Ще трохи міркувань після заміни зірок: на "4" швидкості їхати стало приємніше, як і писав вище.
Але на швидкості після 60 км\год я, як і на старій трансмісії, відчуваю якісь ривки у роботі двигуна.
Не може це бути наслідком того, що карбюратора PZ19 не вистачає для двигуна на високих оборотах?
Ліфан БТР 200
Та ніде нам з жінкою на ньому їздити. Дороги - гівно, часто і 120 кубів забагато, бо трясе так по горбиками-ляпунцями відремонтованому асфальту, що хочется знизити швидкість. А частіше - ніякого ремонту, яма на ямі.
Хоча може мотоцикл важчий, має кращі амортизатори і трясти менше буде? Ще і пального витрата більше буде.
Ось що мене у описі зацікавило:
"надійному двигуну 162FMK-3 серії NBS , котрий вдало зарекомендував себе на інших моделях Ліфан, з потужністю в 13,6 кінських сил,
з інтегрованим балансувальним валом для зняття вібрацій."