MOTO.com.ua
events
3
События
Погода: Киев
14.12, 12:37
20
+2 °С
Ветер: 3 м./с., Вост
UA
НовостиФорумОбъявленияЖурналКаталогПривалКалендарьМагазин
Регистрация Вход
?
Войти
Форум
Искать

Loncin LX300GY - обслуживание, ремонт, эксплуатация

Просмотров: 3386, модератор: tsinik
16 января, 10:16
answerview
Основні особливості мотоцикла Loncin LX300GY
-рідинне охолодження   
-4-клапанний   
-6 передач  
-29 к.с.


CHONGQING LONCIN MOTOR CO., LTD - один из крупнейших китайских производителей мототехники.
Входит в большую промышленную группу Loncin Holdings, Ltd. 
Производит мотоциклы, скутеры, мопеды и квадроциклы объемом до 700 см.куб под брендом Loncin и Kinlon.
С 2007 г. на заводах Loncin выпускают двигатели для мотоциклов BMW 


Модель Лонцін LX300GY (в Європі зустрічається як Guerrero GXR 300) виділяється серед своїх конкурентів - потужним двигуном, котрий володіє двадцяти дев'ятьма кінськими силами з баланс валом та водяним охолодженням. Завдяки шести швидкісній коробці передач чотирьох клапанний двигун здатний розігнати швидкість мотоцикла до 125 кілометрів на годину.
Оптика доповнена фарою LED + Daytime котра чудово освітлює дорожнє покриття навіть в мало освітлювальній ділянці в нічну пору доби. Також порадує яскравістю задній LED ліхтар та покажчики поворотів котрі оснащені LED лампочками.
Виробник CHONGQING LONCIN MOTOR CO., LTD укомплектував мотоцикл класу (Enduro Cross) модель: Loncin LX300GY посиленою, телескопічною вилкою перевернутого типу.
Задня підвіска являє собою - маятник з моно-амортизатором котрий володіє великим ходом. що приємно вразить власника при доланні нерівностей та горбів умовного бездоріжжя.
На моделі встановлено великого діаметру переднє колесо. розмірністю "21". Розмір заднього колеса: "18".
Гальмівна система мотоцикла як передня так і задня повністю дискового типу.
Джерело: http://www.motozavod.com.ua/shop/22169/desc/enduro-cross-loncin-lx_300_gy


Детальна хар-ка:
 

Двигатель                                          4-х тактный, одноцилиндровый, жидкостное охлаждение, два распредвала, 4-х клапанный
Объем двигателя                                 292.4 см3
Макс. мощность                                29 л.с./8500 об.мин
Макс. крутящий момент                    25Нм при 7500 об. мин
Система питания                                карбюратор
Тип сцепления                                    многодисковое в масляной ванне
Тип привода                                     цепной, цепь 520Н
Система пуска                                    электростартер
КПП                                                      6 передач
Передняя подвеска                            гидравлическая вилка "перевертыш"
Задняя подвеска                                   маятниковая моноамортизатор про-линк
Тормоза перед\зад                               дисковый 2-ух поршневой суппорт/  дисковый 2-ух поршневой суппорт
Резина перед\зад                                   90\90-21, 120\90-18
Размеры д\ш\в мм.                                2190*800*1440
Колесная база мм.                                  1470
Дорожный просвет мм.                         285
Вес кг.                                                     152
Бак л.                                                       9
Средний расход топлива               3.5л/100км

теги:
Guerrero GXR 300, Лонкин LX300GY, Loncin LX300GY, Лонсін LX300GY
romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c->Honda XL250 Degree->?..
If your goals set you apart from the crowd, stay alone.
☭ = 卐
Отредактировано: 21 февраля, 19:42, GiS
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
3
like
3
good
bad
shockingly
16 января, 10:33 ответил для hitmanhunter  
answerview
Вже купив?30_crazy
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
16 января, 10:49
answerview
Вже купив?
Та ні) Але поки дочекаюсь від Шайнреїв водянки і 6ї передачі, то швидше куплю такого.

Також після прокатухи на некрояпонці прийшло трохи розчарування... за 2к японець - це не те, що я очікував. 02_sad Чи то японці постаріли так геть, чи то китайці дійсно якість підняли.
Можна знайти ще якогось Джебеля-200 кінця 90х років за 2.5к не дуже убитого, але так то мінімум 3500 коштує живий і доглянутий японський екземпляр.. якому правда теж років 15-17 06_question
romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c->Honda XL250 Degree->?..
If your goals set you apart from the crowd, stay alone.
☭ = 卐
like
good
bad
shockingly
16 января, 10:52 ответил для hitmanhunter  
answerview
Ендуро я не пробував, а от судячи з того що бачив(Шинарей Інтрудер і Скутеретта Лонкін 110) - то Шинарею навіть по зовнішньому вигляду далекувато до Лонкіна. А Джебеля он Вацлав продає - тільки відремонтував на штуку баксів03_biggrin
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
16 января, 11:15
answerview
Двигатель Лонсин 300 это копия двигателя Kawasaki KLX 300
like
good
bad
shockingly
16 января, 11:42
answerview
Цікаво як водянка на китайцях працює, все ж таки з рідинним охолодженням - це вже більш "високотехнологічний" мотор  01_smile
Ну і 6та передача - це стиснуті стандартні китайські 5, чи все ж таки 6та "накинута зверху" для крейсера 100км/год? Бо у Кави максималка 180, а не 125  15_badgrin




Ендуро я не пробував, а от судячи з того що бачив(Шинарей Інтрудер і Скутеретта Лонкін 110) - то Шинарею навіть по зовнішньому вигляду далекувато до Лонкіна. А Джебеля он Вацлав продає - тільки відремонтував на штуку баксів
Якшо порівнювати ендуро, то Шайнрей250 дешевший від Лонсіна250 на 150 баксів і зроблений на свої гроші добротно, особливо двигун, колеса і вилка) Взагалі у китайців чимало залежить від ціни, візьміть ті ж самі "Мусстанги" - яка ціна, така і "якість" 06_question. Вайпери були вже дорожче трохи - якість краща і помітно.
п.с. А Жебель250 дійсно доглянутий і якому треба тільки замінити витратні -  від 3000 у.о., і то це так - 1998 рік приблизно. Мотоциклу 20+ років.
Але Суза то не Хонда  Це поперше, а по-друге - полюбляють у нас сказати "то фігня, он візьми жебеля за 3000", тому хто ледь нашкріб 2000 

Двигатель Лонсин 300 это копия двигателя Kawasaki KLX 300
а навіщо щось придумувати - копіюєш двигуни які найдовше випускались і все ок. Всі китайські 125ки з копією мотора Honda CG125 - майже вічні 01_smile Каві до Хонди далеко, але ходити буде.
romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c->Honda XL250 Degree->?..
If your goals set you apart from the crowd, stay alone.
☭ = 卐
Отредактировано: 16 января, 12:05, hitmanhunter
1
like
1
good
bad
shockingly
16 января, 13:08 ответил для hitmanhunter  
answerview
Бери вже 500 - бо вам все потужності мало03_biggrin

https://mototek.com.ua/catalog/doroznie/loncin-hr7-500

http://www.foxwell.kiev.ua/produktsiya/mototekhnika/mototsikli/view/productdetails/virtuemart_product_id/408/virtuemart_category_id/3.html
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Отредактировано: 16 января, 13:10, User
like
good
bad
shockingly
16 января, 13:29
answerview
Бери вже 500 - бо вам все потужності мало
...для лайт-ендуро 25-35 к.с. з головою вистачає (тимпаче для китайських рам і ходовок), навіть на 150ці із 15 к.с. можна гарно політати в лісі. Ще добре коли ці к.с. вкладаються в 3-3.5л/100км - то взагалі супер, особливо коли ти на мото кожен день мотаєшся... а зробити мот 500 кубів із витратою 5.5л, на то багато розуму не треба, тільки зараз є машини менше їдять :) 
...а от що не вистачає, так це 6ї передачі, і в жарку погоду в лісі на глибокому пісочку чи в горах - водянки, також дуже не вистачає з'ємних кріплень для бокових кофрів 02_sad
romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c->Honda XL250 Degree->?..
If your goals set you apart from the crowd, stay alone.
☭ = 卐
Отредактировано: 16 января, 13:42, hitmanhunter
like
good
bad
shockingly
16 января, 14:06 ответил для hitmanhunter  
answerview
Я от не розумію чого ви берете рогаті моти а потім намагаєтеся їх мішками нав'ючити?06_question
Вони для цього не призначені, хочеш їздити на рибалку чи на дачу - бери Джум 150 і не мороч яйця.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
2
like
good
2
bad
shockingly
16 января, 14:27
answerview
А почему на сайте фоксвелл нет цен? Это подпольная контора?Не хотят палиться?
like
good
bad
shockingly
16 января, 14:29 ответил для BYPASS  
answerview
зайди в новини на їхньому сайті - там написано причину
А взагалі то сайт у них один з найслабших,(ні фоток толкових ,ні відгуків...) хоча працюють краще за всіх і чермету не возять.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Отредактировано: 16 января, 14:34, User
like
good
bad
shockingly
16 января, 14:45
answerview
Я от не розумію чого ви берете рогаті моти
Не чіпляйся до молоді, кожен хоче мати те, шо до душі і серця....03_biggrin (макаронні вироби, хто не зрозумів)01_smile
Иванович
Отредактировано: 16 января, 14:46, Direktor
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
1
like
1
good
bad
shockingly
16 января, 15:14
answerview
Я от не розумію чого ви берете рогаті моти а потім намагаєтеся їх мішками нав'ючити?
Мішками вони нав'ючуються раз-два у рік, щоб зганяти на дальнячок... не купувати ж для цього Гуся окремо 01_smile
А дідо-125ки у стилі юбр125, то вже пройдений етап, я його вграю за 1 покатушку, якшо звичайно ж сам не навернуся при 30 км/год, на тих ямах де на едрурику їду 70 03_biggrin 
Та й загалом комфорт геть інший, я ж їздив сам на таких і є з чим порівняти, 5ю точкою і хребтом - коли влітаєш в хорошу ямку на дорожніку і на ендуріку. А в плані надійності і зручності їзди на рибалку та на дачу - питань нема дорожник 125-150 зебест.
Ендуро я не пробував
Так от, і я до того що лайт-ендуро к кофрами на трасі, це більш універсальний мотик аніж чистий дорожнік в лісі по бездору.

п.с.та і які мішки)) 2 красивих кофри:
romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c->Honda XL250 Degree->?..
If your goals set you apart from the crowd, stay alone.
☭ = 卐
Отредактировано: 16 января, 21:32, hitmanhunter
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
2
like
1
good
bad
shockingly
1
16 января, 15:20
answerview
п.с.та і які мішки)) 2 красивих кофри:
Які "красиві кофрики"?05_shokЯщик з-під бананів і вперед!03_biggrin
Иванович
1
like
good
1
bad
shockingly
tsinik модератор
16 января, 20:24 ответил для Direktor  
answerview
у Макарены, если помните, на африке твин вообще на дугах 2 коробайки из под патронов. прикольно смотрятся. и Макс даже этим не закидывается. я себе думал присобачить. как раз таких пара есть. но тогда ноги на дуги не закинешь. да и бардачка самопального мне хватает
http://www.moto.com.ua/ua/forum/topic-1634080/
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Отредактировано: 16 января, 20:30, tsinik
like
good
bad
shockingly
16 января, 22:49
answerview
А дідо-125ки у стилі юбр125, то вже пройдений етап
"До 125-ки - ще треба дорости!" (с) може і я
Пройдений, але ще не факт що відкинутий...
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
like
good
bad
shockingly
17 января, 08:52 ответил для hitmanhunter  
answerview
С 2007 г. на заводах Loncin выпускают двигатели для мотоциклов BMW 

В результате немцы отзывают более тысячи новых F750GS и F850GS в связи с некачественным двигателем изготовленными Loncin.
Link

и на русском - хотя москали сгустили краски. или знают что то большее.
like
good
bad
shockingly
17 января, 10:17
answerview
"До 125-ки - ще треба дорости!" (с) може і яПройдений, але ще не факт що відкинутий...
Та то був жарт для Юзера 03_biggrin 125ка це класика, вона актуальна завжди (мені подобаються мілітарі-кафе рейсери, наприклад... але мені там не вистачає кліренсу і місця для пасажира)
..я просто не зрозумів, навіщо в темі про 250-300сс ендуро, рекомендувати 125ку, ще й не якогось пітбайка чи кросовічка, а простого дорожніка 06_question.


В результате немцы отзывают более тысячи новых F750GS и F850GS в связи с некачественным двигателем изготовленными Loncin.Link
Здається Бехи ніколи не відрізнялись надійністю, що авто, що мотоцикли. Понтовість, виразний дизайн - так, але не надійність. 
З приводу ситуації з двигунами, більш ніж впевнений шо вирішать і продовжать випуск (топові Volvo  випускають же, і все ок, і Маск гігафакторі будує...)... хоча "двигун БМВ зроблений в Китаї" - як сам факт, це мабуть великий удар по самозакоханості бмв-водів 03_biggrin
п.с. але карданні ендуро у них - це щось 08_lol
romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c->Honda XL250 Degree->?..
If your goals set you apart from the crowd, stay alone.
☭ = 卐
Отредактировано: 17 января, 13:31, hitmanhunter
1
like
1
good
bad
shockingly
17 января, 11:01
answerview
навіщо в темі про 250-300сс ендуро, рекомендувати 125ку, ще й не якогось пітбайка чи кросовічка, а простого дорожніка .
Так ти перший почав про кофри і багажники на ендуро  - а це збочення для такого мота.03_biggrin
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
17 января, 12:41
answerview
Так ти перший почав про кофри і багажники на ендуро  - а це збочення для такого мота.   
 User, підтягніться трохи у плані "сучасності" 03_biggrin вам же не 80 років, не розчаровуйте 02_sad 
По всьому світу мото-туристи катаються на ендуро в дальняки від 100 до 20 000км.

Тому збочення це чіпляти кофри на кросс чи пітбайк (хоча є і такі), але точно не на ендуро.
Ще збочення це на такому на рибалку чи на дачу 15_badgrin:



І Ви набагато рідше зутрінете якогось туриста з ЄС десь в Перу чи в Тайланді на YBR125, а ніж на Suzuki DR200 / Jebel 250 чи Yamaha XT250. І так - в них є багажники і кофри 01_smile
 Виглядає все це приблизно так:
romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c->Honda XL250 Degree->?..
If your goals set you apart from the crowd, stay alone.
☭ = 卐
Отредактировано: 17 января, 13:39, hitmanhunter
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
1
like
1
good
bad
shockingly
17 января, 12:48 ответил для User  
answerview
З китайским інжектором?!?!? Даром не треба. 
Нет у меня скутеров, не продаю ! Только тюнинг, много тюнинга, адрес в профиле.
like
good
bad
shockingly
mototehnika
© 2001-2019, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!   Обратная связь   О нас   Реклама на сайте   Почта@moto