Ты знаешь, с тобой соглашусь. Полтинник начинаешь ценить, когда на него сажусь для "по решать", по городу. Ему реально нет равных, во всепролзности и универсальности. Ездил по тем же маршрутам пару раз на кубатурах,... не то!
На Дио я могу ВЕЗДЕ про лесть! А где не могу, то на бровку закинул и в перёд.
Полтишь проигрывает только за городом и геморром по правам, страховке, номеру. Вот бы упростить...
а я не згоден - кругом їх обходить лайт ендурік 125-150, витрата менша, прохідність більша (в рази) і по місту можна їхати в потоці, а не тошнити під бордюром.
... права - це гемор??? гемор - це коли тебе зіб'є школота (не дай Бог) без прав і номерів і звалить! а ти будеш лежати із зломаною ногою і плакати на обочинці. Страховка і номер коштують як пару-тройку літрів 2Т масла... де гемор?
до 50кмгод відношусь нейтрально... але краще б зробили більше парковок, підземних переходів і оптимізували (прискорили) роботу поліції при ДТП - а не так шо через 2 подряпаних бампери - стоїть 2 км траси на 5000 машин на 2-3 години...
1. 50км і відеофіксація - правильно - давимо консервованих!
треба побільше пузатих пересаджувати на мото і вело... шоб хочаб через день на роботу катали на 2х колесах... і загазованості менше, і для здоров'я корисно.
От шкода тільки шо клімат у нас кончений, із жовтня по квітень сраний дубак, а мотосезон якісь піврочку
