MOTO.com.ua
events
0
События
Погода: Киев
25.04, 15:32
11
+21 °С
Ветер: 0 м./с., Зап
НовостиФорумОбъявленияЖурналКаталогПривалКалендарь
Регистрация Вход
?
Войти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Искать

SHINERAY XY 200 INTRUDER - обговорення, експлуатація

Просмотров: 188231, модератор: User
User модератор темы
06.03.2020 г. ответил для Арон  
answerview
Показать сообщение
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq

Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK

Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ

Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби  за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)

Ланцюг - 428-й, 114 ланок

Карбюратор - PZ27

Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)

Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо  від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Отредактировано: 15.06.2022 г., User
1
like
1
good
bad
shockingly
22.06.2022 г.
answerview
Если по быстрому, то винт качества смеси (крутить с низу) выставь на 2.5 оборота. У меня стоял 1.5.Теперь стало гораздо лучше
У мене стоїть 2 оборота. Регулював по стандартному для PZ-шок способу. Працює норм. То був хреновий бенз.

Купив собі запасну свічку. Аналог по параметрах. Брав ще дешевше в місцевому мото-магазині. Спробував... Так і катаю на ній07_dirol. Мот запускається набагато краще ніж на рідній. Забув про збагачення і накачку з виключеним запалюванням. Можна виносити в шапку: DENSO X24ES-U.
like
good
bad
shockingly
25.06.2022 г.
answerview
Нужен совет по замене задних амортизаторов на Явовские. Вроде бы там втулка 12/12,а у ныших 10/12. Как встают? Нужны именно разборные, для ремонтопригодности.
like
good
bad
shockingly
25.06.2022 г.
answerview
Закінчив тестування ГТЖ на А-95 і маю змогу поділитись підсумковими спостереженнями. Може комусь знадобиться. На цей раз пошуки філософського каменя були спричинені не стільки "щоб краще їхало", а спробами знизити робочу температуру двигуна на А-95. 
Походу доведеться з цим жити. Зрештою, 100° не так вже й багато, особливого впливу на швидкість/динаміку не помітив.

Умови:
Зірки - 17/42
Холості біля 1200, стоковий ЖХХ #38, гвинт якості викручений на 2 обороти.
Мот обкатаний, без додаткового охолодження, повітряний фільтр чистий03_biggrin
Переважно траса, прогони 100-150км. Крейсер: 80-90 (по спідометру) Обороти в районі 5000. 
Короткочасні тестові просирони і обгони на повністю відкритому дроселі. Максималка ніколи не цікавила, 110 (по спідометру) набирає легко і продовжує розганятись.
Середнє навантаження - 110кг.

Соррі, мої попередні пости про "темнуватий колір" свічки на ГТЖ #112/115 не зовсім коректні. 
Тепер, для чистоти експеримента, докатував до зупинки з заглушеним приблизно на крейсері двигуном, і картина зовсім інша.

Ну поїхали...

Загалом: на всіх ГТЖ без провалів при повстю відкритому дроселі, плюс/мінус нормальна динаміка на верхах.

#110 (голка в середньому положенні)
А-95. Ура! В спеку +30° температура в картері милі оку 95°. В прохолодну погоду взагалі 90°. 
А от з ходовими характеристиками біда... Повний провал динаміки на низах. Звук мотора "сухий" і різкий. Відчутно сильніша вібрація (аж колінам від бака лоскотно) порівняно з іншими варіантами. 
Свічка яскраво-морквяна з світлими ділянками. Словом, найкращий по температурі і найгірший по ходових характеристиках. Може десь в тропіках або пустелі...

#112 (голка в середньому положенні)
А-92. Оптимальний варіант для середніх температур, при забортній температурі03_biggrin менше +5°  справляється, але мот натякає, що хоче трохи більше. Температура в картері - 95°. Свічка - норм. 
А-95. "Щось воно стало трохи ліниве". Температура - 100°. Свічка - норм. Якось завтикав і кілометрів 30 проїхав по трасі з напів-відкритим збагаченням. Ще відзначив як м"яко працює мотор08_lol. Без помітної втрати динаміки21_umnik

#115
А-92 (голка в середньому положенні). Загалом дуже непогано. Свічка - норм. 
Відмовисся через мікродетонації при різкому закритті дроселя і гальмуванні мотором. Влітку. Хороший варіант в холодну пору року для температур нижче +5°. Температура в картері - 95°.
А-95 (голка опущена на поділку). Беззаперечний фаворит на цьому бензі (для середніх температур, восени подивимось). Мот стабільно йде навіть при 2000об/хв десь до 4-ї передачі. Хороший "підхват" оборотів на низах. Обгін з швидкості трохи нижчої крейсерської, на підйомі, без пониження передачі, проти вітру - бадьоренько так. Гальмування мотором - відмінно. Температура в картері - 100° (ех..02_sad). Свічка - отой ідеальний цегляний колір, рівномірий(!), без світлих ділянок.

Так і не зрозумів збіднення чи збагачення суміші воно хоче для А-9521_umnik

Розхід
По лічильниках на АЗС, заливаючи під горловину, надлишок - в пластикову пляшку.
А-92 ~ 3.3, А-95 ~ 3.0 
ВСЕ!
Незалежно від жиклера. Сам був здивований. В принципі, пояснюється просто. На біднішій суміші - перевитрата в динаміці, і навпаки. Навіть періодичні міські тягнучки/бездоріжжя (до 20%) на результат суттєво не впливають.
То на стоковому ГТЖ при шаманстві з голкою деколи і 3.7 виходило.
Спеціально для тих, хто хоче зекономити, в т.ч. на ціні бензу08_lol
2
like
2
good
bad
shockingly
25.06.2022 г.
answerview
Приобрёл заднюю резину, 4.10х18, и пролетел. Оказалось что немецкие 4.10 больше чем китайские 4.10. В миллиметрах; немец 130мм, а китаец 100мм. В интрудер максимум 120 мм влезет и то защиту цепи пришлось бы снять. У неё даже посадочное больше, диск со свистом во внутрь встаёт.
Отредактировано: 25.06.2022 г., P02re6
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
25.06.2022 г.
answerview
РозхідПо лічильниках на АЗС, заливаючи під горловину, надлишок - в пластикову пляшку.
А-92 ~ 3.3, А-95 ~ 3.0 
ВСЕ!
Незалежно від жиклера. Сам був здивований. В принципі, пояснюється просто. На біднішій суміші - перевитрата в динаміці, і навпаки. Навіть періодичні міські тягнучки/бездоріжжя (до 20%) на результат суттєво не впливають.
То на стоковому ГТЖ при шаманстві з голкою деколи і 3.7 виходило.
В мене, зірки - 15/42, розхід 3,7-4,0. Тягнусь 3-8 км на другій або третій передачі по крупному щебеню і ще десь 7 км по трассі. Щебень достав 13_evil колі вже асфальт положать?
like
good
bad
shockingly
25.06.2022 г.
answerview
Нужен совет по замене задних амортизаторов на Явовские. Вроде бы там втулка 12/12,а у ныших 10/12. Как встают? Нужны именно разборные, для ремонтопригодности.
Стають норм. Тільки зразу за сайлентблоки і втулки подбай. У мене рідні виявились убитими за 1000 пробігу13_evil

Вони коротші сантиметра на 3 (десь є на форумі,  Ozy_58 міряв). Тому одночасно сильно бажано опускати перед на перах вилки.
1
like
1
good
bad
shockingly
26.06.2022 г.
answerview
В мене, зірки - 15/42
У тебе та 15-ка основний бензоїд. Став 17 і не парся. Тягла там на нижніх передачах з головою вистачає. То вже на 5-й передачі всі косяки бензу/настройок вилазять (а воно таки все настроюється і динаміка дуже навіть гут на 17/42). А так 80км/год = 4500 об. І мотору добре, і ланцюгу, і вухам, і кишені 03_biggrin

Взагалі подумую за 18. Бо по місту якось ні тудим - ні сюдим. Між 4 і 5 передачами. Не сподобається - завжди можна поміняти назад. Ціна тої зірки зараз - літр бензу. Купував пару днів назад, бо стару 17-ку за 5000км вже доїдає.
Отредактировано: 26.06.2022 г., Azazel
1
like
1
good
bad
shockingly
29.06.2022 г. ответил для artur.archi  
answerview
Купив собі Shineray Instryder XY 200-4 і відразу два косяки найшов. Хто допоможе? 1-е шестерні стартера велика і мала, де можна дістати? Можливо в когось на розборці є такий мото чи знаєте де можна дістати.
Ось практично розборка, випадково наткнувся. Може навіть десь по-сусідству. 

То ж треба було так мот убити... 13_evil
like
good
bad
shockingly
01.07.2022 г.
answerview
Закінчив тестування ГТЖ на А-95

Потрібно ж було так заморочуватись... Катаю на 110-му жиклері і 95-му бензині (раніше Укрнафта, а тепер Мустанг від ВОГ) більше року. Голка в середньому положенні і, загалом, задоволений. Ніяких вібрацій, щоб аж коліна лоскотало не помітив. Але використовую більш в'язкі масла - 10w-60 та 5w-50. Поки мот холодний, то трохи якийсь грубуватий звук двигуна, зате після прогріву робота м'яка. З трохи низькою тягою на низах згідний, проте це ще дуже від бензину залежить. Шумність і вібрації двигуна зростають при збільшенні зазорів клапанів. Якщо тримати в межах 0,05-0,08 мм, то навіть на холодну після простою легше завести (без зливу бензину з карба). Якось ставив 112-й жиклер (але одночасно з підйомом голки на поділку) - на низах робота хороша, але, загалом, багатить. Поставив 110-й і більше не лізу. Можливо і варто було б підняти голку для кращої роботи на низах (для міських умов), але щось не хочеться та й по місту не часто їжджу.
like
good
bad
shockingly
01.07.2022 г.
answerview
Потрібно ж було так заморочуватись...
Та то зведені результати тестів, включаючи минулорічні на А-9203_biggrin З переходом на А-95 довелось шукати варіанти...

З трохи низькою тягою на низах згідний, проте це ще дуже від бензину залежить.
(раніше Укрнафта, а тепер Мустанг від ВОГ)
У мене загалом їзда агресивна в плані розгонів04_blush тому заморочився. На ВОГ бенз таки гут. На А95-євро в крайню поїздку розхід вийшов 2,705_shok. В порівнянні з 3,0 на ОККО-вському. Це в спеку і ніразу не "пенсіонерському" режимі. Довелось майже літр бензу в колонці залишити, бо не було чарівної пляшки для надлишку...
Якось ставив 112-й жиклер (але одночасно з підйомом голки на поділку) - на низах робота хороша, але, загалом, багатить.
Ну якраз через голку і багатило... В будь-якому випадку - непоганий, але й не найкращий варіант для А-95.
Отредактировано: 01.07.2022 г., Azazel
like
good
bad
shockingly
User модератор темы
06.07.2022 г.
answerview
Шо ви там за бодягу залили?06_question
У мене на європейскому 95-му движок працює як оса, його не чути, температура впала на 15 градусів, витрата з 2,4 до 2,2 л. У мене правда Джиньші 125, до цього 26 тисяч їздив на 92-му, нічого не переналаштовув. 
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
06.07.2022 г.
answerview
Хочу підключити вольтиметр, але за фарою що не пробую, немає тої напруги що на акумі! Ще якісь варіанти є щоб після замка підключити і було б нормально? Дві години граюсь нічого не знайду! (
like
good
bad
shockingly
User модератор темы
06.07.2022 г. ответил для ЧИН  
answerview
до датчика бензину
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
06.07.2022 г. ответил для User  
answerview
Не, не виходить, одина клема то мінус постійний а друга клема то вихід з датчика! (
Падіня напруги на 0.11
Отредактировано: 06.07.2022 г., ЧИН
like
good
bad
shockingly
06.07.2022 г. ответил для ЧИН  
answerview
Я підключив без проблем, а куди-не пам'ятаю06_questionСтарий вже, склєрот...02_sad
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
User модератор темы
06.07.2022 г. ответил для ЧИН  
answerview
я брав не з самого датчика а з приладу в панелі - там 3 дроти.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
06.07.2022 г. ответил для User  
answerview
Центр, постійний мінус, бокові, при включені запалення напруга падає, я вкл, то на обидвох є нормальний мінус, +/-
Як можна підключити не розумію 
Отредактировано: 06.07.2022 г., ЧИН
like
good
bad
shockingly
07.07.2022 г. ответил для Direktor  
answerview
Знайшов! Там є вихід на юсб розетку, падіння напруги мінімальне, десь 0,06В,супер!
Погано що немає повної схеми (
like
good
bad
shockingly
07.07.2022 г. ответил для ЧИН  
answerview
В мене була ця сама ЮСБ розетка, та я її відрізав (маю моцний павер банк), а от що  тудою підключив06_questionбо поставив на дуги і під хвіст "ходові вогні" плюс датчик температури...
Іванович. Не бандерлог!
Отредактировано: 07.07.2022 г., Direktor
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
1
like
1
good
bad
shockingly
10.07.2022 г.
answerview
Пропрацював цей давайс аж 2 дні! Показник напруги працює без питань, а з температурою якась фігня! Якісь глюки, то показує - 8,то тут же 85, дві секунди одне дві інше, притому температура не відповідає, щось від фонаря! 
Це мені так пощастило, чи є інші випадки?)
Питання на що змінити? 
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!   Обратная связь   О нас   Реклама на сайте   Магазин