MOTO.com.ua
events
2
События
Погода: Киев
23.08, 23:06
31
+19 °С
Ветер: 3 м./с., Сев
UA
НовостиФорумОбъявленияЖурналКаталогПривалКалендарьМагазин
Регистрация Вход
?
Войти
Форум
Искать

SHINERAY XY 200 INTRUDER - обговорення, експлуатація

Просмотров: 9832, модератор: tsinik
1••567891011••22
05 июня, 23:08
answerview
Сьогодні катався на форестері і замітив таку фігню,коли даю рєзко газу таке враження що захльобується.А коли даю плавніше то розганяється нормально.Вчому причина?
like
good
bad
shockingly
06 июня, 09:20
answerview
Вчому причина?
Та мабуть в тому, що це не японаспорт, а бюджетний китай середньої руки і чекати від нього чогось неймовірного не треба....06_question
Иванович
1
like
1
good
bad
shockingly
06 июня, 19:54
answerview
Та може і так04_blush
like
good
bad
shockingly
16 июня, 18:40 ответил для Direktor  
answerview
Згвалтував я таки Петровича03_biggrin - вчора поставив твій радіатор.

Температура впала на 10 градусів: до мене приїхав було 104, а назад 92 гр. Я чогось думав що він дає більше06_question - це ж всього 15 км зі швидкістю 90-100.Це при тому що в мене на Джиньші 82 гр.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Отредактировано: 16 июня, 18:57, User
like
good
bad
shockingly
16 июня, 21:05 ответил для User  
answerview
У меня радиатор 54 мл. температура при тех же условиях снизилась на 10-15 градусов.

На эффективность работы радиатора влияет место его установки и на сколько хорошо он обдувается.
like
good
bad
shockingly
17 июня, 19:41 ответил для moto-moto  
answerview
Та на дугу він поставив, продувається, але схоже Інтрудеру треба втричі більший03_biggrin
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
1
like
good
1
bad
shockingly
17 июня, 22:49 ответил для User  
answerview
Есть рабочий температурный режим масла. 
Можно радиатор метр на метр поставить, но тогда с таким радиатором масло не выйдет на свою рабочую температуру и мотор получается недогретый .

Если исходить из данных инструкции ЗАЗ Запорожец, то рабочий диапазон масла в двигателе 95-110 градусов.
like
good
bad
shockingly
18 июня, 07:31
answerview
Інтрудеру треба втричі більший
А в нього шо, об'єм більший ніж в ЗАЗа? 06_question
Иванович
like
good
bad
shockingly
18 июня, 08:25 ответил для Direktor  
answerview
Нижньовальник не любить високих обертів, 80 він їде з температурою 90-100, а далі гріється що йому не роби.
Я вчора теж шмалив на увесь 40 км то 100-105 градусів. а якщо 85 км/год то тримає 92-95 стабільно.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
18 июня, 08:54 ответил для User  
answerview
Насчет не любви нижневальника к высоким оборотам, полностью согласен.

Он до 5500 об.мин не греется, а вот начиная с 6000 и выше греется. ( С поправкой и учетом температуры воздуха)

В моем случае после установки маслянного радиатора при 6500 об.мин и температуре воздуха 31 градус, температура масла выше 106 градусов не видел, хотя специально в таком темпе проехал 50 км.
Так же с пассажиром в +37, при 6000 об.мин температура масла была 100-105.

Так, что для себя вопрос с нагревом нижневальника решил полностью.
Отредактировано: 18 июня, 09:00, moto-moto
like
good
bad
shockingly
18 июня, 08:58 ответил для moto-moto  
answerview
Будемо скоро пекти 220 км по трасі Харків-Київ при температурі +33 - взнаємо точно хто на що здатен, Джиньші 125 без радіатора, Зонгшен 200 водянка, Інтрудер 200 з радіатором, Вайпер 125 з радіатором03_biggrin
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
1
like
1
good
bad
shockingly
18 июня, 09:08 ответил для User  
answerview
Думаю, что двигатели выдержат без проблем, главное моторы по оборотам не насиловать.
По моим наблюдениям, Для 200 куб нижневальника самые идеальные обороты это 5500 и по расходу и по температуре. 6000 об.мин уже начинает кушать и поднимается температура, а выше 6500 не стоит поднимать, аппетит просыпается не детский, температура выходит за норму. Да и сам мотор ревет как раненый бизон и чувствуется, что в двигателе какой либо динамики выше этих оборотов нет, мотор выше этих оборотов "сдувается".
like
good
bad
shockingly
18 июня, 10:28
answerview
пекти 220 км по трасі Харків-Київ
так от чому ти вже четвертий движок запікаєш...05_shok
Иванович
like
good
bad
shockingly
30 июня, 22:24
answerview
Привіт усім! Привітайте нового власника Інтрудера! брав з пробігом в 100 км, зі слів продавця.
наразі пробіг в 500 км. Скажіть, він і далі буде такий дохлий, чи краща тяна проявиться після 2-3 тисяч? На апратат пересів після 5 річного експлкатування яви 350-360))) Після яви це канєшно мопедка, але тормозить і заводиться з кнопочки і руки не обмаслені і економне. Підкажіть таку річ, неможу добитися нормального, робочого, кольору свічки - свічка бліда - біла. Поміняв головний жиклер  105 на 117 та підняв голку карбюратора на поділку, але всерівно свічка біла. На низах апарт тягне дуже гарно, і аж хочеться на ньому вальяжно розіжджати на оборотах 4-5 тисяч. 

Ше надоїдають комарині відрації в ноги, побачив їх причину....сука китайці прицепили підножки до картера(((( хтось якось з цим бореться? бо коли печеш більше 100 км в одну сторону це порядком надоїдає і впливає на здоровя суглобів. Вібрації появляються більше 5000 тисяч оборотів. Можливо хтось має практику як їх позбутися?
Отредактировано: 30 июня, 22:40, nikel
like
good
bad
shockingly
30 июня, 23:46 ответил для nikel  
answerview
Наше вiтання20_drinks

После окончания обкатки (2000-3000)  мотоцикл станет заметно бодрее.

Для 200 куб мотора ГТЖ 105 хватает с головой, проверте настройку карбюратора и заправтесь не спиртовым бензином, от этого бензина свечка тоже белая становится.

Если подножки закреплены на двигателе, то убрать с них вибрацию вряд ли получится, разве, что мудрить какие-то сайлентблоки и уже через них крипить подножки к двигателю.

Или более простой способ, прикрепить подножки к раме .
Отредактировано: 30 июня, 23:51, moto-moto
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
01 июля, 08:23 ответил для nikel  
answerview
Жиклер не міняли, підняли голку на 2 поділки і свічка стала більш-менш коричнувата.
Ти обережно на ньому сотню ганяти, 15 хвилин 90 км і температура оливи валить 115 градусів.
Впевнено на ньому можна пекти тільки 80, а більше тільки тимчасово. 
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
01 июля, 08:25 ответил для nikel  
answerview
Від дрібної вібрації дебело допамагають кросівки з такою підошвою

https://hramtsova.com.ua/p749702738-krossovki-muzhskie-kozhanye.html
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
01 июля, 09:27 ответил для User  
answerview
Ну я начитався форуму про перегрів і заколхозив датчик температури масла. просвердлив в щупі дирку 3 мм і закріпив датчик на кінці щупа. все те діло загерметизував сірничком з герметиком. Цифровий датчик вивів на приборну панель. Ще таке питання, тахометр в нас електриний? тобто він бере сигнал комутатора і тоді перетворює не механічний рух стрілки? Він шось дивно працює. Під час їзди на 5000-6000 його показання пригають + - 500 обертів. А швидкість  90 -100 дуже страшнувата на цьому моці, напевно потрібно резину поміняти і добре обкатати, щоб йти на таких крейсерах
Отредактировано: 01 июля, 09:38, nikel
like
good
bad
shockingly
01 июля, 09:28 ответил для moto-moto  
answerview
Пробема в тому шо там внизу рами немає(((06_question тільки дві перемички захисту двигуна. 
like
good
bad
shockingly
01 июля, 09:34
answerview
І ще одне питаання. Попередній власник обрізав на сантиметр глушник і забрав останню перегородку. Тепер маю сєльський прямоток. хочу те все діо вернути в сток, бо діти плачуть а бабки хрестяться від тих китайських коней. Може хто має можливість розібрати глушак і проміряи\показати, як виглядає останій глушашчий елемент, що знаходиться за хромованим наконечником 
Отредактировано: 01 июля, 09:38, nikel
1
like
good
1
bad
shockingly
1••567891011••22
mototehnika
© 2001-2019, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!   Обратная связь   О нас   Реклама на сайте   Почта@moto