MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
25.04, 23:11
44
+13 °С
Вітер: 0 м./с., Схід
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

SHINERAY XY 200 INTRUDER - обговорення, експлуатація

Переглядів: 188299, модератор: User
User модератор теми
06.03.2020 р. відповів для Арон  
answerview
Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq

Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK

Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ

Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби  за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)

Ланцюг - 428-й, 114 ланок

Карбюратор - PZ27

Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)

Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо  від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
1
like
1
good
bad
shockingly
26.07.2021 р.
answerview
сумiш бiдна на всiх режимах
Ніразу вона не бідна в самому верхньому положенні голки. На одну мітку вверх - трохи (зовсім трохи) біднить, дві мітки - явний перелив на всіх режимах.

Через кілька днів буде у мене неспішний дальнячок, з можливістю потестувати в різний режимах на 112-му жикльорі, дати моту остигнути і позаглядати до свічки. Відпишуся
Змінено: 26.07.2021 р., Azazel
like
good
bad
shockingly
26.07.2021 р.
answerview
Таке питання. Чи можна камеру 3,0 ставити в 3,5 колесо?
Хочу возити універсальну запаску. Хоча за весь час не пам"ятаю жодного проколу переднього колеса. Але завжди щось буває вперше03_biggrin
like
good
bad
shockingly
26.07.2021 р.
answerview
клiнкерноi цегли зi сланцевоi глини

Мда... Жесть яка темна і страшна.
like
good
bad
shockingly
26.07.2021 р.
answerview
Мда... Жесть яка темна і страшна.
Доречi, вона бувае рiзного колеру.
Е можливiсть вибрати саме таку як треба03_biggrin
like
good
bad
shockingly
26.07.2021 р.
answerview
Чи можна камеру 3,0 ставити в 3,5 колесо?
За умови, що вона гарноi якостi - можна тимчасово.
like
good
bad
shockingly
26.07.2021 р.
answerview
Ніразу вона не бідна в самому верхньому положенні голки. 
Может Вы не в курсе, но при полностью открытой дроссельной заслонке абсолютно неважно в каком положении находится игла - она не влияет на качество смеси никак.
В этом положении имеет значение только суммарная пропускная способность ВСЕХ (в нашем случае 2х) жиклеров.
like
good
bad
shockingly
26.07.2021 р.
answerview
На одну мітку вверх - трохи (зовсім трохи) біднить, дві мітки - явний перелив на всіх режимах.
Вы хотите сказать, что при полностью открытом газе Ваш мотор с полной самоотдачей выходит на максималку развивая максимальную мощность? Если да - повезло.
Такое возможно только на немного переобогащенной смеси и на Интрудерах с заводской настройкой карба такого нет. А есть такое, что если долго держать полный газ (а это бесполезно) то мотор перегреется и скорее всего заклинит.
Максимальную мощность мой мотор развивал (до апгрейда карба) где то на 2/3 открытия ручки газа. А сейчас фигачит на полном газу аж приятно, и свеча коричневатая, а не белая как было раньше.
Змінено: 26.07.2021 р., Ozi_58
like
good
bad
shockingly
User модератор теми
26.07.2021 р. відповів для Azazel  
answerview
Краще купи камеру 3,25 - якраз буде і туди і сюди, 0,25 допускається змінювати. Хоча в принципі можна 3,0 щоб доїхати.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
26.07.2021 р. відповів для User  
answerview
А ещё лучше купить камеру для заднего колеса в качестве универсальной17_wink
like
good
bad
shockingly
26.07.2021 р.
answerview
Пойняв. Дякую. Якраз перевзуваю мот, запасні камери є обидві. Буду їздити з задньою запаскою. Ймовірність пробити переднє дуже мала, а знімати його після доїзду значно легше і чистіше03_biggrin Може завелика камера звісно складками лягти, але на доїзд потягне.

Если да - повезло
Та однозначно повезло...тьфу...тьфу...тьфу. Майже 3к на спідометрі а ще навіть датчик палива і сигналка працюють, і жоден болт не викрутився08_lol На повному газу не ганяю і ніколи навіть не цікавила максималка. Крейсер 5000-5500 на зірках 17/42 мене повністю задовольняє. От для того діапазону і хочу добитися ідеалу07_dirol

Может Вы не в курсе, но при полностью открытой дроссельной заслонке абсолютно неважно в каком положении находится игла - она не влияет на качество смеси никак.
Здогадуюсь. Вона ж витягнута до упора03_biggrin До речі, а яка різниця який жикльор буде лити більше в цьому режимі ХХ чи ГТЖ?
Змінено: 27.07.2021 р., Azazel
like
good
bad
shockingly
27.07.2021 р.
answerview
 До речі, а яка різниця який жикльор буде лити більше в цьому режимі ХХ чи ГТЖ?
При полном газе - никакой разницы.
Но нам ведь в большей степени интересны разные переходные режимы. А вот тут (для переходных режимов) разница большая.
like
good
bad
shockingly
27.07.2021 р.
answerview
 На повному газу не ганяю і ніколи навіть не цікавила максималка. Крейсер 5000-5500 на зірках 17/42 мене повністю задовольняє. От для того діапазону і хочу добитися ідеалу
Я тоже на полном не ганяю (скажем так - редко).
Но бывает надо быстро ускориться или обогнать ГАЗон какой нибудь - вот тут и включаешь "полняк", а мот вместо того чтоб подорваться со всей своей дури, меняет только  тембр своего мычания (а толку ноль). Если Вам такое нравится - дело Ваше. Мне - нет.
Хочу от мота адекватной  работы.
Вы хотите добиться идеала в одном диапазоне работы движка - так Интрудер с завода замечательно работает в этом усредненном диапазоне - зачем было жиклеры покупать?
Змінено: 27.07.2021 р., Ozi_58
like
good
bad
shockingly
27.07.2021 р.
answerview
интересны разные переходные режимы
Саме так. І змінні режими вимагають настройки саме змінної складової подачі палива. В ідеалі ХХ мав би взагалі перекриватися при переході на динамічні режими. Але адекватно з цим справляється тільки електроніка.

Вы хотите добиться идеала в одном диапазоне работы движка
Не зовсім так. Мав на увазі діапазон до 5500. Якщо вдасться настроїти, щоб в любій (оце ключове) точці цього діапазону суміш була оптимальною - більш ніж ймовірно, що і на вищих оборотах все буде норм.

Интрудер с завода замечательно работает в этом усредненном диапазоне - зачем было жиклеры покупать?
Однозначно! З голкою піднятою на одну поділку мот працює в середньому адекватно. В карб поліз в процесі комплексної боротьби з "пластиковим" торохтінням після 5к (писав про це). Походу воно було з самого початку 21_umnik А потім підключилося сезонне загострення рукоблудія, "а шо я не козак" і тп08_lol Я і з ХХ побавлюся, якщо він буде того типу що є в продажі11_blum На алі воно копійки коштує...
like
good
bad
shockingly
27.07.2021 р.
answerview
В ідеалі ХХ мав би взагалі перекриватися при переході на динамічні режими.
Нет конечно.  Жиклер ХХ работает не только на холостых, но и на всех режимах. Особенно он важен при изменениии режима - обеспечивает плавный переход с малых нагрузок к мощностным.
Але адекватно з цим справляється тільки електроніка.
Да, но правильно настроенный карб тоже справляется
Мав на увазі діапазон до 5500. Якщо вдасться настроїти, щоб в любій (оце ключове) точці цього діапазону суміш була оптимальною - більш ніж ймовірно, що і на вищих оборотах все буде норм.
Ну да, на более высоких оборотах возможно тоже смесь будет нормальной - она и есть нормальная на заводских настройках при НЕ ПОЛНОСТЬЮ открытом дросселе.
Но мы хотим качественной мощностной смеси при ПОЛНОСТЬЮ открытой заслонке (при этом уверенный ХХ и запуск ) Или нет?
Короче пробуйте, отпишетесь что получится, будет интересно. Я свой настроил кустарным способом и меня все очень устраивает - лучше вряд ли нижнеклапанная 200ка способна поехать. Опасался поначалу за расход, но расход вырос незначительно и  соответствует полученным плюсам.
like
good
bad
shockingly
27.07.2021 р.
answerview
при этом уверенный ХХ и запуск
З ХХ ніколи не було проблем, зараз стоїть 1300 - працює як годинник. Якось після перегріву в пробках ХХ впав до 1к, але тримав рівно.  З запуском гемор тільки після довгого простою.

Перші враження від 112-го жикльора, голка в середньому положенні. Впевнений запуск і ХХ на холодну, без збагачення і накачки суміші з виключеним запалюванням. Чітко відпрацьовує прогазовку на холодному і прогрітому моторі. Звук став якись м"якший (може самонавіювання03_biggrin). Ознак переливу не помітив. На ходу особливо не перевіряв.Тіпа їде08_lol Через тиждень потестую в різних режимах на прогонах 10-15км з контролем свічки.

На ігри з ЖХХ прийдеться забити. Такий як на фото і нема їх на Алі. З рідним колхозити не буду.

расход вырос незначительно
Який середній?
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
27.07.2021 р.
answerview
Який середній?
По трассе 3 - 3,2. Было чуть меньше. При скорости 80-90.
У мня ЖХХ не такой - с распылителем. А в другом карбе такой. Разные бывают видимо.
Змінено: 27.07.2021 р., Ozi_58
like
good
bad
shockingly
27.07.2021 р.
answerview
Перші враження від 112-го жикльора

Я то експериментував із 108-м та 110-м. На 108-му, якщо на нейтралі давати помалу газу, то в кількох (чи в одному) місцях є невеликі провали. На 110-му такого непомітно, але при 4000-4500 обертах є відчутний ривок на збільшення обертів. Голка в середньому положенні. Напевно, варто підняти, щоб ефективніше набирав оберти від холостих до 4000 (можливо тоді і того "ривка" не буде).
Жиклер ХХ такий же, як і у Вас - фіг де знайдеш! Більший не завадив би.
like
good
bad
shockingly
27.07.2021 р.
answerview
але при 4000-4500 обертах є відчутний ривок на збільшення обертів.
Крутив до 5000 на нейтралі. Плавно набирає оберти без ривків і провалів.
108 і 110 так і не дійшли (Аллах акбар) Китайці гроші повернуть 03_biggrin
Десь тут по форуму є відео еспериментатора з жикльорами на Інтрудері. 112 і 115 норм, з перевагою 112-го. 120 - забагато.

108 з піднятою голкою можливо буде саме то. 110 може вже переливати
Змінено: 27.07.2021 р., Azazel
like
good
bad
shockingly
27.07.2021 р.
answerview
Десь тут по форуму є відео еспериментатора з жикльорами на Інтрудері

Я бачив те відео. Але він купував жиклери в Україні (теоретично від вазівського карба). Я теж такі брав і ставив. Наскільки вони відповідають по номерах китайським...  06_question 112-й вазівський я пробував, з піднятою голкою. На малих та середніх обертах добряче багатить, крутнути більше - нагар зі свічки злітає.
like
good
bad
shockingly
27.07.2021 р.
answerview
крутнути більше - нагар зі свічки злітає.
По всіх "першоджерелах" так і має бути. На верхах свічка краще самоочищається. Там контроль тільки по відчуттях.
А от піднята голка на 112 мабуть здря...
Я б ще 120 таки спробував. З опущеною
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин