MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
27.04, 15:23
32
+19 °С
Вітер: 0 м./с., Півн
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Eriskay Status 150 cc - обслуговування, ремонт, експлуатація

Переглядів: 140573
22.05.2010 р.
answerview
Показати повідомлення
Ось нарешті я купив собі скут  01_smile Eriskay Status 150 cc   18_good
Технічні характеристики


Двигатель

Тип: Четырехтактный
Охлаждение: Воздушное
Объем: 150 см. куб.
Система пуска: Электростартер/кикстартер
Трансмиссия: Клиноременной вариатор

Шасси
Передняя подвеска: Телескопическая вилка
Задняя подвеска: Маятниковая, с двумя амортизаторами
Тормоза (передний / задний): Дисковый / барабан
Тип колесных дисков - легкосплавные
Размер колес (переднее / заднее): 130/60-13

Основные параметры
Емкость бака: 6 л
Расход топлива: 3-4 л
Масса (сухая/снаряженная) - 90/110 кг.
Максимальная скорость: 100 кмгод


Що потрібно зробити після покупки нового апарата:

1. Заміна всіх жидкостей (масло в двигуні, редукторі, вилках і тп)
2. Провірити затяжку всіх гайок
3. ПРовірить повітряний фільтр (буває таке що він не правельно вставлений, або пропускає)
4. Провірить проводку: Усунуть всі висящі провода, провірить ізоляцію клем.


Заливні ємкості і переодичність їх заміни:

Обєм бензобака  - 6 л, 92 чи 95 різниці майже немає, тільки в максималкі
Масло в двигуні   - 850 мл (якщо не помиляюсь). Замір рівня масла проводиться щупом, який викручується, витирається, всталяється АЛЕ НЕ ЗАКРУЧУЄТЬСЯ. Тип масла можна лить на свій розсуд, я лью 10W40 Motul .
Тормозна жижа - DOT4, рекомендують мінять кожного сезону або 1 раз в два роки.


Стандартні розміри: (ремнів, роліків і тп)

Ремень варіатора  : 842 * 20
Резина перед і зад: 130/60-R13


Фото

Скутер


















Варіатор


















Відео










Відзив про скут skipone http://www.moto.com.ua/forum/
Поклейка на колеса світловідбиваючих полосок http://www.moto.com.ua/forum/

Также фото і відео
Сообщество пенсионеров +19 Петрович
Мото для кого то жизнь...
Змінено: 21.08.2011 р., pruchay
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
1••567891011••14
15.06.2010 р. відповів для skipone  
answerview
Апарат не поганий, динаміка хороша, вигляд нормальний, хоча передок я би зробив ширшим(він якийсь зрізаний по бокам).
Да з цим погоджуюсь  01_smile
- На слідуючий день зявився люфт в рульовій колонці- відкрутилася гайка кріплення руля. Замінив болт і гайку на селдепівські та добавив гравер.Норма.  

По подробніше про гайку.
Задній барабанний тормоз- повна фігня!

Таки так  01_smile
Через деякий час почав глохнути холодним на холостих. Треба з карбом погратися.

Такого в мене не наблюдається.
після 600 км пробігу, під час руху, декілька разів падали оберти двигуна, ніби глох. Викрутив свічку на ній чорний нагар, що не є хорошим показником. Почистив- почав працювати рівніше, але потім знову повторилося. До карба так і не ліз.

Таке теж було, грішу на свічку, викрутив колір темно коричневий, вроді норм, почистив, пока що такого не замічав.
Інколи з"являється неприємний "цокотливий" шум з-під кришки варіатора. Заглушу, запущу двигун по-новому- пропадає. Так було неодноразово.

Такого в мене нема.
На швидкості 60 км/год з"являється стороння вібрація двигуна, при підвищенні-зменшенні швидкості вібрація зменшується. Мабудь треба перевірити зазори клапанів.

А в мене при дето 55 кмгод появляється вібрація в варіаторі.
Як на мене, то сидіння не дуже зручне. Може подумати про перетяжку, зробити типу як в Торнадо чи Рокета.

Мені нормальні  01_smile
Вітром гне зеркала.

Це точно  03_biggrin
В мене вихлопна гріється, але здається, що так повинно бути і не сказав би що "як бешена".
Ну це я так сказав, але гріється.  01_smile Просто в мене на дельті майже не грілася, напевно із за менших оборотів, і більшої довжини, ну і обдувалася сильніше.
Сообщество пенсионеров +19 Петрович
Мото для кого то жизнь...
like
good
bad
shockingly
nikon
15.06.2010 р. відповів для skipone  
answerview
Позавчора залишив скут ночувати під під"їздом. Думаю: перший поверх, під відкритим вікном, сигналізація замок на передньому колесі, що з ним станеться. І таки сталося! Два урода в 5,30 ранку, без попередження, захотіли стати власниками мого коня. Розбудила сигналізація. Встав, подивився- на місці в порядку. А вечером вияснилося, що не все в повному порядку. Руль був заблокований замком зажигання і вони штирем, який блокує руль, зламали замок, але повністю розблокувати руль невдалося, спрацювала сигналізація. Вона і замки спасли мій скут. Сусідка розказала як все було.
Зняв замок зажигання, він із сілюміну, блокувальним штирем розкололо корпус, але весь не розсипався. Якби був з металу- наслідки були б легшими. Відновлюю...
еще тебя спасло то что аккумулятор в надежном месте и его не отключишь чтоб блокировать сигналку...  18_good
like
good
bad
shockingly
15.06.2010 р. відповів для nikon  
answerview
Ось викрутив свічку,  вроді нормальний колір?
Сообщество пенсионеров +19 Петрович
Мото для кого то жизнь...
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
nikon
15.06.2010 р. відповів для pruchay  
answerview
да вроде все ок! если мои скворечник не подводит... 03_biggrin
like
good
bad
shockingly
15.06.2010 р. відповів для pruchay  
answerview
Свечка нормальная.
Шо там твои говнопокрышки, довёз? 30_crazy
like
good
bad
shockingly
15.06.2010 р. відповів для vofko  
answerview
Свечка нормальная.
Шо там твои говнопокрышки, довёз? 30_crazy
Ага, довЕз  30_crazy Уже одну продав ИИИ І талон продав  30_crazy
Сообщество пенсионеров +19 Петрович
Мото для кого то жизнь...
like
good
bad
shockingly
15.06.2010 р.
answerview
Вчому може буть діло: завожу скут, виїджаю з двору, тіки начинаю їхать під горку (виїзд  з моєї вулиці під гору) начинає давиться, і глохне. Якщо їздить по рівному все норм. Аж странно.
Сообщество пенсионеров +19 Петрович
Мото для кого то жизнь...
like
good
bad
shockingly
16.06.2010 р. відповів для pruchay  
answerview
Під пластиком на рулю є болт з гайкою, які фіксують руль. Так як гравера не було, гайка відкрутилася, злизалася різьба на болту і руль почав хитатися . Прийшлося болт з гайкою замінити на нормальні і добавити гравер.
Те що глох на швидкості за свічки тепер починаю сумніватися. Більшість відсотків- не за неї.
В тебе колір нагару нормальний, а в мене, бачиш, не те...
Вібрація в варику теж залишається відкритим питанням
like
good
bad
shockingly
16.06.2010 р. відповів для nikon  
answerview
Позавчора залишив скут ночувати під під"їздом. Думаю: перший поверх, під відкритим вікном, сигналізація замок на передньому колесі, що з ним станеться. І таки сталося! Два урода в 5,30 ранку, без попередження, захотіли стати власниками мого коня. Розбудила сигналізація. Встав, подивився- на місці в порядку. А вечером вияснилося, що не все в повному порядку. Руль був заблокований замком зажигання і вони штирем, який блокує руль, зламали замок, але повністю розблокувати руль невдалося, спрацювала сигналізація. Вона і замки спасли мій скут. Сусідка розказала як все було.
Зняв замок зажигання, він із сілюміну, блокувальним штирем розкололо корпус, але весь не розсипався. Якби був з металу- наслідки були б легшими. Відновлюю...
еще тебя спасло то что аккумулятор в надежном месте и его не отключишь чтоб блокировать сигналку...  18_good

Да то взагалі якісь дауни були! Нахера ламати руль якщо переднє колесо на замку? Спочатку думав ,що вони відмичкою хотіли зірвати замок. Розібравши побачив, що тупо ламали руль. Да, де в кого голова тільки для кепки
like
good
bad
shockingly
16.06.2010 р. відповів для skipone  
answerview
А щоб не зняли кришку і не добралися до акумулятора треба зробити пару болтів з особливою заточкою на шляпці, наприклад- трьохгранна, як в зарядках Nokia 03_biggrin
like
good
bad
shockingly
nikon
16.06.2010 р. відповів для skipone  
answerview
А щоб не зняли кришку і не добралися до акумулятора треба зробити пару болтів з особливою заточкою на шляпці, наприклад- трьохгранна, як в зарядках Nokia 03_biggrin
они даже не додумаются где акум стоит  08_lol  08_lol  08_lol
like
good
bad
shockingly
16.06.2010 р.
answerview
З замком зажигання просидів цілий вечір- не все закінчив, бо не все так просто як здалося.
На роботу поїхав без нього. Завів з брелка. І ось що в дорозі відбувалося: находу глохне, на панелі приборів всі стрілки падають(типу як вимикаєш зажагання), відпускаю ручку газу і викручую знову- двигун працює, скут їде, а стрілки так і лежать 03_biggrin і заглушити з брелка не можна. Вихід знайшов такий: з брелка легенько запускаю стартер і нормальна робота відновлюється(стрілки піднімаються). В мене підозра, що така канітель за сигналізації і їзду без замка зажигання 08_lol
like
good
bad
shockingly
16.06.2010 р.
answerview
Сьогодні, біля 1000 км пробігу, відчув приріст потужності двигуна, легше йому зараз працюється і тяга більша. Обкатка, йо-ма-йо!
like
good
bad
shockingly
16.06.2010 р. відповів для pruchay  
answerview
Вчому може буть діло: завожу скут, виїджаю з двору, тіки начинаю їхать під горку (виїзд  з моєї вулиці під гору) начинає давиться, і глохне. Якщо їздить по рівному все норм. Аж странно.

Положи під переднє колесо і ценральну підножку пару цеглин, так щоб вийшов кут нахилу скута подібний горці на якій глохне. Заднє колесо в повітрі. Заводь і газуй. Якщо буде глохнути перевір чи доходить паливо до карба
like
good
bad
shockingly
17.06.2010 р.
answerview
Власникам eriskay status 150cc!! Зрозумів причину глюка який приводив до відключення двигуна находу. В цьому винна сигналізація. Якщо скут запустити з брелка, без ключа в замку зажигання, і так їздити- він періодично глохне і пропадає живлення панелі приборів. Так чогось робить сигналізація, доречі, періодичність цього явища різна. Я вчора цілий дени їздив в такому режимі. Постійно глох. Поставив замок зажигання, запустив ключем-ніразу на заглох. Якщо заводити скут з брелка нема  підсвітки панелі приборів. Тобто, сигналізація має "бочину". В чому конкретно вона заключається не шукав-нема часу. Думаю замінити її на якіснішу із зворотнім зв"язком.
Ваня, попробуй поїздити без ключа, даю 90%-буде та сама лажа
Змінено: 17.06.2010 р., pruchay
like
good
bad
shockingly
nikon
17.06.2010 р. відповів для skipone  
answerview
брелок сделан не просто для прогрева скута...типо ты стоишь разговариваешь возле стоянки..запустил, прогрел, потом вставил ключ и поехал... так все сигналки работают китайские в 80% случаи..
like
good
bad
shockingly
17.06.2010 р. відповів для skipone  
answerview

Ваня, попробуй поїздити без ключа, даю 90%-буде та сама  
Привіт. Поїздив чуть з заводкою з пульта нічого поганого не замітив все норм, хотя пару км так не показник.
Сообщество пенсионеров +19 Петрович
Мото для кого то жизнь...
like
good
bad
shockingly
17.06.2010 р. відповів для skipone  
answerview
Сьогодні, біля 1000 км пробігу, відчув приріст потужності двигуна, легше йому зараз працюється і тяга більша. Обкатка, йо-ма-йо!
У мене вже 1100 км, теж замітив скут став краще їхать і плавніше.
Сообщество пенсионеров +19 Петрович
Мото для кого то жизнь...
like
good
bad
shockingly
17.06.2010 р. відповів для pruchay  
answerview
Постарайся ветку держать в порядке, и в первый прост выноси ссилки на выжные вопросы. Удачи!
Правила дорожного движения написаны кровью...тех, кто их нарушал, в основном.
like
good
bad
shockingly
18.06.2010 р. відповів для nikon  
answerview
брелок сделан не просто для прогрева скута...типо ты стоишь разговариваешь возле стоянки..запустил, прогрел, потом вставил ключ и поехал... так все сигналки работают китайские в 80% случаи..

А якщо не вставив ключ і поїхав, то він глохне. І саме прикольно, що глохне в різний час . Значить це не функція, а глючок.
like
good
bad
shockingly
1••567891011••14
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин