MOTO.com.ua
events
1
Події
Погода: Київ
22.09, 07:48
32
+8 °С
Вітер: 2 м./с., Пд-З
RU
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендарМагазин
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Новини

Honda Gold Wing 2018 - докладно про новинку

Honda Gold Wing 2018 - докладно про новинку
Повністю новий турер Honda GL1800 Gold Wing, який дебютував на токійському мотор-шоу  в жовтні 2017 року скоро надійде в продаж!

Перший Gold Wing з'явився в 1975 році і подолав шлях еволюції від класичного "дорожника" до люкс-турера. Останнє покоління моделі, представлене аж у 2001 році, нібито застигло в часі і вже давно вимагало поновлення: застаріла 5-ступінчаста КПП, двигун з 2-ма клапанами на циліндр, який ще й трохи постукував, застарілий дизайн ... що говорити, 17 років на конвеєрі - це вже великий термін.

Що нового в Gold Wing:
Новий двигун 124 к.с.
6-ступінчаста механічна або 7-ступінчаста DCT КПП
На 44 кг легше і важить 379 кг.
Електронно-керована підвіска
Чотири нових режиму підвіски, гальм і двигуна

Новий старт



У Honda вирішили створити нове "Золоте Крило" з чистого аркуша паперу. Загальна мета полягала в тому, щоб зменшити його розмір, не втративши основні риси і переваги попередньої моделі. Старий Gold Wing був величезний, з великим обтічником, який створював кишеню нерухомого повітря, щоб тримати в комфорті їздця. Новий обтічник менший і більш агресивний, і направляє повітря через повітряпроводи. Цей новий підхід забезпечує «приємний охолоджуючий бриз» для мотоцикліста, одночасно підвищуючи ефективність використання палива на 20%, а також дозволив заощадити місце на обсязі паливного бака: 21 л. замість 25 л. на старій моделі, що не зменшує пробіг на одній заправці.

Велике лобове скло також зникло і замінено меншим з електричним приводом. Хоча, як опція, також буде доступно більше скло, регульовані дефлектори повітря для обдування рук і фіксовані для ніг.

Також Honda зменшила загальну ємність багажу після того, як їх дослідження показали, що власники в основному використовували Gold Wing для двох-триденних турів. Багажні відділення все одно залишаться досить значними.

Двигун
Двигун так і застряг на об'ємі 1800см3, зате решта абсолютно нове. Базова архітектура все та ж (опозитний шестициліндровий двигун), але тепер він оснащений чотирма клапанами на циліндр і втратив у вазі 6,2 кг. Пікова потужність збільшилася до 124 к.с., а максимальний крутний момент становить 170 Нм./4500 об./хв.

Як і у Fireblade, у нового Gold Wing є можливість управління дросельною заслінкою в чотирьох режимах: Tour, Sport, Economy і Rain. Ці режими пов'язані з подачею палива, настройками амортизаторів підвіски і гальмівної системи.

Honda заявляє, що режим Tour - це стандартна установка для комфорту і потужності. Sport збільшує коефіцієнт роботи дросельної заслінки до 150%, що покращує реакцію і прискорення, в той час як демпфірування переднього і заднього гальма зменшується. Economy призначений для крейсерського руху, коефіцієнт дросельної заслінки встановлюється на 60% (підвіска і гальма залишаються в стандартному режимі роботи). Rain динамічно змінює коефіцієнт дросельної заслінки в межах 35-50%, в той час як гальмування залишається стандартним, але демпфірування збільшується. Контроль тяги залишається активним у всіх чотирьох режимах.

Для їзди по місту новий двигун має систему Старт-Стоп, тому після трьох секунд холостого ходу він зупиняється і миттєво заводиться, як тільки водій поверне ручку газу. У Honda стверджують, що вони проробили величезну роботу над цією системою, що б її робота була непомітна. Але якщо Вам дійсно не подобається ця функція, її можна відключити на кермі.

Коробка передач
Також Honda представила і 2 нових коробки передач: 6-ступінчаста механічна КПП і 7-швидкісна автоматична DCT. Шоста передача дає більш високі передавальні числа, ніж в старій 5 ступінчастій КПП, тому оберти двигуна на високих швидкостях знижуються. Модернізований механізм робить перемикання передач більш м'яким. Обидва варіанти коробок мають систему Hill Start Assist, яка, використовуючи ABS, не дозволяє піти в занесення при різкому старті на гравії.

Встановлена ​​автоматична коробка DCT є вже третім поколінням. 7-ступінчаста коробка передач використовує дві муфти: одну для попереднього включення 1-й, 3-й і 5-й, другу для 2-й, 4-й і 6-й. Gold Wing матиме також режим роботи Manual (ручний) і режими Drive і Sport. DCT має «пішохідний режим», який дозволяє вести мотоцикл зі швидкістю 1 км/год на відстані 0,7 миль не заводячи двигун з живленням від батареї. Перемикання швидкостей на DCT також пов'язано з режимами Tour, Sport, Economy і Rain. У спортивному режимі включена наступна передача утримується доти, поки обороти двигуна не опиняться в діапазоні максимальної потужності. Також відбувається більш агресивне перемикання. Економічний режим має м'яке зчеплення, перемикання на більш низьких оборотах. Режим дощу схожий на економічний, але ще з більш "м'якими" настройками.

Шасі та підвіска
Нова алюмінієва двопроменева рама Wing-а на 2 кг легше і дозволила змістити новий двигун на 40 мм вперед. Це поліпшило разваговку по осях і керованість.

По-справжньому велика зміна - це нова передня підвіска.

У новому Gold Wing передня підвіска оснащена центральним моноамортизатором і окремої парою рульових тяг (чим то схожа зі встановленою на BMW серії K). Honda заявляє, що вона на 30% м'якша, оскільки більше немає тертя у вилкових трубах.

Як і слід було очікувати від сучасного супер-турне, підвіска тепер налаштовується за допомогою електроніки. Задня має чотири налаштування (Водій, Водій і багаж, Водій і пасажир, Водій, пасажир і багаж), а налаштування передніх змінюються відповідно до вибраного режиму їзди.

Всі ці зміни дозволили значно заощадити вагу в порівнянні з попередньою моделлю, яка важила 413 кг., В той час як нова всього 365 кг. в стандартній комплектації. Модифікація же Gold Wing Tour важить 379 кг, а версія з DCT - 383 кг.

Інформаційно-розважальна система, GPS і зв'язок
Основною фішкою "Золотого Крила" завжди був комфорт водія, і це не змінилося в новій моделі. Центральна панель приладів оснащена абсолютно новим 7-дюймовим повнокольоровим TFT-дисплеєм, на який виводиться вся мультимедійна інформація, в той час як більша частина інформації про мотоцикл (паливо, тиск в шинах, режим їзди і т.д.) знаходиться на різних маленьких екранах з боків. Є підтримка Bluetooth і USB, а користувачі iPhone тепер можуть підключатися до Gold Wing завдяки Apple CarPlay. Аудіосистема також була покращена. Тепер пасажири можуть керувати власною музикою за допомогою кнопок на верхній частині кофра. Також була оновлена ​​система GPS: тепер вона включає гірокомпас, що дозволяє працювати всередині тунелів та інші поліпшення.

Також мотоцикл має безключовий доступ.

Все освітлення тепер світлодіодне. Нижня половина фар використовує п'ять лінз для підсвічування дороги по обидва боки, створюючи низький промінь світла «Jewel-Eye». Верхня половина фар використовується для дальнього світла. Індикатори також всі світлодіодні.



Ціноутворення та доступність
Новий Gold Wing буде доступний в трьох версіях. Gold Wing GL1800 (базова модель), Gold Wing Tour і Gold Wing Tour DCT, який також буде доступний з подушкою безпеки. Поки немає точних даних про ціну, але поточна модель починається з 34 499 $, а нова навряд чи буде дешевше.
1
like
1
good
bad
shockingly
Фото 1/10
Джерело: MOTO.com.ua
05.03.2018 р., переглядів: 3267
Подібні новини

Незабаром на ринку України з'явиться Geon Scrambler 250 Незабаром на ринку України з'явиться Geon Scrambler 250

Божевільний трьохколісник від Yamaha Божевільний трьохколісник від Yamaha

Honda привезе на Токійське автошоу електричний мотоцикл з системою Riding Assist-e Honda привезе на Токійське автошоу електричний мотоцикл з системою Riding Assist-e

29 серпня, у світі святкують День мотоцикла 29 серпня, у світі святкують День мотоцикла

Харківський саморобний мотоцикл встановив світовий рекорд Харківський саморобний мотоцикл встановив світовий рекорд

техника apple купить в Одессе. Киев, Харьков Украина
mototehnika
© 2001-2020, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті