MOTO.com.ua
events
0
События
Погода: Киев
18.05, 12:55
11
+8 °С
Ветер: 0 м./с., Ю-В
НовостиФорумОбъявленияЖурналКаталогПривалКалендарьМагазин
Регистрация Вход
?
Войти
Підтримати Збройні Сили України
Форум
Искать

SHINERAY XY 200 INTRUDER - обговорення, експлуатація

Просмотров: 122243, модераторы: User, tsinik
User модератор темы
06.03.2020 г. ответил для Арон  
answerview
Показать сообщение
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq

Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK

Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ

Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби  за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)

Ланцюг - 428-й, 114 ланок

Карбюратор - PZ27

Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)

Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо  від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Отредактировано: 05.04.2020 г., User
1
like
1
good
bad
shockingly
10.11.2021 г.
answerview
Накінець зробив щоб дзеркала були складними.
 у двері заходять зі свистом!) 
Отредактировано: 10.11.2021 г., ЧИН
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
5
like
4
good
1
bad
shockingly
15.11.2021 г.
answerview
От озадачілсо я... Міняти чи не міняти цепку навесні?21_umnik Стоїть стокова Choho, наїздила вже 4500км. З одної сторони ніби й пора, і нова є. З іншої: працює - не чіпай, за останні 2500км не потягнув навіть на чверть поділки. На фото стан після 1200км пробігу без підтяжки...гмм... і не потребує. Зазвичай тягну так, щоб ледь вибрати провис перед натяжним роликом при невивішеному моті. Зуби (17/42) в повному порядку. Що порадите?

Мажу... не дуже то й часто04_blush... отаким. Та зараза тримається мертво, не беруть її ні гаряча вода, ні піна на автомийці (не кажучи вже про звичайний дощ). Вчора купав коника перед зимовою сплячкою02_sad - ледве відтер з обода.
Отредактировано: 15.11.2021 г., Azazel
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
User модератор темы
15.11.2021 г. ответил для Azazel  
answerview
Можна не міняти, у Петровича вже 7 тис пройшла і бачу що десь може до 10 дотягне. Навіть хреновий ланцюг проходить 5 тисяч по-любому.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
1
like
1
good
bad
shockingly
15.11.2021 г.
answerview
за останні 2500км не потягнув навіть на чверть поділки. На фото стан після 1200км пробігу без підтяжки...
Она (цепь) при таком пробеге по дорогам только притерлась и обкаталась.
На это указывает то, что меньше стала изнашиваться (растягиваться). Менять ее нет никакого смысла - деньги на ветер.
Скорее всего ее (цепи) хватит на следующий сезон - вот и поменяешь ее ровно через год03_biggrin.
 С звездой на 17 цепь меньше растягивается - движок меньше ее убивает. Не хватает ему сил.
При такой передаче на колесо - все происходит плавнее.
Отредактировано: 15.11.2021 г., Ozi_58
1
like
1
good
bad
shockingly
19.11.2021 г.
answerview
Не хватает ему сил
Все йому хватає з нормально відрегульованим карбом07_dirol На крейсерку виходить, як ластівка. З 90 до 100+ (а більше на цьому моті... при боковому вітрі... гмм... то для відбитих на всю голову... екстремалів) розганяється по рівному також дуже навіть рєзвєнько. Ну ок, на крутих підйомах при обгоні04_blush приходиться таки 4-ю розкручувати01_smile 100км/год (по спідометру) - до 6000 далеко не доходить. Спочатку, коли 17 поставив - були проблеми на 2-й знепривички, але приноровився. Задумуюсь чи 18 зубів не поставити (здається влізе). Один хрєн по місту зараз і 5-ту передачу рідко включаю, 60км/год - то практично холості, а катаю 80% по трасі. Не забуваєм - у нашого моторчика найкраще тягло на низьких і середніх оборотах. Понижаючи передаточне число ми збільшуємо навантаження на редуктор, але одночасно заганяєм весь двіжок в більш комфортний для нього режим роботи...
Отредактировано: 19.11.2021 г., Azazel
like
good
bad
shockingly
19.11.2021 г.
answerview
Все йому хватає
Кому хватает, кому нет - это предпочтения каждого.
Я же имел в виду то, что чем больше ведущая звезда, тем меньше мотор терзает приводную цепь - а следовательно она (цепь) дольше ходит.
А сказать что мот с 17й звездой (при штатной задней) работает в комфортных условиях я бы не рискнул - такая звезда неоправданно перегружает движок. На 5й передаче движку явно не хватает силенок, и ни о какой динамике речи нет. Еще увеличивается расход топлива. Но поддерживать скорость на прямиках может (и то если нет сильного встречного ветра)
 Но тут у каждого свое понятие о норме.
Отредактировано: 20.11.2021 г., Ozi_58
3
like
3
good
bad
shockingly
02.12.2021 г.
answerview
ShinerayIntruder 200 пробег 12000 км
Для видеомонтажа использую «ВидеоМОНТАЖ» - https://amssoft.ru/lands/vdmont/main.php?ap=65953
Отредактировано: 02.12.2021 г., motobomzh
4
like
3
good
1
bad
shockingly
19.12.2021 г.
answerview
Лампи в приборній панелі Інтрудера версії 2020 року.
Безцокольні. Підсвітка - 4 шт Т10 (довші ніж 26 мм не стануть); показчики поворотів - 2 шт Т10; показчики нейтралі та дальнього світла - Т5.
2
like
2
good
bad
shockingly
28.12.2021 г.
answerview
Была у меня мысль - оборудовать Интрудера коляской.
Но хорошенько все посмотрел и понял, что не стоит.
Слабенькие рама, подрамник задний, маятник - опасно, может все перекосить.
Но если кататься налегке, по ровной дороге и без пассажира в коляске, то может и выдержит.
А человек сделал.https://www.youtube.com/watch?v=oO1zC43FDXA
Отредактировано: 28.12.2021 г., Ozi_58
like
good
bad
shockingly
29.12.2021 г.
answerview
А человек сделал.
ДурнЯ... Ходить колами навколо нього...02_sadВузли кріплення цікаво глянути, а не звук движка...
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
29.12.2021 г.
answerview
Вузли кріплення цікаво глянути, а не звук движка.
Нема там толком до чого чiплятись - бляшанка дуже ненадiйна.
Хiба що посилити всю раму - але для цього потрiбно повнiстью розiбрати мота та переробляти деякi дiлянки рами. А потом пiдганяти все iньше - ну його...
Але вiд мота з коляскою я б не вiдмовився94_prankster ...
Можна було б чухнути  з ними... _https://www.youtube.com/watch?v=fpLWPP21K3E
Отредактировано: 29.12.2021 г., Ozi_58
like
good
bad
shockingly
29.12.2021 г.
answerview
посилити всю раму
...підкинути движок 300-400сс...03_biggrin

Голий, рівний степ і оку нема за що зачепитись...06_question
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
29.12.2021 г.
answerview
Голий, рівний степ і оку нема за що зачепитись...
Така на пiвднi мiсцина...
.підкинути движок 300-400сс...
Непогано було б, але 200сс теж досiть.
Iнтрудер на повному газу так пре, що потягне навiть двi коляски03_biggrin. Але рама не дозволяе.
like
good
bad
shockingly
03 января, 21:58
answerview
Не працював у мене покажчик рівня палива, від самої покупки. Трохи була стрілочка поворушилася, коли точно показувала, коли ахінею якусь... і вже рік часу стояла мертво на нулі.
Загубив восени того шпиндлика, якого потрібно крутити, щоб добовий пробіг скинути. Оце поліз розбирати приборку, глянути яка там різьба, щоб виготовити нового. Зняв кришку з приборки, поворушив ту стрілку, увімкнув запалення... робить! Збирати назад - знову не робить. Причина була в тому, що кришка приборки трохи тиснула на низ стрілки і заважала їй рухатись.
2
like
2
good
bad
shockingly
14 января, 16:14
answerview
Питання до тих, хто міняв лампи в приборці на діодні, або ж знає особливості мотоелектрики.
Хотів поміняти лампочки в індикаторах поворотів. Система з діодками не хоче працювати. Лапочка індикації та повороти просто горять і не моргають. Більш дорога лампа (яку я ставив в передній габарит) просто не до кінця гасне при морганні, але хоч все працює. Помітив ще одну особливість. Рік назад з цікавості поставив діодку на індикатор поворотів. Спрацьовувало все із запізненням, але працювало. Пізніше встановив звуковий повторювач поворотів. І це для експерименту взяв ту ж лампочку - світить-пищить, але блим-блим нема.
В пошуках адекватної лампи в задню фару (галогенка плавить пластик), купив на аліку діодку з двома кольорами діодів (білий і жовтий). Тобто, світить або білий, або жовтий. Воно то так добре, поки просто світить фара, то працюють білі діоди, при стопі білі гаснуть і загоряються жовті. Чудово видно різницю між "ходовими" вогнями та стоп-сигналом. Але тут теж косяк. Є помітна пауза (десь 1,5 с) між переходом зі стопа на "ходові". В той момент фара просто гасне. При підключенні лампи до просто джерела живлення на 12 В такого нема.
Отредактировано: 14 января, 16:33, SanK
like
good
bad
shockingly
14 января, 17:37
answerview
истема з діодками не хоче
https://motolux.net/index.php?itc=1001343

должно помочь по идее.
like
good
bad
shockingly
User модератор темы
14 января, 18:00 ответил для SanK  
answerview
Щось у тебе не в порядку з електрикою, я поміняв все на діоди крім головної і ламп в поворотах - все працює без ніяких. За задню фару взагалі не зрозумів06_question, продається стоп-габарит, гарна за сотню правда коштує.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Отредактировано: 14 января, 18:01, User
like
good
bad
shockingly
14 января, 18:12
answerview
должно помочь по идее.

Теж думав про таке. Проте, самі ж поворотники і так діодні.
like
good
bad
shockingly
14 января, 18:26 ответил для User  
answerview
Щось у тебе не в порядку з електрикою, я поміняв все на діоди крім головної і ламп в поворотах - все працює без ніяких. За задню фару взагалі не зрозумів, продається стоп-габарит, гарна за сотню правда коштує.

Та не повинно бути там проблем. Думаю свій внесок робить звуковий повторювач (вазівський поставив). Без нього відчутних проблем не було. Просто при увімкненні повороти спрацьовували із затримкою. Як варіант, потрібні лампи із більшим опором. 
За стоп все просто. Галогенку не хочу. Робота звичайної діодної не подобається - там незначна різниця між просто увімкненою фарою та стопом. Просто трохи яскравіше горить (галогенка в цьом плані значно краща, там додаткова на стоп спіраль загоряється). От і взяв двоколірну. Білий просто фата світить, при натисканні на гальма білі діоди гаснуть і вмикаються жовті. Відразу помітно гальмування. От тільки нема швидкого переходу зі СТОП на СВІТЛО. Фара десь на 1,5 с просто гасне. Навпаки все нормально. При підключенні до просто якогось блока живлення на 12 В проблеми не виникають.
https://ali.onl/1XCK
like
good
bad
shockingly
14 января, 18:33
answerview
Ось з цими лампами в індикаторах не працює: https://ali.onl/1XCP
Ось з цією працює, проте лампа не до кінця гасне: https://ali.onl/1XCR
Ще одна особливість. Якщо поставити одну "дефектну" діодку, а другу з ниткою розжарення, то аварійка спрацьовує без проблем.
Нагадую, мова йде про лампи в приборній панелі, а не в самих поворотах.

Воно то можна не паритись і залишити ті дві лампи з нитками розжарення, працюють же і коштують дешево. Просто зацікавило що ж не так.
Отредактировано: 14 января, 18:47, SanK
like
good
bad
shockingly
техника apple купить в Одессе. Киев, Харьков Украина
OurPCB
AllPcb
mototehnika
© 2001-2022, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!   Обратная связь   О нас   Реклама на сайте