MOTO.com.ua
events
4
События
Погода: Киев
25.09, 20:37
33
+8 °С
Ветер: 3 м./с., С-З
UA
НовостиФорумОбъявленияЖурналКаталогПривалКалендарьМагазин
Регистрация Вход
?
Войти
Форум
Искать

Keeway Outlook 150 - висловлюємо свої враження, ремонт, обслуговування

Просмотров: 24992, модератор: tsinik
GiS администратор
24.01.2008 г.
answerview
Показать сообщение
В этой теме обсуждаем Keeway Outlook 150

Родственная тема: Китайские скутеры на больших колёсах
Читаем Правила форума, не злим администратора :)
like
good
bad
shockingly
19 апреля, 20:52
answerview
 Ще  по клапанах  питання  .  Притирав  їх  вручну  без  допомоги  дрелі  чи шуруповерта .  Випуск  притирався  довго  ,  з пів  години  -  до 0.5  мм  шириною  вийшла  фаска  місце  ущільнення  ,  впускний  притерся  дуже  швидко  -  і  фаска  більше  1мм  вийшла  .  Сідла  з заводу  прирізані  як  треба (  здивувало  як  для  китая) .

Нормально  це  ?  Чи не сильно  "м'який"  впускний  ?
like
good
bad
shockingly
tsinik модератор
19 апреля, 21:02 ответил для ElGuider  
answerview
1. пальці чути - це або раннє запалювання або низькоякісне паливо. на 1 горшкові це дуже важко відчути. але на ХХ відчувається. особливо, якщо оберти на грані фолу 01_smile
2. впускний клапан так у буде виглядати. чорний, але без нагару. справа в тому, що його охолоджує паливна суміш. якщо чесно, то я вважаю, що двигун не виходить на режим самоочищення. адже в процесі роботи є й паливо, мастило. я не знаю, до якої температури він виходить.
п.с. є в мене знайомий, що я в його двигун поліз. в нього провернуло зірку ГРМ на колінвалі й погнуло клапан. наскільки мопедка була охайна  й доглянута - розповісти важко. до двигуна ніхто з заводу не заглядав. пробіжало це чудо 8000. але, знявши головку, я був в шоці. ЦПГ в ідеальному стані, а ось головка й клапани - в сальному жирному нальоті. я усьо почистив, полірнув. зробив. проїхався. мотор - полум"я. біжить й шепоче. а потім з"ясував, що він більш 4000 обертів йому не давав. після моєї рекомендації "періодично давати попід хвіст" він сам сказав, що стало бігати краще. правда, в перший раз він сам злякався. думав, котити до мене й виясняти, чого сажею кинуло з глушника як за камазу....
like
good
bad
shockingly
19 апреля, 22:01
answerview
Дякую .   В  мене  те  саме  ,  
like
good
bad
shockingly
21 апреля, 17:30
answerview
 Поставив  сьогодні  в  ближній  led   лампочку  .   Зовнішній  драйвер ,  низькопрофільне  охолодження  з  вентилятором .   Переходнічок  під  H7   випиляв  з  якогось комплектного . В  районі   радіатора  були пластикові  щитки  ,   прийшлось  підрізати ,  і  гуму  біля  радіатора окультурив ,  тепер  там  вільно  для  охолодження  лампи .  Стокову  гумову  заглушку  прибрав  з рідною  лампочкою  поклав  в  складчину ,  і  пластик роз'єму  зняв  .   Ущільнив  приблизно  так само  




  ,  але  за  допомогою  силіконового  матеріалу товщиною 2мм -  вибив  отвір  під  лампу  і  обрізав  щоб  в  середину  фари  входило  не надто  щільно 

В режимі  ближнього 12 Ват  .   Біле  світло  ,  не ксенон  але  майже ))) 

    Фокус  впіймав  .  Ввечері   буду  тестить . 
like
good
bad
shockingly
21 апреля, 22:43
answerview
 Протестував  .  Висновок -   вдень  ти помітний  ,  наче  плюс . Вночі -  тобі  не помітно  ,  мінус .  Яскравість  добра  ,  але  температура світла  немоя ,  прикордонні  ділянки  змазані . 


  Але  нехай  буде  -  12Ват  добре  генератору  ,  стокова  лпмпрчка 55в  це  просто занадто .

ЗІ  . в  дальньому  китайці  встановили h7  35ват .
Отредактировано: 21 апреля, 22:44, ElGuider
like
good
bad
shockingly
tsinik модератор
22 апреля, 09:49 ответил для ElGuider  
answerview
якщо фокусування немає навіть вночі на сухому асфальті - ви таки відчуєте різніцю в семерки на мокрій трассі. хоча, економія потужності генератора то є плюс. як то кажуть: не спробуєш - не пізнаєш
like
good
bad
shockingly
22 апреля, 22:08
answerview
 Якщо  цікаво ,  то еавіть фото  додам .   Про  лед супер пупер  лампочькіи ))))

  )))
 Включив  сьогодні  всі  18  Ват  тієї  лампочки .Ну  тепер  світить не гірше  55  ват  ха7 )))
like
good
bad
shockingly
22 апреля, 22:14 ответил для tsinik  
answerview
  Так !    Тема  вузька ,  бо  мова  про   китайську  фару   , яка  з  галогеном h7 світе  гарно але чітких  кордонів  нема .
like
good
bad
shockingly
23 апреля, 08:14
answerview
 



про цю  лампу  була  мова . Такт,  не  сама  свіжа  лампочка ,  декілька  генерацій  вже  змінилось  тих  діодних  технологій .

Але  вчора  таки  був  вже  задоволений  як  воно  світить .  Лампочка  дивиться  одним діодом  вверх .

 І  остання  вчорашня  доробка  . Між  впускним  патрубком (  в  мене він  з  хонди есаш) та  головкою  доки тимчасово  встановив  прокладку  (  по ідеї  мав  би  бути текстоліт -  але  пластик)  від  157qmj . Її  прийшлось підпиляти  надфілями 

Прокладка  термоізолююча  та  плюс  вона  подовжила  впускний  тракт на  свою  товщину  3.5 мм .  Справді  вражений  ,  бо  це  ще  добавило  стабільності  ХХ .....  я  в  шоці  НА  ХОЛОДНУ  )))
Отредактировано: 25 апреля, 11:08, ElGuider
like
good
bad
shockingly
23 апреля, 08:16
answerview
 І  нема  ефекту  по довзій  поїздці  з  просіданням  ХХ до 1100  обертів .

Фантастика .  Читав про  якийсь мото  ,  там  впускний  тракт  в залежності  від необхідності  змінює довжину  сервоприводом .  Для  потужніших  низьких -  довший  .
like
good
bad
shockingly
27 апреля, 19:14
answerview
 Балую.я  себе  та  драндулєт  ))) .

 Сьогодні  поставив  вже  таку  лампочьку 


like
good
bad
shockingly
27 апреля, 19:16
answerview
 Оце  -  воно . Не таке рівномірне  світло ,  але  тепер  є  чіткі  кордони світла .  Все  практично  в  фокусі .  Бімба . 

Завтра  спробую  стару  лампочку  товаришу  в  лінзовану  фару поставить ,  скутер Matrix
like
good
bad
shockingly
tsinik модератор
27 апреля, 21:23 ответил для ElGuider  
answerview
по поводу текстолитовой прокладки. ее можно и не устанавливать. но прикол в том, что летом чем в большей прохладе (не холоде) находится карб - тем лучше. єто касается и инжектора. ведь мозги обрабатівают общую температуру. ессно, асли она віше - то мозг дает команду смесь обеднять. отсюда и траблі.
с карбом примерно то же самое. срабатівает принцип природного интеркулера. при движении смесь охлаждает впускной патрубок. так же его охлаждает поток набегающего воздуха. тем самім создается завихрение, что способствует наилучшему распілению топлива. вот и віходит, что при наименьшем потреблением мі получаем больший КПД.

п.с. если не прав - возразите. знаю по себе, что на зиму кусок поролонки для отопления на впускной патрубок очень помогают. а на лето - даром не надо
like
good
bad
shockingly
29 апреля, 21:39
answerview
  Я  просто констатую ,  що з  прокладкою  значно  краще  . Хоча вона  й  не  з правильного  матеріалу -  текстоліт краше  ,  а  тут якийсь  пластик  .   Раніше  відчутні проблеми  були по  гарному  прогріві  ,  зараз  їх нема . Після  довгої  поїздки  ХХ   стабільний  .  Яким чином воно  вплинуло  на холодну  -  думаю лише  за  рахунок  подовження  впускного  тракта  .

 В мене  є  декілька  карбів . Рідний  ,  китайський ТАТА   та  від Keeway   ARN150  той  самий  Corundum .  Рідний  лише  впускне  вікно  дифузора від  фільтр  бокса  має більшим діаметром .

 Так  от  всі  карби  тепер  стабільні  на  ХХ . Заводка у  корундумів  на  холодну  чьотка ,  а  китаєць  пр  першій  спробі  "  глохне"  .  Але  карб від ARN   самий  "  бєшєний" . З ним і   їзджу  .  Задоволений  . Витрата  -  подьоргуючись  містом 3.7  л  ,  тобто  100грн  сто  км ,  а  по прямій  на Київ  там  ,  навіть удвох  -  витрата навіть меньша  3.0  літрів  на сотню . 


 Вже  не 5000   на спідометрі  -  5600 км .  Наразі загриміло  в глушнику  після  гарної  дороги ))) .  Напрягає ,  звук такий  наче  бляха  теліпається  збоку  ,  тарабанить  напрягає .


 Думав  сьогодні  "  вскрию"  глушник  .  Але поки  притримав  це  діло .  Треба  подумати як  зробити  його раз  і  на довгий  строк .  Наприклад  середину  з нєржі   .  То думаю  тепер  з яким зварювальником зконектиться  ,  щоб напівавтоматом це  зробити ,  бо сам  не зварюю так якісно ,  та  ще й  електродом . Та й  матеріали  шукаю . 
Отредактировано: 29 апреля, 21:41, ElGuider
like
good
bad
shockingly
30 апреля, 19:41
answerview
 Вирішив  . Не  знайшов  матеріал  .  Нержавійку  та  необхідні  трубки .

 Тому  "вскрив  "  сьогодні  глушник .  Точно  так як  на сусідньому  форумі  .
 По шву .  Та сама  ситуація ,  всередині  трубки та перегородка  були прихвачені  лише ,  цятками . От сварка і  повідходила  .    При тому  в  мене  ближче до коліна  ще  тримається  сварка ,  а  трубка  на вихлопі  відпала  і  брязчала . 
Мусили варити  як  є ,   новим довгим електродом "2" .

Тепер  звук  нормальний  у  вихлопа . 

Знову  здивований  . Матеріал  ,  метал ,  добрий  і  товстий  ,  але  ж  зварено ...
Отредактировано: 02 мая, 22:48, ElGuider
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
27 июля, 16:21
answerview
  Запитання  до  знавців  . Як  побороти  стук  заднього  суппорта  ?  Розібрав  почистив  ,  пильники цілі  ,  набив  змаски  ... стукає  .  Нервує  шо капець . Здається  в  Ланосі  мудрують  додаткові  пружини ... 
like
good
bad
shockingly
20 августа, 12:13
answerview
9000 км  , сезон йде до закінчення
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
1
like
1
good
bad
shockingly
10 сентября, 19:57
answerview
  З  приводу  стуків  суппорта ,  то  була  не  головна  причина  стуку  ,  все ж  таки  кому  згодиться  
.

 Видно  де  підібрав  на  кришці  редуктора  та  косинці  кріплення  суппорта ,  пиляв  надфілями  та  терпухом .

 
 
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
10 сентября, 20:01
answerview
  Головна  причина  стуку  -  вбиті два  підшипника  редуктора  -  62/22  та  6301 вала зчіплення  .

 Всі  підшипники редуктора  62/22     6301    6004    6202  6201   .  Плюс  6205  . 
1
like
1
good
bad
shockingly
motoshop_ua
mototehnika
© 2001-2018, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!   Обратная связь   О нас   Реклама на сайте   Почта@moto