MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
19.04, 04:32
11
+6 °С
Вітер: 1 м./с., Зах
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Інжектор з двигуном скутера, мотоцикла - хто як вирішує проблеми. Які є методи, лайфхакі?

Переглядів: 2433
16.09.2020 р.
answerview
Тема інжекторів у нас досить слабо вивчена з багатьох причин. Але інжектори у багато кого є і існує купа питань. Тема створена для вивчення цього складного вузла мото-техніки. Цікаво почитати, хто і як використовує інжекторну техніку. Обслуговування і ремонт інжекторів хто і як робить самотужки, чи з допомогою сервіс-центрів.
Досвід спеціалістів вітається!
Тюнінг скутерів від 110 і вище, карбюратори, адреса в профілі.
Змінено: 16.09.2020 р., GiS
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
2
like
2
good
bad
shockingly
16.09.2020 р. відповів для maxiscooter  
answerview
Цікаво почитати, хто і як використовує інжекторну техніку. 
Обслуговування і ремонт інжекторів хто і як робить самотужки, чи з допомогою сервіс-центрів.
Використовую на авто аж 4 інжектори, а до цього було 5, хоча мрію про інжекторний Cub з 1 .
...обслуговування там ніякого не потрібно, окрім заміни гумових кілець раз в надцять років,
п.с. і якшо використовувати якісні фільтри і паливо, то і чистка ніколи не знадобиться (яка, доречі, у більшості випадків майже нічого не дає, окрім попвнення гаманця власників СТО).

 для вивчення цього складного вузла мото-техніки
якщо взяти карб моєї хонди і інжекторну форсунку, то перший "вузол" складніший раз так в 100, бо щоб вміти його налаштувати, треба прочитати купу мануалів, форумів і пів дня крутити болтики.. і я стараюсь ніколи там нічого не чіпати поки працює і молюсь щоб так надалі і було 08_lol

...а звичайна інжекторна форсунка - це простий електромагнітний клапанець з функціями відкрито/закрито...
☭ = 卐 = Z
Змінено: 16.09.2020 р., hitmanhunter
2
like
2
good
bad
shockingly
16.09.2020 р.
answerview
а звичайна інжекторна форсунка - це простий електромагнітний клапанець з функціями відкрито/закрито...
Та оно то так, но до всей той простоты прилеплено ещё куча геморроя, в виде лямбда зонда, мозгов управления и прочей радости. Так то сама форсунка это ещё не весь инжектор, особенно радует тот факт, что на скутерах с инжектором баки малого объёма, а насосу нужно охлаждение. Ну я думаю дальше понятно. 
Нас оберiгае вiд дурних законiв, таке саме дурне Iх виконання.
Русский корабль. Иди нахуй.
1
like
1
good
bad
shockingly
16.09.2020 р. відповів для ZASEKAN  
answerview
Тут я згоден.. просто не прочитав, що мова іде про всю систему вцілому..  бо так, то там звичайно ж і лямбда, і насос, і регулятор тиску... але всеодно - за японський "сучасний" карб, в цілому система точно не складніша. імхо... і можливо, не набагато надійніша, але економічніша у плані споживання - це факт.
І найголовніше - екологічно безпечніша... Хоча тут для "нашої страни" (з рівнем екології після зімбабве) то вже другорядне.
☭ = 卐 = Z
Змінено: 16.09.2020 р., hitmanhunter
like
good
bad
shockingly
17.09.2020 р.
answerview
Не понятно о чем разговор. если о самом инжекторе, как о детали, то, по моему мнению, согласному с предидущим постом hitmanhunter, обсуждать не особо есть что. Просто форсунка, включена, выключена. Если не глумиться над нею то лазить в неё не надо вобще. 
Если о системе в целом, то это довольно обширная тема. Даже слишком для одной темы...
like
good
bad
shockingly
17.09.2020 р.
answerview
Використовую на авто аж 4 інжектори, а до цього було 5, хоча мрію про інжекторний Cub з 1 ....обслуговування там ніякого не потрібно, окрім заміни гумових кілець раз в надцять років,
п.с. і якшо використовувати якісні фільтри і паливо, то і чистка ніколи не знадобиться (яка, доречі, у більшості випадків майже нічого не дає, окрім попвнення гаманця власників СТО).

Цікава точка зору! Незвично таке читати. Значить просто заміна ущільнень (гумови кільця) і гарне фільтрування повітря і палива? Начебто дуже простий рецепт.
Чистка форсунок нічого не дає?
Це просто дивно читати. Чи то чистку робили недбало, чи то не в чистці була проблема - сумнівне ваше твердження про непотрібність. Читав, слухав від людей про протилежні результати чистки, якщо дійсно вона потрібна.
Тюнінг скутерів від 110 і вище, карбюратори, адреса в профілі.
like
good
bad
shockingly
17.09.2020 р. відповів для maxiscooter  
answerview
Значить просто заміна ущільнень (гумови кільця) і гарне фільтрування повітря і палива?

зауважу що чистота повітря немає відношення до здоров'я інжектору.
Фільтрування палива зазвичай забеспечує конструкція с заводу і найкраще що можно порадити то не втручатися в це.
Розмовляючи з людьми які обслуговують авто мото техніку на авторизованих СТО я почув від них таку точку зору - чистка, промивка інжектора практично нічого ніколи не дає. Проблеми с тиском, проблеми с регулятором тиску, з якимось ще компонентами системи, але промивати інжектор це як протирати оптичну ось фотоаппарата. Сенсу нема, але якщо клієнт забажає то в прайс запишуть.
1
like
good
1
bad
shockingly
18.09.2020 р.
answerview
Фільтрування палива зазвичай забеспечує конструкція с заводу і найкраще що можно порадити то не втручатися в це.Розмовляючи з людьми які обслуговують авто мото техніку на авторизованих СТО я почув від них таку точку зору - чистка, промивка інжектора практично нічого ніколи не дає. Проблеми с тиском, проблеми с регулятором тиску, з якимось ще компонентами системи, але промивати інжектор це як протирати оптичну ось фотоаппарата. Сенсу нема, але якщо клієнт забажає то в прайс запишуть.
 Я розумію, що фільтрування палива - це те, що не треба намагатися замінити на щось дешевше з найближчого магазина. Зазвичай паливний фільтр встановлений в бак, разом з насосом і іншими елементами, складаючи цілий блок.
Тюнінг скутерів від 110 і вище, карбюратори, адреса в профілі.
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
18.09.2020 р.
answerview
Саме так. Інколи, паливний насос виконаний окремо, але зазвичай він вмонтований в бак і фільтр палива в ньому. Не бачу ніякої причини щось змінювати те, як це замислили інженери виробника. Я, звичайно, не все знаю, і є ще багато чого не бачив, але  я ще не зустрічав щоб насос і фільтр були зроблені так, що треба було б переробляти...
like
good
bad
shockingly
24.09.2020 р.
answerview
На моём мопеде инжекторы прошли 160 000+. Никаких проблем никогда не было. 
1
like
1
good
bad
shockingly
14.10.2020 р.
answerview
В мене був Опель "Аскона" 85року. Купив у 95 і у 2018 зламався топливний насос. Поставив від Газелі і поїхав далі. Продав. Так, що проблем з інжектором ніколи не було. Ніколи його не чистив, не знав де які датчики. Їздив і все.
век живи-век учись
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин