MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
28.04, 13:31
32
+18 °С
Вітер: 3 м./с., Пн-С
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Мотоцикли с двигуном 162FMJ 150сс: Road Wanderer, Viking, LF150, LEOPARD, Spark, Comanche, Slider, Korsar 150, Flame, RING...

Переглядів: 1176342
15.12.2012 р.
answerview
Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг  Мотоциклы с двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER  150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3
 и другие модели....

В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана  .  В  164fml  от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм 
высота 9,5 мм

Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
Прикріплені файли
rar
1015.22 кБ.
rar
7.51 мБ.
rar
663.73 кБ.
rar
674.98 кБ.
1
like
1
good
bad
shockingly
27.06.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
звідки взяв 130?
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
27.06.2017 р. відповів для User  
answerview
"... Значительная часть тепла в двигателе отводится системой охлаждения. Охлаждение необходимо для того, чтобы температура стенок цилиндров не превысила предела работоспособности смазки. Эта температура лежит в пределах 180-200 градусов С. При температуре выше 220  градусов С возникает опасность разрушения масляной пленки на стенках цилиндров. При этом наступает режим полусухого трения, повышается износ поверхностей, а иногда появляются и задиры цилиндров. Температура головки ограничена прочностью применяемого материала, его допустимыми тепловыми деформациями. Алюминиевые сплавы быстро теряют прочностные свойства при температурах выше 200  градусов С. Максимально допустимая местная температура равна 260-280  градусов С. ... "
Все є у правильній літературі   17_wink
like
good
bad
shockingly
28.06.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
"... Значительная часть тепла в двигателе отводится системой охлаждения. Охлаждение необходимо для того, чтобы температура стенок цилиндров не превысила предела работоспособности смазки. Эта температура лежит в пределах 180-200 градусов С.


ну якшо так, то 120-130С це така собі робоча температура... то нащо тоді всі ті танці з колхозінгом МО?  06_question

п.с. більшість виробників вказують гарантовану стабільність роботи їх масла - 150С
☭ = 卐 = Z
Змінено: 28.06.2017 р., hitmanhunter
like
good
bad
shockingly
28.06.2017 р. відповів для hitmanhunter  
answerview
"... Значительная часть тепла в двигателе отводится системой охлаждения. Охлаждение необходимо для того, чтобы температура стенок цилиндров не превысила предела работоспособности смазки. Эта температура лежит в пределах 180-200 градусов С.


ну якшо так, то 120-130С це така собі робоча температура... то нащо тоді всі ті танці з колхозінгом МО?  06_question

п.с. більшість виробників вказують гарантовану стабільність роботи їх масла - 150С


Согласен с вопросом.

Если брать выдержку с Руководства по эксплуатации ЗАЗ "Запорожца", то в нем указано, Рабочая температура масла 90-110 градусов, 120 перегрев.
1
like
1
good
bad
shockingly
28.06.2017 р.
answerview
Там де справді потрібне МО- воно стоїть з заводу. Для правильного МО треба пропускати через радіатор весь об"єм масла, а не 1/3, що йде до головки (так і реалізовані всі заводські схеми, в т. ч. на мотоциклах і так як зробив Grom). Питання: хто і коли в Україні перегрів (ознаки перегріву) хондо-клона при правильній експлуатації, навіть при жорсткій експлуатації? Хто? Я жодного разу не чув про таке! Тему МО для китайця мусолить не більше 5% мотоциклістів  06_question
like
good
bad
shockingly
28.06.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
Питання: хто і коли в Україні перегрів (ознаки перегріву) хондо-клона при правильній експлуатації, навіть при жорсткій експлуатації? Хто? Я жодного разу не чув про таке! Тему МО для китайця мусолить не більше 5% мотоциклістів  06_question

хондо-клона 125сс може і ніхто і не перегрів, у мене масло на ньому показувало 95С в жару 32С, а на 250сс уже 2 рази було 120С на маслі... а перегрів я його чи ні - хз, поки все ок працює, тфу тфу. 06_question
☭ = 卐 = Z
like
good
bad
shockingly
02.07.2017 р.
answerview
Хочу зайнятись тормозами: помінять, прокачать...Яку "тормозуху" купити? (Те, що змішувати не можна, я знаю, і як прокачувати теж) 01_smile
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
02.07.2017 р. відповів для Direktor  
answerview
Здравствуйте, Вячеслав Иванович! Прежде чем поменять тормозуху ,  проконсультировался на работе с автомехаником и мотористом. Они в один голос посоветовали не покупать жидкость ДОТ3, сказали, что может поразъедать резиновые манжеты. У меня нет оснований им не верить . Купил и залил ДОТ4. А так , какая по большому счету разница ДОТ4 или ДОТ5?
1
like
1
good
bad
shockingly
02.07.2017 р. відповів для Czeslaw  
answerview
А так , какая по большому счету разница ДОТ4 или ДОТ5?

помню, что дот5 разнятся. вот что нашел на скорую руку:
Состав

В качестве основы, во всех тормозных жидкостях кроме DOT 5, используется полиэтиленгликоль в сочетании с полиэфирами борной кислоты, а для DOT 5 в качестве основы применяется силикон.

Тормозные жидкости DOT 3, DOT 4 и DOT 5.1 имеют одну основу и могут взаимозаменять друг друга без каких либо проблем, по крайней мере в пределах одного производителя.

Некоторые производители используют в качестве основы для производства DOT 3 (а возможно и других марок) полиалкиленгликоль. Информации по несовместимости жидкостей на основе полиэтиленгликоля и полиалкиленгликоля нигде не удалось найти, а знание химии в первом приближении позволяет заявить, что такая смесь будет работать не хуже чем исходные компоненты.

взято отсюда http://velo100.ru/book/export/html/1230
просто, помню что разные дот5 несовместимы. сам не проверял. с тормозами шутки плохи, к чему мне эти эсперименты. дот 4 лью и не заморачиваюсь
по советским названиям помню, что бск и ниву нельзя смешивать. так же основы разные
При смешивании жидкостей на гликолевой основе (DOT 3, DOT 4 или DOT 5.1) с жидкостью DOT 5 на силиконовой основе происходит химическая реакция, в результате которой получается состав не отвечающий никаким требованиям тормозной жидкости и являющийся агрессивным по отношению к метериалу уплотнителей.

Смешивать DOT 3, DOT 4 или DOT 5.1 c силиконовой жидкостью DOT 5 нельзя!
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Змінено: 02.07.2017 р., tsinik
like
good
bad
shockingly
02.07.2017 р. відповів для tsinik  
answerview
Речь и не идет о смешивании разных тормозух . Если полностью заменять жидкость ,  то разницы между ДОТ4 и ДОТ5 не будет.
like
good
bad
shockingly
02.07.2017 р.
answerview
DOT 4 тільки імпортну, я користую "APE" в залізних банках або дешевший "ZIK". Гальмівну систему зняти в зборі, повністю зпорожнити, промити новою рідиною, злити і ще раз заповнити і вже тоді прокачувати. Заводська китайська рідина швидше консерваційна, а не робоча (запаху немає, фарбу не розїдає  06_question ) і при змішуванні з DOT 4   виходить якась емульсія
Змінено: 02.07.2017 р., cgdok
like
good
bad
shockingly
02.07.2017 р.
answerview
для китайців не вище DOT 4, силіконові не дружать з китайгумою шланів і манжет і китайпластиком бачків
1
like
1
good
bad
shockingly
02.07.2017 р. відповів для Czeslaw  
answerview
Речь и не идет о смешивании разных тормозух . Если полностью заменять жидкость ,  то разницы между ДОТ4 и ДОТ5 не будет.
Сергей, у дот4 и дот5 абсолютно разные основы. я бы не рисковал. тем более, что после силиконовой основы дот5 всю систему в утиль (рти). зачем изобретать велосипед? что, жидкость в тормозной системе греется более 120 градусов? это что, спорты, где необходимо частое торможение? считайте меня консервативным, но непредсказуемые эксперименты против адекватного результата - не мое
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
like
good
bad
shockingly
02.07.2017 р. відповів для tsinik  
answerview
что, жидкость в тормозной системе греется более 120 градусов? это что, спорты, где необходимо частое торможение?
На офроаді теж добре гріється, але тільки задній диск і супорт. Я недавно замість барабанного поставив на зад дисковий і після прохвату по лісі плюнув на диск - шипіло а на супорті просто парувало, в той час передній диск просто теплий на дотик. Тож яка температура рідини в системі не знаю, але на DOT 4 "APE" все без проблем  18_good
like
good
bad
shockingly
03.07.2017 р.
answerview
Спасибо всем за диспут! Эх, встретиться бы нам всем где-то у костра, у речки... Классные специалисты, толковая, прогрессивная молодежь...Дякую всім! 20_drinks
Іванович. Не бандерлог!
1
like
1
good
bad
shockingly
03.07.2017 р. відповів для Direktor  
answerview
Хочу зайнятись тормозами: помінять, прокачать...Яку "тормозуху" купити? (Те, що змішувати не можна, я знаю, і як прокачувати теж) 01_smile

змішувати можна всі, окрім dot 5. Навіть при зміні на 5.1 чи 4, треба буде промивати систему від 5.0 і з всіх циліндрів викачувати, бо буде кака. А dot 5.1 і dot 3, наприклад, мішати можна.

п.с. всім китай-мотикам ідеально підходить і dot 3, а dot 4 то вже розкіш)  18_good

п.п.с. тормозуху часто міняти толку нема, а от змазувати направляйки - обов'язково, в мене всього за 5к пробігу змазки майже не було шо зпереду шо ззаду на обох пальцях  06_question
☭ = 卐 = Z
like
good
bad
shockingly
03.07.2017 р. відповів для Zjozya  
answerview
Я над етим думал 17_wink
Естб такой сайт,http://www.mobile.de/?lang=ru,там можна Сузуки GN250 в харошем состоянии прикупить от 500евро(если есть знакомые,которые занимаются перегоном авто,то можно договориться 17_wink  03_biggrin )
А потом легким движением умелых рук Сузуки преврашается в Роад вандерева 79_secret


Добрий день всім мотолюбителям! Нещодавно вдалося прикупити Suzuki GN250 на тому ж сайті в Німеччині, проте за 200Є 56_yahoo  .  Мотоцикл в класному стані, пройшов лише 20тис. км. Перед кордоном мотоцикл довелося розібрати а раму залишити в Румунії до кращих часів 17_wink  Розтаможка швидше за все обійдеться дорого, тому вирішив погуглити на яку раму стане мій мотор, так як китайську раму на доках можна взяти за 2тис. грн., що вписується в мій бюджет. Знайшов ваш форум. Давним-давно ця тема піднімалася, про встановлення японського двигуна на китайську раму, але так і не знайшов хто на практиці реалізував цю затію). Щоб зовсім не виникало питаннь при реєстації транспортного засобу є бажаним 250куб. модель мотоцикла. Питання до форумчан, хто що знає з цього приводу? 20_drinks
Шукаю запи до: Suzuki DR400 80р. KTM 175GS 80р.
1
like
1
good
bad
shockingly
03.07.2017 р. відповів для Atrey  
answerview
Вітаю, покупка 18_good  У нас подібне китайське рухло буде коштувати різів у десять дорожче. Шукай китайдонора з доками і дєрзай 01_smile Важливо, щоб кубатура дорівнювала записаній у техпаспорт. Фото двигуна можна в нашу студію?
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
03.07.2017 р.
answerview
Ось знайшов у своєму "архіві". ЯВА Артема з китайрухлом 200 куб. Це-як варіант і зразок.
Іванович. Не бандерлог!
Змінено: 03.07.2017 р., Direktor
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
03.07.2017 р. відповів для Direktor  
answerview
На першому фото я приклав на ИЖ49; друге фото, так він виглядав в Німеччині; третє- як кріпиться мотор
Шукаю запи до: Suzuki DR400 80р. KTM 175GS 80р.
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин