MOTO.com.ua
events
3
События
Погода: Киев
13.11, 07:05
29
-5 °С
Ветер: 3 м./с., Ю-В
UA
НовостиФорумОбъявленияЖурналКаталогПривалКалендарьМагазин
Регистрация Вход
?
Войти
Форум
Искать

Keeway Outlook 150 - висловлюємо свої враження, ремонт, обслуговування

Просмотров: 25327, модератор: tsinik
GiS администратор
24.01.2008 г.
answerview
Показать сообщение
В этой теме обсуждаем Keeway Outlook 150

Родственная тема: Китайские скутеры на больших колёсах
Читаем Правила форума, не злим администратора :)
like
good
bad
shockingly
1••45678910••12
01.05.2017 г. ответил для tsinik  
answerview
а при чем здесь вакуумный кран? пусть он хоть и вовсе не держит. эту роль выполняет запорная игла в карбе. возможно попала соринка или игла стала наперекос


Як виявилось  не тримає  кран повний  бак .  Це по  друге . Вище написав -  голку і  поплавок  таки поставив з клона cvk24 що на 157qmj китайці ліплять .

Але доки проїхав тільки 1км  .  Карб налаштований ,  з переливного патрубка не прокапує . Покатаюсь  розповім  як да що .
like
good
bad
shockingly
03.05.2017 г.
answerview
Вчора  вимушений   був  промити  бак . Хоч  і  пробіг  був  2.5  км  на момент  купівлі ,  те що бовталось в  баку  п'ять  років  випало  в  осадок  ,  вже здається  писав  що поплавкова  камера   жиклери  та канали були у  нальоті  білого  та  світло коричневого  кольору  .  Почистив  бак - промив його  теплою  водою з під крану  ,  поміняв  паливний  фільтр та також  промив  крани  патрубки  і  по новій карбюратор . Напевно  ще буду  знімати  карб  ,  наче  гніздо під голку вичистив  ,  але  один  перелив  знов  спіймав  ,  скинув з підніжки  скут  і  він  заглох .  Завівся  лише  з відкритив  дроселем  .

Дивно  . Трансмісія  чи притираттся  стала  .  Бо оберти  трошки впали на розгоні  та швидкості ,  до 500 обертів  навіть .

Але  дочекаюсь  таки роликів  і  буду  ревізувати варіатор .  Там вже  й  буде видно  що підналаштувати .
like
good
bad
shockingly
07.05.2017 г.
answerview
Наїздив 600  км  .    На помпі  знизу  є   отвір  ,    після  гарної  поїздки  бачу  сліди  рідини  що  трохи  проникла через  нього .
Доки стрілка температури  не підіймається   вище  другої  поділки -   біля  отвору на помпі сухо . Вчора і  сьогодні  жарко  ,  і  вчора і  сьогодні  стрілка  температури підіймалась  вище  до другої  подіки  (  звично вище  першої  не підіймалась )   .   Коротше сліди  схожі  скоріше  на сліди масла  за кольором бачу  на  помпі  другий  день  .

Це що ,  сальніку помпи  приходить  кінець ? Перестояв скутер  і  очевидно  гуммі сальника   капець ? Якісь міри  приймати ?
Отредактировано: 07.05.2017 г., ElGuider
like
good
bad
shockingly
09.05.2017 г.
answerview
Поміняв  сьогодні  охолоджуючу  рідину ,  антифриз  .  Злилося десь  1.6  л  зелено - мутної  речовини  .  Увійшло  -  1.8л  ,  в  мануалі  пишуть 1.25  що  очевидно  є ємністю  СО    скутера  з одним  радіатором  .
like
good
bad
shockingly
09.05.2017 г.
answerview
Доречі ,  термостат  працює як слід . Бо читав  відгуки що типу  ніфіга  він тут не робить .  Так от -  працює .  В  три  прийоми  змінив  ОР   ,  три рази  грів  мотор  .  Промивав  ОС   дистильованою  водою .  Термостат  відпрацював чітко  всі рази  . Я  спостерігав  як дуже  швидко  прогрівалось "мале коло"  і  досить  повільно прогрівалось  все  інше -  першим  верхній  радіатор  з вентилятором і  в  останню  чергу  нижній  додатковий  радіатор . Думаю  виготовити  з м'якого  матеріалу заглушки  для  нижнього  радіатору  .  Все  ж таки  центр  радіатора  під  колесом  треба  захистити  .  

Поміняв  також  вакуумний  кран  ,  поставив  з 157qmj .  Там  мембрана меньша  ,  подивлюсь  що буде  .  
Все  ж таки  голка в  карбі  трима як слід  ,  але там  не даремно  стоїть  вакуумний  кран  -  він  мусить  тримати .
Отредактировано: 09.05.2017 г., ElGuider
like
good
bad
shockingly
16.05.2017 г.
answerview
https://youtu.be/35PRchiUnkQ

07_dirol
like
good
bad
shockingly
16.05.2017 г.
answerview
Як вірно  ставити направлені  ролики
https://youtu.be/Rlnkqx15yTg

рідні  ролики  з заводу  стояли НЕ  ВІРНО .  Вже  поставив  Athena ролики 13.5 грам ,  такі самі як рідні ,  теж направлені .

Враження -  супер . Нема перекрута   прр навантаженні ,  тепер  макс навантаження  при прискоренні  припада на 7200 обертів двигуна  . Динаміка  розгону від швидкості 20  до 70 км  ЗНАЧНО    зросла .  В  той  же час до 20 км трохи задумливо .
Трошки  жорсткіше треба пружину  торка  .  Максималка .  Треба ставити під передню втулку варіатора шайбу ,  до 0.7  мм .
Ремінь фактично  виходить на макс радіус по передньому  варіку .  Але ще є  трошечки кули його вивести .  
Хоча за рахунок шайьґби ще плюс  200-400 обертів  при троганні  з міста  можна отримати ,  типу  можна й  не міняти пружину торка ))) .


Замовив  сигналку зі  зворотнім зв'язком . Рідної  взагалі  нема .

Очевидно  це все  ,  ну окрім  шайби ,  можливо поставлю ,  а  можливо і  ні .  Тобто більш  налаштовувати щось  нема сенсу .

Все подобається )))

Ось ремінь Міцубоши .  Очевидно  найкращий  варіант .
Отредактировано: 16.05.2017 г., ElGuider
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
16.05.2017 г.
answerview
Забув що знову був в  карбі  . Поставив перероблений  поплавок ,  зробив його регульованим (  з поплавка від 139 мотору  добавив  металеву пластину ,  у  рідного  запиляв пластикове вухо ) . Голка  теж рідна -  з  хендмейд  зворотнім вухом .

Гніздо під  пусковий   пристрій  зашкурив ,  там де ходить напрямний  циліндр ,  бо  почав підклинювати в  закритому стані (  тобто  в  стані -  теплий  мотор ) .
like
good
bad
shockingly
17.05.2017 г.
answerview
Поставив сигналку  . Не розібрався  з  автозапуском ,  залишив  перемичку .

Сигналка  

Потрібна допомога  .  Помаранчевий  підключив  вірно -  зелено-жовтий  ,  тисну кнопку старт двигуна на пульті стартер крутить .  Не ясно що робити з сірим  ,  темно  синім і  рожевим .  Між  рожевим та  сірим нормально  замкнуто до натискання  кнопки " запуск двигуна"  на пульті  сигналки два рази . По натисканню  -  між  сірим і  рожевим контакт розривається ,  так і  не виявив  контакту  замкуто .

Вільно  в  мене  два  проводи -  чорно червоний  ,  червоно білий  . Тобто  саме між ними є перемичка .  
Так було від купівлі - сигналізація  відсутня  ,  в  роз'єм  вставлено  втичку  з  перемичкою .

Доречі  нічого не паяв  не різав  ,  просто  переставив  піни  з одного  ро'єму в  інший  заводський  .

З 500 м  зворотній  зв'язок  добре працює .  О  тобі  й  китайська сигналізація ))) .

Саме цікаве  -  наскільки батарейки  вистачить  в  двохсторонньому пульті
Отредактировано: 17.05.2017 г., ElGuider
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
22.05.2017 г.
answerview
Є хто живий ?

Знову  втратив  два літра бензина на долівку  в  гаражі  .

Прставив  карб ,  зі  свого  попереднього скутера ,  разом з вауумним краном . Заморочився ,  став без проблем -  єдине ,  це  впускне вікно  карба  в  Аутлендері - 50  мм ,  а на 157qmj 45 mm .   Зробив  кільце шириною  в 8мм та товщиною 2.5 мм зі  шлангу ( з якогось трактору  підійшов ) на  вхідне вікно карба від 157qmj .

Знову  втратив  з літр бензину .  При тому  на попередньому скутері  нічого  подібного  не було .  Знімаю карб -  а  в ньому бензин стоїть - все  в  бензині  в середині ,  очевидно потік і  в  мотор ,  бо впускний  патрубок  ,  через  який  карб прикручується  до головки  мокрий  ,  в  ньому аж калюжа  була .


Це що таке ?  В кого щось подібне було ? Що за містика .  Повернув  все  назад  на скутери ... поміняв у своєму масло .

Злив  бензин з бака .

Тепер от гуглю тирнет ,  щось подібне  в  багатьох було  ,  але не  так як в моєму випадку . Що робити не второпаю .
like
good
bad
shockingly
22.05.2017 г.
answerview
може причина в  тому  що  бак значно  вище  у Аутлендера  ніж  в  скутерах типу Вайпер Шторм ?

Бо  тече  з повним баком дуже помітно ,  крапля  бензину  на переливному  шланзі  з  низа карбюратора з'являється  швидко ,  за хвилину чи дві  після  зупинки мотору .  

Якщо в бак  залишається з два літра ,  тече  не так помітно ,  але от за трози більше  двох діб  весь бензин витік .
like
good
bad
shockingly
23.05.2017 г. ответил для ElGuider  
answerview
Я щось не дуже зрозумів 06_question Але на звичайному карбі причина в тому що не тримає клапан поплавка - подивися там на голці поплавка має бути малесенький сальник, може його немає.

Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
1
like
1
good
bad
shockingly
23.05.2017 г. ответил для User  
answerview
Та все ок .    Все на  місці . Ставив карб  ,  який  на іншому скутері  не тече . І  кран вакуумний .

Розібратись з рівнем в поплавковій камері  не складно .  Але як складно ,  коли сама голка не тримає в  гнізді ...  та й  вакуумний  кран НОВИЙ   не тримає  повний  бак .

Рішення  за 100 грн ,  електроклапан гбо2  відсікаючий  топливну магістраль -

перший  варіант (  на фото знизу )  горшок( унітаз)  не ставав бо клапан  заважав . Вирізав пластину  та зробив  два отвори ,  трохи  її загнув . Фото не маю . Унітаз стає  на місце ,  коли працює ходова -  ніщо не дістає  до клапана -  задоволений  .

Тримає  . Ще й  як ))) .  Але  у  русі  таки  мокріє  переливний  патрубок .
Отредактировано: 24.05.2017 г., ElGuider
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
25.05.2017 г.
answerview
Не  тече ))) .  Хоча  я  забув написати ,  що  притирав  сідало голки з  використанням пасти для  притирання  клапанів .
Брав саму  ніжну  яку знайшов  .  Але все  ж таки при  повному баці  ситуація  не сильно змінилась . Наразі  ні  в русі  ,  ні в  простої  нічо не  тече ,  бенз  на місці .  Переливний  шланг сухий  .  Результат -  вище  оберти  при прогріві коли працює пусковий  нагрівач -  3800 . Богато 3000 макс було б не погано . Також  виросла  динаміка  розгону  ,  чіткіше  працює на холостому -  рівно .

Тепер  залишилось  відстроїтись на середніх обертах  ,  голкою  . Подивлюсь  по кольору  свічки .
like
good
bad
shockingly
25.05.2017 г. ответил для ElGuider  
answerview
Я зрозумів, що причину витікання топлива з повного баку ти так і не знайшов, а поставив кран від гбо. В результаті як стоїть мотор то не тече, а як їдеш кран відкритий і тоді росте рівень в поплавковій (якщо голка не держе) і збагачується суміш . А якщо голка держе, то чого вона не запирає на стоячому моторі, бо витіка бензин? Десь собака зарита. В мене нічого не витіка ні повний бак, ні не повний.
век живи-век учись
like
good
bad
shockingly
25.05.2017 г. ответил для valeri  
answerview
Я зрозумів, що причину витікання топлива з повного баку ти так і не знайшов, а поставив кран від гбо. В результаті як стоїть мотор то не тече, а як їдеш кран відкритий і тоді росте рівень в поплавковій (якщо голка не держе) і збагачується суміш . А якщо голка держе, то чого вона не запирає на стоячому моторі, бо витіка бензин? Десь собака зарита. В мене нічого не витіка ні повний бак, ні не повний.

З повним  баком були проблеми при простої . А от в  русі  було  непогано . Наразі  все ок  .  Рідний  вакуумний  кран точно на тримає  повний  бак


У Вас карб мікуні  чи корундум ?
Отредактировано: 25.05.2017 г., ElGuider
like
good
bad
shockingly
25.05.2017 г. ответил для ElGuider  
answerview
Корундум
век живи-век учись
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
26.05.2017 г. ответил для valeri  
answerview
Добре , значить  нормальний  карб .    а мій  по п'ятирічному  простою  отримав якесь  пошкодження  гнізда під  голку . Можливо  була раковина етс .

Валерій ,  а які оберти  у Вас  на прогріві ?
like
good
bad
shockingly
31.05.2017 г. ответил для ElGuider  
answerview
Зараз тепло то як завів то оберти доходять до 3500. Але я ніколи не прогріваю. Їду зразу потихеньку. Оберти швидко падають. Як холодно падають трохи повільніше.
век живи-век учись
like
good
bad
shockingly
31.05.2017 г. ответил для valeri  
answerview
Зараз тепло то як завів то оберти доходять до 3500. Але я ніколи не прогріваю. Їду зразу потихеньку. Оберти швидко падають. Як холодно падають трохи повільніше.


Дякую . Налаштував  відповідно . 3200-3500  до моменту коли пусковий  обагачувач перекрива відповідеі  канали ,  1600 об далі ,  1800 десь так  добре  прогрітий  мотор .  

Практично заклеїв  всю  площу  нижнього  радіатору ,  просто  по пластику під  колесом скотчем ,  залишив два вузьких місця  не заклеїними  по боках  .  Сьогодні  було спекотно ,  30  градусів ,  в  русі  мотор  так і  не нагрівся  до другої білої стрілки .
На місці  вентилятор  таки включається  після  третьої  білої  стрілки .  У  Вас так само ?


Доречі ,  де на  нього  шукати запчастини  на всяк  випадок ?
like
good
bad
shockingly
1••45678910••12
motoshop_ua
mototehnika
© 2001-2018, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!   Обратная связь   О нас   Реклама на сайте   Почта@moto