Показать сообщение
Ремонт Honda Crea Giorno !!!
Капитальный ремонт Honda Giorno Crea !!!
Запчасти для Honda Giorno Crea!!!
Прошу ВСЕХ кто обладает любой полезной информацией о ремонте Honda Giorno Crea (54E) 4-х тактный (водянка..)-
Либо что-нть уже делал с двигом...
Поделитесь опытом в етой теме.

Для любителей ремонтировать своими руками-будет полезная информация!!!
http//www.scooterman.ucoz.ua.
Отредактировано: 21.09.2009 г., Scooterman
Чи 18 чи 20уе нова оригiнальна, був на Лепсе в KSCustoms не так давно, там 2шт були, так що можеш їх набрати і спитати
Чи 18 чи 20уе нова оригiнальна, був на Лепсе в KSCustoms не так давно, там 2шт були, так що можеш їх набрати і спитати
Нифигасе, у меня в мастерской такие по 11 продают,за что 18-20???
Оригинальные запчасти для японских скутеров
народ, нужна головка цилиндра и поршень с кольцами на джорно криа. Может есть у кого? И цена вопроса?
На всякий случай есть поршень с кольцами тайвань.Понятно что не япония но если че пишите.
Оригинальные запчасти для японских скутеров
поршень ремонтный или нет? Цена вопроса?
Доброго дня. Намагаюсь поставити свою хонду креа на ноги. Зробив капіталку, розточував циліндр. На даний момент склав усе, але основна проблема - не заводиться.
З самого початку заводився виключно на холостих, при видкритті заслонки, навіть на трішки - відразу глох. Холості тримав дуже погано, навіть прогріти не зумів.
Почав думати на карбюратор. Зняв, розібрав, все що можна - продув очисником для карбюраторів. Нічого кримінального не побачив - все чисто в середині. Розбирав електрозбагачувач, поплавкову камеру, верхню кришку з мембраною. Усе, крім дросельної заслонки та датчика її положення.
На карбюраторі жодних гвинтів регулювання немає, тому нічого і не крутив. Поплавок трішки не паралельний до площини карбюратора, але не зрозумів, як його там регулювати.
Після цього - почав ще гірше заводитись. Пробував з фільтром, і без. Прекрасно заводиться з "пшикалкою" для старту двигунів, навіть відповідає на ручку газу. Холостих немає, але якщо обороти тримати на вище середнього - нормально. Так може працювати довго, тобто пшикалка вже точно закінчується, і мопед працює від бензину.
Свічка суха, сірого кольору. Бронепровід пробував іншу, нову свічку замовив, але те, що працює від пшикалки підштовхує мене на думку, що не в цьому проблема.
Це все таки карбюратор, чи можливо ще щось? Замовив компресомметр, зміряю компресію. Бензин в баку старий (вже років 2-3 йому), спробую завтра заправити свіжий.
Інша проблема: не працює стартер. Сам генератор при заведеному двигуні видає напругу, аккумулятор заряджається. Якщо подавати 12 вольт на два товсті проводи статора - нічого не відбувається. Я на роторі та статорі контакти чистив напильником та щіткою, не допомогло. Після минулому розборі, після "зняття/встановлення" стартер на запрацював разів 5, потім знову пропав. Таке враження, як щітки на роторі не дістають до контактів на статорі - таке можливе? Щітки якось відновлюються, чи тільки новий ротор на розборках шукати? Чи може мати справу гвинт, який вкручується в ротор? Я його закрутив як було, а потім в інструкції прочитав, що там якісь мітки мають співпасти з ротором.
Дякую вам
Кто может подсказать-что это я нашел?
https://ru.aliexpress.com/item/33001742253.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.66542e0ewhSFxx
Высоко Качественные мотоциклетные детали Honda DIO50 AF54 маленький Черепаха масляный насос низкого давления

668,49 руб.
Стоит ли заморочиться и купить?
Вроде как похожа на оригинал? Кто занимался?

Отредактировано: 02 декабря, 14:13, Enotgsm