MOTO.com.ua
events
3
События
Погода: Киев
14.12, 12:07
20
+2 °С
Ветер: 3 м./с., Вост
UA
НовостиФорумОбъявленияЖурналКаталогПривалКалендарьМагазин
Регистрация Вход
?
Войти
Форум
Искать

Loncin LX300GY - обслуживание, ремонт, эксплуатация

Просмотров: 3385, модератор: tsinik
16 января, 10:16
answerview
Показать сообщение
Основні особливості мотоцикла Loncin LX300GY
-рідинне охолодження   
-4-клапанний   
-6 передач  
-29 к.с.


CHONGQING LONCIN MOTOR CO., LTD - один из крупнейших китайских производителей мототехники.
Входит в большую промышленную группу Loncin Holdings, Ltd. 
Производит мотоциклы, скутеры, мопеды и квадроциклы объемом до 700 см.куб под брендом Loncin и Kinlon.
С 2007 г. на заводах Loncin выпускают двигатели для мотоциклов BMW 


Модель Лонцін LX300GY (в Європі зустрічається як Guerrero GXR 300) виділяється серед своїх конкурентів - потужним двигуном, котрий володіє двадцяти дев'ятьма кінськими силами з баланс валом та водяним охолодженням. Завдяки шести швидкісній коробці передач чотирьох клапанний двигун здатний розігнати швидкість мотоцикла до 125 кілометрів на годину.
Оптика доповнена фарою LED + Daytime котра чудово освітлює дорожнє покриття навіть в мало освітлювальній ділянці в нічну пору доби. Також порадує яскравістю задній LED ліхтар та покажчики поворотів котрі оснащені LED лампочками.
Виробник CHONGQING LONCIN MOTOR CO., LTD укомплектував мотоцикл класу (Enduro Cross) модель: Loncin LX300GY посиленою, телескопічною вилкою перевернутого типу.
Задня підвіска являє собою - маятник з моно-амортизатором котрий володіє великим ходом. що приємно вразить власника при доланні нерівностей та горбів умовного бездоріжжя.
На моделі встановлено великого діаметру переднє колесо. розмірністю "21". Розмір заднього колеса: "18".
Гальмівна система мотоцикла як передня так і задня повністю дискового типу.
Джерело: http://www.motozavod.com.ua/shop/22169/desc/enduro-cross-loncin-lx_300_gy


Детальна хар-ка:
 

Двигатель                                          4-х тактный, одноцилиндровый, жидкостное охлаждение, два распредвала, 4-х клапанный
Объем двигателя                                 292.4 см3
Макс. мощность                                29 л.с./8500 об.мин
Макс. крутящий момент                    25Нм при 7500 об. мин
Система питания                                карбюратор
Тип сцепления                                    многодисковое в масляной ванне
Тип привода                                     цепной, цепь 520Н
Система пуска                                    электростартер
КПП                                                      6 передач
Передняя подвеска                            гидравлическая вилка "перевертыш"
Задняя подвеска                                   маятниковая моноамортизатор про-линк
Тормоза перед\зад                               дисковый 2-ух поршневой суппорт/  дисковый 2-ух поршневой суппорт
Резина перед\зад                                   90\90-21, 120\90-18
Размеры д\ш\в мм.                                2190*800*1440
Колесная база мм.                                  1470
Дорожный просвет мм.                         285
Вес кг.                                                     152
Бак л.                                                       9
Средний расход топлива               3.5л/100км

теги:
Guerrero GXR 300, Лонкин LX300GY, Loncin LX300GY, Лонсін LX300GY
romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c->Honda XL250 Degree->?..
If your goals set you apart from the crowd, stay alone.
☭ = 卐
Отредактировано: 21 февраля, 19:42, GiS
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
3
like
3
good
bad
shockingly
tsinik модератор
17 января, 20:07 ответил для hitmanhunter  
answerview
ты не застал, но был у нас на форуме завсягдатаем Макс-макарена, с Николаева. сначала катал дельту китайскую, потом обновился по технике и съехал (надо признать, что даный форум заточен больше под скуты и китай). так вот, фотки его твина с кофрами и навесами. взято отсюда: http://www.moto.com.ua/forum/topic-1641986/lastread/
п.с. обрати особое внимание на упоминаемых ранее мной патронных ящиках. как по мне - неплохо смотрятся

Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
Отредактировано: 17 января, 20:12, tsinik
1
like
1
good
bad
shockingly
18 января, 13:42
answerview
так вот, фотки его твина с кофрами и навесами. взято отсюда
Щу твін то зрозуміло відносно важкий мот,adventure bike, а User мав на увазі наші лайт-ендуро, такі як  LX300GY, та й всілякі інші 250ки, "рогаті мотоцикли" 03_biggrin
Що ніби до них не йдуть кофри та і поїздки на рибалку, дачу, як на дорожіх 125ках...
А воно ж то все якраз навпаки)

romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c->Honda XL250 Degree->?..
If your goals set you apart from the crowd, stay alone.
☭ = 卐
Отредактировано: 20 января, 00:31, hitmanhunter
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
1
like
1
good
bad
shockingly
12 марта, 10:50
answerview
Був у Фоксвелл, дивився мот - нічого такий 07_dirol 
Високий (для райдера до 170-172см буде не зручно) Виглядає доволі доросло - відразу кидається в очі широка рама з товстими "профільними трубами", зварні шви дійсно якісні як для китайця, солідна 2х-вальна голова, 2 великі радіатори, о-рінг цепок, великі колеса 21-18 (гума дешева китайська, бренд як на китайцях по 1400 у.о.)...

Продавець сказав що "беруть його в основному на довгі поїздки"... але особисто мені посадка не здалась зручною на довгу поїздку, руль вузький (не зручно), сідло теж якесь вузькувате і "горбате", десь як на кросах.
Для 2го номеру місця відносно достатньо, але залазити дівчині середнього зросту дуже не зручно - високо, і падати далеко 15_badgrin
Вага відчувається що там  150+кг, а не 130, якщо десь в грязюку гарно ляже, а райдер ще й втомлений, то швиденько підняти його буде не так просто)
Фара звичайна пластикова із звичайною лампою розжарювання як і на дешевших китайцях, габарит передній такий теж, все інше - LED.

Також поступали скарги від власників на погану змазку (або повну її відсутність) деяких вузлів... особисто не перевіряв, але для мотоцикла за такі гроші вважаю це не припустимим (навіть для китайця), 2300-2400 у.о. це не Альфа за 600, де таке може  вважатись нормою....
Тимпаче, що ця цінова ніша - це вже початок категорії б/у японців. 06_question

надо признать, что даный форум заточен больше под скуты и китай
а у нас є форум "під мотоцикли"? мото_кієв там чорт ногу зломає... все тормозить і нічого не зрозуміло де і шо... шрифти виколиоко, .. ще й писав пост 10 хв, а воно його і не опублікувало, якусь помилку видало 03_biggrin
romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c->Honda XL250 Degree->?..
If your goals set you apart from the crowd, stay alone.
☭ = 卐
Отредактировано: 12 марта, 11:00, hitmanhunter
1
like
1
good
bad
shockingly
14 марта, 15:26 ответил для hitmanhunter  
answerview
А что ты ждал от некрояпонца ? Сравнивая качество пластика с эндуро геон и шинерай то Хонда качественней как и на чистом японце, проверял лично хр125 с црф450х. Супорт nissin, а это тебе бренд уже. В мелочах он хорош , но есть и китайци хорошие но не без косяков. У Хонда сальники в основном и чуть крепление номера надо доработать. А так то норм моты. Но перейти в эндуро китая на некрояпон это глупо. Надо было сразу брать ипонца. Но это все деньги. Щас нет хорошего японца, хотя,тип,Джебель пропали. Только хр650л с 1993 года выпускают и ещё црф250л и хр250 торнадо, другие вообще не нравяться. Хр125 мало а 150 вроде как не на много и лутьше
1
like
1
good
bad
shockingly
18 марта, 13:49
answerview
Но перейти в эндуро китая на некрояпон это глупо.
ну дивлячись з якого) ..але якщо з LX300, на 200сс джебеля (без стартера і балансвалу), то це так 03_biggrin
а якщо на якусь XRку 250ку, навіть некро-199х року, то китайцям до неї ще дууууже далеко нажаль, навіть  LX300...
romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c->Honda XL250 Degree->?..
If your goals set you apart from the crowd, stay alone.
☭ = 卐
Отредактировано: 23 марта, 10:58, hitmanhunter
like
good
bad
shockingly
22 марта, 11:12 ответил для hitmanhunter  
answerview
Або влітку буде такий варіант Loncin LX300GY-A з тим же двигуном YF300
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
1
like
1
good
bad
shockingly
25 марта, 18:18 ответил для hitmanhunter  
answerview
К сожалению японская тройка умерла , аналогов нет, только хр650л осался и хр250 торнадо. Хотя хр190 ничего так)
like
good
bad
shockingly
26 марта, 11:09
answerview
К сожалению японская тройка умерла , аналогов нет
та не роби трагедію03_biggrin  ...повно мотоциклів на будь-який смак,
в т.ч. і xr250-dr250 вистачає у хорошому стані, та і нові японці не набагато гірші від старих... просто ціни на них(правда як і на старі)...05_shok
я б сказав навіть шо більше не вистачає якраз вибору серед китаю... бо все +\- однакове 02_sad
romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c->Honda XL250 Degree->?..
If your goals set you apart from the crowd, stay alone.
☭ = 卐
Отредактировано: 26 марта, 11:17, hitmanhunter
like
good
bad
shockingly
12 июня, 13:57
answerview
Всім привіт. 
Хочу від мотосалону написати деяку ремарку, відносно моделі LX300G.
На данний момент продано більше 100 екземплярів, отже маємо деяку статистику з приводу вражень та відгуків.
Насамперед багато хто пересів з 250 моделі на 300-ту, в основному по причині що двигун ре250 не видавав потожностей після 100км, а це ті люди які експлуатують мотоцикл в різних сценаріях та надають перевагу шосе. Це звісно зрозуміло що в 250 тої моделі переваг після 100км за год. не багато. 
Основні відмінності в моделях:
- двигун YF300
- приборна панель (саме добавився індикатор перегріву)
- задня зірка на 48 зубів 
- ланцюг сальниковий
- обода коліс окрашені матовою чорною краскою 
- інший відтінок поворотів (форма збережена)
- відрізняється передній боковий пластикпо кріпленням 
- зеркала більшого розміру та форми 
- підсос виведено на лівий блок кнопок.
Інших відмінностей покищо не виявлено.
Що стосується двигуна: 
 Даний двигун проходить з маркировкою YF300 (на моторі вибить LC178MN)
- одноциліліндровий, 4 клапана два распредвали, обємом 292,4 см.куб 19,3 KW 26,24 л.с, з водяним охолодження на два роздільних радіатори (один з яких іде з куллером для охолодження)
Уже не секрет що данний двигун зявився не звідки, такий же двигун установлено на kawasaki KLX300R, у цього двигуна дуже рызняця показники потужності як від 24-33 л.с.. Ще до появи у нас на ринку даного двигуна у нього була заявлена потужність 29 л.с (інформація зі сайту виробника) через деякий час без поясненнь було скоректовано на 26,2., тому зараз зявилась путаниця з номінальною потужністю. 
По відгукам користувачі двигун має широкий діапазон роботи, як з низів так і на верхах, крутиться до 10к обертів. Росхід палива від 3,5 л і вище. Максимальна швидкість на рідних зірках але на дорожній резині 148 км( зі слів власника 330ки) в основному масималка 130-135 км. Динаміки після 100 км достатньо для обгонів та маневру, навіть з пасажиром. Що стосоно бездору, тяги достатньо, навіть для першої та другої передачі перебор )). Коробка на багато інформативніша в порівнянні з 250кою. Вібрація присутні, але багато хто відмічав що в порівнняні з іншими одноциліндровими моторами все на досить не поганому рівні. Стосовно характеристик шасі та підвіски вони не змінні в порівнняні з 250кою. Стосовно недоліків та поломок їх практично не було. Були питання по підшипникам коліс у деяких користувачів вони виходили з ладу. Тому на даний момент хто обслуговують на сервісі звертають на це увагу і зібрана техніка обовязково вже перемазана! Також були питання відносно шумності двигуна, після розбору звідки ноги ростуть ніяких відхилень не виявлено люди їздять далі. Також проявлялась збирання капель антифрізу з контрольного отвору помпи, з пробігом проблема відійшла у більшості а хтось можливо не звертає увагу. Більше ніяких поломок не виявлено за деталями не звертались окрім мабуть дрібниць типу тросиків. 
Якщо підвести ремарку данного мотоцикла він однозначно вартий своїх коштів, просто потрібно розуміти що він для рослих людей від 175 і для активних покатушок по бездору треба оперувати вагою. Також він легко може стати дорожним байком на кожен день, змнивши шини та задню зірку а також задній багажник. 
4
like
4
good
bad
shockingly
14 июня, 10:08
answerview
він для рослих людей від 175 і для активних покатушок по бездору треба оперувати вагою
я б сказав що для людей від 180, особливо для покатушок по бездору,
правда 152 кг тягати по гарному бездору людині навіть гарної тілобудови зростом 180 буде не дуже легко.
...мотик мабуть непогано підійшов би для дальняків після становлення хорошої гуми, але сідло -"кросове" цьому заважатиме

Максимальна швидкість на рідних зірках але на дорожній резині 148 км( зі слів власника 330ки)  
чекаю скрін з GPS 

kawasaki KLX300R, у цього двигуна дуже рызняця показники потужності як від 24-33 л.с.. Ще до появи у нас на ринку даного двигуна у нього була заявлена потужність 29 л.с (інформація зі сайту виробника) через деякий час без поясненнь було скоректовано на 26,2., тому зараз зявилась путаниця з номінальною потужністю.
показники  на кавасакі наче не різняться - там 33 к.с. і 28.5 номів.
26 к.с. це на дефорсованій Хонді XL250, але зато витрата 3.2л. :)
romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c->Honda XL250 Degree->?..
If your goals set you apart from the crowd, stay alone.
☭ = 卐
Отредактировано: 14 июня, 10:35, hitmanhunter
like
good
bad
shockingly
27 ноября, 19:01
answerview
Всем привет откатал на таком апарате сезон. Полет нормальный.
like
good
bad
shockingly
07 декабря, 01:04
answerview
Привет народ, хочу в понедельник брать LONCIN (VOGE) LX300GY-A DS2 PRO
НИКОГДА НЕ ИМЕЛ КИТАЙЦЕВ, И ЧЕСТНО ПРИЗНАТЬСЯ НЕМНОГО ДЕРГАЮСЬ! КТО-ЧТО МОЖЕТ СКАЗАТЬ В защиту!?06_question
Жопа - это такая часть тела, которая со всех сторон окружена приключениями.
Отредактировано: 07 декабря, 01:05, Gawaru
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
07 декабря, 05:07 ответил для Gawaru  
answerview
Сказати в захист чого?03_biggrin Техніка хороша за свої гроші і головне - нова.
Але все залежить від того, на чому до цього їздили - якшо на китайських Альфах чи 125-150ці, то можна сміло брати - задоволення буде цілий вагон і на цілий сезон (а може і на 2 сезони).
Якшо до цього катали на якійсь японській 250ці в нормальному стані, то Ви самі його не захочете купувати.
romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c->Honda XL250 Degree->?..
If your goals set you apart from the crowd, stay alone.
☭ = 卐
1
like
1
good
bad
shockingly
07 декабря, 16:22
answerview
           Всем  добра....

    to  Gawaru:
  """КТО-ЧТО МОЖЕТ СКАЗАТЬ """""
Катаю  кит  Lifan  SR 200...
.... тоже  думаю ---  куда  расти...
 Несколько  пользователей  видел
    на  ветке  Loncin  SX2 
одного нерекомендуемого  ресурса,
там правда  " венегрет"  из  250 ток и 300 ток....
Но  ничего  особо критичного я там не прочёл...
.... "не смазан маятник", 
" небольшой осевой люфт распредвала"....
... На  вопросы,  похожие на Ваши там отвечали...
    
like
good
bad
shockingly
07 декабря, 16:53 ответил для StarPom55  
answerview
Осевой люфр распредвала у Лонсин 250 или 300?
like
good
bad
shockingly
07 декабря, 16:59 ответил для moto-moto  
answerview
 ...  да, да..
.... речь  о  300 ке.
1
like
1
good
bad
shockingly
07 декабря, 17:07 ответил для StarPom55  
answerview
Интересно и как эту проблему решают владельцы?
like
good
bad
shockingly
07 декабря, 19:47 ответил для moto-moto  
answerview
          Скопировал  за  3 е  сентября:
""""3  сентября
началась подобная фигня еще пару месяцев назад,
после запуска холодного двигателя и спустя покатушек минут 5 ,
на холостых появляется стук в головке ,
также он потом со временем пропадает,и больше не беспокоит
пока мот не постоит и невычахнет полностью,
а иногда и вовсе не появляется ...
и стук есть только на холостых оборотах.

У меня такой же прикол тоже присутствует,
все проверял и клапанную крышку три раза снимал,
все в норме. Хрен его знает что это,
оно не усиливается и не к чему не приводит. """"

Там и видео есть,  звучок звонкий но не громкий...
У  пары человек проявился... 
  А пробеги есть и 5 000 и  9 000  км..... и  норм.

.... возможно,   тепловой  зазор, если на нагретом  тишина....
Отредактировано: 07 декабря, 19:53, StarPom55
1
like
1
good
bad
shockingly
08 декабря, 06:10
answerview
Катаю  кит  Lifan  SR 200
Будь-який брендовий 2х-розпредвальний 250\300 китаєць - вже буде ростом.
Там і моменту більше, ну і сил, відповідно.
(Хоча із свого досвіду, і врахувуючи вже не малий бюджет таких китаців ($2000 - $2500) - можу рекомендувати тільки некро-япошку. Це інший рівень якості, надійності, комфорту і потужності)
romet pony->minsk 3.11->viper v125s->zongshen zs200gy3->shineray xy250-6c->Honda XL250 Degree->?..
If your goals set you apart from the crowd, stay alone.
☭ = 卐
Отредактировано: 08 декабря, 06:12, hitmanhunter
like
good
bad
shockingly
08 декабря, 18:34
answerview
Привет народ, нет желания развить ветку по Loncin на Фейсбуке, выкладывайте свои видео и отзывы по опыту эксплуатации, а то на полях фейсбука эта информация отсутствует полностью. Присоединяйтесь у кого есть желание:  https://www.facebook.com/groups/Loncin/ 10_ireful2 !!!
.Сделаем нашу жизнь интересней..
Жопа - это такая часть тела, которая со всех сторон окружена приключениями.
like
good
bad
shockingly
mototehnika
© 2001-2019, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!   Обратная связь   О нас   Реклама на сайте   Почта@moto