MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
19.04, 20:07
11
+9 °С
Вітер: 4 м./с., Зах
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

SHINERAY XY 200 INTRUDER - обговорення, експлуатація

Переглядів: 187542, модератор: User
User модератор теми
06.03.2020 р. відповів для Арон  
answerview
Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq

Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK

Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ

Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби  за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)

Ланцюг - 428-й, 114 ланок

Карбюратор - PZ27

Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)

Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо  від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
1
like
1
good
bad
shockingly
1••76777879808182••116
10.05.2021 р.
answerview
Мастило то мастилом, особливо якщо заливати щось типу 10W-60. А от чи зможе масляне охолодження знизити температуру на циліндрі. І яка там допускається максимальна взагалі, щоб не перегріти.
Естественно МО понижает температуру цилиндра и головки (и всего движка).                                Но до определенной степени.                                                                                                          МО не дает гарантию от перегрева.                                                                                                    Если по жаре топить без башни продолжительное время - температура движка продолжает подниматься несмотря на МО с большим радиатором.                                                                  Отмечал это не раз на своих мотах.                                                                                      Температура легко уходит далеко за 200град и далее... (смотря где датчик стоит03_biggrin)
like
good
bad
shockingly
10.05.2021 р.
answerview
Є резина 100/80. На задок піде? 
like
good
bad
shockingly
10.05.2021 р. відповів для SanK  
answerview
Высокотемперная вязкость применяемого масла регламентируется производителем.

Мануал на Хонду CG. Регламентирует только ...w50.
...w60, слишком густое масло при высокой температуре.

Посему его лить не рекомендуется.

Масло участвует в охлаждении всего мотора, оно передает температуру от плршня на цилиндр, а цилиндр уже воздуху.

Естественно, маслянное охлаждение способствует меньшему нагреву всего двигателя.

По мануалу на ЗАЗ запорожец,( воздушномамлянное охлаждение) рабочая температура масла от 95 до 110 градусов, выше перегрев.

По моим наблюдениям, мотор хорошо себя чувствует до 105 градусов.
1
like
1
good
bad
shockingly
User модератор теми
10.05.2021 р. відповів для moto-moto  
answerview
за моїми до 95
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
1
like
1
good
bad
shockingly
11.05.2021 р.
answerview
топить без башни продолжительное время

Топити на Інтрудері доволі поганенька ідея. Він для цього не призначений ще від тоді як китайський інженер взяв в руки олівець. На днях їхав кілометрів 10 зі швидкістю 80 км/год. Двоє на моті сумарною вагою десь 140 кг. Невеликий боковий вітер десь так під кутом 20 градусів до напрямку руху. Мот то тягне без проблем, але давати газу ще не було ніякого бажання (хоча там більше і заборонено згідно ПДД). Воно то можна встановити бугель (ніяк не дороблю - весна в село прийшла  03_biggrin), демпфер руля, адекватні задні аморти... Але все рівно, він не для цього.
3
like
3
good
bad
shockingly
11.05.2021 р.
answerview
Міняв мастило у вилці - 150 мл в кожному пері. Злив мутне, помітна незначна присутність алюмінієвого пилу. Це нормально? Не те що, мутне, а те, що присутні сліди алюмінію. Залив Repsol 10W, яке по заявленим характеристикам відповідає Liqui Moly 15W. Так от китайське мастило відчутно густіше.
like
good
bad
shockingly
User модератор теми
11.05.2021 р. відповів для SanK  
answerview
Так ти амортизаторне залив чи моторне? Пару раз оливу міняв, люмінія не було06_question
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 11.05.2021 р., User
like
good
bad
shockingly
11.05.2021 р. відповів для User  
answerview
Амортизаторне. Repsol moto fork oil 10W.
1
like
1
good
bad
shockingly
11.05.2021 р.
answerview
Добавлю про маслоохлаждение и нагрев двигателя.

На мой взгляд, правильнее делать акцент не на скорости, а на обороты.

Скорость зависит от передаточного отношения и тут все индивидуально.

Обороты более точный показатель.

По моим наблюдениям, при движении по асфальту мотор не греется при оборотах до 5500 об.мин
При 6000 об.мин температура еще более менее остается в норме ( все зависит от нагрузки и температуры воздуха)
При 6500 об.мин мотор начинает перегреваться в любом случае.

Маслянное охлаждение позволяет как угодно долго ехать с любой нагрузкой при 6500 об.мин

Крутить мотор CG 200 выше 6500 об.мин лишено всякого смысла, это уже около максимальные обороты для него, динамика  как таковая уже отсутствует, начинается перерасход топлива и просыпается аппетит к маслу.

Оптимальные обороты для длительной крейсерской скорости 5500- 6000 обминПри 6500 об.мин уже даже по работе мотора слышно, что обороты высоковаты.

Так же CG 200 греется если на первой передаче, долго ехать с высокими оборотами и пробуксовкой по рыхлому , глубокому песку.

При длительной езде по твердому грунту на не высоких оборотах ( до 3500-4000 об.мин) и на 1,2,3 передачах мотор не греется.

Характеристики CG 200:
Масксимальная мощность на 7500 об.мин
Пик крутящего момента на 6000 об..мин
Змінено: 11.05.2021 р., moto-moto
like
good
bad
shockingly
User модератор теми
11.05.2021 р. відповів для moto-moto  
answerview
Дето так і є.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
1
like
1
good
bad
shockingly
11.05.2021 р. відповів для moto-moto  
answerview
Я більше 6000 взагалі кручу - не люблю ревіння двигуна, я за тишу. 3500-5500 - мій режим.
Змінено: 11.05.2021 р., SanK
1
like
1
good
bad
shockingly
11.05.2021 р.
answerview
Шо там по передаточних числах і зірках, щоб довго не ритися по профільних темах? в кого які резульати в рівнняні крейсер-обороти-розхід? рідний тахометр показує + - галактика, треба ставити електронний, або правити схему того чуда

Ніколи цим не заморочувався, навіть не рахував які там зірки стоять, але скоро прийде час міняти головну передачу, хотілося би комфортні 80 км на годину змістити до 90-100 і не втратити сильно в розході палива
Змінено: 11.05.2021 р., nikel
like
good
bad
shockingly
11.05.2021 р.
answerview
хотілося би комфортні 80 км на годину змістити до 90-100 і не втратити сильно в розході палива
Мрiя непогана, але примарна...
рідний тахометр показує + - галактика, треба ставити електронний, або правити схему того чуда
Тахометр (навiть електронний) конячок не додае.03_biggrin                                                                    
Змінено: 11.05.2021 р., Ozi_58
1
like
1
good
bad
shockingly
12.05.2021 р.
answerview
комфортні 80 км на годину змістити до 90-100

Зірки там не врятують. Хіба що існує в Україні таке дивовижне місце з ідеально рівними дорогами... Кілька разів я пробував розганятися до максимуму. На фоні розхитування мота якась там вібрація двигуна не помітна зовсім. З двома пасажирами йде впевненіше.
В знайомого Kovi FCS 250 (реальний об'єм 223). Мот більший, важчий, масивніша вилка, 6 передач... От він, зі слів власника, може йти крейсером 90-100 км/год.
Змінено: 12.05.2021 р., SanK
1
like
1
good
bad
shockingly
12.05.2021 р.
answerview
Жаль звичайно шо по трасі це "альфа на стероїдах" щей з завищеною витратою палива, так як одноклашки п'ють 2.6-2.8 при спокійній їзді, на мінімальному газу. Але чого не забереш, так це тракторності по пересічній місцевості. Так в чому криється секрет зміщення балансу тяги "на низах"? 

може у цьому моті мітка запалення на генераторі зміщена більше до пізнього запалення? і все-таки адекватний комутатор з фуоз порішає цю ситуацію в сторону їзди по трасі? 
Змінено: 12.05.2021 р., nikel
like
good
bad
shockingly
12.05.2021 р.
answerview
Жаль звичайно шо по трасі це "альфа на стероїдах" щей з завищеною витратою палива, так як одноклашки п'ють 2.6-2.8 при спокійній їзді, на мінімальному газу. Але чого не забереш, так це тракторності по пересічній місцевості. Так в чому криється секрет зміщення балансу тяги "на низах"? 
Та все нормально с Интрудером. Просто его надо воспринимать таким какой он есть и не требовать от него невозможного.                                                                                                                      
Да, это мот с "тракторной" тягой на малых и средний оборотах - он так спроектирован. Поэтому звезды надо ставить такие, чтоб не приходилось перекручивать мотор. Но не стоит пытаться добиться от него высоких скоростей - это не его стихия. У него масса других достоинств (равно как  и недостатков03_biggrin
і все-таки адекватний комутатор з фуоз порішає цю ситуацію в сторону їзди по трасі? 
Ничего путнего не будет. Крутиться будет веселее, но нижневальная конструкция это плохо воспримет - кроме лязга и грохота наверняка сократится  ресурс.                                                Хочешь скорости и оборотов - нужен верхневальный мотор.
1
like
1
good
bad
shockingly
User модератор теми
12.05.2021 р. відповів для Ozi_58  
answerview
Мені цей народ подобається: куплять ендуро-чіпляють на нього багажник і вітровик, куплять трактор - хочуть зробити з нього спорта15_badgrin
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
3
like
2
good
1
bad
shockingly
12.05.2021 р.
answerview
 куплять ендуро
Перепрошую, яким боком це ендуро? алюмінієві колеса? вилка від альфи? чи аморти без масла просто на пружинах? це китай дорожник з вуаллю ендуро.. Купувався він тільки через то шо дешевий, і класичного виду, вже не альфа і з багажником... 
1
like
1
good
bad
shockingly
12.05.2021 р. відповів для nikel  
answerview
Из за системы газораспределения.
Она штанговая и однокулачковая. 
1
like
1
good
bad
shockingly
12.05.2021 р.
answerview
Хочешь скорости и оборотов - нужен верхневальный мотор.

Діло не в гоночнійскорості чи динаміці, а те щоб змістити комфорт їзди по трасі в швидшу сторону....гружена фура їде 90, вот хочеться чуть швидше, щоб воно не впиралося в спину і не обганяло тебе закудуючи порошньою....якшо цього не можливо буде досягнути, значить прийдеться продавати чього корчика - любителям не крутити мотор вище 6000. Бо якось так получається шо і по польових дорогах воно так собі, і по трасі глотаєш пиль фур
Змінено: 12.05.2021 р., nikel
like
good
bad
shockingly
1••76777879808182••116
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин