MOTO.com.ua
events
1
События
Погода: Киев
05.12, 00:33
44
-1 °С
Ветер: 1 м./с., Сев
UA
НовостиФорумОбъявленияЖурналКаталогПривалКалендарьМагазин
Регистрация Вход
?
Войти
Форум
Искать

Реле - регуляторы напряжения для мото с однофазным генератором

Просмотров: 2968302, модератор: ed13hell
10.08.2008 г.
answerview
Показать сообщение
        В цій темі публікуємо прогресивні та технічно правильні рішення 
Реле - Регуляторів, ПЕРЕВІРЕНІ,  підтверджені випробуваннями на реальній мото-техніці (цифрові показники в різних режимах роботы, схеми та фото виробів, по можливості відео випробувань).


Фото. 1, 2 - оригінальний регулятор напруги китайських мопедів Альфа/Дельта
(Honda Dio, Honda Cub) 
та подібних.

Фото. 3 - 11  - саморобні, перевірені схеми регуляторів напруги 
(
Ці схеми працездатні в бортовій мережі мото/мопеда/скутера при змінах, виконаних відповідно до фото №12)

Фото. 12 - Рекомендована схема підключення саморобного РЕГУЛЯТОРА.

Фото. 13 - Один з вариантів стенду для перевірки РЕГУЛЯТОРА.

Фото. 14 - Стенд для перевірки РЕГУЛЯТОРА (варіант 2).

Фото. 15 - Схема бортової мережі Альфа-Дельта-подібних мопедів.

  ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: при розміщенні на інших ресурсах запозичених в цій темі схем, ОБОВ'ЯЗКОВО робіть посилання на дану тему і навпаки, при розміщенні будь яких схем з інших ресурсів, посилання на ці ресурси ОБОВ'ЯЗКОВЕ!

    Перед тим як задати питання по схемі регулятора напруги її автору,
УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ:

  Шановні дописувачі, це тема про конкретні електронні прилади на технічному форумі, а не шоу екстрасенсів, а отже для того щоб автор схеми,  до якого Ви адресуєте своє повідомлення, не звертався за допомогою до шаманів з бубнами, а Ви отримали чітку кваліфіковану відповідь на ваші питання як мінімум БАЖАНО вказати:
1. Що у Вас за техніка, на якій конкретна схема використовується, а саме:
- тип двигуна;
- вид/тип генератора та його потужність;
- генератор штатний чи модернізований, якщо модернізований, то як?;
2. Аккумулятор:
- чи він взагалі є;
- його ємкість;
- його реальний стан (справність);
3. Конденсатор на виході регулятора напруги:
- чи він взагалі є;
- його характеристики (ємкість, тощо);
4. Наватаження (види і типи споживачів) на регулятор конкретно, а не типу "я нє помню сколько Ватт, прімєрно ХХ"...
5. Прикріпити до питання декілька якісних фото (бажано з максимальною роздільною здатністю), регулятора напруги щодо якого у Вас виникли питання, тим більше в теперішній час, з цим завданням може справитись любий, навіть дешевий китайський смартфон...
+ З метою меншого засмічування теми, для дрібних питань, до чи після основного, бажано використовувати можливості особистих повідомлень (лічки).
++ Дякуєм за порозуміння! З повагою!  


УВАГА!
Повідомлення з інформацією, яка не відповідає темі, флуд та всілякого роду "лірика" будуть видалятись без попереджень!
Каждый заблуждается в меру своей убежденности.
Отредактировано: 26.03.2019 г., ed13hell
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
1
like
1
good
bad
shockingly
27 октября, 06:32
answerview
В схемах из галереи форума TL431 и ULN2003http://www.moto.com.ua/gallery/forum-150469/
используются.

Это самоделки.
like
good
bad
shockingly
ed13hell модератор темы
27 октября, 20:52
answerview
В схемах из галереи форума TL431 и ULN2003http://www.moto.com.ua/gallery/forum-150469/
используются.
Судячи з ваших питань, ви або взагалі далекий від електроніки (і це ще дуже м'яко сказано) або прикидуєтесь...
-----------------------------------------------------
В шапці теми є ОДНА ЄДИНА СХЕМА ТИПОВОГО штатного Регулятора напруги!
-----------------------------------------------------
Штатні регулятори, як правило, (окрім АКТИВУ і то не факт) всі працюють з генераторами у яких силова катушка одним виводом підключена до корпусу (масси) мопеду/мотоцикла!
-----------------------------------------------------
Саморобні ж передбачають від'єднання того самого проводу від КОРПУСУ/МАССИ!!!

інакше вони в кращому випадку нормально працювати не будуть....
а в гіршому........ ну там самі побачите.....
--------------------------------------------------------
І взагалі, наполегливо рекомендую!!!
перед тим як задавати подібні питання, які вже неодноразово були обговорені і не тільки в цій темі...
ознайомитись (ПРОЧИТАТИ ТА ОБДУМАТИ) всю інфу...
Языком лижуть, а МОВОЮ розмовляють!
Крим - це Україна! роSSія напала на Україну, окупувала територію та веде проти України війну! Герої не вмирають!
СЛАВА НАЦІЇ!!! - СМЕРТЬ ВОРОГАМ!!!
like
good
bad
shockingly
27 октября, 23:09
answerview
Да, я не электрик.
И немного не в теме по текущему рынку радиокомпонентов, которые нужны мне.
Хотя уже разобрался.
Но конструкцию по схеме буду собирать сам.
По-моему, форум для того создан чтобы люди задавали вопросы и делились опытом.
like
good
bad
shockingly
ed13hell модератор темы
28 октября, 00:23
answerview
По-моему, форум для того создан чтобы люди задавали вопросы и делились опытом.
Шановний, ви неуважно читали мій допис,
Особисто ДЛЯ ВАС ПОВТОРЮЮ:
І взагалі, наполегливо рекомендую!!!
перед тим як задавати подібні питання, які вже неодноразово були обговорені і не тільки в цій темі...
ознайомитись (ПРОЧИТАТИ ТА ОБДУМАТИ) всю інфу...
------------------------------------------
Якщо української не розумієте, то:
подобные вопросы на форуме были неоднократно заданы и на них есть множество ответов...
Внимательно читай-ТЕ!!!
Удачи!
Языком лижуть, а МОВОЮ розмовляють!
Крим - це Україна! роSSія напала на Україну, окупувала територію та веде проти України війну! Герої не вмирають!
СЛАВА НАЦІЇ!!! - СМЕРТЬ ВОРОГАМ!!!
Отредактировано: 28 октября, 00:27, ed13hell
like
good
bad
shockingly
28 октября, 01:36
answerview
Если вопросы типичные - их нужно вынести в шапку темы.
434 страницы - их нужно месяца 2 перечитывать.
like
good
bad
shockingly
ed13hell модератор темы
28 октября, 02:19
answerview
Если вопросы типичные - их нужно вынести в шапку темы.434 страницы - их нужно месяца 2 перечитывать.
Ти ба який шустрий...
8 (ВІСІМ) днів на форумі, а вже розказує що і як треба...
------------------------------------
Ну звісно що 
і рибку з'їсти і на ... сісти
набагато простіше чим читати 434 сторінки...
Языком лижуть, а МОВОЮ розмовляють!
Крим - це Україна! роSSія напала на Україну, окупувала територію та веде проти України війну! Герої не вмирають!
СЛАВА НАЦІЇ!!! - СМЕРТЬ ВОРОГАМ!!!
Отредактировано: 28 октября, 02:21, ed13hell
1
like
good
bad
shockingly
1
28 октября, 13:32
answerview
ULN2003- операционный усилитель
ни разу не ОУ. сборка ключей.
1
like
good
1
bad
shockingly
28 октября, 14:05
answerview
ни разу не ОУ. сборка ключей.

Правильней будет- драйвер нагрузок на 7 каналов
1
like
good
1
bad
shockingly
30 октября, 22:14
answerview
Схемы стабилизации приведенные в теме - насколько они надежны?
При их использовании как часто перегораю лампочки?
У кого-нибудь такой опыт есть?
1
like
good
bad
shockingly
1
31 октября, 12:03 ответил для Viktor675  
answerview
У меня есть опыт. Большой. 
Разные схемы, придуманные и опубликованные разными людьми по разному надежны.
Каждая схема работает по своему. Надежность работы зависит от методов функционирования.
Кроме того надежность даже одной какой то схемы отличается в зависимости от того, кто смонтировал схему.
Когда человек с нулевыми познаниями в электротехнике собирает схему паяльником которым его дед паял кастрюли и проводом от торшера бабули, то вопрос о том как часто у него будут перегорать лампочки несколько теряет актуальность.

У элементов TL431 и ULN2003 есть документация. Вы легко найдете её любой поисковой системой. Они значительно короче чем 400+ страниц этой темы и вы там сможете найти значение всех префиксов в маркировке этих элементов. Чем продемонстрируете уважения к завсегдатаям этой темы, не занимая их время для того, чтобы они извлекали вам эту информацию из двух-трех страничного документа, как для неспособного это сделать самому.

Строго говоря схемы которые здесь предлогаются, не предназначены для стабилизации.
Лампе фары стабилизация не нужна. Аккумулятору тоже. Устройства которым нужна стабилизация занимаются стабилизацией сами для себя.
Регулятор призван выпрямить и ограничить по напряжению подачу электроэнергии от генератора в бортовую сеть. Жечь лампы фары стабилизированным напряжением тупо, навигатор сам себе стабилизирует всё что от 10 до 15В
1
like
1
good
bad
shockingly
31 октября, 20:40
answerview
Вопрос теоретический.
В чем отличие шунтирующих схем от не шунтирующих?
Я просмотрел схемы, свое мнение у меня сложилось об этом.
Но хочу спросить у специалистов.
like
good
bad
shockingly
01 ноября, 10:55 ответил для Viktor675  
answerview
Отличие состоит в принципе действия.
Если с выпрямлением всё в общем то едино, то с регуляцией возможны различные решения с различной степенью эффективности и приемлимости.
Один из методов это зашунтировать выход обмотки генератора для предотвращения дальнейшей подачи энергии в бортовую сеть.
Это реализовано практически во всех мотоциклах и скутерах. Есть исключения. Совкопром и некоторое количество больших и моцных мотиков. У которых автомобильное решение электрообеспечения с обмоткой возбуждения 
1
like
good
bad
1
shockingly
Ремонт авто в Киеве на Кабанчике
техника apple купить в Одессе. Киев, Харьков Украина
mototehnika
© 2001-2021, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!   Обратная связь   О нас   Реклама на сайте