MOTO.com.ua
events
1
События
Погода: Киев
25.09, 21:38
32
+21 °С
Ветер: 3 м./с., Ю-В
UA
НовостиФорумОбъявленияЖурналКаталогПривалКалендарьМагазин
Регистрация Вход
?
Войти
Форум
Искать

Велосипеди - обговорення

Просмотров: 1345
27 августа, 15:47
answerview
Я б помiняв руль з виносом та крила. Зробив би ТО вилки та аморта. Встановив тормозний механизм на перед

Тут все в комплексі - бо "бабка за дєдку, дєдка - за репку". Дуже хочу поміняти щоб шток руля був не 1", а 1" з 1/4, але тут питання чи стане. Тоді доведеться міняти аморт, винос і руль. Якщо міняти аморт, то тоді вже під дискові гальма, а під дискові гальма - треба і втулку міняти. Але все залежить чи можна поставити товстіший шток, наче рульова товстенька (товще ніж на "україні") - хочу подивитися, може там 1" через які проставки поставили, то викинути їх.

Якщо коротко з тих відасіків що вище, то рульові бувають на 1", 1" з 1/4, ще 1" з 1/2 та конусні (конус з 1" + 1/4 на 1" + 1/2). Сама поганенька -  1" (самий старий тип). Міряється по діаметру штоку руля, 1" це 22мм.

Поки не спішу лізти - хочу щоб ключ для амортів приїхав. Бо на МТБ"шці крута вилка і газовим ключом я їі крутити точно не буду.
та свiтло.

Вчора приїхало оце. Ще не пробував. Пишуть що для міста вистачає, а по лісам ганяти - ні (а воно мені тільки для міста і треба). Далеко не самий яскравий ліхтарик (бо видає не 1000 люмен, а 225 люмен у "крейсерському" режимі), але там наче все по-уму (не сліпить) і може працювати від повербанку і одночасно заряджатися і не дуже дорого (бо всякі fenix хтять $100). Досить таки легкий і компактний - карман не тягне, можна за собою таскати. На алі шукати по "LUMINTOP С01"
Все iньше залишив би як воно е. Iмхо.

Ну там витратні - зірки, цепок. Ну і (зовсім) нашось сідушку (оця). Ну і замінити мастило в планетарці.
Багажнiк - бомба!

Да.18_good Таких на аліекспресі не бачив.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 27 августа, 16:28, vaclav
1
like
1
good
bad
shockingly
27 августа, 20:39 ответил для vaclav  
answerview
Бачу недешева це справа - пiдлаштувати пiд себе велiк. 
1
like
good
1
bad
shockingly
30 августа, 00:32
answerview
Прийшов сьогодні собачачий ошийник - мій креатив спрацював на 100%.

Якщо треба підсвітити велосипеда (обозначити на дорозі, щось типа "габаріта") з обох боків і ззаду - ото намотуйте на багажніка чи під сідушку і вмикайте.

Ввечері - дуже помітно, водіям очі не виїдає, рекомендую.18_goodЩе дружині такого візьму.
Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 30 августа, 00:37, vaclav
like
good
bad
shockingly
30 августа, 18:46
answerview
Мотаюсь иногда на велике моего друга.                                                                                        Аппарат выдающийся: Газовая передняя вилка и задний аморт - накачиваешь как хочешь в широчайших пределах. Едет мягче мерса (если надо). Неровностей на дороге для него не существует - ход передней и задней подвески ок 30 см. Сзади прогрессия. Тормоза отличные, дисковые - передний двухдисковый.                                                                                            При этом невероятно легкий ход. Фирменные велики (несколько, что я пробовал) против этого велика - полный отстой. 
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
1
like
1
good
bad
shockingly
30 августа, 19:19
answerview
Вот пример крепенького переднего колеса для велика с самодельной втулкой.                                  На очереди следующий вел - побрутальней предыдущего. Заготовки передней газовой титановой вилки велосипеда - диаметр подвижной трубы - 50мм. Мот для сравнения.
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
1
like
1
good
bad
shockingly
30 августа, 20:29
answerview
Фирменные велики (несколько, что я пробовал) против этого велика - полный отстой. 
Блін, аж захтілося проїхатися на цьому чуді!!18_goodБо коли китайці таке городять на заводі (дву-подвес), то воно в 90% випадків або не працює або одноразове, а тут якраз навпаки.

І наскільки я зрозумів - колеса на осях (а не на ексцентріках) зараз це "самий піск" в моді.

А юмор з написом на рамі - теж не погано (Alligator).
«Крокодил» — это неофициальное название для велосипеда, собранного из различных комплектующих (обычно от разных классов: рама от шоссейника, звездочки от горного велосипеда, и т.п.).

Кроководство не следует путать с реставрацией.
При реставрации преследуются задачи:
— оставить (восстановить, облагородить) ЛКП рамы, вилки и других узлов
— используются только оригинальные (аутентичные) запчасти (или в крайнем случае очень похожие запчасти)
— восстановить хромовое или никелевое покрытие втулок, шатунов и других деталей
и т.д.

(Имхо) кроководство — процесс прямо противоположный реставрации.
Например, используется старая рама от отечественного велосипеда и современные комплектующие (двойные алюминиевые обода, шатуны под «квадрат», импортная трансмиссия, педали под «контакты» и т.д.) в самых невероятных сочетаниях.

Carthago delenda est, Ceterum censeo Carthaginem delendam esse.
Отредактировано: 30 августа, 20:53, vaclav
1
like
1
good
bad
shockingly
30 августа, 21:28
answerview
Бо коли китайці таке городять на заводі (дву-подвес), то воно в 90% випадків або не працює або одноразове, а тут якраз навпаки
Я б його залюбки купив, але не продае поки що. Вел зроблений 15 рокiв тому - супернадiйний та дуже якiсний. Ганяе переважно по бездору. Передня вилка та заднiй аморт вiд мотоцикла ЧЗ125кросс. Маятнiк та прогрессiя(хроммолиiбден) - самопал (все що шевелиться - на гольчатих пiдшипниках05_shok). Втулки (титан) - самопал и т. д. 
like
good
bad
shockingly
техника apple купить в Одессе. Киев, Харьков Украина
mototehnika
© 2001-2020, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!   Обратная связь   О нас   Реклама на сайте