MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
17.05, 17:18
30
+18 °С
Вітер: 6 м./с., Пн-З
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендарМагазин
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Підтримати Збройні Сили України
Форум
Шукати

SHINERAY XY 200 INTRUDER - обговорення, експлуатація

Переглядів: 122219, модератори: User, tsinik
User модератор теми
06.03.2020 р. відповів для Арон  
answerview
Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq

Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK

Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ

Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби  за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)

Ланцюг - 428-й, 114 ланок

Карбюратор - PZ27

Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)

Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо  від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 05.04.2020 р., User
1
like
1
good
bad
shockingly
15.09.2021 р. відповів для Ozi_58  
answerview
Думаю, что это связано с тем , что возрасла жесткость вилки на кручение.21_umnik
Так как все остальные параметры не изменились.
like
good
bad
shockingly
15.09.2021 р. відповів для moto-moto  
answerview
Да, видимо так и есть.
Укоротились перья, короче стал рычаг - и он меньше "играет" при нагрузке.
Но еще один параметр изменился таки - немного перераспределился вес по осям и больше загрузилось переднее колесо. Это чувствуется на руле. Уменьшилось ощущение "пустого руля" - особенно это было заметно с грузом на багажнике. На сыпучем грунте опасно было поворачивать. Сейчас стало чуть лучше в этом плане, а это "чуть" заметно влияет на устойчивость. Но это все равно не панацея - так, полумера.
Тренировался проезжать на Интрудере под острым углом продольную рытвину (раз 30 проехал03_biggrin) - ходовка и "рама" играет пропеллером и провоцирует снос как переднего так и заднего колеса.
Потом проделывал то же самое на своем самопальном "кроссаче" с мощнейшей рамой (переделанной ИЖевской) с крепкими маятником и передней вилкой - ничего подобного нет и в помине.
Болезнь Интрудера  - жестяная рама - трудноизлечима...02_sad
Змінено: 15.09.2021 р., Ozi_58
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
2
like
2
good
bad
shockingly
15.09.2021 р.
answerview
Укоротились перья, короче стал рычаг - и он меньше "играет" при нагрузке.
Не впевнений на рахунок вилки, все-таки досить незначне зменшення ричага. А от перерозподіл ваги по осях плюс зміщення вниз центру маси - точно. Я опустив на 10мм (+ нове переднє колесо менше по радіусу на 5мм від стокового) - мот став відчутно стабільнішим і на асфальті. Буду опускати ще.

Ну і таки вилка... Перевіряв плавність підшипників і завтикав закрутити демпфер в робочий режим. Моментально був наказаний - вчора завалився на 100 разів їздженому куску бездоріжжя03_biggrin
Змінено: 15.09.2021 р., Azazel
like
good
bad
shockingly
15.09.2021 р.
answerview
Маленьке уточнення. Опускання передка на вилці стосується тільки тих, хто поставив коротші задні амортизатори. Тут генії китайської інженерії порахували таки правильно і ми просто повертаємось до стокового балансування. При "рідній" довжині задніх амортів результат шаманства з вилкою може бути непередбачуваний...
Змінено: 17.09.2021 р., Azazel
2
like
2
good
bad
shockingly
17.09.2021 р.
answerview
Замінив шини. Не через те, що зносилися стокові, а в пошуках кращого.
Передня шина - CENEW CX 306 2.75-18. Мот став більш керований на всіх типах доріг. На трасі менш розхитує і при 90 км/год хотілося крутнути газульку ще. Комфортніше і на польових та лісових дорогах, в піску менше вивертає вилку (стокова резина відразу в'язнула). Висновок - важка та шипована шина не для слабкої вилки Інтрудера.
Задня шина  - 100/90-18 tt (speed blaster) ralson. Висота шини така ж як і в Кенді, ширина 96 мм в накачаному стані. Краща за стокову крім кількох випадків у вигляді м'якого грунту та мокрої трави. Окрім того на траві Кенда гальмує краще. Після заміни стало легше проходити повороти, особливо з певними нерівностями асфальту, коли Кенда К-270 вже ковзала. Зник ефект виляння заднього колеса на бруківці. Думав, це особливість Інтрудера, поки не спробував проїхатись на KAYO T2 - те ж саме (винувата шиповка). Аморти стоять рідні.
Змінено: 17.09.2021 р., SanK
like
good
bad
shockingly
17.09.2021 р.
answerview
А може ну її ту китайтехніку і взяти нормальний мот..?
Нормальный мот это Honda NC700X, NC750X, CB500X, CRF250L/RALLY, а то что ты скинул не нормальный мот, а головная боль. Подвеска и резина ТОЛЬКО для хороших дорог, возраст приличный (а запчасти попробуй найди), расход большой, поза райдера в форме креветки.
like
good
bad
shockingly
17.09.2021 р.
answerview
А може ну її ту китайтехніку і взяти нормальний мот..?
Не заменяет Интрудер этот корч ни разу...
Русский военный корабль - иди нахуй!!!
1
like
1
good
bad
shockingly
17.09.2021 р. відповів для Xanderfisher  
answerview
Та то я трохи жартома скинув, типу: "А чи не пошукати щось солідніше?" Спорти в будь-якому вигляді мені не подобаються зовсім. Душа лежить до чогось типу турендуро.
like
good
bad
shockingly
17.09.2021 р.
answerview
Хочу отключить "глушилку" на боковом упоре - пусть тарахтит себе в прогревочном режиме пока гараж закрываю. 
Как бы это элегантнее сделать?
Я ее уже отключал в позапрошлом году - мудрил что-то с самим выключателем.
Может есть попроще способ?
like
good
bad
shockingly
17.09.2021 р. відповів для Ozi_58  
answerview
Может есть попроще способ?
Зняти пластикову кришку на болті (туда проводки заходять), яким кріпиться упор. Зняти латунну контактну шайбу. Фсьо!
Змінено: 17.09.2021 р., Azazel
1
like
1
good
bad
shockingly
17.09.2021 р. відповів для Azazel  
answerview
Так и зроблю.
Але потрiбно ту контактну шайбу якось так покласти, щоб можна було знайти в разi потреби03_biggrin
like
good
bad
shockingly
18.09.2021 р.
answerview
контактну шайбу якось так покласти, щоб можна було знайти в разi потреби
В права...03_biggrin
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
18.09.2021 р. відповів для Ozi_58  
answerview
Я бы не отключал её, сделал индикатор на панеле, уже пару раз чуть не упал из за забытой боковой ножки !
like
good
bad
shockingly
18.09.2021 р. відповів для Ozi_58  
answerview
А отключить разъем под сидением не судьба?07_dirol
1
like
1
good
bad
shockingly
18.09.2021 р.
answerview
А отключить разъем под сидением не судьба?
Надо глянуть где он там...21_umnik
like
good
bad
shockingly
21.09.2021 р.
answerview
А отключить разъем под сидением не судьба
Це походу було самим першим "вдосконаленням"03_biggrin Руки тоді не дойшли до "підсидінням". Спрацювало - так і катаю11_blum
like
good
bad
shockingly
17.10.2021 р.
answerview
Щось завмерлі гілка. Чи то катають всі, чи руки в мастилі...
Їздив в останній (напевно) цього року невеликий дальнячок на Дружбівський кар'єр. Для мене це 220 км в одну сторону. З нажопницею та багажем - кілограм десь 160 разом. Мав можливість оцінити техніку та її швидкість і нагрів. 110 км без зупинок - 20 км по такій собі дорозі зі швидкістю 40-60 км/год і 90 км трасою зі швидкістю 80-85 км/год по спідометру. На малих швидкостях спідометр точний, при 80-90 швидкість по GPS була 70-80 (але в мене передня шина не стокова і трохи меншого діаметру - похибка в порівнянні з рідною до 2 км/год при 90 по спідометру). 
При температурі повітря 15 градусів температура в районі свічки піднімалась до 155 (148-155 в залежності від обставин - сонце-тінь), мастило 98 градусів. Кілометрів 5 їхав 90 згідно спідометра - температура на голові піднялася до 161 і далі гріти не став. Стоїть простенький масляний радіатор.
В'язке мастило на дальняк саме те - гарячий двигун працює без сторонніх шумів і передачі перемикаються м'яко (в моєму випадку це Mannol Racing 10W-60). Розхід палива десь 3,5 л/100 км (сумарні літри взяті згідно показів заправок)
Потім, вже один, заміряв максималку. Передня зірка на 16, ГПЖ - 110, ланцюг сальниковий. Під невеликий підйом 110 по спідометру і 98 по GPS (короткочасно показувало 99). Та ж дорога, але вже "з горбка" - 113 спідометр і 101 по GPS (секунди на 2 показало 102 км/год). Оберти двигуна: 6500 на підйомі і 6600 спуск.
Змінено: 18.10.2021 р., SanK
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
10
like
9
good
1
bad
shockingly
27.10.2021 р.
answerview
Крайня рибалка таки не минула безкарно... Погодка була така, що вітром перекинуло взагалі-то нормально запаркований мот. З виявлених пошкоджень - прокручений руль і поламаний правий "лопух". На місці скрутив шнурком, щоб доїхати. Виявилось досить надійно, навіть можна було докатати сезон03_biggrin Але купив новий захист тут, ще є тут. Якщо комусь треба - повний аналог. Відмінності: хромована фурнітура і глянцевий пластик21_umnik Матується 2000-ю наждачкою (пробував), але поки ліньки. За якість пластика нічого не можу сказати, тільки те, що чорний (не фарбований).

А тим часом буду клеїти старий. Кусок відмінної гнучкої пластмаси знайшов там же на березі03_biggrin Розчиню в дихлоретані...

Окрема тема - вітровик. Закинув далеко в підвал зроблений з епічного полікарбонату і зробив новий з звичного оргскла 3мм. Та хрєнь ЦАРАПАЄТЬСЯ - вбив буквально за кілька виїздів, а полірується ну дууже хрєново. Має критичні кути прозорості і по прозорості далеко не дотягує до акрілу, сильно потіє від перепаду температу, вібрує... Мав кілька падінь на бездоріжжі через це, де треба бачити "під ногами". Краще я кожного сезону буду робити з оргскла. А може й більше проходить, головне його спіртіком не протирати (віскарьом і коньяком можна 08_lol) бо дає тріщини. Словом, полікарбонат категорично не рекомендую.
Змінено: 27.10.2021 р., Azazel
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
6
like
5
good
1
bad
shockingly
29.10.2021 р. відповів для Azazel  
answerview
 А новий захист рук йде з кріпленням?
like
good
bad
shockingly
30.10.2021 р. відповів для shmayks  
answerview
 А новий захист рук йде з кріпленням?
Повний комплект, включаючи кріплення, проставки і накладки на торцях
1
like
1
good
bad
shockingly
техника apple купить в Одессе. Киев, Харьков Украина
OurPCB
AllPcb
mototehnika
© 2001-2022, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті