MOTO.com.ua
events
2
События
Погода: Киев
26.03, 02:58
31
+3 °С
Ветер: 3 м./с., Ю-З
UA
НовостиФорумОбъявленияЖурналКаталогПривалКалендарьМагазин
Регистрация Вход
?
Войти
Форум
Искать

Loncin LX300GY - обслуживание, ремонт, эксплуатация

Просмотров: 693, модератор: tsinik
16 января, 10:16
answerview
Показать сообщение
Основні особливості мотоцикла Loncin LX300GY
-рідинне охолодження   
-4-клапанний   
-6 передач  
-29 к.с.


CHONGQING LONCIN MOTOR CO., LTD - один из крупнейших китайских производителей мототехники.
Входит в большую промышленную группу Loncin Holdings, Ltd. 
Производит мотоциклы, скутеры, мопеды и квадроциклы объемом до 700 см.куб под брендом Loncin и Kinlon.
С 2007 г. на заводах Loncin выпускают двигатели для мотоциклов BMW 


Модель Лонцін LX300GY (в Європі зустрічається як Guerrero GXR 300) виділяється серед своїх конкурентів - потужним двигуном, котрий володіє двадцяти дев'ятьма кінськими силами з баланс валом та водяним охолодженням. Завдяки шести швидкісній коробці передач чотирьох клапанний двигун здатний розігнати швидкість мотоцикла до 125 кілометрів на годину.
Оптика доповнена фарою LED + Daytime котра чудово освітлює дорожнє покриття навіть в мало освітлювальній ділянці в нічну пору доби. Також порадує яскравістю задній LED ліхтар та покажчики поворотів котрі оснащені LED лампочками.
Виробник CHONGQING LONCIN MOTOR CO., LTD укомплектував мотоцикл класу (Enduro Cross) модель: Loncin LX300GY посиленою, телескопічною вилкою перевернутого типу.
Задня підвіска являє собою - маятник з моно-амортизатором котрий володіє великим ходом. що приємно вразить власника при доланні нерівностей та горбів умовного бездоріжжя.
На моделі встановлено великого діаметру переднє колесо. розмірністю "21". Розмір заднього колеса: "18".
Гальмівна система мотоцикла як передня так і задня повністю дискового типу.
Джерело: http://www.motozavod.com.ua/shop/22169/desc/enduro-cross-loncin-lx_300_gy


Детальна хар-ка:
 

Двигатель                                          4-х тактный, одноцилиндровый, жидкостное охлаждение, два распредвала, 4-х клапанный
Объем двигателя                                 292.4 см3
Макс. мощность                                29 л.с./8500 об.мин
Макс. крутящий момент                    25Нм при 7500 об. мин
Система питания                                карбюратор
Тип сцепления                                    многодисковое в масляной ванне
Тип привода                                     цепной, цепь 520Н
Система пуска                                    электростартер
КПП                                                      6 передач
Передняя подвеска                            гидравлическая вилка "перевертыш"
Задняя подвеска                                   маятниковая моноамортизатор про-линк
Тормоза перед\зад                               дисковый 2-ух поршневой суппорт/  дисковый 2-ух поршневой суппорт
Резина перед\зад                                   90\90-21, 120\90-18
Размеры д\ш\в мм.                                2190*800*1440
Колесная база мм.                                  1470
Дорожный просвет мм.                         285
Вес кг.                                                     152
Бак л.                                                       9
Средний расход топлива               3.5л/100км

теги:
Guerrero GXR 300, Лонкин LX300GY, Loncin LX300GY, Лонсін LX300GY
romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c->?..
If your goals set you apart from the crowd, stay alone.
☭ = 卐
Отредактировано: 21 февраля, 19:42, GiS
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
3
like
3
good
bad
shockingly
tsinik модератор
17 января, 20:07 ответил для hitmanhunter  
answerview
ты не застал, но был у нас на форуме завсягдатаем Макс-макарена, с Николаева. сначала катал дельту китайскую, потом обновился по технике и съехал (надо признать, что даный форум заточен больше под скуты и китай). так вот, фотки его твина с кофрами и навесами. взято отсюда: http://www.moto.com.ua/forum/topic-1641986/lastread/
п.с. обрати особое внимание на упоминаемых ранее мной патронных ящиках. как по мне - неплохо смотрятся

Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Отредактировано: 17 января, 20:12, tsinik
1
like
1
good
bad
shockingly
18 января, 13:42
answerview
так вот, фотки его твина с кофрами и навесами. взято отсюда
Щу твін то зрозуміло відносно важкий мот,adventure bike, а User мав на увазі наші лайт-ендуро, такі як  LX300GY, та й всілякі інші 250ки, "рогаті мотоцикли" 03_biggrin
Що ніби до них не йдуть кофри та і поїздки на рибалку, дачу, як на дорожіх 125ках...
А воно ж то все якраз навпаки)

romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c->?..
If your goals set you apart from the crowd, stay alone.
☭ = 卐
Отредактировано: 20 января, 00:31, hitmanhunter
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
12 марта, 10:50
answerview
Був у Фоксвелл, дивився мот - нічого такий 07_dirol 
Високий (для райдера до 170-172см буде не зручно) Виглядає доволі доросло - відразу кидається в очі широка рама з товстими "профільними трубами", зварні шви дійсно якісні як для китайця, солідна 2х-вальна голова, 2 великі радіатори, о-рінг цепок, великі колеса 21-18 (гума дешева китайська, бренд як на китайцях по 1400 у.о.)...

Продавець сказав що "беруть його в основному на довгі поїздки"... але особисто мені посадка не здалась зручною на довгу поїздку, руль вузький (не зручно), сідло теж якесь вузькувате і "горбате", десь як на кросах.
Для 2го номеру місця відносно достатньо, але залазити дівчині середнього зросту дуже не зручно - високо, і падати далеко 15_badgrin
Вага відчувається що там  150+кг, а не 130, якщо десь в грязюку гарно ляже, а райдер ще й втомлений, то швиденько підняти його буде не так просто)
Фара звичайна пластикова із звичайною лампою розжарювання як і на дешевших китайцях, габарит передній такий теж, все інше - LED.

Також поступали скарги від власників на погану змазку (або повну її відсутність) деяких вузлів... особисто не перевіряв, але для мотоцикла за такі гроші вважаю це не припустимим (навіть для китайця), 2300-2400 у.о. це не Альфа за 600, де таке може  вважатись нормою....
Тимпаче, що ця цінова ніша - це вже початок категорії б/у японців. 06_question

надо признать, что даный форум заточен больше под скуты и китай
а у нас є форум "під мотоцикли"? мото_кієв там чорт ногу зломає... все тормозить і нічого не зрозуміло де і шо... шрифти виколиоко, .. ще й писав пост 10 хв, а воно його і не опублікувало, якусь помилку видало 03_biggrin
romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c->?..
If your goals set you apart from the crowd, stay alone.
☭ = 卐
Отредактировано: 12 марта, 11:00, hitmanhunter
1
like
1
good
bad
shockingly
14 марта, 15:26 ответил для hitmanhunter  
answerview
А что ты ждал от некрояпонца ? Сравнивая качество пластика с эндуро геон и шинерай то Хонда качественней как и на чистом японце, проверял лично хр125 с црф450х. Супорт nissin, а это тебе бренд уже. В мелочах он хорош , но есть и китайци хорошие но не без косяков. У Хонда сальники в основном и чуть крепление номера надо доработать. А так то норм моты. Но перейти в эндуро китая на некрояпон это глупо. Надо было сразу брать ипонца. Но это все деньги. Щас нет хорошего японца, хотя,тип,Джебель пропали. Только хр650л с 1993 года выпускают и ещё црф250л и хр250 торнадо, другие вообще не нравяться. Хр125 мало а 150 вроде как не на много и лутьше
1
like
1
good
bad
shockingly
18 марта, 13:49
answerview
Но перейти в эндуро китая на некрояпон это глупо.
ну дивлячись з якого) ..але якщо з LX300, на 200сс джебеля (без стартера і балансвалу), то це так 03_biggrin
а якщо на якусь XRку 250ку, навіть некро-199х року, то китайцям до неї ще дууууже далеко нажаль, навіть  LX300...
romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c->?..
If your goals set you apart from the crowd, stay alone.
☭ = 卐
Отредактировано: 23 марта, 10:58, hitmanhunter
like
good
bad
shockingly
22 марта, 11:12 ответил для hitmanhunter  
answerview
Або влітку буде такий варіант Loncin LX300GY-A з тим же двигуном YF300
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
1
like
1
good
bad
shockingly
Вчера, 18:18 ответил для hitmanhunter  
answerview
К сожалению японская тройка умерла , аналогов нет, только хр650л осался и хр250 торнадо. Хотя хр190 ничего так)
like
good
bad
shockingly
motoshop_ua
mototehnika
© 2001-2019, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!   Обратная связь   О нас   Реклама на сайте   Почта@moto