MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
26.04, 06:06
44
+12 °С
Вітер: 0 м./с., Пд-З
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Клуб Кабоводів і Бандерлогів.Обговорення поточних справ і взагалі ні про що.

Переглядів: 403910, модератор: User
User модератор теми
10.08.2018 р.
answerview
Показати повідомлення
Щоб не спотворювати теми зустрічей всякі нісенітниці, дурниці і дрібниці обговорюємо тут.
А також підготовку до зустрічей до відкриття окремої теми.
Привітання і серйозні технічні питання будуть видалятися - для цього є окремі теми.

Рейтинги станом на 21 серпня 2023 року після 17-ї

1. Стас - 60 - 7640 км - 17 зустрічей
2. Директор - 55 - 8808 км -13
3. Юзер - 51 - 4976 км -17
4. Вітя з Дніпра - 40 - 5385 км -11
5. Завгосп - 31 - 2685 км -11
6. Саймон - 29- 2575 км -10
7. Вацлав - 24 - 3724 км - 6
8. Сергій Малинівка - 23 - 4475 км
9. Академік = 22 - 3682 км
10. Рекс - 22 - 3103 км
11. Вепс - 19 - 2114 км -6
12. Мирон - 17 - 2745 км
13. Юра - 17 - 2553 км
14. Воца - 15 - 955 км -6
15  ЗМВ- 9 - 1411 км
16. Сюзанна - 3 - 400 км
17. Вова директор - 2 - 60км - 1
18. Коля машиніст - 2 - 50 км -1

Як рахується рейтинг.
Зустріч 2 бали + кожні 300 км = 1 бал

При однаковій кількості балів, вищий той хто більше проїхав. Рахується дорога в обидва кінцяі(інколи туди й назад люди можуть поїхати різними дорогами - наприклад щоб частину шляху поїхати разом)

Воца буде завжди у якості межі рейтингів. Не обігнав Воцу - в рейтинг не попадєш. Який рейтиинг, якщо тебе навідь Воца, що без власного "коня", - обігнав? Ну а гарантована присутність Воци у рейтингу - за його стійкість і героїзм у громадському транспорті.

Зустріч зараховується якщо було не менше п'яти чоловік і значки або наліпки.
(автор формули рейтингу пан Вацлав)
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 21.08.2023 р., User
1
like
1
good
bad
shockingly
1••65666768697071••522
31.05.2019 р. відповів для User  
answerview
Для мене літо-це катастрофа...02_sad
Іванович. Не бандерлог!
1
like
1
good
bad
shockingly
31.05.2019 р.
answerview
Подивіться...https://www.youtube.com/watch?v=vWDkN-R4zz0
Іванович. Не бандерлог!
3
like
3
good
bad
shockingly
31.05.2019 р. відповів для veterok2607  
answerview
Або пересесть на мопед вот такой,300 сс
В нём всё хорошо, кроме: ноги не вытянешь, полик как аппендицит и цена выше облаков. 
"..Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди"
Симон Петлюра.

В конце всего, мы будем помнить не оскорбления наших врагов, а молчание наших друзей.
Мартин Лютер Кинг.
like
good
bad
shockingly
31.05.2019 р. відповів для Юра-Ездок  
answerview
В нём всё хорошо
унітаз там тоже - такий же "гарний" як і все інше
(цікавівся 300кою, рік тому як вибирав)
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 01.06.2019 р., vaclav
like
good
bad
shockingly
01.06.2019 р.
answerview
весну ми вже про...любили.
тепер літо...
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
1
like
1
good
bad
shockingly
01.06.2019 р.
answerview
Почему меня за многие года эксплуатации не напрягает и не разочаровывает езда на "Харлике 110" - только положительные эмоции что на бездоре что на трассе. Крейсер ведь 60 -65? 
1. в умовах наближенних до ідеальних - по гарній дорозі актив 110й 70-80км/ч тримав (київ-харків, з баулами до кабоводів, без бокового вітру, важу 130кг) - їхав у задоволення і змушував себе скидати швидкість щоб вітром під фуру не здуло.
2. кубіки там трохи інші ніж на CG - є підозра, що при однаковій кубатурі, з каба на "1.5" кобили буде більше. трохи сумніваюсь що CG200 з баулами 100км/ч повезе (скоріше 80-90, але з огляду на ендуро - там тяга на низах була, може на "верхніх" двигунах буде краще).

3. Що до япониї... дежебель 250 - ходова на 5, максимально можливий крейсер на трассі - 100. Твигун - на тягу з низів. Не придатна посадка водія. Ну і висока посадка. На дальняк - важко. Повзати по області - на 5. Пристосованність для перевезення побутових вантжів "на кожен день" - майже не. Скоріше мотоцикл вихідного дня (випустити пар або в ліс чи на річку).

Щодо суб"єктивного - малокубатурка менше напрягає на дорозі. Дурі немає - ледь газ відпустів, а вона через 3 метри зупинилася. Дуже розслабляє. На більш кубатурній техніці треба думати і вміти їздити. (не знаю - я хочу за кермом "спати" а не екзамени здавати, - двічі на день)
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 01.06.2019 р., vaclav
1
like
1
good
bad
shockingly
01.06.2019 р. відповів для vaclav  
answerview
Ну по максималке 200 сс,смотрите тех параметры,и отнять примерно 25-30 км.ч и будет реальный крейсер.По поводу более кубатурной техникой управлять тяжелее,не согласен.Сейчас китай 150 сс,вес которого 135кг,мой вес 87 кило свежего сала,так на скоростях выше 80км.ч уже начинает сдувать с трассы.Так была ява 12 в 350 сс,управление чуть ли не легче чем на китайце.А как 2 горшка поют и легко тянут при встечном ветре...эх...были времена.01_smileТак что думаю более зависит от типа посадки и  назначеня мото.Кто же хочет расслабуху то нужен кубатурный скутер где две ручки,газ и тормоз03_biggrin
Змінено: 01.06.2019 р., veterok2607
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
01.06.2019 р.
answerview
. кубіки там трохи інші ніж на CG - є підозра, що при однаковій кубатурі, з каба на "1.5" кобили
буде більше.
Могу сравнить CG и "каб" - т.к. прочувствовал оба. Как по мне - кабовский движок намного приятнее. Несмотря на небольшую кубатуру чувствуется, что он выкладывается полностью не напрягая при этом райдера. Каждый кубик работает на результат и это чувствуется при езде! При этом нет тех судорожных  явлений и мощных вибраций, присущих CG, при этом на CG не всегда удается за 1 выжим сцепления скинуть 2-3, а бывает что нужно и 4 передачи. Все это напрягает - особенно если ехать долго. Принято считать, что CG мощно тянет с низов - по мне "каб" и тут выигрывает. Это все относится соответственно к кабу110 и CG125. В итоге несмотря на то, что CG мощнее о пооборотистее каба - я за каб. Не претендую на истину в последней инстанции - каждому свое03_biggrin
2
like
1
good
1
bad
shockingly
01.06.2019 р.
answerview
Кстати к вышесказанному - при поездке на "10у зустрiч" часть пути ехали вместе с Саймоном. У него "обрезок" каб 90сс. Надо сказать, что он ехал наравне со мной, а я ехал на CG125 c максимальной для себя (без риска перегрева) скоростью - ок 65-70 км час. (есть датчик температуры поэтому могу судить о критическом ее повышении). Этому я слегка удивился, а так же  порадовался за Саймона и любого мне суперкаба03_biggrin
Змінено: 01.06.2019 р., Ozi_58
3
like
3
good
bad
shockingly
01.06.2019 р.
answerview
каб 90сс ... он ехал наравне со мной, ... на CG125

тоді нафіг той CG200

PS: мабудь дійсно на той рік, для подорожей візьму собі крос-каба. мені 70-75 норм. і на шацькі озера їхать ніхто не хоче. PCX занадото "костюмний" (він мені в місті практично ідеальний)
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Змінено: 01.06.2019 р., vaclav
1
like
1
good
bad
shockingly
01.06.2019 р. відповів для vaclav  
answerview
Дывысь а то на круту гору не вытяне.03_biggrin.И у кроса крейсер поменьше будет ,и опу со спиной железную надо иметь для дальнобоя.РСХ,ото вещь,правда заоблачно дорогой,на нем и катай.
Змінено: 01.06.2019 р., veterok2607
like
good
bad
shockingly
User модератор теми
01.06.2019 р. відповів для Ozi_58  
answerview
То ти ще не їздив на кабі з балансвалом, майже не відрізняється від 125 куб - ну хіба десь на конячку менше. Але мене не влаштовувала ходова, особливо передок, на Джумі я оті 70 кілометрів від Коноплянки до Полтави пролетів за 40 хвилин і навіть не встиг повний кайф отримати, на Джиньші 112 по часу було б хвилин на 5 довше(крейсер 80) але заморювався бо їздив не один раз там.(робив 2 зупинки.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
1
like
1
good
bad
shockingly
User модератор теми
01.06.2019 р.
answerview
Збили й мене тільки що на кансерві10_ireful2, не пропустив мене по головній. Правда до моцика і до мене не дістав - сестрі ногу бампером придавив до аморта, невеликий синяк. Втік падло.13_evil
Якось рік хреново починається, остання аварія у мене була в 1984 році, все інше сам падав на пустому місці.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 01.06.2019 р., User
5
like
good
bad
5
shockingly
01.06.2019 р.
answerview
То ти ще не їздив на кабі з балансвалом,
Так, але не впевнений що до наявности запчастин. Нам "пролетариям" цiкаво щоб було досяжно та майже безкоштовно03_biggrin. У цему сенси Каб72сс, та 106сс  попереду усiх18_good.
Змінено: 01.06.2019 р., Ozi_58
like
good
bad
shockingly
User модератор теми
01.06.2019 р. відповів для Ozi_58  
answerview
На Таобао запчастини всі є. А движки цілі в Києві продаються
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
02.06.2019 р.
answerview
Збили й мене тільки що на кансерві
Рік такий, вчора жінка мого знайомого байкера казала, шо на Тараскі теж не без пригод, дощ, кілька аварій...
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
02.06.2019 р.
answerview
Такой Ижак на водянке катается по городу...
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
User модератор теми
02.06.2019 р. відповів для Igor-100  
answerview
так вони серійно випускалися кілька років
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
02.06.2019 р.
answerview
так вони серійно випускалися кілька років
  Схоже на самопал02_sad...
like
good
bad
shockingly
User модератор теми
02.06.2019 р. відповів для Igor-100  
answerview
Самопал, фото не збільшив не роздивився.
Заводський виглядав так, і радіатор з якогось авто



Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 02.06.2019 р., User
1
like
1
good
bad
shockingly
1••65666768697071••522
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин