільної галузі, та забезпечення відкритості й прозорості такої приватизації;
2) невідкладно вжити заходів щодо:
а) погашення заборгованості теплогенеруючих підприємств за відвантажене їм вугілля та недопущення накопичення такої заборгованості у майбутніх періодах;
б) погашення заборгованості з виплати заробітної плати шахтарям, що утворилася на підприємствах вугільної галузі, які розташовані на контрольованій Україною території, та запобігання її виникненню у дальшому;
в) забезпечення виконання планів з видобутку та відвантаження вугілля підприємствами вугільної галузі державної форми власності, а також погашення заборгованості за поставлене такими підприємствами вугілля;
г) забезпечення погашення підприємствами паливно-енергетичного комплексу заборгованості з податків, зборів та інших платежів до державного і місцевих бюджетів;
3) опрацювати в установленому порядку питання щодо передачі:
а) державного підприємства "Енергоринок" до сфери управління Міністерства енергетики та вугільної промисловості України;
б) функцій з надання спеціальних дозволів на користування надрами для видобування вуглеводнів Міністерству енергетики та вугільної промисловості України;
4) вжити у двотижневий строк заходів з оптимізації добових графіків споживання електроенергії, зокрема шляхом стимулювання споживачів до споживання електричної енергії у нічний час;
5) у місячний строк:
а) опрацювати питання щодо економічної доцільності розроблення проекту реконструкції енергоблоків теплових електростанцій та теплоелектроцентралей, на яких використовуються антрацитові марки вугілля, для забезпечення застосування ними вугілля газових марок вітчизняного видобутку;
6) опрацювати питання щодо механізмів стимулювання розвитку видобування та переробки бурого вугілля та торфу;
в) проаналізувати разом із Державною інспекцією ядерного регулювання України:
ефективність використання за останні 10 років встановлених потужностей атомних електростанцій України та розробити заходи щодо їх підвищення до рівня світових аналогів;
стан виконання заходів щодо продовження строків експлуатації енергоблоків атомних електростанцій України;
г) здійснити перевірку стану виконання робіт щодо введення в експлуатацію першої та другої черг Дністровської ГАЕС та вжити заходів щодо забезпечення дотримання встановлених строків їх виконання;
д) забезпечити здійснення перевірки дотримання встановлених вимог під час проведення реконструкції та планових ремонтів теплових електростанцій у 2010 - 2014 роках і розробити заходи з проведення реконструкцій та планових ремонтів теплових електростанцій з урахуванням завдання залучення приватних інвестицій;
б) вжити разом із місцевими державними адміністраціями заходів щодо належної підготовки до опалювального сезону 2015/16 року, зокрема:
а) визначити граничні величини режимів споживання електричної енергії та потужності її постачання для кожного регіону України;
б) запровадити ефективне управління режимами споживання електричної енергії та інформування всіх категорій споживачів про визначені час і строки відповідних обмежень постачання електричної енергії;
в) забезпечити дієвий контроль за дотриманням регіонами встановлених режимів споживання електричної енергії і використанням потужностей її постачання та у разі необхідності вжити відповідних заходів для зменшення обсягів споживання електричної енергії;
7) розробити за участю Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, та подати у тижневий строк Кабінету Міністрів України для внесення на розгляд Верховної Ради України законопроекту про національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
3. Запропонувати Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, разом із Міністерством енергетики та вугільної промисловості України:
1) активізувати інформаційно-роз'яснювальну роботу серед споживачів щодо економічної доцільності збільшення обсягів споживання електричної енергії у нічний час;
2) опрацювати за участю державного підприємства "Енергоринок" механізм реструктуризації заборгованості між пов'язаними підприємствами, що провадять господарську діяльність на ринку електричної енергії;
3) посилити контроль за додержанням ліцензійних умов здійснення господарської діяльності підприємствами паливно-енергетичного комплексу, у тому числі шляхом проведення позапланових перевірок;
4) опрацювати питання щодо посилення відповідальності енергогенеруючих підприємств за недотримання ліцензійних умов.
4. Фонду державного майна України разом із Міністерством енергетики та вугільної промисловості України провести перевірку виконання інвестиційних зобов'язань власниками приватизованих у 2010 - 2014 роках підприємств паливно-енергетичного комплексу.
5. Антимонопольному комітету України за участю Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, вжити заходів щодо:
1) проведення до 1 червня 2015 року в установленому порядку розслідування порушень вимог законодавства про захист економічної конкуренції суб’єктами господарювання, що здійснюють діяльність на ринках вугілля, електричної енергії, нафти і нафтопродуктів, природного і скрапленого газу;
2) здійснення разом із Київською міською державною адміністрацією аналізу дотримання публічним акціонерним товариством "Київенерго" вимог законодавства про захист економічної конкуренції, ліцензійних умов та умов користування переданим йому майном.
6. Службі безпеки України, Міністерству оборони України, Міністерству внутрішніх справ України забезпечити на території Донецької та Луганської областей належну охорону об'єктів газо- та електропостачання, транспортної інфраструктури та безпечний доступ технічного персоналу для виконання технологічних робіт на таких об'єктах (у тому числі їх ремонту та відновлення), зокрема з метою забезпечення вивезення енергетичного вугілля.
Секретар Ради національної безпеки і оборони України О.ТУРЧИНОВ


Хочешь сказать,что Сеньке не дали реализовать "указанное"?Кто тогда громче всех орала "Сеньку геть"-"матьківщина"??? 17_wink
"Московская история пришита к истории Руси белыми нитками."
Карл Маркс.

Интеллект - враг пропаганды.

(69 н. э.) Авла Вителлия-Лучше всего пахнут вражьи кости
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2025, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин