MOTO.com.ua
events
2
События
Погода: Киев
13.11, 23:04
26
-3 °С
Ветер: 3 м./с., Ю-В
UA
НовостиФорумОбъявленияЖурналКаталогПривалКалендарьМагазин
Регистрация Вход
?
Войти
Форум
Искать

Все о Honda PCX 125 / 150 ESP (Non Esp)

Просмотров: 1139, модераторы: vaclav, tsinik
vaclav модератор темы
29 июня, 16:13
answerview
Щоб отримати корисну інформацію - дивіться пости на початку гілки.

Service Manual на Honda PCX 150 2013-2017

розбитий на 6 частин (6 окремих pdf'ок).

Пароль на архіви "pcx" (без лапок).


Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 26 сентября, 17:19, vaclav
Прикрепленные файлы
zip
7,52 мБ.
zip
8,68 мБ.
zip
8,91 мБ.
zip
7,27 мБ.
zip
8,81 мБ.
zip
7,81 мБ.
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
29 июня, 16:17
answerview
Honda PCX 150 Owners Manual

Пароль на архів "pcx" (без лапок).
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 30 июня, 00:54, vaclav
Прикрепленные файлы
zip
2,89 мБ.
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
29 июня, 16:23
answerview
Підбірка корисного відео

Ставимо багажнік


Ставимо багажнік на PCX 2018



Ставимо-знімаємо скло




Pcx 2018 без пластика 18+


Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 11 сентября, 10:50, vaclav
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
30 июня, 02:46
answerview
Замовив скут з Японії сижу в "ждунах". Спочатку не збирався про це писати, проте гадаю буде цікаве - особливості придбання pcx.

І так, Ви вже передивилися весь ютаб - всі відасіки про pcx і вирішили його придбати. На мотку їх немає, ліземо на olx і починаємо вибирати собі pcx... А от тут все досить прикольно. Більшість із ніх це 2014-2015 із пробігом 2-10 тис... Але якщо придивитися уважно на пластик і сідушку, то виявляється що реально вони, в кращому випадку, 2013 року. З пробігом - ну якщо з роком наобманули, то пробігу віри немає. Є поодинокі реальні варіанти 2014 і новіщі, але коштують вони тисячі 4. Тобто, станом на сьогодні - або 2-3тис за однозначне палево з роком, або 4тис.

Мене це не влаштовувало - я хтів чесний рік, бажано свіжий і ціну нижче 4тис.

Тому замовив з Японії.

Із очевидних плюсів - в процессі купівлі скидують фотки+відео, в тому числі одометра. Тобто я бачу скільки мопедка пройшла, ще до того як вона викуплена (японці не дадуть скручувати - купляй і скручуй!). Ну і плюс - продавцю не треба дурити, не треба десь тримати мопедку (а це витрати) - покупець вже є, прийшов контейнер - мопед зразу забирають - товар не лежить.

Ще один плюс - наші не лазили в мопед. Тобто, "прєдпродажка" мене не цікавить, бо толку з неї ніякої, а от залити сала за шкуру - можуть гарно (не зі зла, а просто щось пролюбили - масло, охолоджувальна рідина повинна бути правільна). А для більш-менш свіжого мопеда - не треба в нього лазити. Сам поламаю!

Зараз чекаю на 150ку, 2016 року, 8 тис на одометрі, ціна - гарна але ж не кінських 4тис.

Почав шукати всякі приколи по обвісу - не раджу брати стару мопедку - тільки рестайлінг. От наприклад, можна замовити собі лобове скло на сайті компанії (вибрати колір, аерографія на склі), але тільки на моделі починаючи з 2014. Тобто там старі моделі вже відходять, в нас вони тільки починають з'являтися. Ну і потім почнуть прибігати - "дістань ...", дістать - дістану, от тільки буде воно без витребеньок - яке є. А на мій погляд, головний плюс pcx - його можна затюнити під себе. Pcx - він як чистий лист - бери пензля і малюй! Всякого обвісу - море, були б гроші. Я от (зараз) сподіваюсь "намалювати" мікро-голду :)

PS: спочатку хтів брати 125'ку lead, але потім передумав - зараз вона (ліда) продається тільки в Японії і Індії,
PCX продається ВСЮДИ (крім України)  - немає проблем із запчастинами, донорами, пластиком (пластик коштує копійки, порівнянно з бургманами). Ну і ціна на ліду (в гарному стані, а не як той хлам з olx) приблизно така сама як на 125й pcx.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 30 июня, 19:56, vaclav
5
like
5
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
01 июля, 05:16 ответил для vaclav  
answerview
Parts Catalog Honda PCX150 NEW - 2ND EDITION

Каталог запчастин на PCX 150 2014
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 01 июля, 05:19, vaclav
Прикрепленные файлы
pdf
7,82 мБ.
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
03 июля, 18:39
answerview
Підбір лобового скла на дорейстайлінгові моделі (тобто до 2014 року).
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 03 июля, 18:40, vaclav
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
08 августа, 16:57
answerview
Таіландські гей-трапи прислали тюнінг-сідало. Як на мене - до преміального рівня трохи не дотягує, але хоч краще ніж той дешевий мотлох що ставлять на Бургмани.

+ захист вихлопу

А от японці - звичайні п@#ри, бо Покемон ще не приплив.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 09 августа, 01:23, vaclav
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
1
like
1
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
11 сентября, 09:48
answerview
А тим часом мій pcx майже приїхав до мене - може вже сьогодні буде в Києві.

Відео розвантаження контейнеру - мого pcx'а розвантажують першим:



Враження:
1. Якийсь дивак придбав honda monkey
2. Ні - варіатор ...
3. #@%, це ж мій pcx ! Який малий ! 02_sad
4. Ну по висоті - низький, по довжині - наче норм. Ще вчеплю високе скло (+ до висоти) і багажнік з кофром (+довжина) - мопед візуально збільшиться.

Плани по отриманню:
1. Поміняти масло
2. Виїхати пофотографувати (щоб потім порівнювати)
3. Поміняти масло в перах, подивитися на ремінь, повітрянний фільтр, обвішати "тюнінгом"
4. Отримати номера, страховка
5. Кататися, фарбувати кофра і т.д. Першим ділом - поселю в унітазі дощовика14_girlevil бо для цього і брав - щоб КОМФОРТНО сидіти було.

"Тюнінг", доречі, ще весь не приїхав і далеко не все придбав що хтів - перша необхідність. Ще планів (придбати чи зробити) багато - на зиму вистачить.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 11 сентября, 10:43, vaclav
2
like
2
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
26 сентября, 16:20
answerview
ОТРИМАВ, ПОВНИЙ ПОРЯДОК.

НАНО-BURGMAN, АБО YBR ЗІ СВІТУ МАКСІ-СКУТЕРІВ
(фактично перший український огляд)

Епіграф:
продать Юбра в наше время-это 11й грех (с) кто-то с мотка сказал!

Ось таким я його побачив - перші секунди (на фото). 

На вигляд - досить сексі "я б вдув!", але суть - lead/sh 125'ка. Аби не зовнішній вигляд - ніхто б в його сторону і не плюнув, а так - бестселлер.15_badgrin Добре що хоч 125"ку не взяв.

Це під будинком де сертифікаця відбувається. Довго навколо нього кружляв - добре що хоч чийсь мот стояв - хоч якась ознака що туди прийшов, потім зайшов в огорожену терріторію (стороннім вхід - як звичайно), Спочатку побачив джипа з мотами (той що позаду на фото), а потім вже помітив за чиєюсь машиной pcx"а. Пофотографував pcx, потім дивлюсь - в джипі якісь голови є. Я до ніх постукав:
- Ви мопеди продаєте?
- Да
- Я візьму червоного!!15_badgrin

Заправив, розрахувався, почекав хвилин 20 сертифіката да поїхав в гараж. По дорозі на лукойлі качнув задне колесо бо було підспущане. Таке от.

Дуже суперечливі відчуття. Бо порівнюю із джебелем 250 і все сумно. Но з джебелєм порівнювати не варто - то незвичайний коник - він і після 600цц є цікавим. Жалко що зараз холодно і не дуже розженешся (резина-дорога холодні).

Ну взагалі, поки що остаточної думки не склав про pcx - не поспішаю з висновками - треба покраще розжувати і розібрати смак. Перші враження у парі речень: нано-бургман, ybr і світі максиків. Здається я цього і хтів, але треба щоб мозок це прийняв.08_lol

  • по розмірам і вазі - як китайський скутер 150ка
  • по вигляду - як максік
  • по швидкості-динаміці12_cray- ybr (точно ще не певен, але все схоже на те тепер вже впевнений - це йобрик, але трохи більше тяги)

Посадка незвична - взагалі як на скутері 50цц, але все ж більше місця, бо на полтосах там зовсім руль в коліна впирається, а тут - маловато але не заважає. Взагалі, посадка комфортна - сидиш як на стільці, руки розслабленно лежать на рулі, можна рулити однією рукою (але не рекомендую так робити!).

Що не сподобалось:

  • Вібрації. Ендурики вважаються вібростендами, але навідь після джебеля тут більше вібрацій. Це спочатку помітно, потів звикаєш і не помічаєш.
  • Хондівські дзеркала не сподобались - бачу що по боках і все. На джебелі стоять vicma (китай?) - я в ніх кофр за спиною бачу.

Що сподобалось:

  • Унітаз. Він є. Середнього розміру. (то що хтів - не меньше літрів 30-40)
  • Приборка. Годинник, одометер, тріпметр, середня витрата палива (з Японії писав 31км на літрі) і аварійка.
  • CBS - коли гальмуєш заднім він ще сам переднім підгальмовує. Задній гальмує в рази краще ніж просто переднім.18_good Здавалося б система примітивна, не понтова ABS, але не очікував що так добре. Дуже цупкий (після ендуро).
  • Все світло - LED.
  • Якість пластику. На джебелі такий що гнеться, тут трохи жорсткіщий (бо не треба) і на відчуття (все) дорожче ніж актив.
  • Бардачок спереді - є, але поки що не зачиняється (це з заводу, а от хитрий замок вже їде з алі), влазить пляшка коли 0.5. Треба спробувати пляшку коньяку.
  • Прикурювач у бардачку
  • Під сідлом в унітазі є крюк і тросик в комплекті (!!) щоб пристібувати шолом. Дуже зручно.
  • Японець поставив підігрів рук (він і вольти в бортмережі показує). Не дешевий - не китай. Їхав і дивувався - як я без нього жив?? Я б японцю в ноги вклонився б. Зараз на таку погоду просто супер. Їхав і не хтів прибирати руки з руля навідь щоб гальмувати. Дуже рекомендую. Китайські не беріть бо лайно - їх багато моделів перепробували - все проблемне.
  • ДУЖЕ маневренний, мабудь як 50цц. Розвернутись - ледь не пів полоси треба.
  • Витрата палива, пише 38 км на літрі - вийшло 2.6л на 100. Це якщо не більш 70 їздити не агрессивно. Мене влаштовує. 2л/100 на pcx150 - бачив реально.
  • у пробках не треба клацати передачі і накачувати ліву клешню (вижимати зчеплення). По місту - якщо немає пробки - котишся собі 60-80 і все добре, а є пробка - тоді взагалі не важливо скільки кобил.

Про режим Idle Stop (глушить двигун сам на світлофорах) - ще не зрозумів чи воно корисне і чи воно задовбує

Взагалі, pcx це таке собі лагідне теля. Після джебеля - їдеш і спиш. Дуже розслабляє зручною посадкою, комфортом, відсутніст'ю норову.

Майже ідеальний мопед на кожен день (у місті). Не підійде "гонщегам". Підійде початківцям і тим хто вже налітався і всюди встиг. Рекомендував би як "перший і останній мотоцикл" - придбати і залишити на довгі роки. Але хто ж послухає, бо "до ybr'а ще дорости треба".

Додав фото із собою верхи. Зріст 177см, вага 130кг. Також фото захисту вихлопу та зачіпу для шльому.

TODO: влітку поганяти pcx'а по трасі та дописати у огляд
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 17 октября, 18:34, vaclav
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
27 сентября, 02:53
answerview
+ кофр гіві 50л. Ігор сказав що завеликий, завтра як буде видно придивлюся. Якщо залишиться, то спинка пасажира і гріль - чекають у коробці. І пофарбувати верх у колір мопеду.
+ занижене півняче сідало (з таіланду, в попередніх постах фото). Мопед отримав егоістичний вигляд.18_good В таіланді не був, але вже знаю що ж#пи в ніх вузькі. Не питайте звідки.
+ заміна масла (0.8л/0.9л по мануалу) і перший раз заправив
+ дзеркала як на джебелі, вони йому зовсім не в тему і набагато краще видно не стало (на джебелі видно - супер). Тут або руль ширше, або худіти бо панорамні дзеркала не справляються.15_badgrin

До речі, чомусь азіати угорають по заниженню. І на pcx також є тюнінг - ставлять на 13" диски (14" по заводу) і коротші задні аморти, ну і низькі сідухи. Нема покою єб@#тим. На колеса є інший вид збочення - ставлять на спиці (не знаю розмірів ободу), виглядає як велосипед.

Мопед вже проситься на мийку, бо в гаражах він став схожим на замурзане ендуро.04_blush
Ще не вистачає світла в унітазі, кофрі і підсвітити шпарину замку.
Високий вітровик-скло треба поставить аж руки сверблять, бо без нього - зовсім не торт.

Проїхався 60км/г - в задоволення, швидше не хочется (бо холодно)15_badgrin А може він створений для розміреного ритму життя невеличкої країни десь там у Азії.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 27 сентября, 09:29, vaclav
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
27 сентября, 23:19
answerview
+ хромована накладка вихлопу (рідна - чорна)
+ захист вихлопу (на фото вище - там де півняче сідало)
+ тримач для телефону

мабудь вже час на номері поставити15_badgrin бо надоїло партизаном їздити (червоні номері та інші доки - в унітазі, якщо що).

І мабудь що кофра таки поміняю на меншого - бо раптом здуру нагружу.. (по паспорту кофр тягне 10 кг вантажу, але от хвіст не витримає ті 10 кг + кофр)
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 27 сентября, 23:24, vaclav
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
28 сентября, 20:29
answerview
Продув повітрянний фільтр та почистив дренаж. У фільтрі масло - 3.14зди видно що отримував. Коли приїхав з Японії, показував 31км на літрі. У мене показує 39км на літрі. Це при моїй-то вазі.

Отримав номері та техпаспорт, страховку.

Додав у огляд фото верхи на ньому - для розуміння масштабу "біди".03_biggrin
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 28 сентября, 23:22, vaclav
1
like
1
good
bad
shockingly
28 сентября, 20:53
answerview
Та не велика біда...03_biggrin
Славік, а ти не пробував руля перекрутить трохи од себе?....тобі так зручно?...07_dirol
like
good
bad
shockingly
29 сентября, 14:35 ответил для vaclav  
answerview
А мені здається ви з ним одного розміру він якраз для тебе - навіть морди схожі03_biggrin
ну крім розміру лаптів - йому треба б більші15_badgrin
А руль мені теж здається що треба вперед нахилити бо буде вибивати з рук.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Отредактировано: 29 сентября, 14:37, User
1
like
good
1
bad
shockingly
vaclav модератор темы
30 сентября, 02:14
answerview
А мені здається ви з ним одного розміру він якраз для тебе - навіть морди схожі

Є трохи04_blush15_badgrin
ну крім розміру лаптів - йому треба б більші

Хонда вже почала ставити ширшу резину (розмір дисків не змінився).
Не розумію де гешефт - на pcx і на кабах у хонди дуже вузька резина. Зрозуміло, що не літр, але неможна ж дивитись тільки з точки зору кпд мотор-колесо-дорога.

PS: про руль - придивляюсь. Руки лежать розслабленно, повний виворіт руля - пузо заважає. 15_badgrin думаю.
Доречі, ДУЖЕ маневренний - навідь більш ніж джебель. Мабудь як 50цц. Розвернутись - ледь не пів полоси треба.

PPS: пише витрата палива 38 км на літрі - вийшло 2.6л на 100. Це якщо не більш 70 їздити не агрессивно. Мене влаштовує. 18_goodНарешті. 2.6л і їдеш у бізнес классі15_badgrin Це я все згадую якийсь відасік, там телепень сказав що pcx це "бізнес-спорт". Ну.. зі "спортом" тут все зовсім погано.15_badgrin а "бізнес" то вже наскільки вистачить грошей його обвішати (на бургман обвісу раз в 100 менше!!), бо в базі все швидше економ класс.

PPS: планую ще фоток наробити, але, імхо ви вже все основне бачили. Якщо когось щось цікавить сфотографувати - пишіть.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 30 сентября, 03:14, vaclav
1
like
1
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
01 октября, 00:43
answerview
Їздив по гаржах і району (багато пагорбів) - витрата почала рости, і дійшла до 37км/л. Я вже приготувався12_cray
(це я з номерами в унітазі партизанив)

Поїхав у Вишгород попити кави (ближче не було де15_badgrin), там звичайна траса, середня витрата повернулася на 39км/л.

Думаю що якщо виїзжати у місто, то можна розраховувати на 2.5-2.6л на 100км.18_good
(це просто поміняв масло в нього ще ніхто не лазив)

Максималку не щупав, бо ХОЛОДНО. У Вишгород їхав вночі 70, pcx'у дуже комфортно (а мені 3.14здець від холоду). Динаміка ybr'а - треба потихеньку кочегарити, але ще є і є куди.

Задні аморти - я б поміняв. LED-фара - чудова. Да, можна безкінечно хтіти кращого, але це той мінімальний рівень що мене влаштовує.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 03 октября, 15:39, vaclav
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
07 октября, 01:10
answerview
Ввечері покатався по місту - зробив невиличкий круг. По дорозі посередені, заїхав заправився і скинув тріпметр. До тріпметру підв'язаний показник середньої витрати палива.

Коли приїхав в гараж - на тріпметрі було 23км, а середня витрата палива - 50.3км на одному літрі. Тобто це менше 2л/100 !! Ну правда і їхав в режимі "дєдушка з розсадою" (40..70) - повільні розгони, правда на проспектах давав 70 ну і один раз на проспекті не витримав - крутнув - обігнав "возомнівшєго о сєбє хама маршрутчіка". 15_badgrinДумаю що у пробках швидкості будуть не більші.

Так що 2л/100 на pcx150 це не казочки про білого бичка - я таку витрату бачив на власні очі.

Куди крутити pcx - є (я думав що на один пагорб ледве залізе, але якщо крутнути - то норм пре і на кручі), але то вже як заправлюсь іншим разом - спробую агресивну їзду щоб подивитися на витрати палива.

Старт-стоп - процює як годинник - заводиться наче Хонда15_badgrin
Стартер - не потрібний!! (тому в мене його і нема) Деякі водії теж глушать двигуни на світлофорах, але це вони дуже зря на мене дивляться15_badgrinЗаводиться і їде в півсекунди і краще ноги спочатку відірвати від землі, а потім вже крутити газ.

Вже хочу поїхати у Полтаву - подивитися що буде з витратою палива на трасі!! Дуже цікаво!

Кофр теж радує. Заїхав в Ашан, взяв кіло-півтора сосисок, з десяток різних булочок, кіло сиру, ще всякої дрібноти, кинув пакунок в кофр - а він напів пустий - ще перчатки, ще недопита пляшка з пепсі валяється - і не заважає.03_biggrin

Все більше схиляюсь до думки, що це (для мене) ідеальний жоповоз для міста. Ybr - не потрібний !!

Також радію що не взяв cb125f:
не треба мазати цеп
водянка
більш зручний для повсякденні і побуті (унітаз і т.д)
кращий захист від природи (дощ, вітер)

Едине в чому сібіха краще - 7.5л бак це не 12л. Але в місті це не так важливо. Ну а те що сібіха, на вигляд,  комусь схожа на справжній Мотоцикль - мені ні - бо око натреноване і зразу бачу де мопед.

Додав ще фото у огляд.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 07 октября, 04:42, vaclav
2
like
2
good
bad
shockingly
07 октября, 09:41 ответил для vaclav  
answerview
Виловив вчора одного на такому дирчику, прокатався01_smile
Точно - юбрик, тільки на пару конячок більше яких мені якраз не вистачає, на підйомі де в мене швидкість падає з 80 до 65 - цей мопед пре 85 і навіть не задумується03_biggrin. А за відчуттями нічим не відрізняється від мого - рулиться так само, амортизація схожа, посадка теж. 
Тільки в нього вітровик стоїть високий(правда самопальний) - і в таку погоду це велике діло.
За витрату дуже не надійся - жре свої три літри якщо їздити03_biggrin, якщо пекти під сотню то й до чотирьох доходить, правда пробіг у нього 75 тис(поршневу ще не міняв).
Ще господар казав що треба обережно з маслом і бензином бо вона дуже чутлива до його якості.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Отредактировано: 07 октября, 09:44, User
1
like
1
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
07 октября, 13:23
answerview
Виловив вчора одного на такому дирчику, прокатався

150ка ?

Да, за масло мені казали - цей двигун тільки маслом (чи його відсутністю) заго#@нити можна.
Двигун високофорсований (тому і водянка тут доречна) - зекономити не дадуть.
Ну, ви ж знаєте, що я на маслі і бензі ніколи не економив - своїх "поросят" завжди годував апельсинами.

Про витрати і швидкість, там ще від року моделі залежить.
До 2014 - більш підривні і більше жруть
З 2014 - шось їм поміняли в мізках бо стали трохи економнішими (там інші плюси - більше унітаз і більше бак)

Візуально відрізнити рік - якщо є подушка на сідушці значить до 2014,
от в мене на рідній сідушці подушки біля ж@пи немає.
І на цій подушці паляться майже всі бариги з olx "2017 рік, нє біт нє крашєн, всєго $2тис". Угу, аж два рази "2017, нє біт" і пробіг ніхто не крутив.

Скажім 125'та forza - там вже 4 клапани, більш елітна (пластик, комплектація), але вона на 40кг важча і на $1000 дорожча і менш поширена (дорожче запи, і не в кожного гей-трапу є на неї обвіс). Що означає поширенність моделі - ось, наприклад, 140 видів сідушок на pcx. А на форзу125 - там нічого немає, на форзу300 - 3.5 сідушки.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 07 октября, 16:13, vaclav
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
16 октября, 02:35
answerview
Знайшов китайський клон. Зустрічаємо Infinum PCX-150 (32545 грн / $1163) ! 15_badgrin

PS: що до мого pcx - середня витрата впала до 2.27л (44 км на літрі). Тобто з моменту придбання вона тільки падала. Таке враження, що мопед оживає - наче промивається двигун та паливна система від того що в них настоялося.03_biggrin Вчора заправив вже другий бак - залив звичайний літовський убер-мажорський бензин на укравто - подивимося.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 16 октября, 08:05, vaclav
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
vaclav модератор темы
25 октября, 05:05
answerview
Підійшла ідея - наклеїти бронеплівку на фару. Бо плівка коштуватиме 800грв, а нова фара - $300-400. Скло окремо - не продається. Тільки "фара в сборі".
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
1
like
1
good
bad
shockingly
motoshop_ua
mototehnika
© 2001-2018, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!   Обратная связь   О нас   Реклама на сайте   Почта@moto