MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
27.04, 20:28
28
+16 °С
Вітер: 2 м./с., Схід
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Мотоцикли с двигуном 162FMJ 150сс: Road Wanderer, Viking, LF150, LEOPARD, Spark, Comanche, Slider, Korsar 150, Flame, RING...

Переглядів: 1176295
15.12.2012 р.
answerview
Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг  Мотоциклы с двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER  150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3
 и другие модели....

В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана  .  В  164fml  от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм 
высота 9,5 мм

Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
Прикріплені файли
rar
1015.22 кБ.
rar
7.51 мБ.
rar
663.73 кБ.
rar
674.98 кБ.
1
like
1
good
bad
shockingly
03.07.2017 р. відповів для Atrey  
answerview
Я так розумію, що є все, крім рами?
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
03.07.2017 р. відповів для Atrey  
answerview
у тебе піхло одноциліндрове - правильно зрозумів?
запросто стане на GEON Invader 150. Альфамото Корсар 150, Зонгшен ZS150 (це лише по чоперах) = як рідне має зайти

але є одне але: соосність зірочок на колесі та двигуні = вузькі колеса 1,85" і широкі 2,5-3,00" відрізняються на 20-30мм (я переварював і маятник і кріплення, щоб сумістити)

п.с. я тепер двоциліндровий і трохи ХОНДА... подробиці попізже
Крим - це Україна!
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
03.07.2017 р. відповів для Atrey  
answerview
Suzuki GN250
Колись СКАЙМОТО продавали кілька моделей з цим двигуном (виробництва Jinan Qingqi Motorcycle CO), наприклад ендуро Dragon 250  і ще був дорожник якийсь. Зараз кілька моделей продає SKYBIKE http://skybike.com.ua/moto
1
like
1
good
bad
shockingly
04.07.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
я вже давно зрозумів чому я перегріваюсь = більше тижня перевіряв і обдумував

фото1 і 2. голова і циліндр китайської 200сс поруч з японським 250сс двигуном

фото 3. повне співпадіння по ребрам охолодження = кількість та відстань між окремими ребрами збережена

не збігається лише матеріал і довжина ребер...
тому 250сс гнали по 30 градусів (асфальт 51С) і слюні на ребрах нешипіли

давайте доб'ю з гарантією?
250сс на два циліндра? кожен по 125сс? і кожен 125сс має більше ребер ніж мій 200сс?
чого ж він не перегівається?


фото 4. робота над вживленням самурая в мою раму триває. триває вже 2,5л світлого 01_smile
Крим - це Україна!
Змінено: 04.07.2017 р., Grom
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
2
like
2
good
bad
shockingly
04.07.2017 р. відповів для Grom  
answerview
Вот ты "Кулибин"  20_drinks  18_good
1
like
1
good
bad
shockingly
04.07.2017 р. відповів для Grom  
answerview
Двухцилиндровый моторчик - вещь замечательная! 18_good Всяк лучше движка того же объема с одним цилиндром. Меньше будет вибрации, лучше динамика разгона, быстрее будет рухацца. У нас такой двиг фиг найдешь, если только из Литвы под заказ .
Змінено: 04.07.2017 р., Czeslaw
like
good
bad
shockingly
04.07.2017 р. відповів для Czeslaw  
answerview
разгон такий. що треба спинка сидіння водія...
вібрації майже нема
на попередній рамі він палив 3,0-3,5 літра на сотню
Крим - це Україна!
1
like
1
good
bad
shockingly
05.07.2017 р. відповів для Grom  
answerview
Одна голова добре- а дві краще  18_good  Ти форсанув двигун позамежно і нереально і хотів не перегріватись?! Дивно, що одного дня Ти на місці головки і поршня не побачив записку: "  10_ireful2  ми втекли- так жити більше неможна!!!"  03_biggrin  Я свій теж трохи форсанув і кручу до 9700 і тягну на 2000 - не перегрівається, собака  06_question
like
good
bad
shockingly
05.07.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
неа, той що форсанув лежить поршня жде на 64мм = 3 ремонт. і всі по задірах  15_badgrin
екскрементальний мотор так сказать

а цей не форсований ніразу... трохи портінг голови і трохи масляного охолодження = більше нічого не чіпав
а гріється сцобако страшне як

доречі форсанутий двигун при заклинюванні = не перегрів головку 01_smile
бо в ній було трохи доопрацьовано охолодження
треба сфоткать і показать. бо на пальцях важко пояснить
Крим - це Україна!
1
like
1
good
bad
shockingly
06.07.2017 р. відповів для Grom  
answerview
а цей не форсований ніразу... трохи портінг голови і трохи масляного охолодження = більше нічого не чіпав
а гріється сцобако страшне як
Тоді однозначно щось не те з карбюрацією чи з іскроутворенням, а може і те і друге разом. Чого б йому перегріватись та ще й з правильним МО? 43_help
like
good
bad
shockingly
06.07.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
я думаю. що головна причина полягає ось у чому:
Крим - це Україна!
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
06.07.2017 р. відповів для Grom  
answerview
я думаю. що головна причина
в ціні алюмінію в китаї  03_biggrin   Жарти- жартами, але не у всіх цей двигун так гріється, катають роками безпроблемно  06_question
like
good
bad
shockingly
06.07.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
я ще не пенсіонер...
тому в мене старт і 90-100, лише ці 2 режими їзди (поки це не надто дорого)

думаю їх спасає. що їздять нешвидко і на невеликі відстані = просто припущення


інсайд = восени має запрацювати система відеофіксації, вона вже увімкнена у тестовому режимі. Знайомий коп брав участь у тестуванні: з Хрещатику до Бориспільської траси отримав 15 умовних штрафів. Ще не зрозуміло як їх будуть нараховувать - підсумовувать за день чи кожен наступний дорогший (я за такий варіант!) і ще мають вирішити питання про водія та власника = кому слати листи щастя
Крим - це Україна!
1
like
1
good
bad
shockingly
09.07.2017 р. відповів для Grom  
answerview
Я тут заглянув у сусідню тему (про запалення і фуоз), і підозрюю, що Твої проблеми з перегрівом найбільше пов"язані саме із запаленням.
like
good
bad
shockingly
09.07.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
стандартний СДІ - як його перевірить чи настроїть?

на Жигульовському  комутаторі я лише 38 км проїхав, і то довелось 2 рази ставать, щоб не заклиниться = пер так, що я серйозно думав на ДРАГ спробувать (там перегріться б не встигав  03_biggrin )
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
09.07.2017 р. відповів для Grom  
answerview
[qGrom]стандартний СДІ - як його перевірить чи настроїть? Я далекий до електроніки, паяти вмію тільки проводку ну і щось грубше  06_question  . Думаю знімати паралельно осцилограми з датчика і з комутатора. Але нащо провіряти стандарт, він або працює або ні. Вся бюджетна китай-техніка іде з максимум двоступеневим комутатором :кут на запуск і кут на роботу. У мене зараз працює тільновський "ультімат" -мене влаштовує. Чекаю поки грамотні колеги придумають щось альтернативне і можливо краще. Оскільки я прихильник ідеології "ендуро", то більше цікавить незалежність від акумулятора.
1
like
1
good
bad
shockingly
09.07.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
щось подібне = електрика БІСИТЬ
з механікою все більш-менш зрозуміло = з електрикою...

може встановлення товшої вилки/диску/резини та глибокого крила сильно вплинуло на обтічність двигуна
хоча ще на перших тисячах, коли нічого не міняно і 120 не їжджено... все одно грівся!
Крим - це Україна!
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
10.07.2017 р. відповів для Grom  
answerview
[qGrom]ще на перших тисячах, коли нічого не міняно і 120 не їжджено... все одно грівся Що значить грівся? Що було не так? Мій перші 300 км грівся до зміни звуку роботи двигуна і я не чекаючи перегріву зупинявся на ~20-30 хв. для охолодження, далі  жодних ознак "гарячки" не було  06_question
like
good
bad
shockingly
10.07.2017 р. відповів для cgdok  
answerview
Грівся - я називаю це станом двигуна, коли він тупить на додавання газу, а якшо скинути темп на кілька хвилин = знову жваво реагує на ручку
це ще не клин, але вже перегрів

зупиняться на 20 хв це надзвичайно РОЗКІШНО! особливо на природі і в тіні
а якщо на розпеченому асфальті, в пробці?

ось тому я зробив МО
Крим - це Україна!
like
good
bad
shockingly
10.07.2017 р. відповів для Grom  
answerview

а якщо на розпеченому асфальті, в пробці?

На вихідні катав в дальнячок у Черкащину (260км в одну сторону).
Температура на маслі (в 95% пробігу) була 110-120С, Тулив 90-100 (по gps), сумка + 2й номер. Ніразу не робив зупинок спеціально для охолодження мотора.  04_blush  Тільки для себе, розім'ятись.
06_question поки шо компресія не змінилась, все дирчить і їде)
☭ = 卐 = Z
1
like
1
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин