MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
20.04, 02:02
31
+5 °С
Вітер: 3 м./с., Пд-З
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

SHINERAY XY 200 INTRUDER - обговорення, експлуатація

Переглядів: 187554, модератор: User
User модератор теми
06.03.2020 р. відповів для Арон  
answerview
Показати повідомлення
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq

Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK

Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ

Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби  за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)

Ланцюг - 428-й, 114 ланок

Карбюратор - PZ27

Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)
Розмір сальника пера вилки shineray intruder 31X43X10.3
Підшипник руля 41*22,5 мм 41*24 мм 91683 подшипник давления 91683/22.5 91683/24 ABEC-1(з Алі експрес)

Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо  від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 15.06.2022 р., User
1
like
1
good
bad
shockingly
28.07.2021 р.
answerview
Не полінився... Ось що означає маркування жикльорів. Воно звісно тільки Крішні відомо, який реальний калібр вийшов після розточування на сталючці (знімаю шапку, бо таки ж вийшло. Тільки не радив би іншим цим займатись... і сталючки бувають різні... і руки03_biggrin), але перехід ЖХХ з 38 на 42 дасть менше збагачення ніж заміна ГТЖ з 105 навіть на 110, при повністю відкритому дроселі.
like
good
bad
shockingly
28.07.2021 р.
answerview
перехід ЖХХ з 38 на 42 дасть менше збагачення ніж заміна ГТЖ з 105 навіть на 110, при повністю відкритому дроселі.
Наверное так и есть. 
Я тут с этими PZ27 немного позанимался. В том числе настраивал работу двух "кроссачей" с такими карбами (покупал). Сделал вывод, что увеличивать ГТЖ нет особого смысла - он и так стоит видимо почти максимально возможный для этого сечения диффузора. Добавить топлива можно только совсем немного и это сказывается положительно - все, что больше - лишнее. Как ни крути, а оптимальная смесь примерно 1\14. Кроме того, на Интрудере выпускная система работает тоже на грани возможного. Имхо.
Если надо заметно повысить характеристики мотора - это возможно, но придется начинать с воздухана (он на 150сс расчитан), менять карб, делать портинг головки, и менять весь выпуск. 
Змінено: 28.07.2021 р., Ozi_58
like
good
bad
shockingly
28.07.2021 р.
answerview
менять весь выпуск.

Є така думка. Вирізати ту випускну трубочку малого діаметра і вварити 20-ку 03_biggrin
like
good
bad
shockingly
28.07.2021 р.
answerview
Ось що означає маркування жикльорів.

Все іще складніше. Є два методи виготовлення. В одному за основу береться пропускна здатність, а в іншому діаметр отвору (від країни виготовлення залежить). В другому випадку ставляться чіткі вимоги до розмірів та геометрії жиклера. Тоді як в першому головне, щоб пропускав, скільки потрібно.
1
like
1
good
bad
shockingly
28.07.2021 р.
answerview
Вирізати ту випускну трубочку малого діаметра і вварити 20-ку 
Нема сенсу.
Я вначале был почти уверен, что глушитель душит мотор. Но когда наладил карб - понял, что ошибался. Все соответствует. Мот валит.
Выпуск надо менять в случае глобального апргейда движка, а так ничего оно не даст. Но можно запросто ухудшить даже то, что есть. Даже для четырехтактного движка имеет значение подпор выхлопных газов в системе выпуска. Угадать это без оборудования трудно - придется переделывать несколько раз пока угадаешь.
Заниматься серьезным тюнингом нашего движка это все равно что форсировать планетовский - т. е. лишено всякого смысла - для этого есть намного более подходящие варианты. Имхо.
like
good
bad
shockingly
28.07.2021 р.
answerview
серьезным тюнингом нашего движка

Займатися серйозним тюнінгом двигуна і мотоцикла в цілому (я про дешеві китайські) не варто взагалі. Краще (і дешевше) взяти вже готовий варіант з вищої цінової категорії. Виняток можливий лише в тому випадку, якщо є доступ до дешевих комплектуючи (вже є в наявності або десь з розборки чогось). Якщо ж купувати нове... Не вартує шкурка вичинки.
2
like
2
good
bad
shockingly
29.07.2021 р.
answerview
имеет значение подпор выхлопных газов

От тут на власному досвіді переконався. В мене вварена флейта десь 18 чи 20 з нержавійки замість рідної трубочки, і я довго так їздив і воно ревіло трохи. Потім наталував між флейтою і стінкою глушника шкрябачок для казанків. Звук став набагато тихіше і мякіше, мотор став рівніше робити, навіть вібрації двіжка якісь стали приємніші а на "в рознос", стало набагато приємніше мотору крутитися вище 6000. Короче одні плючи. 
1
like
1
good
bad
shockingly
02.08.2021 р.
answerview
Прогнав мот на 112-му жикльорі біля 100км. Працює м"яко, без надриву. Чітко, без провалів слухається газульку і зберігає динаміку(ну яка є на зірках 17/4201_smile) на всіх режимах до повністю відкритого дросселя. Більше 110 розганяти не ризикнув через поривчатий боковий вітер, але явно продовжував розганятись на повній ручці. Єдине, що насторожило - якесь подьоргування при гальмуванні мотором на верхах (можливо момент, коли включається в роботу голка). Розхід зменшився на 0,2л в порівнянні з піднятою на одну поділку голкою. 
20% місто / 76% траса / 4% непроїзні какахи (прийшлось на зворотній дорозі заїхати на мийку... в дощ... щоб хоч болото позбивати08_lol). Вийшло 3,1л
Словом, так мот ще ніколи не їхав. Ну тут одночасно ще і гуму поміняв...07_dirol
До свічки не заглядав. Туди - гнав на рибалку до темноти, назад - дощ, а дома  - нема чого туди дивитися після ранково-понеділкового львівського дурдому на дорогах14_girlevil 
Змінено: 02.08.2021 р., Azazel
2
like
2
good
bad
shockingly
02.08.2021 р.
answerview
Словом, так мот ще ніколи не їхав. Ну тут одночасно ще і гуму поміняв...
Ну и нормально.
Що за гума - бажано фото гуми та враження. 
like
good
bad
shockingly
02.08.2021 р.
answerview
Поставив амортизатори від їжака і конусні рульові підшипники, тепер можна трошки більш "по справжньому" ендурити і пропали ці срані щолкання рульової при різкому гальмуванні. 

Також замітив що двигун хоче вологого повітря, дуже гарно починає працювати коли зайшло сонце а особливо мякенько після дощу, може поставити в коробку повітряного фільтра якийсь зволожувач???
Змінено: 02.08.2021 р., nikel
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
3
like
3
good
bad
shockingly
03.08.2021 р.
answerview
конусні рульові підшипники
Номер підшипника можете підказати?
like
good
bad
shockingly
03.08.2021 р.
answerview
Сьогодні розвалилась резинка підніжки. Від Дельти/Альфи/Ектіва підійде? Ніхто не міняв?
like
good
bad
shockingly
03.08.2021 р.
answerview
може поставити в коробку повітряного фільтра якийсь зволожувач???
Ідею зволоження повітря мусолили ще в 80-х роках в журналі "За рульом", приблуду назвали "барботер"05_shokВже не пам'ятаю будови, ну шось примітивне у вигляді циліндра06_question
Іванович. Не бандерлог!
1
like
1
good
bad
shockingly
03.08.2021 р.
answerview
Ідею зволоження повітря мусолили ще в 80-х роках в журналі "За рульом"
Як не дивно, але вода покращуе горiння.
Згадайте - вугiлля (антрацит) набагато краще горить в мокрому станi. 
like
good
bad
shockingly
03.08.2021 р.
answerview
Ніхто не міняв?

В наших резинках трохи більша відстань між отворами (по вертикалі), але ті теж можна надіти. Щоправда, доволі таки туго.
like
good
bad
shockingly
03.08.2021 р.
answerview
Сьогодні розвалилась резинка підніжки. Від Дельти/Альфи/Ектіва підійде? Ніхто не міняв?
Чому б вони не пiдiйшли?
Але е нагода встановити щось краще.
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
03.08.2021 р.
answerview
Щоправда, доволі таки туго.
З допомогою Аллаха, такої-то матері і поліняки налізли від дельти. Купив в мотомагазині за 100м від дому за 30 грн. Піде як тимчасовий варіант. Принаймі сідають на повну довжину гуми. Вчасно розвалилась зі сторони лапки передач... З іншої сторони  також розбовтана була на капєц. Знялася руками без зусиль.

Але е нагода встановити щось краще.
Тихо заздрю. Давно03_biggrin До зварки доступу не маю. А віддати мот на пару днів в сезон... Та й такого можуть наварити, що не розгребеш. Були преценденти.
like
good
bad
shockingly
03.08.2021 р.
answerview
Що за гума - бажано фото гуми та враження. 
Після довгих митарств з вибором поставив таки петрошину. Перед: 3,0-18 С-109, зад: 3,5-18 К-102. Мітас не дуже подобається - дрібнуватий протектор, як на мене, а практично на кожному виїзді бездоріжжя. Гума на вигляд якісна і досить м"яка. "Пальцевий тест" гут, з кендою нема чого навіть порівнювати - там просто ковзає... По ширині заднє вийшло навіть на 5мм ширше, ніж кенда, переднє - приблизно таке ж. Здуру не порівняв діаметри заднього. Переднє - петрошина на 10мм менша і легша на 400 грам (навіть з товстезною совдепівською камерою). Вага задніх плюс-мінус однакова. Прийшлось розсверлювати - піптіки в камерах без гайок, обрезинені.

Асфальт і поліровану львівську бруківку тримає ніби добре, сухі і мокрі. У мота появилися гальма! 03_biggrin А не той льодовий цирк на кенді. Не виє...

Був приємно вражений їздою по пило-піску 3-5 см на якому кенда "плаває". Мот пре як трамвай. Перший виїзд був вночі, в незнайому місцевість. Досить крутий спуск... десь пригальмовував мотором... десь заднім. Тільки по дорозі назад (за світла) догнав, що пару кілометрів пхнув по піску08_lol

Грунтовка, гравій, мокра трава - відмінно.

По гавніщах очікувано явна перевага у кенди. Петрошина зразу "замилюється" і тримає так собі. З баюр вигрібає, а от вилізти з колії проблематично. Правда достатньо пару метрів твердішого чи трави щоб самоочистилась. Ну до каках треба ще доїхати по місту і трасі. Бажано цілим. Так що...03_biggrin 

Буду пробувати понижати тиск на 0,1 - 0,2 атм. Зараз 1,8 / 2,0. Після перевзування доїзжав на підкачку - дуже сподобалась поведінка на бруківці.
Змінено: 03.08.2021 р., Azazel
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
2
like
2
good
bad
shockingly
03.08.2021 р.
answerview
Ну я назад таки поставив німця, краще набагато, але поки не поставлю на перід "експериментувати" на поворотах не буду, зараз жопа вже взагалі не суне на поворотах! А перед поки м'який. Та й аморти покі рідні теж! 
Одне не зрозумів, стрілка напрямка руху стоить та як треба , а Ялинка  протекторанавпаки дивиться, це що помилка?) 
Змінено: 03.08.2021 р., ЧИН
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
2
like
2
good
bad
shockingly
04.08.2021 р. відповів для Azazel  
answerview
Номер підшипника можете підказати?

там з десяток сторінок назад я давав ссилку на алішку
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин