MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
20.08, 03:08
31
+18 °С
Вітер: 2 м./с., Півн
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендарМагазин
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Підтримати Збройні Сили України
Форум
Шукати

Реле - регуляторы напряжения для мото с однофазным генератором

Переглядів: 3044774, модератор: ed13hell
10.08.2008 р.
answerview
Показати повідомлення
        В цій темі публікуємо прогресивні та технічно правильні рішення 
Реле - Регуляторів, ПЕРЕВІРЕНІ,  підтверджені випробуваннями на реальній мото-техніці (цифрові показники в різних режимах роботы, схеми та фото виробів, по можливості відео випробувань).


Фото. 1, 2 - оригінальний регулятор напруги китайських мопедів Альфа/Дельта
(Honda Dio, Honda Cub) 
та подібних.

Фото. 3 - 11  - саморобні, перевірені схеми регуляторів напруги 
(
Ці схеми працездатні в бортовій мережі мото/мопеда/скутера при змінах, виконаних відповідно до фото №12)

Фото. 12 - Рекомендована схема підключення саморобного РЕГУЛЯТОРА.

Фото. 13 - Один з вариантів стенду для перевірки РЕГУЛЯТОРА.

Фото. 14 - Стенд для перевірки РЕГУЛЯТОРА (варіант 2).

Фото. 15 - Схема бортової мережі Альфа-Дельта-подібних мопедів.

  ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: при розміщенні на інших ресурсах запозичених в цій темі схем, ОБОВ'ЯЗКОВО робіть посилання на дану тему і навпаки, при розміщенні будь яких схем з інших ресурсів, посилання на ці ресурси ОБОВ'ЯЗКОВЕ!

    Перед тим як задати питання по схемі регулятора напруги її автору,
УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ:

  Шановні дописувачі, це тема про конкретні електронні прилади на технічному форумі, а не шоу екстрасенсів, а отже для того щоб автор схеми,  до якого Ви адресуєте своє повідомлення, не звертався за допомогою до шаманів з бубнами, а Ви отримали чітку кваліфіковану відповідь на ваші питання як мінімум БАЖАНО вказати:
1. Що у Вас за техніка, на якій конкретна схема використовується, а саме:
- тип двигуна;
- вид/тип генератора та його потужність;
- генератор штатний чи модернізований, якщо модернізований, то як?;
2. Аккумулятор:
- чи він взагалі є;
- його ємкість;
- його реальний стан (справність);
3. Конденсатор на виході регулятора напруги:
- чи він взагалі є;
- його характеристики (ємкість, тощо);
4. Наватаження (види і типи споживачів) на регулятор конкретно, а не типу "я нє помню сколько Ватт, прімєрно ХХ"...
5. Прикріпити до питання декілька якісних фото (бажано з максимальною роздільною здатністю), регулятора напруги щодо якого у Вас виникли питання, тим більше в теперішній час, з цим завданням може справитись любий, навіть дешевий китайський смартфон...
+ З метою меншого засмічування теми, для дрібних питань, до чи після основного, бажано використовувати можливості особистих повідомлень (лічки).
++ Дякуєм за порозуміння! З повагою!  


УВАГА!
Повідомлення з інформацією, яка не відповідає темі, флуд та всілякого роду "лірика" будуть видалятись без попереджень!
Каждый заблуждается в меру своей убежденности.
Змінено: 26.03.2019 р., ed13hell
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
13 липня, 14:34
answerview
Виникло питаннячко по роботі реле-регулятора. Шукаю заміну рідному реле, яке стоїть на мотоблоці. Воно робоче, але видає напругу, яка недостатня для повноцінної зарядки акумулятора. Це заводський косяк на мотоблоках Мотор Січ МБ-8Е. Підключив до мотоблока для експерименту реле від мота Shineray Intruder. Воно працює, проте є деякі питання. Без навантаження (червоний провід до проводки не підключений) на реле напруга на виході 14,8В і не змінюється від обертів. Якщо повністю під'єднати реле, то напруга падає десь до 12В і росте із збільшенням обертів. Єдиний споживач акумулятор. На моті таке значне просідання не фіксується. На холостих на моті з генератора йде орієнтовно 7В, а на мотоблоці (1200 об/хв) - 3,5В.
Суть питання - просідання напруги на виході з реле при навантаженні пов'язане із меншою напругою з обмоток генератора чи є інша причина?
like
good
bad
shockingly
14 липня, 03:06 відповів для SanK  
answerview
Я до речі теж роблю реле регулятор для мотоблоку. Моя проблема була у тому, що мій реле регулятор нічого не видавав. Але це не єдина проблема. У мене мотоблок не мотор січ, там певно інший генератор, але на тяжких китайських мотоблоках 10, 12 к. с. типу Зубр, або Форте стоять однакові генератори. Там може бути намотана різна кількість кошуток (4, або 6). 4 - Погано, 6 - добре. Але в залежності від виробника напевно там у котушках різна кількість витків і товщина проводу. 
Не знаю як підключається реле, яке ви використовували, але можна перевірити у чому проблема, якщо вам цікаво і ви можете це зробити. У вас напевно однофазний генератор, якщо так, то це ще простіше. Перевірте мультиметром напругу, яка йде прямо з генератору, на холостих обертах, коли даєте газу. Під'єднайте якесь навантаження, наприклад лампочку, але не газуйте сильно, бо можете її спалити. Якщо генератор хороший і видає потрібну напругу і потужність, то все з ним добре і далі треба розбиратися з реле регулятором.
Реле регулятор не завжди видає 14,2В. Наприклад, якщо оберти дуже малі, то генератор може не виробляти напругу, якої буде достатньо, щоб реле регулятор почав її знижувати до 14,2В. 
А можна почати з цього. Від'єднайте акумулятор від реле регулятору і підключіть замість нього невелике навантаження, може ват 15 - 30. Якщо напруга не буде просідати, то можливо, що коли ваш акумулятор споживає велику потужність і струм достатньо великий, то напруга дуже сильно просідає через це 21_umnik
like
good
bad
shockingly
14 липня, 03:23 відповів для ed13hell  
answerview
Я роблю реле регулятор до мотоблоку. На жаль воно встановлене у коробці за акумулятором, де немає жодного обдуву. Виносити кудись назовні не дуже хочеться, бо там все підключення у тій коробці. 
Зробити так, щоб корпус РР гарно прилягав до металу теж проблемно, оскільки я роблю його у старому корпусі, де сторона, яка прикручується до кришки має отвір, там раніше компаунд просто був. Зараз я знайшов неробочий комутатор від мотоцикла якогось, він більше і туди все влізе так, що буде вільне місце, а не як у попередній версії. Фото я прикріпив. Корпус, який менше - згорівший РР мотоблоку. Тепер думаю про те, щоб розмістити все у корпусі комутатору. На жаль, діодний міст такий який є, зараз нема можливості дістати нормальний, та і я подумав, що такого має вистачити, бо не очікую отримувати більше 10А. Зараз боюсь того, що буде грітися і чи нормально це, як думаєте? На фото корпус комутатору з приблизно розкладеними деталями, як я планував. Конденсатор такий, з написом 105*С, не вдавався у те, що це означає. Можливо ви дасте пораду, чи впорається такий варіант у корпусі комутатору з нагрівом?
І ще у мене виникло питання по схемі, яку ви прикріпили у декількох постах вище. Там використані тиристори. Сам я радіотехнік, але не можу зрозуміти принцип роботи схеми... Наскільки я знаю, тиристори закриваються лише тоді, коли припиняється подача напруги, тобто якщо зняти керуючий сигнал, то вони всеодно будуть відкриті до кінця півперіоду синусоїди. Тобто після того, як синусоїда перейде поріг (припустимо 10В після діодного мосту має бути 14,4В), то стабілітрон відкривається, транзистор закривається, керуючого сигналу більше нема, а тиристори відкриті докінця півперіоду. Таким чином, на діодний міст йде напруга більше ніж 10В і яким чином тоді відбувається регуляція? Оцього не можу зрозуміти, може щось наплутав... Є звісно тиристори, які закриваються після того як знаяти керуючий сигнал, але то екзотика. Якщо Ви дочитали пост до кінця, то дякую 17_wink
Змінено: 14 липня, 03:24, Rodney
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
16 липня, 00:25 відповів для Rodney  
answerview
https://www.moto.com.ua/forum/topic-150469/page-351/#1561215 
Вітаю! Зайдіть сюди , там опис як працює ця схема регулятора.
like
good
bad
shockingly
16 липня, 02:57 відповів для Akademik  
answerview
Так і не зрозумів, погано(
Коли напруга русла діодного мосту менше ніж 14,7В, то транзистор MPSA92 відкритий, так? Бо він PNP типу.
Тоді він притягує бази умовних транзисторів (аналог тиристорів) до мінусу і вони теж відкриті, йде заряджання конденсатору. Потім пробиває стабілітрон і на базу mpsa92 йде позитивний струм, він закривається і закриває умовні транзистори. Це зрозуміло. Але ж на практиці я подав на тиристор керуючий сигнал, він відкрився, я сигнал зняв, а він всеодно відкритий... Як так виходить, не зрозуміло (
UPD. Якийсь я не уважний, там тиристори не так підключені як я думав собі чомусь...
Змінено: 16 липня, 03:03, Rodney
like
good
bad
shockingly
16 липня, 08:10 відповів для Rodney  
answerview
Зателефонуйте мені, поговоримо . Я вам в приватні повідомлення написав свої номери телефонів.
 Маю деякі рекомендації.
Змінено: 16 липня, 08:15, Akademik
like
good
bad
shockingly
10 серпня, 14:12
answerview
Ще питання. Наскільки доцільно ставити в реле регулятор змінний резистор для невеликого корегування значення вихідної напруги? Ось такий синій. Регулятор стоїть не на мотоциклі, а у мотоблоці і там вібрації значно більші, його прямо може трясти неймовірно... Мені просто страшно, що від вібрації контакт пластинки до резистовного слою може порушуватися, або з часом стане поганий і буде уже зовсім не та напруга, яку я виставив.  Ще питання, на акумуляторі постійно 13В, коли він заряджений. Хіба не повинно бути 12.5 і ще трішки більше? Реле регулятор видає 14,25В, а під навантаженням ще трохи просідає. Але коли акумулятор заряджений, то під час роботи на ньому 14,25В. 13В після доби простою це нормально?
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
ed13hell модератор теми
10 серпня, 16:42 відповів для Rodney  
answerview
Змінний резистор в РР краще не ставити. В мототехніці такі  штуки не практикуюттся, за виключенням тюнінгованих регуляторів та й то, там такий тюнінг... 08_lol
14, 25 що видає регулятор - відмінно. 
13 вольт після доби простою, прекрасно! Це свідчить що ваш акумултор свіжий і нормальний т.с.  "живєє всіх живих"!
роSSія віроломно напала на Україну, окупувала територію та веде проти України війну!
Кацапам та іншим путлєрососам - за руZьким кораблем!!!
СЛАВА НАЦІЇ!!! - СМЕРТЬ ВОРОГАМ!!!
Змінено: 10 серпня, 16:42, ed13hell
like
good
bad
shockingly
купить телефон в Одессе со склада, Украина
OurPCB
mototehnika
© 2001-2022, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті