MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
19.04, 06:15
11
+7 °С
Вітер: 0 м./с., Півн
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Мотоцикли с двигуном 162FMJ 150сс: Road Wanderer, Viking, LF150, LEOPARD, Spark, Comanche, Slider, Korsar 150, Flame, RING...

Переглядів: 1174670
15.12.2012 р.
answerview
Показати повідомлення
Обсуждаем: обслуживание, ремонт, тюнинг, стайлинг  Мотоциклы с двигателем 162 FMJ
ROAD WANDERER  150;
Viking YM 150-X;
Lifan-LF150-13;
LEOPARD 150 LP150-8A-V;
Spark SP150 R-12;
Comanche 150;
Slider 150;
Korsar 150;
Flame 150;
RING 150;
Musstang 150
Patriot PM150-3
 и другие модели....

В архиве № 1 Мануал на Road Wanderer
В архиве № 2 Мануал на Honda-CG-125-1976-1991.г (прародительница) на английском языке.
В архиве № 3 Мануал на Slider_YK150
В архиве № 4 Мануал на LF 150-13
ссылка на справочник по эксплуатации китайской мототехники:http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1508519_1.rar
дополнение: http://www.moto.com.ua/postphoto/archive/1533984_1.rar
по маслам (авто и мото):http://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/message-1533977/#1533977
маслосъемные колпачки, т.е. сальники клапана  .  В  164fml  от Daewoo Matiz.
По габаритам идеально подходят.
Оригинальные китайские высыхают, дубеют и моторчик начинает брать масло.
по размеру , до выпуска 2010 г.
d1 - 5,5 мм
d2 - 9 мм
d3 - 11 мм 
высота 9,5 мм

Мопед LEOPARD 49сс ⇒3876 км,72сс ⇒8186 км,110сс ⇒ 6548 км =18610 км. Мотоцикл Lifan ROAD WANDERER Rival 150сс 9912 км. и Скутер VIPER Storm 150cc 5512 км. - продан. Открыл мотосезон
Змінено: 19.03.2020 р., tsinik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
Прикріплені файли
rar
1015.22 кБ.
rar
7.51 мБ.
rar
663.73 кБ.
rar
674.98 кБ.
1
like
1
good
bad
shockingly
12.09.2019 р. відповів для Ozi_58  
answerview
В мене на рулі нема вібрацій. Раму знизу замкнув (доварив підрамник) і підножки водія переніс на раму - теж не вібрують. А от сидіння мало того що вузьке, то ще і вібрацію передає. Зимою спробую примастирити до нього перероблене сидіння від Дніпра і закріпити його через м'які сайлентблоки.
like
good
bad
shockingly
12.09.2019 р.
answerview
Вчора в гаражі підбив "підсумки сезону": накатав 3330 км, майже увесь кілометраж по дальняках, тричі міняв масло (ХАДО 10В40), фільтр абсолютно чистий, жодних вкраплень, радіатор з 250-ки жодних шансів перегріву не дає, після термостата врізав в патрубок (КОЛЯН порадив) додатковий електронний датчик температури на батарейках, незалежний від проводки мота, ціна питання -50 гр., вібрації незрівнянно менші, ніж на старому движку, зірки стоять 16/36, далі нікуди, хоча "шосту" пару раз включав (після п'ятої йде нейтральна, як на Дельтах), передачі перемикаються на диво тихо, інколи навіть без "клаца". От розход бензину так і не вдалося заміряти, приблизно трохи більше трьох літрів, шо забагато, мабуть через занадто "великий" жиклер, планую в міжсезоння карбюратору зробити ревізію. Крейсер в дальняках тримаю 75-80, за максималкою не гонюсь, старий вже рисачить03_biggrin Є ще кілька ідей по "улучшайзінгу", та це вже завдання на зиму... Продовження, надіюсь, буде...01_smile
Іванович. Не бандерлог!
4
like
4
good
bad
shockingly
12.09.2019 р.
answerview
розход бензину так і не вдалося заміряти, приблизно трохи більше трьох літрів, шо забагато, мабуть
Нормальна витрата для такої колісниці, тим більше з прямотоком. Огляньте кольори ізолятора та електродів свічки перш ніж перерегульовувати карб. Думаю у Вас все там правильно.
   На більшості китайців спідометр і одометр нахабно брешуть в більшу сторону, тому витрата виходить заниженою від реальної.  На моєму менше 3.5 л ніколи не було, одометр з рідним колесом показував 10 кілометрів при справжніх 8. Паспортні 2.2 л вважаю не реальними при нормальній їзді, бо китайці традиційно вказують МІНІМАЛЬНУ витрату при швидкості 35-40 км/год. ( і не забуваєм про брехливий спідометр 03_biggrin ).
  Я чув про заниженя показників спідометром/одометром тільки на "Мустанг Нова 200" .
like
good
bad
shockingly
12.09.2019 р.
answerview
кольори ізолятора та електродів свічки
Оглядав лише один раз-світло-коричневий... я не парюсь через розход бензину, звик, шо моя 150-ка брала 2.4-2.5л, КОЛЯН сказав, щоб я не заморачувався, бо в нього Хонда Діо бере більше03_biggrinхоча і пре, як скаженна18_good
Іванович. Не бандерлог!
1
like
1
good
bad
shockingly
12.09.2019 р.
answerview
світло-коричневий... я не парюсь через розход бензину, звик, шо моя 150-ка брала 2.4-2.5л
А моя 150-ка з рідним колесом показувала витрату майже 3 літри по спідометру. А як підключив велокомп, то по ньому виходило вже 3.5 л 03_biggrin   Зараз стоїть переднє колесо 21" від Тореро, привід спідометра вже не пам'ятаю від чого (підібрав на базарі) і рідний спідометр, в такій комбінації бреше мінімально, і витрата виходить не менше 3.5 л.  Колір ізолятора свічки теж світло-коричневий 17_wink
like
good
bad
shockingly
12.09.2019 р. відповів для Direktor  
answerview
У мене на Fox 200 середній розход чуть білеше 3л/100км.
like
good
bad
shockingly
12.09.2019 р. відповів для Maked  
answerview
А зірки і заднє колесо які? У мене заднє колесо на 16, шо є плохо, хоча б 17...02_sad
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
12.09.2019 р. відповів для Direktor  
answerview
 Поставте маятник від якогось китайця з подібною рамою, але на 18" колесах.   В мене он маятник від Апача і ще перероблений на моноамортизатор. Або приваріть до вашого довші на кілька сантиметрів дропаути (легший і дешевший спосіб) щоб впихнути 3.5-4.1х18" колесо, а краще при цьому на ваш обод поставити високу шину, типу для бобера. Наприклад таку: https://motosnab.ru/shop/motorezina-shinko-mt90-16-e240_3464995.html#.XXn7pKawmeM

Чомусь jpg файл не хоче вставлятись у повідомлення
Змінено: 12.09.2019 р., cgdok
like
good
bad
shockingly
12.09.2019 р.
answerview
поставити високу шину,
Маятник переробляти шось не хочеться, а шину в цьому сезоні поставив нову і "високу", яку знайшов (передок теж), з шосейним протектором18_goodПоставивши шину на 18 - поміняється "стиль" мота (зараз типу чопер з "спортивними нотками"03_biggrin), бобер і каферейсер - це не моє...19_negative
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
12.09.2019 р. відповів для Direktor  
answerview
На 18. Зірки 15х38
like
good
bad
shockingly
12.09.2019 р.
answerview
"Вскритіє" встановило від чого був шум у кпп. Перша підозра виникла коли розглядав злите масло - у ньому виблискували пилинки сталі. Нагадаю що пробіг менше 18 тис. Ліфан впав у моїх очах нижче плінтусу- явно поганий метал шестерень.
 Підшипники робочі, вилки і копірний в ідеалі.  В поршневих кільцях зазор у замках 0.35 мм. (можна вже міняти), але ганебним є те, що замки стояли на одному рівні. От вам ліфанівська збірка і якість двигуна. 
Змінено: 12.09.2019 р., cgdok
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
3
like
good
bad
3
shockingly
12.09.2019 р. відповів для cgdok  
answerview
Про замки кілець. Була Альфа, при переході на 110 і установці ЦПГ замки розводив по 120*, потім при подальшому демонтажі (пробило прокладку між циліндром і картером) зясувалось що замки знаходились на одиному рівні. Це кільця притирались і шукали своє місце, так і стали.
like
good
bad
shockingly
12.09.2019 р. відповів для Maked  
answerview
Вперше таке чую, що кільця так самі можуть провертатись 05_shok
like
good
bad
shockingly
13.09.2019 р.
answerview
1. как могло "пробить" прокладку между картером и цилиндром? там нет избыточного давления. просто засопливила?
2. кольца могут проворачиваться. но не намного. если провернулись настолько, что стали в одну линию - то вывод лишь один - они слишком свободно вращались в канавках поршня. вот и выровнялись газами, идущими по пути наименьшего сопротивления
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
2
like
2
good
bad
shockingly
13.09.2019 р.
answerview
Пази для кілець не роздовбані, кільця не люфтять у них, у замках зазор ще допустимий. Циліндр і поршень без задирів. Мотори колупаю не вперше і ще такого не бачив, щоб кільця самі вистроїлись замками в ряд. Якщо би були розведені замками на 180° , то малоймовірний такий проворот. Може то можливе тільки у китайців? 03_biggrin 
like
good
bad
shockingly
13.09.2019 р.
answerview
то можливе тільки у китайців?
Нє, не тільки, зайди до "баджажистів", теж вистачає косяків....02_sad
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
13.09.2019 р.
answerview
Замовив кпп від виробника Маратон. Альфамотівці за типу рідну хочуть майже вдвічі дорожче, але я не у захваті від рідної 03_biggrin
 При покупці бюджетного варіанту від бренду Ліфан чекав просту, але надійну річ. Топові версії з всякими покращеннями теж мають бути надійними, тобто переплата за ніштяки і бонуси.  Перші Вайпери понакатували 50 тис. і більше без проблем з коробками, тепер вже таких не завозять.
like
good
bad
shockingly
28.09.2019 р.
answerview
Приветствую всех! Парни не кто не задумывался приколхозить датчик контроля давления масла в двигателе? Именно контрольку а не показания давления. Датчик давления и по габаритам великоват и ставить его нет смысла. А вот контрольку, есть давления или его совсем не стало я думаю пригодилась бы. Тем более настораживает привод маслонасоса в виде пластиковой шестеренки. Не внушает она доверия. Да и в случае падения давления в двигателе сразу ремонт вылезет в "хорошую" копеечку. Начиная с ЦПГ до замены коленвала с подшипниками всякими, рокерами и распредвалами и т д. Согласитесь это не здорово будет если из за какой то пластмассовой шестеренки накроется весь двиг. Есть у меня разобранный двиг. Хочу просмотреть детально масляную магистраль в картере или в правой крышке картера идущую сразу от маслонасоса и подумать как это дело можно приколхозить. Датчиков контрольных автомобильных существует целая масса со всевозможными резьбами и размерами. Подобрать не проблема. Аргон сварка доступна если придется приварить алюминиевую гайку с резьбой под датчик.  На выходе с маслонасоса я думаю 06-08 кг/см давления масла в наших двигателях присутствует. А значит контрольная лампочка гаснуть будет на оборотах. За холостые обороты речи не веду. На ушатанных автомобильных движках контролька подмигивает за частую. Если у кого есть мысли, или уже такое существует то ткните носом где поглядеть или поделитесь своим опытом.  
like
good
bad
shockingly
28.09.2019 р.
answerview
не кто не задумывался приколхозить датчик контроля давления масла
Была такая мысль при установке на CGшный движок масляного охлаждения. Все равно уже "врезался" в маслоканал. Но подумав, решил, что не буду. За все время я много перелопатил информации, но мне не встречались случаи аварийного износа движка такого типа (на кабовских бывает) по причине отказа штатного  маслонососа. От перегрева - встречал.  Пришел к выводу, что ресурс маслонасоса достаточный, чтобы не заморачиваться по этому вопросу. Но, в приципе такой девайс не помешает конечно.
Змінено: 28.09.2019 р., Ozi_58
3
like
3
good
bad
shockingly
28.09.2019 р. відповів для Direktor  
answerview
Так по заводу ваш движек берет в раене 3.2л,что от него есче хотеть на нашем "хорошем "бензине.
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин