MOTO.com.ua
events
3
Події
Погода: Київ
25.06, 21:01
44
+20 °С
Вітер: 2 м./с., Схід
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендарМагазин
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Підтримати Збройні Сили України
Форум
Шукати

SHINERAY XY 200 INTRUDER - обговорення, експлуатація

Переглядів: 125997, модератори: User, tsinik
User модератор теми
06.03.2020 р. відповів для Арон  
answerview
Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq

Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK

Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ

Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби  за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)

Ланцюг - 428-й, 114 ланок

Карбюратор - PZ27

Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)

Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо  від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15 червня, 21:58, User
1
like
1
good
bad
shockingly
22 червня, 17:41
answerview
Если по быстрому, то винт качества смеси (крутить с низу) выставь на 2.5 оборота. У меня стоял 1.5.Теперь стало гораздо лучше
У мене стоїть 2 оборота. Регулював по стандартному для PZ-шок способу. Працює норм. То був хреновий бенз.

Купив собі запасну свічку. Аналог по параметрах. Брав ще дешевше в місцевому мото-магазині. Спробував... Так і катаю на ній07_dirol. Мот запускається набагато краще ніж на рідній. Забув про збагачення і накачку з виключеним запалюванням. Можна виносити в шапку: DENSO X24ES-U.
like
good
bad
shockingly
Сьогодні, 15:33
answerview
Нужен совет по замене задних амортизаторов на Явовские. Вроде бы там втулка 12/12,а у ныших 10/12. Как встают? Нужны именно разборные, для ремонтопригодности.
like
good
bad
shockingly
Сьогодні, 15:36
answerview
Закінчив тестування ГТЖ на А-95 і маю змогу поділитись підсумковими спостереженнями. Може комусь знадобиться. На цей раз пошуки філософського каменя були спричинені не стільки "щоб краще їхало", а спробами знизити робочу температуру двигуна на А-95. 
Походу доведеться з цим жити. Зрештою, 100° не так вже й багато, особливого впливу на швидкість/динаміку не помітив.

Умови:
Зірки - 17/42
Холості біля 1200, стоковий ЖХХ #38, гвинт якості викручений на 2 обороти.
Мот обкатаний, без додаткового охолодження, повітряний фільтр чистий03_biggrin
Переважно траса, прогони 100-150км. Крейсер: 80-90 (по спідометру) Обороти в районі 5000. 
Короткочасні тестові просирони і обгони на повністю відкритому дроселі. Максималка ніколи не цікавила, 110 (по спідометру) набирає легко і продовжує розганятись.
Середнє навантаження - 110кг.

Соррі, мої попередні пости про "темнуватий колір" свічки на ГТЖ #112/115 не зовсім коректні. 
Тепер, для чистоти експеримента, докатував до зупинки з заглушеним приблизно на крейсері двигуном, і картина зовсім інша.

Ну поїхали...

Загалом: на всіх ГТЖ без провалів при повстю відкритому дроселі, плюс/мінус нормальна динаміка на верхах.

#110 (голка в середньому положенні)
А-95. Ура! В спеку +30° температура в картері милі оку 95°. В прохолодну погоду взагалі 90°. 
А от з ходовими характеристиками біда... Повний провал динаміки на низах. Звук мотора "сухий" і різкий. Відчутно сильніша вібрація (аж колінам від бака лоскотно) порівняно з іншими варіантами. 
Свічка яскраво-морквяна з світлими ділянками. Словом, найкращий по температурі і найгірший по ходових характеристиках. Може десь в тропіках або пустелі...

#112 (голка в середньому положенні)
А-92. Оптимальний варіант для середніх температур, при забортній температурі03_biggrin менше +5°  справляється, але мот натякає, що хоче трохи більше. Температура в картері - 95°. Свічка - норм. 
А-95. "Щось воно стало трохи ліниве". Температура - 100°. Свічка - норм. Якось завтикав і кілометрів 30 проїхав по трасі з напів-відкритим збагаченням. Ще відзначив як м"яко працює мотор08_lol. Без помітної втрати динаміки21_umnik

#115
А-92 (голка в середньому положенні). Загалом дуже непогано. Свічка - норм. 
Відмовисся через мікродетонації при різкому закритті дроселя і гальмуванні мотором. Влітку. Хороший варіант в холодну пору року для температур нижче +5°. Температура в картері - 95°.
А-95 (голка опущена на поділку). Беззаперечний фаворит на цьому бензі (для середніх температур, восени подивимось). Мот стабільно йде навіть при 2000об/хв десь до 4-ї передачі. Хороший "підхват" оборотів на низах. Обгін з швидкості трохи нижчої крейсерської, на підйомі, без пониження передачі, проти вітру - бадьоренько так. Гальмування мотором - відмінно. Температура в картері - 100° (ех..02_sad). Свічка - отой ідеальний цегляний колір, рівномірий(!), без світлих ділянок.

Так і не зрозумів збіднення чи збагачення суміші воно хоче для А-9521_umnik

Розхід
По лічильниках на АЗС, заливаючи під горловину, надлишок - в пластикову пляшку.
А-92 ~ 3.3, А-95 ~ 3.0 
ВСЕ!
Незалежно від жиклера. Сам був здивований. В принципі, пояснюється просто. На біднішій суміші - перевитрата в динаміці, і навпаки. Навіть періодичні міські тягнучки/бездоріжжя (до 20%) на результат суттєво не впливають.
То на стоковому ГТЖ при шаманстві з голкою деколи і 3.7 виходило.
Спеціально для тих, хто хоче зекономити, в т.ч. на ціні бензу08_lol
1
like
1
good
bad
shockingly
Сьогодні, 15:41
answerview
Приобрёл заднюю резину, 4.10х18, и пролетел. Оказалось что немецкие 4.10 больше чем китайские 4.10. В миллиметрах; немец 130мм, а китаец 100мм. В интрудер максимум 120 мм влезет и то защиту цепи пришлось бы снять. У неё даже посадочное больше, диск со свистом во внутрь встаёт.
Змінено: Сьогодні, 15:56, P02re6
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
Сьогодні, 15:53
answerview
РозхідПо лічильниках на АЗС, заливаючи під горловину, надлишок - в пластикову пляшку.
А-92 ~ 3.3, А-95 ~ 3.0 
ВСЕ!
Незалежно від жиклера. Сам був здивований. В принципі, пояснюється просто. На біднішій суміші - перевитрата в динаміці, і навпаки. Навіть періодичні міські тягнучки/бездоріжжя (до 20%) на результат суттєво не впливають.
То на стоковому ГТЖ при шаманстві з голкою деколи і 3.7 виходило.
В мене, зірки - 15/42, розхід 3,7-4,0. Тягнусь 3-8 км на другій або третій передачі по крупному щебеню і ще десь 7 км по трассі. Щебень достав 13_evil колі вже асфальт положать?
like
good
bad
shockingly
Сьогодні, 15:58
answerview
Нужен совет по замене задних амортизаторов на Явовские. Вроде бы там втулка 12/12,а у ныших 10/12. Как встают? Нужны именно разборные, для ремонтопригодности.
Стають норм. Тільки зразу за сайлентблоки і втулки подбай. У мене рідні виявились убитими за 1000 пробігу13_evil

Вони коротші сантиметра на 3 (десь є на форумі,  Ozy_58 міряв). Тому одночасно сильно бажано опускати перед на перах вилки.
1
like
1
good
bad
shockingly
купить телефон в Одессе со склада, Украина
OurPCB
AllPcb
mototehnika
© 2001-2022, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті