MOTO.com.ua
events
3
События
Погода: Киев
13.11, 07:19
29
-5 °С
Ветер: 3 м./с., Ю-В
UA
НовостиФорумОбъявленияЖурналКаталогПривалКалендарьМагазин
Регистрация Вход
?
Войти
Форум
Искать

Keeway Outlook 150 - висловлюємо свої враження, ремонт, обслуговування

Просмотров: 25328, модератор: tsinik
GiS администратор
24.01.2008 г.
answerview
Показать сообщение
В этой теме обсуждаем Keeway Outlook 150

Родственная тема: Китайские скутеры на больших колёсах
Читаем Правила форума, не злим администратора :)
like
good
bad
shockingly
1••3456789••12
24.04.2017 г. ответил для valeri  
answerview
Значить  вже вишукав відгуки .   Так само -  12.2 гр ролики то є  замало -  мотор перекручувати  приходиться вже на швидкості  89км г  (  моя  мета зробити  цю швилкість  комфортною мотору -  7000  обертів багато ) .
14 гр -  то вже  багато ,  є  провал  на старті ,  задумується  мотор під  навантаженням .  Читаю  далі ,  як і в  випадку с sh150  оптимально - від  12.8  до 13.5  гр .

Добрі відгуки про ролики  від скутера Сім .  Вже шукаю  ,  очевидно  по 13 грам .  


Важко  навіть обкатати скутер ,  бо 60 км.г  під гору -  то 6500 обертів  колін  вала ... погано .  5000 ,  оптимально  було  для 157qmj  ...
like
good
bad
shockingly
25.04.2017 г.
answerview
200км . Зіміна витратних .  Злив 1 л 100 грамм моторного  масла . Чомусь  багато .  Масло  темне ,  було  трошки бурих  домішок ,  в  фільтрі  сітці  зовсім трошки  металевих  частинок і  шматки  герметику  .

Редуктор -  витекло не  більше 50 мл  масла ,  доброї  якості  ,  світле  з  запахом трансмісійного  мастила  .  Але так мало .

Є запитання  .  По слідам на  приводі  тросика  спідометра в  районі  переднього  колеса  можу судити що за п'ять років  там  в вузлі  стало  значно  меньше мастила .  Чим змазати ? Скільки ?  


Купив  антифриз , 2 л   Фелікс g11  класс ( соррі  іншого  по такій ціні  не знайшов  )  .  Плюс  3.0  дистильовано'ї  води .

Є якісь  хитрощі  при  зливанні  та заливанні  антифризу ?
like
good
bad
shockingly
25.04.2017 г. ответил для ElGuider  
answerview
Почитай форум " Клуб любителей китайских скутеров" Стелс аутлендер точна копія нашого. Там багато цікавого. Доречі зверни увагу на підшипник руля. Четь прослаблений починає розбивать підшипник.  Багато жалілись. Я зразу підтягнув і проблем нема. А  привод спідометра намазав літолом( китайці поскупились). Поки проблем нема. Я зливав антифриз знявши патрубок внизу двигуна. А наливав потихеньку в радіатор до верху. Потім налив у розширювальний бачок чуть більше норми.
век живи-век учись
1
like
1
good
bad
shockingly
25.04.2017 г. ответил для valeri  
answerview
Почитай форум " Клуб любителей китайских скутеров" Стелс аутлендер точна копія нашого. Там багато цікавого. Доречі зверни увагу на підшипник руля. Четь прослаблений починає розбивать підшипник.  Багато жалілись. Я зразу підтягнув і проблем нема. А  привод спідометра намазав літолом( китайці поскупились). Поки проблем нема. Я зливав антифриз знявши патрубок внизу двигуна. А наливав потихеньку в радіатор до верху. Потім налив у розширювальний бачок чуть більше норми.


Читаю , 75 сторінка . Балабольство і  прихована реклама ,  хоча є і  корисна  інфа .  Враження  що школярі  пишуть )))
like
good
bad
shockingly
25.04.2017 г. ответил для ElGuider  
answerview
Там не одна тема. Є навіть в розділі "курилка" Список форумов » Тусовка онлайн и оффлайн » Болталка Тусовка Аутоводов.
век живи-век учись
like
good
bad
shockingly
28.04.2017 г.
answerview
Завтра  займусь карбом .  Стандартний  "запил"  тіла  шибера ))) ,  якщо  виявиться  плоским .  Подивлюсь  на свічку ,  але вже  зараз бачу  більшу  за паспортну витрату  палива  . Десь так  в  межах  4.5  л  на сто  км .

 Ролики вже  їдуть  до мене , 13.5  гр  .  Дико  бісить  режим -  високі  щоб їхати  хоч 60  .
like
good
bad
shockingly
28.04.2017 г.
answerview
Дякую доречі за  посилання  на  болталку  того  форуму  . Але ,  я ледьве 30  сторінок  осилив  .  Дійсно  багато  писанини  ні  про що .
like
good
bad
shockingly
28.04.2017 г. ответил для ElGuider  
answerview
Завтра  займусь карбом .  Стандартний  "запил"  тіла  шибера ))) ,  якщо  виявиться  плоским .  Подивлюсь  на свічку ,  але вже  зараз бачу  більшу  за паспортну витрату  палива  . Десь так  в  межах  4.5  л  на сто  км .

 Ролики вже  їдуть  до мене , 13.5  гр  .  Дико  бісить  режим -  високі  щоб їхати  хоч 60  .

А попробуй заправитись в іншому місці. В мене теж колись коло 4л. вискакувало. Та 4.5 л.це багато.
век живи-век учись
like
good
bad
shockingly
28.04.2017 г. ответил для valeri  
answerview
92  ?  Лив  на  КЛО  і  під боком на  нонейм .   300км ,  рахувати легко  загальну витрату .  Швидкість в межах 60  км .

95   лити очевидно  не буду ,  не той  в  нас мотор .

Але точно  знаю недоліки цих    cvk     подібних карбів .   Ориг карб тримав  в  руках  ,  розбірав та лаштовував .  Що запорний  циліндр з голкою  виглядає по іншому в китайських  клонах - звична річ .  От завтра хочу переконатися в  тому в чому впевнений  зараз -  конструкція  та  вигляд того  циліндру  є точно такими як в  типу cvk     що ставлять китайці на 157qmj/152qmi
like
good
bad
shockingly
29.04.2017 г.
answerview
Коротко  про  карб . Різниця  з  cvk     подібними не велика ,  але  така  ,  що  запчастини  не взаємно  замінювані .

 Карб не мікуні  ,  той  ще  гірший  в  ремонті  .Має  додатково  спеціальний  патрубок ,  на випадок переливу  . Все інше  виглядає  так само ,  але відрізняється  розмірами  формами деталями .

 В моєму карбюраторі було :  завеликий  рівень  бензину в  поплавковій  камері ,  на  рівні  переливу .Голка  шибера піднята на максимум  ..От  і  жерло воно  до п'яти  літрів ,  та і  їхало коє як ,  аж дивно  що не було  з таким переливом стрілянини  в  глушник  та  перегріву  .

 Рівень  в поплавковій  камері  відрегулювати  не просто ,   саме  регулювання  не  передбачено ..На 157  з спмим поширеним карбом  поплавок має  спеціальну  бляху ,  підгинаючи  яку  можливо  змінити  рівень  бензину .

Тут  прийшлося  гріти пластик  поплавка в  районі  "плечей"  де він  закріплений   і  таким чином  підгінати  сам пластик  .

Шибер  таки  не плоскій ,  вже   вогнутий  на  2мм .  От де приріст  кінських сил )))) .  Обкатаюсь  ,  можливо  запиляюсь глибше . Доки поставив голку  на середню  позицію  з п'яти можливих  .
Результатом  задоволений  ,  але це ще не межа  .  Доречі з  таким  фільтрбоксом  впуск  добре придушений  .

Вхід  в  старих  фільтр боксах  для 157 має діаметр аж  50  мм !  І  воно добре їде  .  Треба поекспериментувати .
like
good
bad
shockingly
tsinik модератор
29.04.2017 г. ответил для ElGuider  
answerview
маленькое уточнение: перегрев возможен как раз на бедной смеси, а не богатой
like
good
bad
shockingly
29.04.2017 г. ответил для tsinik  
answerview
маленькое уточнение: перегрев возможен как раз на бедной смеси, а не богатой

 Перегрів  буде і  на  бідній  і  на  багатій  , зрозуміло що на  бідній  температура  буде вища  .  Але їде  на  багатій суміші  хріново   ,  і  на  гарячу  заводиться хріново  .

Перелив  в  поплавковій  -  цемарна  витрата  бензину ,  голка  на максимум піднята -  захлинається  на верхах . Середина ще  коє як  .

Я регулюю  голку -  впуск  фільтр бокса  до моменту коли нема  провалу  на повторний  різкий  дросель ,  особливість  карбів  без прискорювача .
like
good
bad
shockingly
tsinik модератор
29.04.2017 г. ответил для ElGuider  
answerview
перегрева на богатой смеси не будет. часть тепла отбирает само топливо. а что будет тупить - то да. это как на подсосе ехать. на номинальные обороты моторчик не раскрутится
тут мир прост. на ХХ работает винт качества и малый жиклер. жиклер подает топливо, винт - более тонкая регулировка. на переходных моментах - положение иглы. конусность так же немаловажна. на всю гашетку - диаметр диффузора (воздух) и головной жиклер (пропускная способность топлива). безусловно, так же играет роль пропускная способность воздушного фильтра.
п.с. карб регулировать только после прогрева. иначе плавающие холостые и вялая реакция на дроссель не даст результата
like
good
bad
shockingly
29.04.2017 г.
answerview
Так  . Регулюю хх  тільки на добре  прогрітому  .  Виходе 2100 на гарячу  і  десь 1900 обертів  на  дуже холодну (  це коли +5 на дворі )  .

Про головний  жиклер  .  Забув написати .  На 157  стоїть  практично у всих 102  ,  тут -  115  .  Великий  .  Нн второпаю  чому  забір з  фільтр боксу  такий  малий  ?  Не проміряв ,  аое й  так бачу що не  більше 30-35  мм .
like
good
bad
shockingly
29.04.2017 г.
answerview
Доречі !   foxwell  toorer чи як його  там  сьогодні  бачив і  спостерігав  за ним . 200 сс .  Повітряне охолодження  .
Так зі  сторони  бачу що пре знизу  добряче  .  Красивий .

Фотки є  ,  Аутлук  і  Турер  поряд  .
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
29.04.2017 г. ответил для ElGuider  
answerview
Ну і  останнє  . Можуть брехати в  нижнню  сторону показчики  палива та температури  бо є поганий мінус "масса"  ?  

Ще не достатньо  вигнав  првітря  з  охолоджувальної  системи . Радять просто  підняти достатньо високо перед скута ( на козу) і  дати  йому так  попрацювати  .  Чи то слушна порада ?

Датчик топлива может врать в любую сторону - его показания зависят от того, в какую сторону выгнут поводок на котором крепится поплавок датчика. Регулируется подгибанием этого поводка.
Датчик температуры часто живёт своей жизнью и иногда может показывать меньше чем нужно. Но это не главное - главное, чтоб вентилятор включался вовремя.
Воздух из системы можно (и нужно) стравливать только через пробку на термостате. Спустил воздух, завёл, дал поработать, заглушил, опять спустил и так несколько раз. При этом посматривая на уровень в расширительном бачке. При необходимости - долить. По другому никак.
1
like
1
good
bad
shockingly
29.04.2017 г. ответил для aser  
answerview
Дякую . З повітрям в  СО вже  НАЧЕ    розібрався  .  Але  цей  датчик температури  ... аж бісить .
На 157 поставив  датчик та показчик температури масла  ,  сам  датчик ставив  так :  засвердлив  болт  зі  сторони  варіатора через  який  можна зливати масло ,  і  туди  його  вставив  . Дуже  інформативно . Ясно що  китайська  та система ,  але каже  температуру  точно .   Звик  коротше до  точого  ініормативного  стану  температури  .

Доки ще не вивчав  що то в нас  за датчик .     Яка резистивність  при 20  градусах  плюс  .

Розумію що не правильно  ,  але перше що на думку  приходить -  підкинути резістор  так на  10 Ом .
like
good
bad
shockingly
29.04.2017 г. ответил для ElGuider  
answerview
... перше що на думку  приходить -  підкинути резістор  так на  10 Ом .

Желательно найти подстроечный резистор типа ППБ-3А (проволочный) номиналом 22 или 33 Ома.
like
good
bad
shockingly
30.04.2017 г. ответил для aser  
answerview
... перше що на думку  приходить -  підкинути резістор  так на  10 Ом .

Желательно найти подстроечный резистор типа ППБ-3А (проволочный) номиналом 22 или 33 Ома.


Облом  .  30 гр цельсія  -  200 Ом .  65 градусів -  130  Ом .  Що за датчик  ?  


Сьогодні  знову  почало  заливати  ... залив  повний  бак  і  залило  карб .  Вакуумний  кран  щось  не тримає  коли повний  бак ,  вірніше якось  слабенько  .  Так як  скутер  довго  стояв  вирішив  зняти  бак і  промити   . Промив  бак ,  і  всі  крани фільтри .

Л'є .  Беру  старий  корч  карб  від  157 двигуна  .  Голка  та поплавок  від  корч-карба стали  нормально  ,  відрегулював  рівень  в  поплавковій  камері  без  проблем  ,  регулював  під'єднуючи прозорий  шланг  до зливу  з карба  . Голку  підняв  на одну  позицію .  Колір  свічки не сподобався  .
Отредактировано: 30.04.2017 г., ElGuider
like
good
bad
shockingly
tsinik модератор
01.05.2017 г. ответил для ElGuider  
answerview
а при чем здесь вакуумный кран? пусть он хоть и вовсе не держит. эту роль выполняет запорная игла в карбе. возможно попала соринка или игла стала наперекос
like
good
bad
shockingly
1••3456789••12
motoshop_ua
mototehnika
© 2001-2018, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!   Обратная связь   О нас   Реклама на сайте   Почта@moto