MOTO.com.ua
events
3
События
Погода: Киев
25.11, 21:09
44
+7 °С
Ветер: 4 м./с., С-З
UA
НовостиФорумОбъявленияЖурналКаталогПривалКалендарьМагазин
Регистрация Вход
?
Войти
Форум
Искать

SHINERAY XY 200 INTRUDER - обговорення, експлуатація

Просмотров: 54238, модераторы: User, tsinik
User модератор темы
06 марта, 10:43 ответил для Арон  
answerview
Показать сообщение
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq

Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK

Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ

Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби  за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)

Ланцюг - 428-й, 114 ланок

Карбюратор - PZ27

Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)

Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо  від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Отредактировано: 05 апреля, 18:07, User
1
like
1
good
bad
shockingly
18 ноября, 21:45
answerview
Я решил проблему затрудненного запуска и неустойчивой работы при заводке.                                                                 
Как я ее решил пока не оглашаю, т. к. сделано это кустарным методом и является по сути тем, что принято называть "колхоз".                                                                                                          Это не для всех может оказаться приемлемым, и интрудероводы (и прочие ...воды) с особо ранимой нервной системой закидают меня камнями03_biggrin.                                                                               Но метод работает и кроме четкой заводки дал другие полезные качества моту.
like
good
bad
shockingly
User модератор темы
18 ноября, 21:47 ответил для Ozi_58  
answerview
При -2 заводиться в Петровича, правда десь з третього чи п'ятого разу. Треба закрити заслонку і не чіпати ручку газу зовсім, починати підгазовувати можна десь хвилини аж через три. Вчора пробували.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
1
like
1
good
bad
shockingly
19 ноября, 00:28
answerview
При запуске и работе на холостых задействован (тоже в основном) жиклер ХХ
Напевно, Ви неуважно прочитали мій допис. Поганий запуск особливо при підкручуванні ручки газу. Тобто, коли крутнути трохи ручку газу і почати заводити, поганенько йде справа. Просто на холостих значно веселіше. Це перша причина (але не головна), чому вирішив замінити ГТЖ. Основною причиною стало те, що мот глох при плавному додаванні газу, ніби не вистачало йому чогось. Аж до прогріву. І ще є третя. Їхали якось влітку вдвох. Крутнув я газку... і залишився якось розчарований. З більшим жиклером ситуація краща.
І да, ту заслонку я закриваю, за що і при яких обставинах відповідає той чи інший жиклер теж в курсі. І хоч вважається, що ГТЖ в першу чергу відповідає за високі оберти, відкидати його вплив на увесь діапазон (окрім холостих) не варто. Якщо більше палива пройде через нього, то збільшиться тиск в районі голки і більше палива пройде там. Просто низькі і середні оберти прийнято регулювати для початку голкою.
Якщо в когось все добре працює і так або знайдено інший спосіб вирішення тої чи іншої проблеми, я за нього щиро радий. Всього лише поділився своїм досвідом.
Отредактировано: 19 ноября, 08:11, SanK
like
good
bad
shockingly
19 ноября, 00:55
answerview
Треба закрити заслонку і не чіпати ручку газу зовсім, починати підгазовувати можна десь хвилини аж через три.

В мене, було практично теж. Але міг ще двічі заглохнути на холостих без підгазовування. Можна було б гвинт кількості для ХХ, але тоді надто високі холості на гарячому двигуні. Я вирішив піти шляхом заміни ГТЖ. Зараз без проблем завів, двічі-тричі газнув і все. Ну, звісно, потрібно почекати прогріву перед відкриттям заслінки. Плюс виросла динаміка загалом і потужність на високих обертах.
Якщо виходити з того, що настроювання холостих це пошук оптимальних якості та кількості, мот має заводитись однаково як з додаванням газу так і без такого. В мене з моменту покупки на гвинті якості стоїть мітка (налаштовували продавці). Якось я крутив його (з цікавості і "а може краще налаштую") і вкінці кінців залишив як було.
Є ще одна ознака чому суміш в моті збіднена (в усякому разі в моєму). Робив експеримент. Кілометрів 20 можна було їхати із закритою заслінкою (і не погано так їхати). А потім закидало свічку і починалися проблеми.
Отредактировано: 19 ноября, 08:18, SanK
like
good
bad
shockingly
User модератор темы
19 ноября, 08:51 ответил для SanK  
answerview
Голку Петрович підняв на одну поділку вже давно.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
19 ноября, 09:26 ответил для User  
answerview
Я теж хотів обмежитись підняттям голки, але перемогло бажання мати більшу потужність на високих обертах. Я не гонщик,  та й CG двигун високих не любить, але раптом десь потрібно буде. Запас біди не робить.
like
good
bad
shockingly
19 ноября, 10:47
answerview
перемогло бажання мати більшу потужність на високих обертах. 
Хорошо что получилось.                                                                                                                  Я пошел другим путем - увеличил пропускную способность жиклера ХХ. Он питает 2 канала - 1 канал системы ХХ ( регулируется винтом качества) и через другой канал подает топливо в диффузор за дроссельной заслонкой, тем самым обогащая смесь при штатной работе. Теперь у меня винтом качества полноценно (а не как раньше) можно отрегулировать состав смеси при пуске двигателя. При этом по понятным причинам улучшилась работа на мощностных режимах. Но тут главное не переборщить с увеличением жиклера ХХ. 
like
good
bad
shockingly
19 ноября, 18:40
answerview
Но тут главное не переборщить с увеличением жиклера ХХ.
А ще краще мати жменю запасних жиклерів. 03_biggrin Це вже свого роду ювелірні роботи на які потрібен спецінструмент не за 2 копійки. Колись хотів купити ті розвертки для колупання моторсічівського карба на мотоблоці (багатить, витрата велика і не регуюється), але ніяк не зберуся.
like
good
bad
shockingly
tsinik модератор
19 ноября, 21:24
answerview
паяльник и шило... полагаю, такую калибровку щаззз и делают
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
1
like
good
1
bad
shockingly
20 ноября, 10:54 ответил для tsinik  
answerview
Такий варіант "пальцем в небо" я знаю, але його якось не сприймаю. Я надаю перевагу коли є точка відліку і від неї рухаюся в ту чи іншу сторону, оцінюю результати і вибираю оптимальний варіант.
like
good
bad
shockingly
20 ноября, 15:23
answerview
Я надаю перевагу коли є точка відліку і від неї рухаюся в ту чи іншу сторону, оцінюю результати і вибираю оптимальний варіант.
Точка вiдлiку у Iнтрудера знайдеться завжди27_dash.                                                                        Цього разу - це хренова заводка пiсля тривалого простою та тупiзна на трасi.                                    Але цю точку можна дуже легко  посунути в бiк оптiмального варiанту03_biggrin.
like
good
bad
shockingly
23 ноября, 09:17
answerview
ЧАСТЬ - 4 МОТОПутешествие к морям 2020  или 2000 км на китайском мотоцикле -   

2
like
2
good
bad
shockingly
23 ноября, 14:46
answerview
Так мені це пояснювати не потрібно!)Колодки по висоті не великі, тому люфт прибирати потрібно однозначно! 
Мені цікаво що, з досвіду ремонту китайських моциків, простіше зробити!
Є варіант заминити рідний палець на аналогічний, але не такий прослаблений. Можливо китайці їх точать з великими допусками і є варіант підібрати. Можливо тільки точити під мій супорт індивідуально. А може ще щось можна підібрати.
like
good
bad
shockingly
23 ноября, 17:27
answerview




like
good
bad
shockingly
23 ноября, 17:28
answerview
like
good
bad
shockingly
User модератор темы
Вчера, 08:26 ответил для znv  
answerview
Всі відео сховай під спойлер, оцей значок(+/-)
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
техника apple купить в Одессе. Киев, Харьков Украина
mototehnika
© 2001-2020, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!   Обратная связь   О нас   Реклама на сайте