MOTO.com.ua
events
1
События
Погода: Киев
09.08, 22:58
27
+23 °С
Ветер: 2 м./с., Сев
UA
НовостиФорумОбъявленияЖурналКаталогПривалКалендарьМагазин
Регистрация Вход
?
Войти
Форум
Искать

SHINERAY XY 200 INTRUDER - обговорення, експлуатація

Просмотров: 38654, модераторы: User, tsinik
User модератор темы
06 марта, 10:43 ответил для Арон  
answerview
Показать сообщение
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq

Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK

Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ

Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби  за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)

Ланцюг - 428-й, 114 ланок

Карбюратор - PZ27

Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)

Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо  від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Отредактировано: 05 апреля, 18:07, User
1
like
1
good
bad
shockingly
23 июля, 21:38 ответил для Ozi_58  
answerview
Не хотел расстраивать, но без МО, тоже ничего плохого не происходит.Прикинь.
like
good
bad
shockingly
23 июля, 23:04
answerview
Не хотел расстраивать, но без МО, тоже ничего плохого не происходит.Прикинь.
Все, что мне нужно было, я уже давно прикинул, сделал и неоднократно испытал.   Так что расстройства нет никакого абсолютно03_biggrin.                                                                                        А то, что нижневальная двухсотка при длительном движении по автомагистрали в жару склонна к перегреву  - тут и обсуждать нечего. Установка МО исправляет ситуацию и стабилизирует температурный режим двигателя. 
6
like
6
good
bad
shockingly
24 июля, 09:54
answerview
А ну эксперту видней. А я вот на двух таких моторах больше 90000км проехал, бывало по 8000км в одну сторону и ничего такого не заметил. Как быть?
like
good
bad
shockingly
24 июля, 10:14
answerview
Как быть?
Успокойся и расскажи где 8000 накатал...07_dirol
Иванович
Отредактировано: 24 июля, 10:14, Direktor
2
like
2
good
bad
shockingly
24 июля, 13:17
answerview
По родственникам проехался. Конечная Новосибирск. Ещё до всего. Назад транспортом. Со всеми делами около 2,5 месяца. 
1
like
1
good
bad
shockingly
24 июля, 14:03
answerview
А я вот на двух таких моторах больше 90000км проехал
На каком мотоцикле?                                                                                                                  Может фотки какие есть?                                                                                                              Это интересно.
3
like
3
good
bad
shockingly
27 июля, 02:19
answerview
Все таки придбав собі Інтрудера. Це мій перший мот. На мій зріст 168 см високуватий - до землі дістаю на пальцях. Дивився на Lifan BTR 200, ніби нижчий (по опису на 1 см), але якось надто простенько виглядає. Продавець казав, що хтось там з його села купив, то за рік накатав 9000 км і не жалівся. Geon Wolf був відсутній, тож візуально оцінити не зміг. Сідав ще на Skymoto Ranger 150 - не сподобався. Він хоч і нижчий, проте якийсь незручний. Накатав перших 10 км і двічі зупинявся охолонути. І довго він так буде грітися?
1
like
1
good
bad
shockingly
27 июля, 06:21
answerview
І довго він так буде грітися?
Як так? Що саме не подобається?
like
good
bad
shockingly
27 июля, 09:01
answerview
Як так? Що саме не подобається?
Хвилин 15 неспішної їзди і циліндр шипить та й в районі коробки руку не потримаєш. Неодноразово на форумі читав, що на початку дуже гріється. От і цікавить скільки потрібно наїздити, щоб він трохи охолов. Те, що при швидкостях за 80 починає перегріватися і обкатаний для мене несуттєво - на для перегонів брав. Але повторюю, це мій перший мот (і друга мототехніка, перша мотоблок Мотор Січ) і порівняти нагрів з іншими просто нема можливості.
like
good
bad
shockingly
27 июля, 10:53 ответил для SanK  
answerview
Во время обкатки мотор греется сильнее, это да .

Рекомендую при обкатке , первывые 500км, делать 5-10 минутные остановки через 30 мин езды, или при проезде 30км.

Так же рекомендую перед началом обкатки заменить заводское масло в моторе на нормальное, отрегулировать клапана и настроить карбюратор. 
like
good
bad
shockingly
27 июля, 11:44 ответил для SanK  
answerview
Перші 600км буде дуже грітися, ще з 400км "так собі", а потім буде в нормі. Коли перестане "дуже грітися" сам зрозумієш - з"явиться тяга.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
like
good
bad
shockingly
27 июля, 12:45
answerview
з"явиться тяга
Та вона в нього і так є. Як вперше сів їхати, то аж трохи якось страшнувато було. 05_shok Перша передача, трохи газу і його з-під тебе вириває. А потім нічого, призвичаївся.
like
good
bad
shockingly
27 июля, 13:04
answerview
Хто вже регулював клапани, такий інструмент підійде? Ключ
Отредактировано: 27 июля, 13:05, SanK
like
good
bad
shockingly
27 июля, 14:47 ответил для SanK  
answerview
Хто вже регулював клапани, такий інструмент підійде?
Зачем тратить деньги на отдельный ключ? Берёшь плоскогубцы и рожковый на 10 (или 8, я точно не помню) и всё.
Та вона в нього і так є. Як вперше сів їхати, то аж трохи якось страшнувато було.  Перша передача, трохи газу і його з-під тебе вириває. А потім нічого, призвичаївся.
Тяга потому, что звёзды так подобраны. Зато скорости нет от слова совсем. Мой тебе совет - поставь переднюю на 16 и будет как раз то, что нужно, и по тяге, и по скорости. Лично у меня стоит на 17, но это чисто для трассы.
Отредактировано: 29 июля, 00:22, Xanderfisher
like
good
bad
shockingly
02 августа, 19:54
answerview
Поїздив ще трохи. Зламався захист ланцюга - пластмаса там ну ніяка. Почали плавати холості. Глохне, погано заводиться, регулювальними гвинтами на карбюраторі проблема не усувається.
like
good
bad
shockingly
User модератор темы
02 августа, 19:58 ответил для SanK  
answerview
глуши "дожиг"
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
User модератор темы
02 августа, 20:01 ответил для SanK  
answerview
ага, ще - вже в 3-х тупо висковольтний дріт був слабо вкручений в люльку і катушку і погано заводився.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
03 августа, 10:32
answerview
"Дожиг" глушив. Він тут ні до чого. Дріт насвічника вкручений добре. Є підозра на збагачену суміш. Чому? 1. Якщо регулювати гвинт якості, то мот глохнув практично при повному його закручуванні. 2. Якщо дати трохи газу (щоб не заглух) і трохи перекрити повітряну заслінку - відразу глухне. 3. Свічка чорна, хоча я викручував після спроб регулювання (тобто, при роботі на холостих), циліндр прогрівся до 110 градусів і нагар міг би й злетіти. Навіть якщо давати газу, обороти нерівні. Воно то й відразу трохи ті обороти плавали і при русі десь на 3000 (+/-) відчувалися ривки. А зараз щось геть не ляпота. Буду перевіряти усе: карбюратор, свічу, клапани...
like
good
bad
shockingly
03 августа, 11:26 ответил для SanK  
answerview
Проверьте герметичность всех соединений, воздушного фильтра с карбюратором, карбюратора с цилиндром и тд
like
good
bad
shockingly
User модератор темы
03 августа, 19:15
answerview
На третьому році таки згвалтував Петровича подивитися підшипник руля03_biggrin
Вчора кульки замінив, змазав, затягнув  і мот як на світ народився - нарешті колесо повертається разом з рулем і Петрович перестав падати на пустому місці.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
1
like
good
1
bad
shockingly
техника apple купить в Одессе. Киев, Харьков Украина
mototehnika
© 2001-2020, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!   Обратная связь   О нас   Реклама на сайте