MOTO.com.ua
events
3
Події
Погода: Київ
28.06, 11:31
28
+30 °С
Вітер: 0 м./с., Півн
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендарМагазин
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Підтримати Збройні Сили України
Форум
Шукати

SHINERAY XY 200 INTRUDER - обговорення, експлуатація

Переглядів: 126406, модератори: User, tsinik
User модератор теми
06.03.2020 р. відповів для Арон  
answerview
Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq

Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK

Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ

Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби  за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)

Ланцюг - 428-й, 114 ланок

Карбюратор - PZ27

Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)

Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо  від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15 червня, 21:58, User
1
like
1
good
bad
shockingly
1••28293031323334••110
11.03.2020 р.
answerview
Тепер інша напасть:
Воздушную заслонку в правильную сторону закрываете? 
і якщо не даси газу глохне.
Так давай газу...
Мабуть треба шукати хлопців, які в техніці шарять.
Я почему то уверен, что все там нормально. Лучше позвать кто шарит.
1
like
1
good
bad
shockingly
User модератор теми
11.03.2020 р. відповів для Василь  
answerview
Перевір високовольтний дріт, уже на двох він був недокручений в люльці.
 А по-друге він доки не прогріється й буде дрочити.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 11.03.2020 р., User
2
like
2
good
bad
shockingly
11.03.2020 р.
answerview
Перевір високовольтний дріт, уже на двох він був недокручений в люльці.

Навіть на оберт не прокрутилася люлька, та мотоцикл завівся відразу. Дякую.
1
like
1
good
bad
shockingly
12.03.2020 р.
answerview
скажите, а мануалы по форестеру150 есть где нибудь?
like
good
bad
shockingly
13.03.2020 р.
answerview
мануалы по форестеру150 есть где нибудь?
всі китайські моти мають майже 1в1 конфіг, несуттєво може відрізнятись проводка ну і верхньо/нижньовальний мотори.
тому шукайте будь-який мануал від схожої 125-150ки і по ньому можна сміло дивитись
☭ = 卐 = Z
like
good
bad
shockingly
13.03.2020 р.
answerview
Привіт! Пройшов 4300 км, мотик біжить гарно. Єдина поломка яка сталася - почало плющити датчик палива. Стрілочка почала скакати туди сюди як скажена. Відкрутив я датчика і рішив глянути шо там до чого. а там все банально просто. Викладаю фотографії, може комусь пригодяться. 

Бігунок бігає по намотці із ніхрому і міняє опір датчика від 0 (повний бак) до 100 ом (пусто).

В цепочку із показником палива датчик включений послідовно 

Там де менш щільна намотка - область повного баку - більш щільна область де діло вже йде до дна.

Все ніби логічно правильно, зверху бак не такий широкий і половина рівня від верху відповідає всього кільком літрам бензини. Але в китайців шось пішло не так, і  хід від веху до половини(де менш щільна намотка і відповідає витраті менше половини баку), ложить стрілку майже до червоної мітки. 

Ще нашкрябав схему вкючення тієї біди. Буду думати як зробити цю індикацію чуток адекватніше
Змінено: 13.03.2020 р., nikel
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
6
like
6
good
bad
shockingly
14.03.2020 р.
answerview
Значить надумав 2 варіанти:

1. Дослідив що сам вказівник відхиляється до максимуму, якщо напряму до його катушки подати 1.5 вольта.  Якщо коротко. то все має показувати більш менш адекватно якщо викинути резистор на 60 ом і подати на систему 1.5 вольта. 1.5 вольта можна отримати спаявши простенький стабілізатор на Lm 317. Теоретично тоді все має стати інформативніше набагато.

2. ЗАливати по 0.25 літрів бензину, до повного,  заміряти опір датчика і на мікроконтролері зробти точну цифрову індикацію. 
like
good
bad
shockingly
14.03.2020 р.
answerview
Доречі сам цей датчик є взривоопасним)) так як він виконаний на ніхромі. Якщо бєнзи буде на мінімумі. а датчик заклинить на макс і на нього попаде напряму 12 вольт то може і бахнути. 
Змінено: 14.03.2020 р., nikel
like
good
bad
shockingly
14.03.2020 р.
answerview
Єдина поломка яка сталася - почало плющити датчик палива. Стрілочка почала скакати туди сюди як скажена.
У меня датчик не плющит - он вообще не работает с самого начала. Ремонтировать его не собираюсь, просто считаю что датчика топлива на моте нет, и с  этой стороны не жду никакого подвоха. Мне он по сути не нужен - я и так знаю когда пора заправляться.  На крайний случай есть функция "резерв", на этом запасе можно всегда доехать до заправки. Ну а в дальняке всегда есть запас бензина вне бензобака. Не утверждаю, что все это правильно, но у меня так - пока не "обсыхал" ни разу, а делиться бензином в дороге - приходилось. Датчики уровня топлива у них кстати работали. Может дело не в датчике?03_biggrin 
like
good
bad
shockingly
15.03.2020 р.
answerview
подскажите как на форестере 150 куб. регулировать клапана? может мануал по движку кто то ссылочку кинет. загибаюсь.
like
good
bad
shockingly
15.03.2020 р. відповів для Ozi_58  
answerview
Та так. по суті в міському режимі і при не далеких виїздах датчик це лишнє...знаєш розхід + - є одометр..  покалатав баком. і воно відчутно чи вже пора заправляти))) але всетаки показник палива це приємніше. а ще якщо воно точно буде показувати))) продубасив собі на всі гроші по горбах - рівнинах, чи дав поза сто по трасі і знаєш точно на шо розраховувати в майбутньому. Деколи буває так, шо ніби вже і заправитися бажано, але найближчих кілометрів 30-50 тільки заправки - лотереї, де вірогідність отримати хорошу бєнзу -->0. Але орієнтуючись скільки ше в баку знаєш шо до нормальної заправки можна дотягнути
2
like
2
good
bad
shockingly
15.03.2020 р. відповів для Арон  
answerview
Посмотрите, у вас на двигателе должна быть маркировка. там мотор верхневальный, но суть одна и та же...если никода не делали, лучше найдите кто покажет что к чему. а то можно наделать беды
like
good
bad
shockingly
16.03.2020 р.
answerview
там мотор верхневальный
Нє, нижньовальний...
на форестере 150 куб. регулировать клапана
зайди сюдаhttps://www.moto.com.ua/forum/topic-1252211/page-386/#1749906 в 2013, кажись, добре розжовано, як регулювати клапана, з фотками.
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
User модератор теми
16.03.2020 р. відповів для Direktor  
answerview
Здається на останніх Форестах верхньовальний мотор типу СВ.

Бензиновый, 4-х тактный, одноцилиндровый, двухклапанный, воздушного охлаждения, верхнее расположение распредвала (OHC) с цепным приводом (CB-engine)

Дилер теж пише
 Анастасия MOT-OАдминистратор.27 марта 2018 18:38:26   Вы правы, на Форестере верхневальный двигатель без балансировочного вала
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 16.03.2020 р., User
1
like
1
good
bad
shockingly
User модератор теми
16.03.2020 р. відповів для Арон  
answerview
Подивись і напиши марку двигуна, думаю воно там під лапкою перемикання передач написано.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
16.03.2020 р.
answerview
Здається на останніх Форестах верхньовальний мотор типу СВ.
Ти правий-тільки шо переглянув ТТХ...
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
16.03.2020 р.
answerview
Почему то именно сегодня решил разбудить Интрудера от зимней спячки. Завелся с первого раза (как этого добился - чуть позже) но возникло недоразумение в виде лужи бензина под работающим на подсосе мотоциклом. Я сразу не заметил - вылилось прилично. Налицо "недержание" запорной иглы поплавковой камеры. Собрался уже разбирать карбюратор, но помогло постукивание по карбу ручкой отвертки после того как полностью слил с него (с карба) бензин. Прохватил немного - прет нехило! Скорей бы потеплело03_biggrin
like
good
bad
shockingly
16.03.2020 р.
answerview
. Єдина поломка яка сталася - почало плющити датчик палива. Стрілочка почала скакати туди сюди як скажена
У меня датчик не плющит - он вообще не работает с самого начала. Ремонтировать его не собираюсь,
Ремонтировать и не пришлось. Заработал как ни в чем не бывало. Показывает четко полный бак. (что соответствует действительности). До этого полный бак я ни разу не заливал, а на зиму во избежание коррозии бака заполнил под пробку. 
але всетаки показник палива це приємніше. 
Таки да...
like
good
bad
shockingly
16.03.2020 р.
answerview
Заводився важко.
Есть такое после длительного простоя мотоцикла. Насмотрелся душераздирающих роликов как владельцы заводят весной свои мотыки - маслая стартерами и полностью сажая аккумуляторы. Начал думать как с этим бороться. Получилось. Испытуемые (Интрудер и Сафари) завелись с первого раза.                                                                                                                                     Что делал:                                                                                                                                        Снял резиновую трубку со штуцера на резиновом патрубке который соединяет карбюратор с головкой цилиндра. Она есть на всех "китайцах" с системой дожига. Удобней с левой стороны.  Одноразовым шприцом с изогнутой иглой впрыснул в патрубок 2 мл бензина.  Трубку одел на место.                                                                                                                             Строительным феном подогрел карбюратор примерно до температуры тела.                                       С полуоборота завел мот.                                                                                                                   Процедура занимает 5 мин. и экономит миллионы нервных клеток.                                               Р.S. Скорее всего заведется и без подогрева - надо будет попробовать следующей весной 03_biggrin                                                                                    
Змінено: 16.03.2020 р., Ozi_58
2
like
2
good
bad
shockingly
17.03.2020 р.
answerview
После долгого простоя, чтобы не сажать аккум: на подсосе, с выключенным зажиганием работаете киком пока прилагаемое усилие не увеличится. После этого заводите электростартером.
1
like
1
good
bad
shockingly
1••28293031323334••110
купить телефон в Одессе со склада, Украина
OurPCB
AllPcb
mototehnika
© 2001-2022, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті